رستوران کوبابا تهران بهترین رستوران جردن است که برای صرف غذاهای خوشمزه بین المللی می توانید به این رستوران تهران مراجعه کنید. البته ناگفته نماند که رستوران کوبابا تهران دارای شعبه های مختلفی است که شامل رستوران کوبابا دریاچه چیتگر، رستوران کوبابا لواسان، رستوران کوبابا شهرک غرب و رستوران کوبابا جردن می شود. البته در عنوان های بعدی پرشین هتل به هر کدام از آن ها اشاره شده است.

قیمت صبحانه کوبابا جردن چقدر است؟

قیمت صبحانه کوبابا جردن بسیار بالا بوده و برای تهیه هر صبحانه ای دست کم مبلغی بالای 30 هزار تومان باید پرداخت کنید. در رستوران کوبابا تهران شعبه جردن فضایی فوق العاده خاص و زیبا وجود دارد که نظر هر گردشگری را به سمت خود جلب می کند.طراحی و چیدمان میز ها به سبک مدرن بوده و پخش موسیقی در فضای رستوران سبب شده تا محلی عالی برای چشیدن طعم های خوشمزه و صبحانه های لذیذ شود. 
منوی صبحانه کوبابا جردن تهران  شامل املت قارچ، املت قارچ و پنیر، نیمرو، عدسی، لوبیا و ... می شود که البته برخی از صبحانه های دیگر مانند کره، مربا، پنیر، عسل، خامه و ... نیز در این رستوران تهران سرو می شود که در نوع خود درجه یک و ارگانیک هستند. رستوران کوبابا جردن، نبش خیابان گلخانه تهران پلاک 257 واقع شده است.

صبحانه کوبابا تهران
طعم های خوشمزه و صبحانه های لذیذ کوبابا تهران

رستوران کوبابا لواسان و صرف غذا در آب و هوایی مطبوع

رستوران کوبابا لواسان یکی دیگر از شعبه های رستوران کوبابا تهران است که با طبخ انواع غذاهای با کیفیت و لذیذ توانسته است مخاطبان بسیاری را به سمت خود فرا بخواند. در شعبه کوبابا لواسان، شما می توانید علاوه بر چشیدن طعم غذاهای لذیذ ایرانی طعم دیگر غذاها را نیز بچشید. کیفیت این رستوران نیز مانند کوبابا جردن خوب می باشد. آدرس کوبابا لواسان در خیابان امام خمینی، اسکای سنتر، طبقه سوم می باشد.
منو رستوران کوبابا لواسان شامل غذاهای ایتالیایی، لبنانی و ایرانی می شود که هرکدام به سبک همان کشور تهیه و طبخ می شوند. بهره گیری از آشپزهای ماهر و پرسنلی حرفه ای سبب شده تا کیفیت غذاها خوب باشد که همین امر رضایت مشتریان را در پی داشته است. مسلما با یک بار امتحان کردن غذا در رستوران کوبابا لواسان در دفعه های بعدی نیز به کوبابا لواسان مراجعه خواهید کرد.

رزرو هتل دیاموند تهران نزدیک به رستوران کوبابا با تخفیف ویژه

رستوران کوبابا تهران
رستوران کوبابا تهران

رستوران کوبابا چیتگر تهران کجا قرار دارد؟

رستوران کوبابا چیتگر تهران در مرکز خرید بام لند قرار دارد که این مرکز خرید تهران یکی از لوکس ترین و زیبا ترین بازارهای تهران به شمار می رود. علاوه بر وجود دیگر رستوران ها در بام لند، رستوران کوبابا چیتگر مطرح ترین رستوران در این مرکز خرید است که مراجعه کنندگان به این بازار می توانند بعد از خرید کردن در این رستوران غذای مورد علاقه خود را نوش جان کنند.
رستوران کوبابا دریاچه چیتگر را به خوبی نشان می دهد که همین امر موجب می شود لذت صرف غذا در این رستوران چند برابر شود. منوی رستوران کوبابا چیتگر شامل غذاهای فرنگی و عربی می شود که می توانید هر کدام از این غذاها را با کیفیتی عالی نوش جان کنید. رستوران کوبابا چیتگر تهران در مرکز خرید بام لند قرار گرفته است که با یک تیر می توانید 2 نشان بزنید.

رستوران کوبابا تهران
محیط لوکس رستوران کوبابا تهران

رستوران کوبابا شهرک غرب چه غذاهایی طبخ می کند؟

رستوران کوبابا شهرک غرب یکی دیگر از شعبات رستوران کوبابا تهران است که در میدان صنعت، خیابان ایران زمین، پاساژ گلستان قرار گرفته است. رستوران کوبابا شهرک غرب نیز مانند دیگر شعبه های خود از فضایی زیبا و مجلل برخوردار بوده و دارای منویی متنوع و بین المللی می باشد. در این رستوران انواع غذاهای ترکی، لبنانی، ساندویچ و پیش غذاهای خوشمزه سرو می شود که از کیفیت بالایی برخوردار هستند.
رستوران کوبابا شهرک غرب به مرکز خرید مدرن الهیه بسیار نزدیک است و شما عزیزان می توانید بعد از خرید کردن در این بازار لوکس و زیبای تهران، خود را  به رستوران کوبابا شهرک غرب برسانید و از طعم غذاهای تند لبنانی و خوش طعم ترکی نهایت لذت را ببرید. پخش موسیقی در رستوران، موجب شده تا فضایی رمانتیک ایجاد شود و بهترین مکان برای قرار های دوستانه باشد.
مهم ترین نکته درباره رستوران کوبابا چیتگر، رستوران کوبابا لواسان، رستوران کوبابا شهرک غرب و رستوران کوبابا جردن این است که باید کمی منتظر بمانید تا غذای مورد علاقه شما تهیه شود. دلیل این تاخیر هم، ازدیاد جمعیت است که نشان می دهد غذاهای این رستوران تهران بسیار با کیفیت هستند. در تمامی این رستوران ها قیمت بالا بوده که البته به طعم و مزه آن ارزش هزینه کردن دارد. از بهترین هتل های تهران نزدیک به رستوران کوبابا جردن هتل دیاموند تهران است.

رستوران کوبابا تهران
سفارش غذای دلخواهتون در رستوران کوبابا تهران
منابع :