کافی شاپ بیسکویت مشهد یکی از کافی شاپ های درجه یک مشهد است که بین میدان تلویزیون و میدان پارک، روبروی هتل پردیسان مشهد واقع شده است و در محیطی آرام و دلنشین با انواع نوشیدنی های گرم و کیک های خوشمزه و خوش رنگ به همراه تزئین های چشم نواز می تواند میزبان خوبی برای جلسات و ملاقات های کاری باشد.

نام کافی شاپ بیسکویت
تلفن در دسترس نیست
آدرس خیابان نوفل لوشاتو 26
ساعت کاری 8-24
امکانات اینترنت وایرلس
ظرفیت 40


امکانات کافی شاپ بیسکویت

کافی شاپ بیسکویت به دلیل استفاده از مواد اولیه مرغوب و بصورت روزانه سبب شده تا رضایت مراجعه کنندگان را بالا ببرد. این کافی شاپ مشهد به دلیل داشتن دو نوع فضای تابستانی و زمستانی باعث شده تا میهمانان متناسب با سلیقه ی خود محیط دلخواه را انتخاب کنند.

کافه لاته کافی شاپ بیسکوئیت
کافه لاته کافی شاپ بیسکوئیت

کافی شاپ بیسکویت با داشتن فضایی زیبا و آرام برای برگزاری تولد و جلسات با بهترین فضا سبب شده تا اعتماد گردشگران تور دقیقه 90 مشهد را به خود جلب کند تا برای برگزاری دورهمی و ملاقات کاری این مکان را انتخاب کنند.
کافی شاپ بیسکویت به دلیل دیزاین لوکس و شیک نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است.

دمنوش کافی شاپ بیسکوئیت
دمنوش کافی شاپ بیسکوئیت

یکی دیگر از مزیت های کافی شاپ بیسکویت مشهد داشتن مدیریت عالی و پرسنل مجرب و حرفه ای می باشد. برخورد خوب و صمیمی پرسنل کافی شاپ سبب شده تا رضایت میهمانان را بالا ببرد بگونه ای که بارها برای رفع خستگی، دورهمی و ... سری به این کافی شاپ شیک بزنند.

با یک کلیک تمامی اطلاعات درباره کافی شاپ شوگر مشهد را مشاهده نمایید

قهوه های لذیذ کافی شاپ بیسکوئیت
قهوه های لذیذ کافی شاپ بیسکوئیت

کافی شاپ بیسکویت با داشتن ظرفیت حدود 45 نفر سبب شده تا کسانی که به دنبال محیطی برای برگزاری یک میهمانی کوچک هستند این کافی شاپ را رزرو کنند و اوقات خوشی را در آن سپری کنند. کافی شاپ دارای منوی متنوع است.

آشنایی کامل یا کافی شاپ مرسی در شهر مقدس مشهد

لاته های بی نظیر کافی شاپ بیسکوئیت
لاته های بی نظیر کافی شاپ بیسکوئیت

آدرس کافی شاپ بیسکویت:

مشهد، بین میدان تلویزیون و میدان پارک، روبروی هتل پردیسان، جنب استخر راد، نبش کلانتری 17(نوفل لوشاتو 26)

منابع :