بازار گل محلاتی یکی از مکان‌هایی است که افراد علاقه‌مند به گیاهان و طبیعت بیشتر به آن سر می‌زنند. در این مکان می‌توانید بهترین گیاهان را با تنوع بسیار بالا ببینید و آن‌ها را به منزل خود ببرید. این مجموعه تقریبا شبیه به بازار بزرگ است؛ با این تفاوت که در آن به جای وسایلی مانند پوشاک، لوازم خانگی و...، گل و گیاه فروخته می‌شود. با ورود به این مجموعه نه تنها می‌توانید خریدهای بسیار جذاب و زیبایی را داشته باشید، بلکه از حس و حال و فضای متفاوت آن نیز بهره‌مند خواهید شد.

اطلاعات کلی بازار گل محلاتی تهران

باغ گل محلاتی در تهران را دومین بازار بزرگ گل و گیاه در پایتخت می‌دانند؛ مرکز بسیار شلوغی که در هر روز و ساعتی از سال پر از مشتری است. در این مجموعه انواع گل‌های زینتی، آپارتمانی و... به‌صورت تک و عمده به فروش می‌رسند و معمولا کسی دست خالی از آن بیرون نخواهد رفت. جدول زیر اطلاعات کلی مربوط به این فروشگاه را در اختیار شما قرار می‌دهد. در ادامه نیز اطلاعات کامل‌تری را درباره این مجموعه به شما خواهیم داد:

 

نام بازار بازار گل محلاتی تهران
مساحت  10000 متر مربع
سال ساخت  1375
محصولات  گیاهان زینتی، آپارتمانی، گل و گیاه، درخت، درختچه، وسایل باغبانی
تعداد غرفه  600 عدد
فروش به‌صورت به‌صورت تک و عمده

ویژگی‌های مهم بازار گل شهید محلاتی

خرید از بازار گل محلاتی به دلیل ویژگی‌هایی که دارد، برای همه مشتریانی که به آن مراجعه می‌کنند، جذاب خواهد بود. در اینجا به چند نمونه از ویژگی‌های این مجموعه بزرگ اشاره خواهیم کرد:

• قیمت گل و گیاه در این بازار بسیار کمتر از فروشگاه‌های دیگر است.

• تنوع گل و گیاه در این مجموعه بسیار بالاست.

• شا می‌توانید تمام محصولات و ابزارهای مربوط به باغبانی را در این بازار گل پیدا کنید.

• انواع بذر، کود، سم، خاک‌های مختلف و... در این بازار در دسترس هستند.

• کلیه گل‌های فصلی در این مجموعه به فروش می‌رسند.

• گل و گیاهان عجیب و غریب با ظاهر متفاوت را هم می‌توانید در بازار گل شهید محلاتی پیدا کنید.

• اگر به دنبال خرید کادوی منحصربه‌فرد و متفاوت هستید، برای تهیه آن می‌توانید به بازار گل شهید محلاتی بروید.

ساعت کاری بازار گل محلاتی

باغ گل محلاتی از ساعات اولیه روز تا هنگام ظهر آماده خدمت‌رسانی به مشتریان خواهد بود. درواقع ساعت کار بازار گل محلاتی از 4:30 تا 11:30 صبح است و در این بازه زمانی می‌توانید به این مرکز مراجعه کنید.

ساعت کار بازار گل محلاتی در روز جمعه

در روزهای جمعه به دلیل شلوغی، ساعت کاری بازار گل محلاتی طولانی‌تر است. در این روزها، مجموعه از ساعت 4:30 تا 14:30 آماده فروش محصولات مختلف به مشتریان خواهد بود.

بازار گل محلاتی تهران چه روزهایی تعطیل است؟

همانند بسیاری از مراکز خرید و فروشگاه‌های مختلف، این بازار در روزهای خاصی از سال بسته است. به‌طور مثال در روز عاشورا و تاسوعا، 29 صفر و 15 خرداد فروشگاه به‌طور کامل تعطیل می‌شود و هیچ‌گونه خدماتی را به مشتریان ارائه نمی‌دهد.

بهترین زمان برای رفتن به بازار گل محلاتی

برای بازدید از بازار گل محلاتی بهتر است اواسط هفته را انتخاب کنید. در روزهای آخر هفته معمولا افراد بیشتری در این محیط حضور دارند و شلوغی زیاد ممکن است اجازه خرید و بازدید را به شما ندهد. از نظر فصلی هم تقریبا تمام فصول سال برای رفتن به این بازار مناسب هستند. در هر فصلی گل‌های مخصوص آن در بازار به فروش می‌رسند و حتی می‌توانید گیاهان نایاب را هم به راحتی در غرفه‌های موجود در آن پیدا کنید.

آدرس باغ گل محلاتی کجاست؟

بازار گل محلاتی در بزرگراه محلاتی تهران واقع شده است. آدرس، لوکیشن و همچنین شماره تماس این مجموعه را می‌توانید در اینجا ببینید:

• آدرس بازار گل محلاتی تهران: بزرگراه محلاتی، خیابان نبرد جنوبی، خیابان زمزم، پایین‌تر از دادگاه

• لوکیشن بازار گل محلاتی تهران : https://maps.app.goo.gl/J9bBFbW7dXFmBQTv9

• تلفن فروشگاه‌های بازار گل شهید محلاتی تهران: 33693689

بهترین مسیر برای رفتن به بازار گل محلاتی

مسیرهای مختلفی برای رسیدن به این بازار گل وجود دارند که با توجه به موقعیت خود می‌توانید آن‌ها را انتخاب کنید. اگر در شهرستان سکونت دارید، با وسایل نقلیه عمومی مثل قطار، هواپیما یا اتوبوس به تهران بروید و سپس از مسیرهایی که در ادامه گفته می‌شوند، به سمت بازار گل محلاتی حرکت کنید:

چگونه با ماشین به بازار گل محلاتی تهران برویم؟

شما می‌توانید با ماشین شخصی یا تاکسی‌های خطی و اینترنتی خود را به این بازار برسانید. برای رسیدن به مقصد با ماشین شخصی، باید به اتوبان بسیج بروید؛ سپس وارد بلوار آهنگ شوید و در تقاطع بلوار کوثر به سمت شمال تغییر مسیر بدهید. در اولین تقاطع از اتوبان امام علی شمال وارد اتوبان شهید محلاتی شرقی شوید و پس از رسیدن به بلوار نبرد به جنوب بروید. درنهایت نیز از طریق بلوار زمزم به بازار محلاتی خواهید رسید. البته می‌توانید لوکیشنی را که در بالا داده شده است، در اپلیکیشن‌های مسیریاب وارد کنید تا از طریق مسیری که نشان می‌دهد، به بازار برسید.

البته 3 خط ویژه مخصوص برای رسیدن به بازار گل هم وجود دارد. خط اول در چهارراه مصطفی خمینی، خط دوم در میدان امام خمینی و خط سوم در میدان هفت تیر واقع شده‌اند. همه این مسیرها شما را به این بازار زیبا خواهند رساند.

چگونه با مترو به بازار گل محلاتی تهران برویم؟

مترو وسیله نقلیه‌ای ارزان و پرطرفدار است که می‌توانید برای رسیدن به بازار گل محلاتی آن را انتخاب کنید. برای استفاده از این وسیله باید خود را به ایستگاه نبرد برسانید. ایستگاه نبرد در مسیر خط 4 مترو واقع شده است و درنهایت به خیابان پیروزی و نزدیک چهارراه کوکاکولا می‌رسد. بعد از آنکه از مترو پیاده شدید، باید سوار تاکسی‌هایی شوید که در آنجا حضور دارند و مخصوص رفتن به بازار گل محلاتی هستند.

چگونه با اتوبوس به باغ گل محلاتی تهران برویم؟

اتوبوس هم وسیله نقلیه ارزان دیگری است که می‌توانید برای رفتن به بازار محلاتی آن را انتخاب کنید. در ورودی بازار گل، ایستگاه‌های اتوبوسی قرار گرفته‌اند که هم اتوبوس‌ها به آن وارد می‌شوند و هم برای برگشت از بازار می‌توانید سوار آن‌ها شوید.

امکان فروش عمده و همکاری با بازار گل محلاتی

یکی از پرسش‌هایی که افراد مختلف با آن روبه‌رو ‌هستند، نحوه همکاری با بازار گل محلاتی است. درواقع قرارداد یا شرایط خاصی برای کار کردن با این بازار وجود ندارد؛ افرادی که قصد فعالیت در زمینه فروش گل و گیاه را دارند، کافی است به بازار مراجعه کنند و در میان غرفه‌ها بگردند و به قسمتی بروند که مربوط به فروش عمده گل و گیاه است.

گاهی این فروشندگان با غرفه‌های موجود در بازار ارتباط برقرار می‌کنند و همکاری طولانی‌مدت آن‌ها با درصدی مشخص آغاز می‌شود. دلیل انتخاب بازار محلاتی برای خرید عمده و همکاری، تنوع بالای محصولات و قیمت مناسبی است که برای آن‌ها در نظر گرفته شده است. به افرادی که می‌خواهند خرید عمده داشته باشند، توصیه می‌شود که در حدود ساعت 4 یا 5 صبح به این مجموعه مراجعه کنند.

بازار گل شهید محلاتی برای خرید عمده‌ مناسب تر است یا خرید جزئی؟

بازار گل محلاتی برای هر دو نوع خرید جزئی و عمده مناسب است؛ اما اغلب فروشگاه‌هایی که محصولاتشان را به‌صورت تکی می‌فروشند، ساعت 11.5 صبح مغازه خود را باز می‌کنند؛ زیرا ساعات اوج شلوغی بازار است. در این مجموعه برای خرید تک و عمده، قسمت‌های مجزایی در نظر گرفته شده‌اند که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

خرید اینترنتی از بازار گل محلاتی

یکی از مشکلاتی که اغلب مراجعه‌کنندگان به بازار گل محلاتی با آن روبه‌رو هستند، چگونه حمل کردن حجم زیادی از گل و گیاه و رساندن آن‌ها به خانه یا مکان‌های دیگر است. به این مورد باید مسافتی را هم که باید برای رسیدن به مقصد طی شود، اضافه کنیم. به همین دلیل است که خرید اینترنتی از این بازار هم راه‌اندازی شد تا بتواند مشکلات بسیاری از مشتریان را به‌طور کامل برطرف کند.

شما می‌توانید سایت‌های مختلفی را که فروش اینترنتی گل‌ از بازار محلاتی تهران را انجام می‌دهند، پیدا کنید و زمانی که از آن‌ها مطمئن شدید، خریدتان را انجام دهید. معمولا محصولاتی که می‌خرید، با بسته‌بندی مناسب و از سوی افراد باتجربه در سریع‌ترین زمان ممکن برایتان ارسال می‌شوند. البته هزینه حمل و نقل با خود شما خواهد بود.

خرید و قیمت گل در بازار گل شهید محلاتی

فرقی نمی‌کند که به کدام گل‌فروشی در شهر خود مراجعه کنید؛ در حالت کلی قیمت گل‌‌ها بر اساس نوع و مدلی که دارند، تعیین می‌شوند. معمولا قیمت نمونه‌هایی مانند رز، داوودی و... که متداول‌تر هستند، ارزان‌تر است؛ اما اگر گلی دارای ویژگی خاص و منحصربه‌فرد یا نیاز به مراقبت ویژه‌تری داشته باشد، گران‌تر خواهد بود.

اما باید این نکته را در نظر بگیرید که قیمت این محصولات در بازار گل شهید محلاتی تهران، نسبت به دیگر گل‌فروشی‌هایی که در سطح شهر قرار گرفته‌ا‌ند، ارزان‌تر است و همین ویژگی‌ باعث شده تا همیشه شلوغ و پر از مشتری باشد. قیمت ارزان‌تر محصولات در این مجموعه به دلیل حذف واسطه‌ها در حین فرایند فروش است.

خرید و قیمت گلدان در بازار گل محلاتی

اگر به گیاهان علاقه دارید و می‌خواهید آن‌ها را در منزل، محیط کار یا هر مکان دیگری قرار دهید، گلدان‌ها انتخاب خوبی هستند. البته اگر برای منزل یا محیط کار خود به دنبال گیاه هستید، باید آن‌هایی را در نظر بگیرید که برای داخل آپارتمان مناسب هستند. گل‌های آپارتمانی معمولا قیمت بالایی دارند و باید در کنار خود گیاه، برای خرید گلدان مناسب، کود، خاک و همچنین سموم و آفت‌کش‌ها هم هزینه کنید. همچنین برخی از گل‌هایی که دارای شکل خاص یا وارداتی هستند، قیمت گران‌تری دارند.

موضوع دیگری که درباره گیاهان موجود در بازار گل محلاتی باید بدانید، قیمت بالاتر آن در روزهای پایانی هفته است. این موضوع به دلیل مشتریان بیشتری است که به مجموعه مراجعه می‌کنند.

بخش‌های مختلف باغ گل محلاتی

بازار گل محلاتی قسمت‌های مختلفی دارد که هر بخش برای فروش محصولاتی خاص در نظر گرفته شده است. 10 سالن مختلف در این بازار وجود دارد که چیزی نزدیک به 600 غرفه در آن دیده می‌شوند. برای ورود به این بازار دو درب اصلی و فرعی وجود دارد که با ورود به آن‌ها می‌توانید قسمت‌های مختلف مجموعه را ببینید:

راهرو مسقف بازار

راهرو مسقف بازار گل محلاتی تهران مخصوص گل‌های طبیعی شاخه‌ای در نظر گرفته شده است. معمولا گل‌های فصل در این قسمت دیده می‌شوند؛ اما گل‌های خاص و کمیاب مانند نمونه‌هایی با رنگ سبز، هفت‌رنگ، آبی و... را هم می‌توانید در همین‌جا پیدا کنید. اگر به گل‌های طبیعی علاقه دارید، حتی راه رفتن در این مکان هم برایتان دلچسب و بی‌نظیر خواهد بود.

بخش فروش درخت و درختچه

بخش دیگر بازار محلاتی تهران شامل مغازه‌هایی است که شبیه به گلخانه درست شده‌اند. تنوع بالایی از گیاهان را می‌توانید در این منطقه ببینید. برای مثال انواع درخت و درختچه، کاکتوس، گل‌های تزئینی و همچنین گل‌های آپارتمانی در این قسمت به فروش می‌رسند.

بخش مربوط به فروش وسایل باغبانی

بخش بزرگی از بازار محلاتی مربوط به فروش وسایل باغبانی و گلدان‌هاست. گلدان‌های پلاستیکی با ابعاد مختلف و رنگ‌بندی‌های متنوع را می‌توانید در این قسمت از مجموعه ببینید. همچنین انواع گلدان سفالی نیز از اجناسی هستند که در این بخش به فروش می‌رسند. علاوه‌براین برای خرید انواع بذر گیاهان و سبزی‌ها، خاک‌های مختلف و پرلیت نیز باید به همین قسمت از بازار مراجعه کنید.

پارکینگ باغ گل محلاتی تهران

اگر با ماشین شخصی خود به بازار گل محلاتی تهران رفتید، می‌توانید از پارکینگ آن هم استفاده کنید. در کنار این بازار 800 واحد فضای پارک خودرو در نظر گرفته شده است که از نظر موقعیت مکانی در حاشیه خیابان قرار دارد. این پارکینگ روباز است و معمولا در ساعات ابتدایی روز پر می‌شود.

هزینه خرید و اجاره غرفه در بازار گل محلاتی تهران

هزینه مربوط به خرید و اجاره غرفه در بازار گل محلاتی تهران به متراژ این مغازه‌ها و همچنین موقعیت مکانی آن‌ها بستگی دارد. اگر غرفه انتخاب‌شده در مسیر پررفت‌وآمد و شلوغ باشد، احتمالا باید مبلغ بیشتری را برای آن پرداخت کنید. برای پیدا کردن غرفه‌هایی که در این مجموعه به فروش می‌رسند یا برای اجاره در نظر گرفته شده‌اند، می‌توانید با دفتر مرکزی آن تماس حاصل کنید.

انواع گل‌ها و گیاهان قابل سفارش در بازار گل محلاتی

در بازار گل محلاتی 500 غرفه مختلف وجود دارد که همگی به فروش گل و گیاه می‌پردازند. این محصولات هم به‌صورت تک و هم عمده در اختیار شما قرار می‌گیرند. تنوع بسیار بالایی از گیاهان در این فضا وجود دارند که گاهی مشتریان را در انتخاب سردرگم می‌کنند. برخی از این گل‌ها مخصوص داخل آپارتمان و گروهی برای فضاهای باز هستند. همچنین وسایلی هم که برای مراقبت از آن‌ها نیاز دارید، به‌طور کامل در برخی از غرفه‌ها به فروش می‌رسند. در اینجا می‌خواهیم به لیستی از محصولاتی که می‌توان در بازار بزرگ محلاتی پیدا کرد، اشاره کنیم:

• انواع پیچک و عشقه با برگ‌های زیبا و گاهی عجیب

• درختچه‌های نایاب

• انواع کاکتوس و فرفیون‌های گوشتی با رنگ‌های مختلف

• کود و خاک مخصوص گیاهان مختلف

• انواع بذر، درخت و درختچه برای باغ، باغچه یا منزل

• انواع لوازم باغبانی و ابزارهای مخصوص گل‌آرایی

• انواع گلدان با اندازه، جنس و رنگ‌های مختلف

• انواع گل‌های تکی، دسته و باکس گل

تصاویر بازار گل محلاتی

اگر تا به امروز به بازار گل محلاتی نرفته‌اید و تصویری از فضای آن در ذهن ندارید، کافی است نامش را در اینترنت جستجو کنید تا تصاویر بازار گل محلاتی را که از سوی گردشگران یا صاحبان غرفه‌های مجموعه گرفته شده است، ببینید. ما هم چند تصویر جذاب و دیدنی را در این قسمت برایتان قرار می‌دهیم:

جاذبه‌های تفریحی اطراف باغ گل محلاتی تهران

بازار محلاتی تهران در منطقه‌ای قرار گرفته است که جاذبه‌های گردشگری مختلفی در اطراف آن وجود دارند. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم که اسامی این اماکن دیدنی را به ذهن خود بسپارید و پس از گشت‌وگذار در فضای زیبای بازار گل تهران از آن‌ها نیز دیدن کنید. در اینجا می‌خواهیم چند منطقه دیدنی در این منطقه را نام ببریم که بازدید از آن‌ها خالی از لطف نیست:

گورستان ارامنه

گورستان ارامنه مکانی دیدنی و تاریخی است که در آن افرادی با ملیت‌های مختلف دفن شده‌اند. تاریخ ساخت این مکان به زمان ناصرالدین شاه برمی‌گردد. حتی پیکر پزشک مخصوص محمدشاه و خانواده او هم در همین زمین به خاک سپرده شده‌اند. در این گورستان 6 بخش مختلف را خواهید دید که مخصوص ارامنه، ارتدکس شرقی (روس‌ها، گرجی‌ها و یونانی‌ها)، کاتولیک رومی، ارتدکس ارمنی، آشوری‌ها و لهستانی‌ها هستند. سرسبزی، آرامش و شکل عجیب این آرامگاه باعث شده است تا یکی از مشهورترین جاذبه‌های گردشگری در تهران به‌شمار آید.

بوستان فتح

بوستان فتح در آهنگ شرقی واقع شده است و یکی از بهترین پارک‌ها در این منطقه محسوب می‌شود. در این مجموعه وسایل بازی مخصوص کودکان قرار دارند و بخش‌های مختلف آن کاملا سرسبز و متفاوت هستند. می‌توانید پس از گشت‌وگذار در بازار گل تهران به این منطقه سر بزنید و هم خودتان و هم خانواده‌تان ساعاتی را در آن به استراحت بپردازید.

بقعه چهل تن

یکی دیگر از اماکن دیدنی که در اطراف بازار گل محلاتی قرار گرفته، بقعه چهل تن است. به گفته مورخان قدمت این بنا به زمان صفویه بازمی‌گردد؛ اما تعمیر طاق آن مربوط به عصر قاجار است. در حال حاضر صاحب اصلی بقعه مشخص نیست و تنها چیزی که در مورد آن می‌دانیم، وجود نام حک‌شده 40 نفر است که روی دیوار آن به چشم می‌خورد. درباره این اسامی داستان‌های مختلفی وجود دارد که شاید یکی از آن‌ها نام صاحب اصلی بنا باشد.

بوستان فدائیان اسلام

بوستان فدائیان اسلام در جنوب شرقی پایتخت قرار گرفته است و یکی از قدیمی‌ترین پارک‌ها در این منطقه تهران به‌شمار می‌آید. سال ساخت این پارک 1347 است و قبل از آن با نام گورستان مسگرآباد شناخته می‌شد؛ البته هنوز هم در قسمت شرقی آن گورستان پابرجاست. با ورود به این بوستان شاهد درخت‌های قدیمی و بلند از گونه‌های مختلف خواهید بود. همچنین امکاناتی مانند زمین بازی کودکان، ورزشگاه و... هم در آن وجود دارند که ساعت‌ها شما را سرگرم خواهند کرد.

کوشک وثوق الدوله

در بلوار نبرد شمالی عمارتی 100 ساله متعلق به حسن خان، نخست وزیر قاجار و پهلوی، هم دیده می‌شود. این بنا شاهکاری است که بین سال‌های 1308 تا 1312 ساخته شده و در گذشته به‌عنوان ویلای تابستانه از آن استفاده می‌شد. با ورود به ساختمان این بنا شاهد دیوارهای مقرنس‌کاری‌شده، آینه‌کاری و نقش‌ونگارهای جذابی خواهید بود که هر چشمی را به خود خیره می‌کند. سکانس‌هایی از سریال شهرزاد نیز در همین باغ گرفته شده که دلیل استقبال بیشتر مردم به بازدید از آن است.

مکان‌های مشابه بازار گل شهید محلاتی برای خرید گل در تهران

مشابه بازار شهید محلاتی تهران، مجموعه‌های بسیار زیاد دیگری هم وجود دارند. البته نمی‌توان انتظار مساحتی به این بزرگی را از آن‌ها داشت؛ اما تنوع گل‌ها در این مجموعه‌ها هم راضی‌کننده است. از بین همه این مکان‌ها می‌توانیم به اسامی زیر اشاره کنیم:

• بازار گل غرب تهران، همان‌طور که از نامش پیداست، در غرب تهران واقع شده است. این مجموعه تمام گل و گیاهان خود را از بازار محلاتی تامین می‌کند و می‌توانیم آن را زیرمجموعه‌ای برای محلاتی بدانیم. اگر در غرب تهران ساکن هستید، می‌توانید این مجموعه گل‌فروشی را انتخاب کنید. کیفیت و قیمت محصولات بازار گل غرب تهران هم کاملا عالی و مناسب است.

• بازار گل بهشت‌ زهرا هم برای آن دسته از افرادی که به دنبال محصولات ارزان‌قیمت هستند، مناسب است. در این مجموعه می‌توانید انواع گل‌های متداول و کمیاب را پیدا کنید. همچنین کلیه ابزارهای باغبانی، کود و خاک‌های مورد نیاز برای گیاه مورد نظرتان هم در این بازار در دسترس هستند.

• بازار گل امام‌ رضا(ع) در سه راه افسریه قرار دارد و البته امکان خرید اینترنتی را هم به شما می‌دهد. در این مجموعه می‌توانید انواع گیاهان آپارتمانی، ابزارهای گل‌فروشی و گل‌های شاخه‌ای را با قیمت مناسب خریداری کنید.

• در بازار گل فکوری هم هرگونه گل و گیاهی را که بخواهید، پیدا خواهید کرد. به‌طور مثال انواع گل‌های آپارتمانی، نهال‌های زینتی، کاکتوس‌ها‌، گیاهان باغچه، بذر سبزیجات، گل‌های شاخه‌ای و گل‌های آپارتمانی با قیمت کاملا مناسبی در آن به فروش می‌رسند. این مجموعه امکان خرید آنلاین را هم برای شما فراهم کرده است.

• بازار گل رضوان فروشگاه اینترنتی به‌شمار می‌آید که محصولات تازه و متنوعی را در خود جای داده است. این مجموعه محصولات خریداری‌شده از سوی شما را در سریع‌ترین زمان ممکن به دستتان می‌رساند. همچنین قبل از خرید مشاوره تخصصی هم به مشتریان ارائه می‌دهد. تنوع بالای محصولات از ویژگی‌های مثبت این مجموعه است.

تجربه روزی عالی در کنار گیاهان طبیعی

در این مطلب به معرفی بازار گل محلاتی پرداختیم و با قسمت‌های مختلف آن آشنا شدیم. معمولا اگر شما برای مسافرت از روش‌هایی مانند رزرو تور استفاده می‌کنید، راهنمای تور میتواند اطلاعات مفیدی درباره جاهای دیدنی مقصد، به شما بدهد و اگر شما به‌طور شخصی سفر و برای اقامت روش‌هایی مثل رزرو هتل را انتخاب می‌کنید، یکی از راه‌های به‌دست آوردن اطلاعات از جاهای دیدنی شهری که به آن سفر کرده‌اید، خواندن مطالب درباره آن‌هاست که میتواند اطلاعات مفیدی درباره آن‌ها به شما بدهد. همچنین شما میتوانید از طریق وبسایت پرشین هتل، برای رزرو هتل تهران اقدام نمایید.  مطالبی که در اینجا گفتیم، به شما کمک می‌کنند تا زمان درستی را برای رفتن به باغ گل انتخاب کنید و بتوانید با قیمتی مناسب‌تر و در محیطی خلوت‌تر خرید خود را انجام دهید. اگر شما هم در شهر خود بازار گلی با چنین ویژگی‌هایی دارید، حتما نامش را با ما به اشتراک بگذارید. آیا تنوع گل و گیاهان موجود در بازار مورد نظر شما نیز مشابه مکانی است که در این مطلب معرفی کردیم؟

بیشتر بخوانید :
منابع :