هتل قصر طلایی مشهد (هتل گلدن پالاس) بدون شک یکی از برترین هتل های مشهد است که با لول 5 ستاره توانسته خدمات شایسته ای را ارائه دهد. یکی از مهم ترین خدمات هتل قصر طلایی مشهد، طراحی رستوران های مختلف برای ذائقه های گوناگون است. در این مطلب قصد داریم شما را با رستوران های هتل قصر طلایی مشهد آشنا نماییم. این آشنایی موجب می شود تا آن دسته از عزیزانی که به کیفیت و تنوع غذای خود اهمیت می دهند بدانند در زمان رزرو هتل، کدام را انتخاب نمایند.

نام رستوران های هتل قصر طلایی مشهد

  1. کافه رستوران فرانسیسکو
  2. رستوران تابستانی بارگاه
  3. رستوران ترنم
  4. رستوران ضیافت
  5. رستوران سنتی ترمه
  6. رستوران 5 قاره زوشا

کافه رستوران فرانسیکو

کافه رستوران فرانسیسکو یکی از کافه رستوران های هتل قصر طلایی مشهد می باشد که با دو فضای داخلی و بیرونی فوق العاده زیبا طراحی شده است. این کافه رستوران، محیطی آرام و دنج دارد که با سرو انواع غذاهای ایتالیایی به صورت تخصصی، غذاهای دیگری نظیر انواع فست فودها و منوی کافی‌شاپی هم ارائه می دهد. از دیگر مزیت‌های کافه رستوران فرانسیسکو، تدارک بازی‌های ذهنی آرام اما هیجان انگیز است. همین اتفاق باعث شده تا مکان مذکور به یکی ازمحبوب‌ترین نقاط هتل گلدن پالاس مشهد تبدیل شود. 

کافه رستوران فرانسیسکو هتل قصر طلایی مشهد
کافه رستوران فرانسیسکو هتل قصر طلایی مشهد

رستوران تابستانی بارگاه

از دیگر رستوران های هتل قصر طلایی مشهد، رستوران تابستانی بارگاه است که بر روی بام این هتل مشهد واقع شده و نمایی از شهر و حرم مطهر امام رضا (ع) را نشان می دهد. محیط رستوران بارگاه تقریبا نیمه سنتی بوده و با حوضچه ای کوچک در وسط رستوران صفای دیگری به این رستوران هتل گلدن پالاس مشهد داده است. وجود درختچه های زیبا همراه گلدان های کوچک فضایی صمیمی را به ارمغان آورده است. انواع غذاهای فرنگی و ایرانی با کیفیتی عالی در رستوران بارگاه سرو می شود.

رستوران تابستانی بارگاه هتل قصر طلایی مشهد
رستوران تابستانی بارگاه هتل قصر طلایی مشهد

رستوران ترنم

به جرات می توان اصلی ترین رستوران هتل قصر طلایی مشهد را رستوران ترنم دانست. رستوران ترنم دارای فضایی مجلل است که انواع غذاهای کبابی، گوشتی و دریایی را سرو می کند. ظرفیت این رستوران 600 نفر است که انواع پیش غذاها همچون سوپ، انواع سالاد، میوه های فصلی، نوشیدنی، چای و قهوه، آبمیوه های طبیعی و ... را به میهمانان ارائه می دهد. یکی از ویژگی های مهم رستوران ترنم این است که در اعیاد و روزهای مختلف، با منوی ناهار طلایی در خدمت میهمانان است.

رستوران ترنم هتل قصر طلایی مشهد
رستوران ترنم هتل قصر طلایی مشهد

رستوران ضیافت

از دیگر رستوران های مجلل و زیبای هتل گلدن پالاس مشهد می توان به رستوران ضیافت اشاره کرد که در طبقه منفی 1 هتل واقع شده است. در این رستوران می توان مراسم های مختلفی همچون ولیمه عروسی یا ولیمه حجاج یا... را برگزار نمود زیرا ظرفیت این رستوران 500 نفر است و از ساعت 7 صبح تا 10 شب خدمت رسانی می کند. منوی رستوران ضیافت هتل گلدن پالاس مشهد ایرانی بوده و با طراحی داخلی سفید و طلایی، فضایی مجلل و شیک را ایجاد نموده است.

رستوران ضیافت هتل قصر طلایی مشهد
رستوران ضیافت هتل قصر طلایی مشهد

رستوران سنتی ترمه

رستوران سنتی ترمه هتل گلدن پالاس مشهد فضایی جذاب و دوست داشتنی برای خانواده ها است زیرا تلفیقی از معماری سنتی و مدرنیته دارد. وجود ظروف های قلم زنی شده، شمعدان های شاه عباسی و سماور مسی از تزئینات داخلی رستوران سنتی ترمه به شمار می روند. میز سالاد بار این رستوران لذیذ ترین سالاد های ایرانی و فرنگی را در خود جای داده و غذاهای سنتی همچون دیزی، کباب ها، کوفته، کشک و بادمجان، حلیم بادمجان و خورش ها را در این رستوران می توان سفارش داد. ظرفیت رستوران سنتی ترمه 100 نفر و ساعت سرویس دهی از 12 ظهر تا 12 شب می باشد.

رستوران سنتی ترمه هتل قصر طلایی مشهد
رستوران سنتی ترمه هتل قصر طلایی مشهد

رستوران 5 قاره زوشا

اکنون نوبت به معرفی رستوران 5 قاره زوشا می شود که تمامی غذاهای ملل مختلف را برای میهمانان طبخ می کند. فضای مدرن و خاص این رستوران هتل قصر طلایی مشهد سبب شده تا میهمانان خارجی این هتل مشهد رستوران زوشا را ترجیح دهند. ظرفیت رستوران 5 قاره زوشا 70 نفر بوده و در طبقه دوم هتل قرار دارد. فضایی شیک و خاص متناسب با ملل مختلف همراه منویی ویژه باعث شده تا این رستوران هتل قصر طلایی مشهد انتخاب جذابی برای میهمانان خارجی باشد. ساعت پذیرایی این رستوران از ساعت 12 ظهر تا 12 شب است.

رستوران های هتل قصر طلایی
رستوران 5 قاره زوشا هتل گلدن پالاس مشهد

نکته آخر درباره رستوران های هتل قصر طلایی مشهد

تا بدین جای مطلب با تمامی رستوران های هتل گلدن پالاس مشهد آشنا شده اید، حال باید بدانید که سرو تمامی غذاها در رستوران های مختلف هتل گلدن پالاس مشمول هزینه هایی مجزا است و فقط صبحانه به صورت رایگان در اختیار میهمانان قرار می گیرد. با تمام این تفاسیر باید بگوییم بهترین تنوع غذایی میان هتل های مشهد را هتل گلدن پالاس مشهد دارد که 160 نوع صبحانه سرد و گرم و غذاهای مختلف را در رستوران های خود سرو می کند. جهت رزرو آنلاین هتل قصر طلایی مشهد کافیست بر روی کلمه هتل قصر طلایی مشهد کلیک کنید تا پس از طی کردن چند مرحله، واچر یا همان سند اقامت خود را دریافت کنید.

منابع :