بازار قسطنطنیه مشهد یکی از بهترین و قدیمی ترین بازار های مشهد است. برای دسترسی راحت به این مرکز خرید مهم می توانید از طریق سایت فوق هتل مشهد نزدیک به این بازار مانند هتل هما مشهد یا هتل سی برگ مشهد را رزرو کنید.

بازار اسباب بازی فروشی های مشهد و عروسک های خوشگل

بازار قسطنطنیه مشهد بورس انواع لباس های مردانه، زنانه، بچه گانه را عرضه می کند. در زمان های گذشته این بازار از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بوده است. اما بعد از به وجود آمدن پاساز های شیک و بزرگ تر کمی از اهمیت آن کاسته شد.

بازار مرکزی مشهد و خرید عمده پوشاک

احمدآباد خیابانی لوکس نشین و مرفه در مشهد به شمار می رود. بازار قسطنطنیه مشهد در این خیابان قرار گرفته است. مکان ذکر شده دارای 2 طبقه می باشد که یکی همکف بوده و دیگری منفی 1. انواع مانتو، شلوار، روسری، کفش، لباس مجلسی، لباس مردانه، کیف و … را می توان از این بازار تهیه کرد.

بازار رضا مشهد کجاست؟

البته بازار قسطنطنیه مشهد انواع لباس های زیبا و دلبرانه را برای کودکان عرضه می کند. پیشنهاد می کنیم در سفر به مشهد حتما سری به این بازار شهر مشهد بزنید. یکی از جذابیت های این مرکز خرید مغازه های چوبی و نوستالژیک آن است. در این مغازه ها بهترین برند های ساعت و عینک را خواهید یافت.

شلوغ بازار مشهد، بازاری بر خلاف عرف جامعه اما جذاب

بازار قسطنطنیه مشهد
بازار قسطنطنیه مشهد

بازار قسطنطنیه مشهد و ایستگاه مترو

یکی دیگر از محاسن این بازار مشهد نزدیک بودن به ایستگاه مترو مشهد می باشد. گردشگران عزیزی که از هر نقطه مشهد با مترو سفر می کنند می توانند در ایستگاه فلسطین پیاده شوند. وقتی که گردشگران در این ایستگاه پیاده می شوند با 3 دقیقه پیاده روی به بازار قسطنطنیه خواهند رسید. اما نباید بزرگی و ابهت بازار قسطنطنیه را دست کم گرفت. زیرا با وجود پاساژ هایی همچون مجتمع خورشید مشهد،کوتون، برج آلتون مشهد و …. باز هم به خوبی می درخشد.

بازار سرشور مشهد و مهر و تسبیح های رنگارنگ

اکنون به هتل های مشهد نزدیک به بازار قسطنطنیه می پردازیم. هتل هما 1 مشهد و هتل سی برگ مشهد از جمله هتل های خیابان احمدآباد می باشند که این هتل های مشهد به ترتیب پنج ستاره و سه ستاره می باشند. رزرو این هتل ها با تخفیف امکان پذیر است. البته از دیگر بازارهای مشابه بازار قسطنطنیه از نظر قدیمی بودن می توان به بازار مولوی مشهد، بازار امین مشهد و ... اشاره نمود.

بازار قسطنطنیه مشهد
بازار قسطنطنیه، پاساژ قدیمی در مشهد
بیشتر بخوانید :
منابع :