در شهر تهران انواع مال‌های بزرگ راه‌اندازی شده‌اند که برخی از آن‌ها نسبت به سایر مراکز خرید دارای قیمت و کیفیت بالایی هستند. هریک از این مراکز خرید با توجه به موقعیت مکانی خود، ویژگی‌های خاص و منحصربه‌فردی دارند. برای مثال مرکز خرید اپال تهران یکی از بهترین و جذاب‌ترین مراکز در شهر تهران به‌حساب می‌آید که موقعیت مکانی خوبی دارد. البته در برخی از ساعات روز در اطراف این مرکز خرید ترافیک سنگینی ایجاد می‌شود که کلافه‌کننده است. اگر قصد دارید چند ساعتی سرگرم شوید و از تماشا یا خرید وسایل لوکس و تزیینی لذت ببرید، توصیه می‌کنیم به مرکز خرید اپال سر بزنید. در این راهنما اطلاعات کاملی درباره اپال در اختیار شما قرار می‌دهیم.

مرکز خرید اپال تهران

مرکز خرید اپال کجاست؟

مرکز خرید اپال تهران در منطقه سعادت‌آباد و شمال غرب تهران واقع شده و دسترسی به آن از طریق بزرگراه یادگار امام برای کسانی مناسب است که قصد دارند از شمال و غرب تهران به سمت این مجتمع بروند. افرادی هم که از سمت جنوب تهران به سمت اپال طی مسیر می‌کنند، می‌توانند از طریق بزرگراه هاشمی رفسنجانی (نیایش قدیم) خود را به آن برسانند.

ناگفته نماند که مسیر دسترسی به پاساژ اپال از شرق تهران نیز کار سختی نیست و افراد می‌توانند از طریق بلوار شهید فرحزادی به این مجتمع بروند. درواقع با توجه به موقعیت مکانی که این پاساژ دارد، شما از هر نقطه‌ای از تهران می‌توانید خیلی راحت خود را به این مرکز برسانید.

پاساژ اپال مساحت زیادی دارد و از طبقات متعددی تشکیل شده که جذابیت آن را بیشتر کرده است. واحدهای تجاری زیاد و غذاخوری‌های متنوعی در این پاساژ فعالیت می‌کنند که در دسترس عموم قرار دارند. مغازه‌ها و لوکس‌فروشی‌های این مرکز خرید نیز چشم هر بیننده‌ای را به خود جذب می‌کنند.

مرکز خرید اپال تهران کجاست

آدرس مرکز خرید اپال

در بخش‌ قبلی به آدرس و موقعیت مکانی این مرکز تجاری اشاره کردیم و گفتیم که دسترسی به آن کار ساده‌ای است. البته ساکنین منطقه سعادت‌آباد چندان از وجود این مرکز خرید استقبال نمی‌کنند؛ زیرا بر این باور هستند که ترافیک اطراف این مرکز خرید بسیار کلافه‌کننده و غیرقابل تحمل است.

آدرس مرکز خرید اپال تهران: منطقه سعادت‌آباد، بلوار فرحزادی، میدان کتاب، ابتدای بلوار کوهستان برای اینکه جهت دسترسی به این مرکز خرید دچار دردسر نشوید، توصیه می‌کنیم در ساعات شلوغی به بلوار کوهستان نروید. اگر در منطقه شمال غرب تهران حضور دارید و به دنبال جای دیدنی باکیفیت می‌گردید که اوقات خوشی را سپری کنید، مرکز خرید یا پاساژ اپال تهران می‌تواند انتخاب خوبی باشد. شما حتی بعد از بازدید از این پاساژ می‌توانید در منطقه بلوار فرحزادی به گشت‌وگذار بپردازید.

مسیر دسترسی مرکز خرید اپال سعادت آباد

در قسمت‌های قبلی بهترین مسیرهای دسترسی به اپال تهران با خودرو شخصی را ذکر کردیم؛ اما اگر قصد دارید بدون دردسر، تنش و ترس از ترافیک به این مرکز خرید برسید، توصیه می‌کنیم استفاده از مترو یا سایر وسایل حمل‌ونقل عمومی را در اولویت قرار دهید.

بهترین مسیرهای دسترسی به اپال از طریق اتوبان‌های یادگار امام و نیایش سابق هستند. اگر می‌خواهید از سایر مناطق تهران به این مرکز خرید بیایید، بهتر است از برنامه‌های مسیریاب کمک بگیرید. اپال یکی از مراکز خرید مطرح تهران است که در بیشتر برنامه‌های مسیریاب می‌توانید به راحتی آن را بیابید.

علاوه بر خودرو شخصی، این امکان را دارید که حتی با اتوبوس نیز خود را به پاساژ اپال برسانید. اتوبوس‌های میدان صنعت در نزدیکی این مرکز خرید ایستگاه دارند و شما می‌توانید خیلی راحت بدون ترس از ترافیک خود را به این مرکز خرید لوکس برسانید. در بخش‌های بعدی بیشتر درباره مسیرهای دسترسی به مرکز خرید اپال توضیح می‌دهیم.

مسیر دسترسی به اپال با مترو

تا چندین سال پیش دسترسی به برخی از مناطق غربی و حتی شمالی تهران با استفاده از مترو امکان‌پذیر نبود؛ اما خوشبختانه با توسعه خطوط مترو، شما خیلی راحت و در کوتاه‌ترین زمان ممکن می‌توانید خود را به شمال و غرب تهران برسانید. از آنجایی که مجتمع اپال نیز در شمال غربی تهران واقع شده است، خطوط جدید مترو یکی از روش‌های دسترسی آسان به این مجتمع به‌شمار می‌آیند.

فرقی ندارد که از کدام ایستگاه وارد مترو می‌شوید؛ باید خود را به خط میدان کتاب-بسیج (خط 7) برسانید. درواقع خطی که به سمت میدان کتاب در حرکت است، شما را به‌طور مستقیم به مرکز خرید اپال می‌رساند. بعد از اینکه از ایستگاه مترو میدان کتاب خارج شدید، کافی است چند متری را در مسیر بلوار کوهستان پیاده‌روی کنید تا به مجتمع اپال تهران برسید.

از آنجایی که خط میدان کتاب قدمت زیادی ندارد، ممکن است با کمی تاخیر و معطلی شما را به مقصد برساند، اما به هر حال استفاده از مترو برای رسیدن به اپال خیلی بهتر از رانندگی کردن در ساعات ترافیک و شلوغی بلوار فرحزادی و بلوار کوهستان خواهد بود.

مسیر دسترسی به اپال با ماشین

نمای مرکز خرید اپال تهران

با اینکه خیابان‌های اطراف اپال تهران در بیشتر ساعات روزهای کاری و اداری شلوغ و پرترافیک هستند، افراد بسیاری ترجیح می‌دهند که برای بازدید از این مرکز خرید و مجتمع لوکس یا لاکچری آن از خودرو شخصی خود استفاده کنند. شما از کدام سمت تهران به طرف این مرکز خرید می‌آیید؟

برای رانندگی به سمت اپال تهران، مسیرهای دسترسی مختلفی وجود دارند که با توجه به مبدا خود می‌توانید بهترین مسیر را در نظر بگیرید. در ادامه 4 مسیر دسترسی به مرکز خرید اپال را ذکر می‌کنیم:

• دسترسی از شمال به اپال از طریق بزرگراه یادگار امام امکان‌پذیر است.

• دسترسی از جنوب به اپال از طریق بزرگراه هاشمی رفسنجانی (نیایش قدیم) ممکن خواهد بود.

• دسترسی از غرب تهران به اپال از طریق بزرگراه یادگار امام میسر است.

• دسترسی از شرق تهران به اپال از طریق بلوار شهید فرحزادی ممکن خواهد بود.

ناگفته نماند که در برخی از ساعات شبانه‌روز بزرگراه یادگار امام با ترافیک و شلوغی شدیدی روبه‌رو است؛ بنابراین توصیه می‌کنیم قبل از به حرکت درآوردن خودرو خود، از میزان ترافیک مسیرهای دسترسی به اپال باخبر شوید. با این کار می‌توانید کم‌ترافیک‌ترین مسیر را انتخاب و در وقت خود صرفه‌جویی کنید.

ساعت کار اپال تهران

نمای داخلی مرکز خرید اپال تهران

اگر در فضای مجازی و به‌صورت آنلاین درباره ساعت کاری اپال تهران تحقیق و بررسی انجام دهید، متوجه می‌شوید که بیشتر سایت‌ها اعلام کرده‌اند که مرکز خرید اپال از ساعت 10 صبح تا 11 شب باز و آماده‌ خدمت‌رسانی به بازدیدکنندگان و خریداران است؛ اما جزئیات دیگری نیز در مورد ساعات کاری این مرکز خرید وجود دارد.

با توجه به اینکه مجتمع تجاری اپال از واحدهای تجاری، غذاخوری و تفریحی مختلفی تشکیل شده است، هریک از آن‌ها ساعات کاری مخصوص به خود را دارند. بنابراین بهتر است هدف خود را از مراجعه به اپال تهران مشخص کنید و سپس در مورد ساعت کاری بخش یا واحد صنفی مورد نظر خود اطلاعات لازم را به‌دست آورید.

برای مثال بیشتر مغازه‌ها و واحدهای تجاری این مرکز خرید لوکس از ساعت 10:30 صبح تا 10 شب باز هستند و شما می‌توانید وسایل مورد نیاز خود را از آن‌ها خریداری کنید. در ضمن این واحدهای تجاری در روزهای 5شنبه، جمعه، تعطیلات رسمی و روزهای قبل از تعطیلات تا ساعت 11 شب پذیرای شما خواهند بود. ساعت کاری مابقی واحدهای حاضر در اپال به‌طور خلاصه به شرح زیر هستند:

• فودکورت‌ها و رستوران‌ها: از ساعت 11 صبح تا 12 شب

• کافه و رستوران‌هایی که صبحانه سرو می‌کنند: از ساعت 9 صبح تا 12 شب

• مجموعه‌های تفریحی اپال همانند سالن بولینگ و بیلیارد: از ساعت 11 صبح تا 11 شب

• طبقه هایپر اپال: از ساعت 9:30 صبح تا 11 شب (البته این طبقه در روزهای 4شنبه و 5شنبه تا ساعت 12 شب پذیرای شما خواهد بود)

• شهربازی اپال: از ساعت 4 عصر تا ساعت 8:30 شب (فعالیت این شهربازی در آخر هفته‌ها و ایام تعطیلات رسمی از ساعت 12 ظهر تا 6:30 عصر ادامه دارد)

شماره تلفن اپال

مرکز خرید اپال سعادت آباد تهران

برای اینکه اطلاعات دقیق‌تری از واحدهای تجاری، غذاخوری یا حتی تفریحی این مجتمع به‌دست آورید، بدون شک به شماره تماس آن نیاز خواهید داشت. اگر هنوز برای شما سوال است که اپال کجاست، می‌توانید با شماره تماس 02122117070 تماس بگیرید و اطلاعات لازم را درباره بهترین مسیرهای دسترسی به این مرکز خرید به‌دست آورید.

این شماره تماس بهترین روش برای دست‌یابی به پاسخ پرسش‌هایی است که درباره ساعت کاری، وجود واحد صنفی خاص و سایر مسائل برای شما ایجاد می‌شوند. در ضمن افراد پاسخ‌گوی این شماره تلفن می‌توانند بهترین و کامل‌ترین راهنمایی را درباره مجتمع اپال در اختیار شما قرار دهند.

تصاویر مرکز خرید اپال

اگر برای رفتن به مرکز خرید اپال شهر تهران دودل هستید، توصیه می‌کنیم تصاویر مرکز خرید اپال را مشاهده کنید. با این کار شما می‌توانید در مورد بازدید از این مرکز تصمیم قاطعی بگیرید؛ زیرا با مشاهده این تصاویر بدون شک متوجه می‌شوید که اپال مجهز به بهترین واحدهای تجاری است که لوکس‌ترین محصولات را در اختیار خریداران قرار می‌دهند.

 نمای مرکز خرید اپال تهران

 

مرکز خرید اپال تهران

 

تصاویر مرکز خرید اپال تهران

البته همان‌طور که در تصاویر این مرکز خرید لوکس مشخص است، شما باید هزینه زیادی به ازاء خدمات لاکچری این مرکز خرید پرداخت کنید. یکی از خاص‌ترین واحدهای این مجتمع تجاری مربوط به طبقه هایپر اپال است که کافه‌ و شیرینی‌فروشی خاصی در آن جای دارند.

بیشتر تصاویر منتشرشده از این مجتمع تجاری و پاساژ، مربوط به وسایل لوکس و خوراکی‌ها یا شکلات‌هایی است که در این مرکز خرید به فروش می‌رسند. به عبارت دیگر اپال برای افراد لاکچری‌پسند مکان مناسبی است؛ از این رو شاید افراد ساده‌پسند علایق خود را در این مرکز خرید پیدا نکنند.

فاصله میدان کتاب تا اپال

میدان کتاب به مرکز خرید اپال خیلی نزدیک است؛ به‌طوری که اگر شما دور میدان کتاب بایستید، بدون شک می‌توانید اپال را مشاهده کنید. درواقع فاصله این میدان تا اپال بیشتر از یک کیلومتر نیست و اگر در ایستگاه میدان کتاب از مترو خارج شوید، با چند قدم پیاده‌روی می‌توانید خود را به اپال برسانید.

بنابراین اگر اپال را روی برنامه‌های مسیریاب پیدا نکردید، می‌توانید میدان کتاب را جستجو کنید. درنتیجه خیلی راحت با برنامه مسیریاب به میدان کتاب سعادت‌آباد می‌رسید و از آنجا به راحتی به اپال دسترسی خواهید داشت؛ زیرا فاصله اپال تا میدان کتاب بسیار ناچیز و جزئی است.

پاساژ اپال چند طبقه و واحد تجاری دارد؟

طبقات پاساژ اپال تهران

مرکز خرید اپال یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید در شمال غرب تهران و منطقه سعادت‌آباد است که مساحتی بیش از 130هزار مترمربع دارد. این مجتمع تجاری به‌طور کلی دارای 23 طبقه است که 14 طبقه آن در بالای زمین قرار دارند و حدود 9 طبقه دیگر از این پاساژ نیز در قسمت زیرزمین واقع شده‌اند.

اسکلت پاساژ اپال بسیار قوی بنا شده است؛ به‌طوری‌که در برابر زلزله مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهد و کلیه موارد ایمنی در این ساختمان 23 طبقه رعایت می‌شوند. ضمن این‌که با توجه به نوع واحد تجاری این مرکز خرید، از سرامیک‌ها و کاشی‌های منحصربه‌فردی نیز در آن استفاده شده است. ناگفته نماند که اپال دارای یک باند هلی‌کوپتر است که در ارتفاع 90 متری از زمین قرار دارد.

به‌طور کلی پاساژ اپال تهران شامل 450 واحد تجاری، غذاخوری و تفریحی است که برای بازدید از همه این واحدها باید وقت زیادی داشته باشید. برای اینکه با برندها و واحدهای تجاری مختلف موجود در این مرکز خرید تهران آشنا شوید، راهنمای زیر را تا انتها دنبال کنید.

مرکز خرید اپال تهران

طبقه هایپرمارکت

در این طبقه از مرکز خرید اپال، شما با انواع محصولات خوراکی روبه‌رو می‌شوید و می‌توانید از هایپر این طبقه مواد غذایی مورد نیاز خود را تهیه کنید. قسمت هایپر مارکت به پارکینگ اپال نیز مشرف است و شما می‌توانید با پله برقی خود را به پارکینگ برسانید.

علاوه بر کافه و شیرینی‌فروشی محبوبی که در این طبقه واقع شده‌اند، شما می‌توانید خاص‌ترین شکلات‌ها را از برند محمد ساعدنیا خریداری کنید. درواقع یکی از واحدهای لوکس این طبقه به این برند شکلات‌سازی تعلق دارد.

واحد اپال هوم مخصوص لوازم خانگی

با ورود به طبقه همکف اپال، شما از تماشای لوازم خانگی دکوری و زیباترین مجسمه‌ها به وجد می‌آیید. برخی از لوازم دکوری که در این واحد تجاری به چشم می‌خورند، بسیار منحصربه‌فرد و خاص هستند. شما می‌توانید بهترین مبلمان و میز ناهارخوری را در همین طبقه و واحد مشاهده و خریداری کنید.

علاوه بر لوازم دکوری و آشپزخانه، این امکان را نیز دارید که از لوازم برقی و روشنایی همانند لوستر و لامپ‌های تزیینی این طبقه نیز دیدن کنید. به‌طور کلی اپال هوم زیباترین اکسسوری‌های تزئینی را در معرض نمایش قرار داده است که البته برای خرید آن‌ها باید مبالغ زیادی پرداخت کنید.

اپال کیدز

اگر با زبان انگلیسی آشنا باشید، می‌دانید که کیدز به معنای کودکان و بچه‌هاست؛ بنابراین اپال کیدز شامل شهربازی است تا کودکان را سرگرم کند. این بخش در طبقه سوم پاساژ واقع شده و شامل قسمت‌های مختلفی است.

اپال کیدز علاوه بر شهربازی، فروشگاه‌های لباس کودک زیادی نیز دارد که والدین باسلیقه می‌توانند بهترین و باکیفیت‌ترین لباس‌ها را برای فرزندان خود خریداری کنند. همچنین واحدهایی مربوط به لوازم‌التحریر و خرید اسباب‌بازی نیز در این طبقه وجود دارند که باعث شده‌اند تا اپال کیدز به بهشتی برای کودکان تبدیل شود.

جمع‌بندی

در این مطلب سعی کردیم اطلاعات کاملی درباره مرکز خرید اپال تهران در اختیار شما قرار دهیم. معمولا اگر شما برای مسافرت از روش‌هایی مانند رزرو تور استفاده می‌کنید، راهنمای تور میتواند اطلاعات مفیدی درباره جاهای دیدنی مقصد، به شما بدهد و اگر شما به‌طور شخصی سفر و برای اقامت روش‌هایی مثل رزرو هتل را انتخاب می‌کنید، یکی از راه‌های به‌دست آوردن اطلاعات از جاهای دیدنی شهری که به آن سفر کرده‌اید، خواندن مطالب درباره آن‌ است که میتواند اطلاعات مفیدی به شما بدهد. ما در این مطلب مواردی مثل مسیرهای دسترسی به این مجتمع تجاری را به‌طور مفصل شرح دادیم. امیدواریم شما با توجه به هدفی که دارید، بتوانید به راحتی خود را به واحدهای تجاری و غذاخوری‌های این پاساژ برسانید و اوقات خوشی را در آن سپری کنید. برخی از سایت‌های به‌روز و معتبر همانند سایت پرشین هتل اطلاعات کاملی از مرکزی تجاری اپال در اختیار شما قرار می‌دهند که با ورود به این سایت می‌توانید از ساعت کاری دقیق واحدهای تجاری مرکز خرید اپال آگاه شوید و در وقت خود صرفه‌جویی کنید. همچنین اگر شما از شهرهای دیگر به منظور بازدید از مرکز خرید اپال به پایتخت سفر می‌کنید میتوانید با استفاده از وبسایت پرشین هتل نسبت به رزرو هتل تهران اقدام نمایید.

بیشتر بخوانید :
منابع :