آیا به آب‌بازی علاقه دارید؟ آیا تا به حال تجربه تفریح در یک پارک آبی را داشته‌اید؟ بسیاری از افراد به آب‌بازی و شنا کردن علاقه‌مند هستند و از تفریحات مهیج آبی استقبال می‌کنند، شما چطور؟ در صورتی که شما نیز به تفریحات آبی علاقه دارید، توصیه می‌کنیم در سفر خود به شهر مشهد پارک ساحلی آفتاب را از دست ندهید.

همان‌طور که بسیاری از مسافران شهر مشهد معتقد هستند شهربازی ملت مشهد از وسایل و تجهیزات مهیج زیادی برخوردار است، پارک ساحلی و آبی این شهر نیز یکی از اصلی‌ترین مراکز گردشگری شهر مشهد به حساب می‌آید. شما با اعضای خانواده خود می‌توانید به این پارک سر بزنید و اوقات خوشی را تجربه کنید. تفریحات آبی حاضر در پارک آبی آفتاب شهر مشهد به قدری مهیج و شگفت‌انگیز هستند که برخی از افراد تنها به همین دلیل شهر مشهد را به عنوان مقصد مسافرتی خود انتخاب می‌کنند.

پارک ساحلی آفتاب مشهد کجاست؟

در شهر مشهد انواع مختلفی از پارک‌های آبی وجود دارند که با سلیقه، علاقه و بودجه مسافران هم‌خوانی خواهند داشت. به عبارت دیگر شما می‌توانید با سفر کردن به شهر مشهد از انواع پارک‌های آبی با ویژگی‌های منحصر به فرد بازدید کنید و اوقات خوشی را برای خود رقم بزنید.

پارک ساحلی آفتاب یکی از بزرگ‌ترین پارک‌های آبی به حساب می‌آید که به صورت طبقاتی ساخته شده و مساحت زیادی را به خود اختصاص داده است. شاید باورتان نشود اما پارک یا استخر ساحلی آفتاب در 7 طبقه راه‌اندازی شده و ظرفیت بالایی دارد.

این پارک ساحلی و باکیفیت در استان خراسان رضوی، شهر مشهد، بلوار خیام شمالی، میدان بهارستان و جنب الماس شرق واقع شده است و مکانی جذاب و هیجان‌انگیز برای همه سنین به حساب می‌آید. این مجموعه حرفه‌ای و آبی علاوه بر امکانات تفریحی به خدمات درمانی نیز مجهز است.

شما می‌توانید از سالن بدنسازی، یوگا، ایروبیک و ماساژ این مجموعه نیز استفاده کنید و نهایت بهره را ببرید. در ضمن هیدروتراپی یکی از بهترین خدماتی است که در پارک مهیج ساحلی مشهد قابل استفاده است. آروماتراپی نیز از دیگر خدمات و امکاناتی است که باعث جلب رضایت بیشتر مراجعه‌کنندگان می‌شود.

آدرس استخر ساحلی آفتاب روی نقشه

پارک ساحلی آفتاب یکی از خاص‌ترین مجموعه‌های آبی در ایران محسوب می‌شود که طرفداران زیادی دارد. دسترسی به این پارک آبی خیلی سخت و پیچیده نیست و شما به راحتی از طریق برنامه‌های مسیریاب می‌توانید خود را به این مجموعه آبی برسانید.

پارک ساحلی آفتاب شهر مشهد از سال 1390 فعالیت خود را شروع کرده و تا به امروز توانسته پذیرای بازدیدکنندگان زیادی باشد. اگر دوست دارید از خدمات و امکانات تفریحی متفاوت و متنوعی بهره‌مند شوید، بهتر است در سفر خود به شهر مشهد به این پارک مهیج سر بزنید.

برای اینکه اوقات خوشی را سپری کنید و از تفریحات آبی زیادی بهره‌مند شوید، بدون شک پارک آفتاب مشهد می‌تواند گزینه خوبی باشد. در ادامه آدرس این پارک آبی را بر روی نقشه نشان می‌دهیم تا شما به راحتی بتوانید خود را به مقصد برسانید.

دسترسی به پارک ساحلی آفتاب مشهد

یکی از به‌صرفه‌ترین روش‌های سفر به مشهد مقدس استفاده از تور مشهد با قطار است.اگر شما برای مسافرت روش‌هایی مثل رزرو تور را انتخاب کنید، میتوانید اطلاعاتی مثل روش‌های دسترسی به مکان‌های دیدنی را از راهنمای تور بپرسید. در بخش قبلی گفتیم که دسترسی به این پارک آبی خیلی سخت نیست و برعکس بیشتر پارک‌های آبی که در محوطه‌هایی بیرون از شهر واقع شده‌اند، این پارک درون شهر قرار دارد. برای رسیدن به پارک ساحل آفتاب مشهد لازم نیست مسیری طولانی را رانندگی کنید البته محل اقامت شما نیز مهم است. لازم به ذکر است که شما میتوانید با استفاده از وبسایت پرشین هتل نسبت به رزرو تور مشهد اقدام نمایید. 

همان‌طور که در نقشه مشخص بود، این مجموعه آبی در نزدیکی الماس شرق مشهد واقع شده که می‌توانید پس از پارک آبی برای خرید نیز سری به مرکز تجاری الماس شرق بزنید. موقعیت جغرافیایی و مسیر دسترسی به این پارک آبی بسیار مناسب است و شرایط به گونه‌ای خواهد بود که شما اوقات خوشی را در این مجموعه تجربه خواهید کرد.

برای رسیدن به این پارک آبی مهیج، روش‌های زیادی پیش روی شما وجود دارد که در قسمت‌های بعدی مسیرها و روش‌های مختلف دسترسی به پارک ساحلی آفتاب را شرح می‌دهیم.

دسترسی به پارک ساحلی آفتاب مشهد با ماشین

با توجه به محل اقامت و هتل خود می‌توانید با ماشین شخصی و به راحتی خود را به این مجموعه آبی برسانید. از آنجایی که پارک ساحلی آفتاب در نزدیکی الماس شرق واقع شده، این امکان وجود دارد که شما با ترافیک روبرو شوید. از این رو بازدید از پارک ساحلی آفتاب با خودرو شخصی شاید کمی سخت و دردسرآفرین باشد.

اگر با ماشین شخصی خود به مشهد سفر کرده‌اید و به تمام مراکز گردشگری این شهر را با ماشین خود سر زده‌اید، می‌توانید با کمک برنامه‌های مسیریاب نیز لوکیشن این مجموعه تفریحی و آبی را بیابید و براساس نقشه مسیر خود را ادامه دهید. البته روش‌های دیگری نیز برای دسترسی به پارک و استخر ساحلی مشهد وجود دارد.

دسترسی استخر ساحلی آفتاب با مترو

از آنجایی که شهر مشهد نیز یکی از کلان شهرها به حساب می‌آید، حمل و نقل عمومی همانند مترو و اتوبوس به شما در رسیدن به مراکز اصلی و پرطرفدار این شهر کمک می‌کند. از این رو برای رسیدن به استخر ساحلی آفتاب لازم نیست با ماشین شخصی خود بروید، بلکه می‌توانید از مترو کمک بگیرید.

البته ایستگاه مترو دقیق و اختصاصی برای پارک ساحلی آفتاب در نظر گرفته نشده است اما شما می‌توانید در ایستگاه‌های نزدیک به همین منطقه از مترو پیاده شوید و خیلی راحت خود را به پارک ساحلی برسانید. بهترین خط مترو برای دسترسی به این پارک ساحلی، خط یک است و نزدیک‌ترین ایستگاه مترو نیز ایستگاه خیام خواهد بود.

بعد از اینکه در ایستگاه خیام از مترو خارج شدید، می‌توانید با کمک اتوبوس خود را به پارک آبی برسانید. نگران نباشید علاوه بر خط یک مترو، خطوط دیگری نیز به این منطقه دسترسی دارند که شما می‌توانید با توجه به محل اقامت خود و ایستگاه ورودی‌تان، نزدیک‌ترین ایستگاه به پارک ساحلی را انتخاب کنید.

دسترسی پارک ساحلی آفتاب مشهد با حمل و نقل عمومی

علاوه بر ماشین شخصی و مترو، شما می‌توانید از سایر روش‌های دسترسی به پارک ساحلی آفتاب نیز استفاده کنید. انتخاب بهترین مسیر و روش دسترسی به این مجموعه آبی به محل اقامت و هتل شما وابسته است. این امکان وجود دارد که شما با مترو دسترسی راحت‌تری داشته باشید اما در برخی موارد افراد با کمک اتوبوس یا حمل و نقل عمومی راحت‌تر و سریع‌تر به این پارک می‌رسند.

برای اینکه به وسیله‌ی اتوبوس خود را به پارک ساحلی مشهد برسانید، باید از اتوبوس‌های درون شهری کمک بگیرید که مسیر آن‌ها پایانه آزادی است. این اتوبوس‌های به طور مستقیم شما را به پارک ساحلی آفتاب می‌رسانند. در نتیجه بدون دغدغه و خستگی به این پارک می‌رسید.

شماره تماس پارک ساحلی آفتاب مشهد

در دوران گذشته دسترسی به این مجموعه‌های تفریحی سخت بود و شما نمی‌توانستید از ساعت کاری یا تعداد سانس‌های آنها به صورت آنلاین باخبر شوید. از این رو برقراری تماس تلفنی بهترین روش برای کسب اطلاعات بیشتر به حساب می‌آمد اما در عصر حاضر تکنولوژی و خدمات آنلاین به قدری پیشرفت کرده که شما به راحتی می‌توانید اطلاعات زیادی در مورد مجموعه ساحلی مشهد کسب کنید.

به هر حال اگر به اینترنت دسترسی ندارید و برقراری تماس تلفنی برای شما راحت‌تر است می‌توانید با شماره 05137037 تماس بگیرید. این شماره تلفن در بیشتر ساعات کاری پاسخگو است و می‌توانند به سوالات شما خیلی زود پاسخ دهند.

به طور کلی دسترسی به اطلاعات مربوط به پارک آبی ساحلی آفتاب شهر مشهد کار خیلی سخت و پیچیده‌ای نیست. این مجموعه از سایت اختصاصی نیز برخوردار است که تعداد سانس‌ها را در آن ذکر کرده‌اند.

تصاویر پارک ساحلی آفتاب مشهد

اگر تا به حال به مجموعه‌های آبی نرفته‌اید و تجربه شنا کردن در این استخرهای مهیج و بزرگ را ندارید، بهتر است قبل از بازدید از این پارک آبی به تصاویر پارک ساحلی آفتاب نگاهی بیندازید. از آنجایی که این پارک در 7 طبقه ساخته شده است، این امکان وجود دارد که برخی از بازدیدکنندگان ترس زیادی احساس کنند.

بعد از تماشای تصاویر این پارک آبی می‌توانید با خیالی آسوده به بلیط آن را رزرو کنید. دوستداران مجموعه‌های آبی ممکن است بدون درنگ این پارک آبی را انتخاب کنند اما کسانی که برای بار اول قصد دارند به پارک ساحلی آفتاب بروند به تحقیق و بررسی نیاز خواهند داشت.

در نظر داشته باشید این مجموعه و استخر حرفه‌ای شهر مشهد هیچ شباهتی به سایر مجموعه‌های آبی ندارد و تجربه منحصر به فردی را برای شما رقم می‌زند. بنابراین توصیه می‌کنیم این مجموعه را از دست ندهید.

فاصله حرم مطهر امام رضا تا پارک ساحلی آفتاب شهر مشهد

هدف شما از سفر کردن به شهر مشهد چیست؟ بیشتر مسافران این شهر در واقع زائران حرم امام رضا هستند. بنابراین اگر شما نیز برای زیارت حرم امام رضا شهر مشهد را انتخاب کرده‌اید، بهتر است در کنار اوقات معنوی خود زمانی را برای خوش‌گذرانی نیز در نظر بگیرید.

یکی از بهترین مراکز تفریحی شهر مشهد، پارک ساحلی آن است که از انواع امکانات و تجهیزات رفاهی برخوردار خواهد بود. برای دسترسی به این پارک آبی لازم نیست خود را به دردسر بیندازید. اگر در حرم امام رضا هستید، تنها 9 کیلومتر با این پارک آبی فاصله دارید.

به عبارت دیگر اگر با ماشین شخصی از حرم امام رضا بخواهید به پارک آبی آفتاب بروید، تنها 11 دقیقه زمان می‌برد. پس می‌توان گفت حرم امام رضا به پارک ساحلی شهر مشهد نزدیک است و دسترسی به این مرکز تفریحی و آبی خیلی سخت و چالش برانگیز نخواهد بود.

قیمت بلیط استخر ساحلی آفتاب با تخفیف چقدر است؟

بدون شک می‌دانید که مجموعه‌های بزرگ و کامل نسبت به استخرهای معمولی و کوچک هزینه زیادتری دریافت می‌کنند. استخر ساحلی آفتاب شهر مشهد نیز یکی از همین مجموعه‌های تفریحی آبی است که به دلیل ارائه بهترین امکانات، بلیط گران‌تری دارد.

البته با توجه به تفریحات مهیجی که شما در این پارک آبی تجربه می‌کنید، نمی‌توان گفت بلیط گرانی می‌خرید. خبر خوب اینکه برخی از سایت‌ها و مراکزی که از پارک آفتاب مشهد پشتیبانی می‌کنند، قیمت‌های مناسب‌تری را ارائه می‌دهند. در واقع شما می‌توانید از تخفیف‌های 13 درصدی یا حتی بیشتر برخی از سایت‌ها استفاده کنید.

توجه داشته باشید، تخفیفات به طور معمول شامل حال کسانی می‌شود که به صورت آنلاین و از طریق سایت‌های خاصی برای خرید بلیط خود دست به کار می‌شوند. بدین ترتیب می‌توانید از سایت‌های مختلف تخفیف بلیط این پارک را بیابید و در تاریخ مورد نظر خود بلیط تهیه کنید.

ساعت کاری پارک ساحلی آفتاب مشهد

بیشتر مجموعه‌های تفریحی و آبی ساعات کاری طولانی دارند و پارک ساحلی و آبی مشهد نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود. می‌توان گفت پارک ساحلی مشهد 12 ساعت کامل آماده خدمت‌رسانی به بازدیدکنندگان عزیز است. درواقع این پارک از ساعت 10 صبح تا 10 شب پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.بنابراین با توجه به زمان خود و براساس برنامه‌ریزی مشخصی که دارید، می‌توانید در ساعات مختلفی از این پارک آبی بازدید کنید.

شما می‌توانید 12 ساعت کامل را در این پارک آبی سپری کنید. در واقع اگر از ساعت 10 صبح به پارک آبی آفتاب بروید، می‌توانید تا ساعت 10 شب در این پارک بمانید و از بازی در آب لذت ببرید. البته این امکان وجود دارد که احساس خستگی کنید و قبل از پایان سانس از پارک آبی خارج شوید.

آشنایی با بخش بانوان در مجموعه ساحلی آفتاب

این مجموعه آبی جذاب به گونه‌ای طراحی و ساخته شده که بانوان و آقایان در یک سانس و به طور همزمان می‌توانند به پارک ساحلی وارد شوند. از این رو اگر شما با اعضای خانواده خود به پارک ساحلی بروید، به طور همزمان می‌توانید وارد پارک شوید و برای خروج نیز زمان دقیقی را مشخص کنید.

در بیشتر پارک‌های ساحلی بدین گونه است که سانس مردان در روزهای فرد یا زوج هفته خواهد بود و سانس بانوان نیز بالعکس تعیین می‌شود اما در پارک ساحلی مشهد سانس مردان و زنان به طور همزمان آغاز و هماهنگ با یکدیگر پایان می‌پذیرد.

در نتیجه می‌توان گفت این پارک یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های آبی ایران به حساب می‌آید. پارک ساحلی شهر مشهد دارای 3 استخر مجزا برای بانوان است. همچنان استخرهای وی آی پی نیز از جمله استخرهایی هستند که در سانس بانوان می‌توانید از آنها استفاده کنید. برخی از امکانات استخرهای اختصاصی را به طور خلاصه ذکر می‌کنیم:

• مشاوره نحوه ورزش در آب

• حضور مربیان حرفه‌ای و با تجربه تربیت‌بدنی

• سونای خشک

• سونای بخار

• جکوزی

علاوه بر این امکانات شما می‌توانید از استخر نمک دریایی این مجموعه آبی نیز بهره‌مند شوید یا در حمام سنتی به آرامشی بی حد و مرز برسید. برخی از امکانات رفاهی همانند ماساژ نیز در استخرها قابل ارائه هستند. مجموعه آفتاب مشهد منظره و نمایی طبیعی نیز شامل می‌شود که تصویری از زیر اقیانوس را به نمایش می‌گذارد.

آشنایی با بخش آقایان در مجموعه ساحلی آفتاب

بخش آقایان نیز همانند بخش بانوان از استخرهای مجزا و وی آی پی تشکیل شده که بهترین امکانات رفاهی را در اختیار آنها قرار می‌دهد. به عبارت دیگر 2 بخش بانوان و آقایان این پارک آبی شبیه به یکدیگر هستند و سانس‌های یکسانی دارند. آقایان می‌توانند از سالن بدنسازی این استخر نیز استفاده کنند.

همچنین چایخانه‌ سنتی استخر ساحلی آفتاب از جمله امکاناتی است که در بخش آقایان قابل استفاده است. بهترین بازی‌های آبی را در همین مجموعه تفریحی تجربه می‌کنید که شما را به وجد می‌آورد. سانس مربوط به آقایان نیز از ساعت 10 صبح تا 10 شب ادامه دارد و آقایان می‌توانند غواصی در عمق 12 متر را نیز تجربه کنند.

علاوه بر بازی‌های آبی و مهیج این پارک آبی استخر نمکی را نیز براساس مزایای درمانی طراحی کرده است تا مراجعه‌کنندگان بتوانند درد خود را التیام بخشند. همچنین اگر با دردهای عضلانی و گرفتگی‌های ماهیچه روبرو هستید، با حضور در سونای ماسه می‌توانید خیلی سریع درد خود را کاهش دهید.

بلیط پارک ساحلی آفتاب مشهد را به صورت آنلاین تهیه کنید

برای اینکه بعد از رسیدن به پارک ساحلی شهر مشهد با صف‌های خیلی شلوغ و ازدحام جمعیت روبرو نشوید، بهتر است قبل از رفتن به این پارک، بلیط سانس مورد نظر خود را خریداری کنید. خرید آنلاین بهترین روش برای تهیه بلیط این پارک آبی حرفه‌ای و مهیج است.

برخی از سایت‌های معتبر همانند سایت پرشین هتل اطلاعات دقیقی در مورد نحوه خرید و سانس‌های آقایان و بانوان این پارک در اختیار شما قرار می‌دهند. از این رو شما خیلی راحت و بدون دغدغه می‌توانید در زمان مشخص شده به پارک آفتاب مشهد وارد شوید و اوقات خوشی را برای خود رقم بزنید.

جمع بندی

یکی از روش‌های دست‌یابی به اطلاعات مقصد مورد نظر برای سفر می‌تواند مطالعه مطالب گوناگون در مورد آن باشد. شما میتوانید اطلاعات مختلفی در زمینه رزرو هتل، جاهای دیدنی، شماره تماس و یا ساعت کاری مکان مورد نظر را از طریق این مطالب به دست آورید. ما سعی کردیم در این مطلب اطلاعات کاملی در مورد پارک ساحلی آفتاب مشهد در اختیار شما قرار دهیم. همچنین اگر شما قصد سفر به مشهد مقدس را دارید، میتوانید نسبت به رزرو هتل مشهد در وبسایت پرشین هتل اقدام نمایید.