هتل های ساحلی قشم شامل تعداد اندکی می شود که این هتل های قشم بسیار محبوب گردشگران است. این هتل های ساحلی در واقع از مراکز تفریحی قشم هم به شمار می روند چون می توان تفریحات آبی را نیز در برخی از این هتل های ساحلی انجام داد. در این پست همراه پرشین هتل باشید تا با بهترین هتل های ساحلی جزیره رنگارنگ قشم آشنا شوید.
هتل های ساحلی قشم نظیر هتل پارک قشم، هتل فولتون قشم و هتل ساحل طلایی قشم از جمله هتل های دوست داشتنی ساحلی برای گردشگران هستند. در عنوان های بعدی با شرح مختصری از این هتل های ساحلی آشنا خواهید شد. نا گفته نماند هتل ساحلی خلیج فارس نیز از دیگر هتل های ساحلی جزیره است که در دانستنی هتل های قشم توضیح داده شده است.

هتل فولتون قشم، نوساز ترین هتل ساحلی قشم

هتل ساحلی فولتون قشم یکی از نوساز ترین هتل های ساحلی است که در سال 1394 به بهره برداری رسیده است. این هتل قشم دارای 3 ساختمان مجزا است که هر کدام از آن ها مخصوص به کاری است. یکی از آن 3 ساختمان مربوط به سوئیت ها و اتاق ها است، دیگر ساختمان جهت آپارتمان ها و سومین ساختمان اختصاص به سوئیت های ویلایی دارد. 
هتل ساحلی فولتون قشم با همین تدابیر توانسته است حق انتخابی آزادانه به گردشگران در انتخاب اتاق ها و سوئیت های این هتل قشم بدهد. لازم به ذکر است با اقامت در این هتل قشم می توانید سفری مقرون به صرفه را تجربه کنید. نمای ساختمانی این هتل، فوق العاده چشم نواز بوده و می توان غروب آفتاب را از داخل اتاق ها مشاهده کرد.

هتل فولتون قشم
هتل فولتون قشم

هتل ساحل طلایی قشم همجوار یک مرکز مذهبی قشم

هتل ساحل طلایی قشم، هتلی 4 ستاره است که از بهترین هتل های ساحلی قشم به شمار می رود. این هتل برای کسانی خوب است که می خواهند دور از هیاهو، چند صباحی را سپری کنند. واااای! تماشای غروب آفتاب و صدای امواج، حتی تصورش هم روح و جان آدمی را به لرزه می اندازد که فوق العاده دیدنی است.
هتل ساحل طلایی قشم به یکی از مراکز مذهبی قشم به نام آرامگاه شاه شهید نزدیک است که این مکان مقدس فوق العده زیبا و جذاب است. داستان این شاه شهید را می توانید با کلیک کردن بر روی کلمه مورد نظر مطالعه نمایید. از دیگر مزیت های این هتل ساحلی قشم فضای سبز آن است که برای رفاه حال میهمانان به صندلی های ساحلی مجهز شده است.

هتل ساحل طلایی قشم
هتل ساحل طلایی قشم

هتل ساحلی خلیج فارس قشم چند ستاره است؟

هتل ساحلی خلیج فارس قشم 3 ستاره است که از دیگر هتل های ساحلی جزیره محسوب می شود. از دیگر مزیت های این هتل قشم همکف بودن آن است که برای سالمندان و معلولین بهترین انتخاب می باشد. این هتل با این که 3 ستاره است اما خدمات بسیار خوبی را ارائه می دهد که در نوع خود بهترین است. هتل خلیج فارس قشم در میدان علم و صنعت قرار گرفته است.

هتل ساحلی خلیج فارس قشم
هتل ساحلی خلیج فارس قشم

هتل پارک قشم همسایه هلال احمر

هتل پارک قشم یکی از هتل های 2 ستاره جزیره است که همسایه ساختمان هلال احمر می باشد. البته یک مرکز فرهنگی به نام دانشگاه سما نیز به این هتل نزدیک می باشد. نقلی بودن این هتل بر کسی پوشیده نیست اما حیاط خلوت شنی آن برای کودکان بهترین مکان تفریحی است که می توانند قلعه های شنی و ... را بسازند. این هتل قشم که فاصله ای بسیار کم با دریای خلیج فارس دارد یکی از انتخاب های ارزان برای اقامت در جزیره است.

هتل پارک قشم
هتل پارک قشم
بیشتر بخوانید :
منابع :