هتل هما مشهد

4.6 از 5
عالی 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل هما مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
4,147,000 1%
قیمت 1 شب 4,144,000 تومان
سینیور دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
5,005,000 1%
قیمت 1 شب 5,002,000 تومان
سینیور سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
6,149,000 1%
قیمت 1 شب 6,146,000 تومان
سوئیت رویال دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
8,866,000 1%
قیمت 1 شب 8,863,000 تومان

امکانات و ویژگی ها

پارکینگ رایگان
ترانسفر حرم رایگان
مجموعه آبی رایگان
پذیرایی در بدو ورود
سالن بندسازی رایگان
ترانسفر استقبال و بدرقه رایگان
مینی بار رایگان
گشت شهری رایگان
ترانسفر استقبال رایگان
استخر
مناسب معلولین
رستوران
سونا
کافی شاپ
اینترنت در اتاق
استقبال و بدرقه
صندوق امانات
پارکینگ در هتل
اینترنت در لابی
سرویس حرم
سرویس فرنگی
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : بلوار احمدآباد، تقاطع احمدآباد و کلاهدوز
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
8 دقیقه
55 دقیقه
4556 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
15 دقیقه
95 دقیقه
7928 متر
بیمارستان قائم (عج)
4 دقیقه
14 دقیقه
1180 متر
بیمارستان جوادالائمه
10 دقیقه
66 دقیقه
5461 متر
بیمارستان امید
4 دقیقه
15 دقیقه
1242 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

فاصله هتل هما مشهد تا حرم چقدر است؟

فاصله هتل هما مشهد تا حرم مطهر رضوی 20 دقیقه با خودرو است که بری بیشتر زائران تور مشهد کمی ناخوشایند است. ولی دسترسی این هتل مشهد به قطار شهری، سبب شده تا ین فاصله به چشم نیاید و مخاطبان بسیاری داشته باشد.

دلایل رزرو هتل هما مشهد چیست؟

هتل هما در مشهد با ارائه خدمات و امکانات خوب توانسته در میان هتل های مشهد که 5 ستاره هستند، عالی باشد. اما آسایش زیاد به دلیل سکوت، قرار گرفتن در یک منطقه مرفه نشین و ... از دیگر عوامل محبوبیت این هتل مشهد در میان گردشگران است.

هر شب اقامت در هتل هما مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

هتل 5 ستاره هما در شهر بهشت یکی از شیک ترین هتل های مشهد نیز محسوب می شود که از اتاق هایی متنوع نیز برخوردار است. هر شب اقامت در هتل هما 1 مشهد حدود 2 میلیون تومان برای اتاق سینگل هزینه دارد که این مبلغ برای سوئیت های لوکس به 7 میلیون تومان نیز می رسد.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل هما وجود دارد؟

هتل هما در شهر مشهد سوئیت های لوکسی همچون سینیور سوئیت و جونیور سوئیت، ویلا 3 خوابه، آپارتمان 2 خوابه، سوئیت رویال و ... دارد که هر کدام قیمت هایی متفاوت دارند. چشم انداز اتاق ها نیز رو به محوطه سبز هتل می باشند.

هتل هما چه خدمات و امکاناتی دارد؟

هتل عالی هما امکانات مطلوبی را در اختیار گردشگران قرار می دهد که شامل زمین تنیس، مجموعه آبی، تالارهای عروسی و سالن همایش، رستوران و کافی شاپ های متعدد، خدمات ویژه جانبازان و معلولین، خدمات لاندری، صندوق امانات و ... می شود.

آدرس هتل هما مشهد کجاست؟

هتل هما شهر بهشت در بلوار احمد آباد، تقاطع احمد آباد و کلاهدوز قرار گرفته است. این موقعیت مکانی سبب شده تا به مرکز خرید سلمان و خیابان راهنمایی دسترسی راحت داشته باشید. دسترسی به قطار شهری مشهد از دیگر مزیت های این هتل به شمار می رود که می توانید هم به ییلاقات طرقبه و شاندیز و هم به حرم مطهر دسترسی داشته باشید.

هتل هما مشهد به چه اماکنی نزدیک است؟

هتل لوکس هما دسترسی خوبی به سینما آفریقا مشهد، مرکز خرید زیست خاور، پارک کوهسنگی مشهد و خیابان دانشگاه دارد.

هتل هما مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

هتل جذاب هما مشهد، امکانات بالایی داشته که سبب جلب رضایت زائران شده است. ولی از هتل هایی که تشابه بسیاری به این هتل مشهد دارند، می توان به هتل پدیده مشهد اشاره کرد که 5 ستاره بوده و امکانات خوبی دارد اما به بهره برداری نرسیده است. اما پیشنهاد جایگزین هتل پارسیس مشهد است که هم به حرم مطهر نزدیک بوده و هم 5 ستاره ای با کیفیت است.

قوانین هتل هما چیست؟

هتل زیبای هما در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توایند آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل هما مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو تور مشهد و هتل مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

هتل هما مشهد (احمدآباد) یکی از پیشتازان صنعت هتلداری و اولین هتل 5 ستاره در مشهد بوده است. این هتل مشهد با گذشت 4 دهه از عمر خود، همچنان با اقتدار در میان هتل های مشهد گردن فرازی می کند. این هتل زیبا در مشهد از سال 89 بازسازی خود را آغاز نمود و در سال 1396 مجددا به عرصه هتلداری در مشهد بازگشت.

هتل هما مشهد (احمدآباد) لابی منحصر به فرد و زیبایی دارد که مجهز به مبل‌ های راحتی، تلویزیون LED، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و ... می باشد. پرسنل و پذیرش این هتل بسیار خوش برخورد بوده و رفتاری کاملا حرفه ای با مهمانان تور مشهد دارند. این هتل مشهد فاصله ی 20 دقیقه ای تا حرم مطهر دارد. جهت ورود به حرم مطهر باید از باب الرضا داخل شده و در صحن جامع رضوی پا بگذارید.

اتاق‌ها، رستوران و کافی شاپ هتل هما مشهد (احمدآباد)

هتل سفید هما مشهد (احمدآباد) اتاق ‌های متنوعی همچون: اتاق‌های سینیور، اتاق های 2 تا 4 تخته، سوئیت‌های رویال و ... را دارد. تمامی این اتاق ها با طراحی مدرنی آراسته شده و امکانات مطلوبی در آن ‌ها وجود دارد. تلویزیون صفحه تخت، تلفن، آباژور، لوازم بهداشتی یک نفره و ... از جمله امکانات داخل اتاق‌ها می باشد.

هتل دیدنی هما در مشهد (احمدآباد) مانند دیگر همتایان خود چند رستوران دارد، اما رستوران اصلی هتل طراحی فوق العاده شیک و مدرن است. سرآشپزهای مجرب و کارآزموده رستوران هتل هما در مشهد با طبخ انواع غذاهای بین المللی و ایرانی، توانسته اند تمام سلایق میهمانان را پاسخگو باشند.

هتل 5 ستاره هما مشهد (احمدآباد) یک کافی شاپ فوق العاده خاص دارد که موسیقی آرامش بخشی را به صورت زنده، برای میهمانان می نوازد. وجود پیانو در کنج کافی شاپ و سرو نوشیدنی‌های سرد و گرم باعث شده تا کافی شاپ هتل هما1 استان خراسان رضوی مشهد در نوع خود بهترین باشد.

عکس هتل هما مشهد 1، در سایت پرشین هتل موجود بوده که با مراجعه به آن، شناخت بصری خوبی از این هتل خواهید داشت. هتل درویشی مشهد، هتل پردیسان مشهد، هتل پارس مشهد و ... از جمله رقبای هتل هما احمدآباد مشهد محسوب می شوند. لازم به ذکر است هتل هما 2 مشهد در بلوار خیام جای دارد.

خدمات و دیگر امکانات هتل هما 1 مشهد

خدمات این هتل مشهد شامل: لاندری، اتاق چمدان، روم سرویس، گشت درون شهری و برون شهری، ترانسفر رایگان و ... می شود. از دیگر امکانات موجود در هتل هما 1 مشهد می توان به: مجموعه آبی ( سونا، استخر، جکوزی )، محوطه بازی کودکان، فروشگاه، سالن بدنسازی، میز بیلیارد و ... اشاره کرد.

پارکینگ، سالن اجتماعات، تالار ‌های عروسی، چایخانه سنتی، نمازخانه و ... از دیگر امکانات این هتل 5 ستاره مشهد هستند. دسترسی خوب هتل 5 ستاره هما به ایستگاه قطار شهری مشهد، باعث شده تا شما عزیزان به میادین مهم مشهد و ییلاقات وکیل آباد و طرقبه شاندیز دسترسی راحتی داشته باشید.

هتل هما 1 احمدآباد مشهد به چه مکان هایی نزدیک است؟

این هتل مشهد به بازار های تجاری همچون: برج سلمان، خیابان راهنمایی، پاساژ قسطنطنیه، قنادی طوسی و ... نزدیک می باشد. خیابان راهنمایی مشهد یکی از خیابان‌های لوکس مشهد است که انواع البسه مردانه، زنانه و بچه گانه را عرضه می کند. برج سلمان نیز در راهنمایی 17 قرار گرفته است. پارک کوهسنگی مشهد که یک تفرجگاه عالی در مشهد است، فاصله ی اندکی تا این هتل دارد.

اگر برای سفر به مشهد عجله ندارید و می خواهید سفری نسبتا ارزان قیمت را تجربه کنید، پیشنهاد می کنم تا زمان افتتاح هتل پدیده مشهد صبر پیشه کنید. زیرا با افتتاح اولیه این هتل شما می توانید از آفر های ویژه برخوردار شوید و تخفیفات افتتاحیه را نیز برای اقامت در نظر گیرید. البته هتل پارسیس مشهد نیز انتخابی مناسب برای شما خواهد بود که ارزش امتحان کردن را دارد. 

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 5از 5
آرامش محیط 5از 5
کیفیت غذا 5از 5
موقعیت 3از 5
ارزش خرید 5از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
4.6 از 5
عالی 1 نظر

بیشترین امتیاز نظافت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

4.6 از 5 خدمات هتل عالی بود

مجموع هتل های هما همیشه خوبه

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.