طی سال‌های اخیر و با مدرن شدن تفریحات افراد، پاساژگردی و تماشای فیلم در سینماها یا پردیس‌های سینمایی پاساژها به یکی از تفریحات پرطرفدار تبدیل شده است. با وجود اینکه پاساژها و مال‌های جدید راه‌اندازی شده‌اند که بهترین و جدیدترین مجموعه‌های تفریحی یا واحدهای تجاری را در خود جای داده‌اند، اما بسیاری از مردم هنوز پاساژ چارسو را مکانی دنج و مناسب برای گشت‌وگذار و خرید خود می‌دانند.

با اینکه پاساژ چارسو در قلب تهران واقع شده است، اما تا حد زیادی طراحی و ساختمان حرفه‌ای و به‌روزی دارد که می‌توانیم آن را دلیل اصلی محبوبیت این مرکز بدانیم. به عبارت دیگر این پاساژ یکی از مکان‌های دیدنی و تفریحی در شهر تهران محسوب می‌شود که برای آشنایی بیشتر با آن می‌توانید راهنمای زیر را به‌طور کامل مطالعه کنید.

بازار چارسو

بدون شک می‌دانید که قسمت مرکزی تهران همیشه شلوغ است و جمعیت زیادی در آن مشغول فعالیت و رفت‌وآمد هستند. با این وجود هنوز هم برخی افراد قسمت‌های مرکزی و حتی قدیمی‌تر تهران را برای محل تفریح یا خرید خود انتخاب می‌کنند.

پاساژ چارسو نیز یکی از همین مراکز تفریحی تجاری پرطرفدار در قلب تهران است که البته فعالیت‌های فرهنگی نیز در آن انجام می‌شود. این بازار روی فروش انواع لوازم الکترونیکی و دیجیتال تمرکز دارد؛ بنابراین شما برای خرید لپ‌تاپ، موبایل، تبلت و لوازم جانبی آن‌ها می‌توانید به این پاساژ سر بزنید.

ناگفته نماند که این بازار دارای نمایندگی رسمی برخی از برندهای لوازم خانگی است که برای افراد متقاضی گزینه خوبی خواهد بود. این مرکز خرید پرطرفدار مجهز به فودکورت و پردیس سینمایی است که البته نمازخانه و بالکن دنج زیبای آن نیز از دیگر دلایل محبوبیت چارسو به‌حساب می‌آیند.

آدرس چارسو تهران کجاست؟

همان‌طور که گفتیم، پاساژ چارسو در قلب تهران و مرکزی‌ترین منطقه آن واقع شده و متاسفانه با ترافیک‌های سنگینی روبه‌رو است. این پاساژ باکیفیت و پرطرفدار در قسمت ضلع جنوب‌شرقی تقاطع خیابان جمهوری اسلامی و پل حافظ و درواقع درست روبه‌روی یکی از قدرتمندترین رقبای خود واقع شده است.

به زبان ساده اگر آدرس پاساژ علاءالدین را می‌دانید، بدون شک با آدرس چارسو تهران نیز آشنا هستید؛ زیرا این دو مرکز خرید محصولات و کالاهای دیجیتال، درست روبه‌روی یکدیگر قرار دارند. البته این موقعیت مکانی به هیچ‌ وجه باعث عملکرد پایین چارسو نشده است.

راه‌های دسترسی به بازار چارسو با مترو

مترو یکی از بهترین روش‌های دسترسی و رفت‌وآمد در قسمت‌های پرتحرک تهران است. بدین‌ترتیب اگر قصد دارید به پاساژ چارسو سر بزنید، توصیه می‌کنیم با خودرو شخصی به سمت این پاساژ حرکت نکنید؛ بلکه از وسایل نقلیه عمومی همانند مترو کمک بگیرید.

خوشبختانه با توسعه خطوط مترو تهران، دسترسی به غربی‌ترین، شرقی‌ترین، شمالی‌ترین، جنوبی‌ترین و البته مرکزی‌ترین نقطه تهران امکان‌پذیر شده است؛ به‌طوری که شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن می‌توانید از شمالی‌ترین محله تهران خود را به مرکزی‌ترین منطقه برسانید.

اگر قصد دارید با مترو به این پاساژ بروید و از خدمات فروشگاهی و تفریحی آن نهایت بهره را ببرید، دو مسیر پیش‌رو خواهید داشت. درواقع با توجه به مبدا شما و ایستگاهی که به مترو وارد می‌شوید، باید یکی از دو مسیر ممکن را برای رسیدن به چارسو انتخاب کنید. در ادامه این دو مسیر را توضیح می‌دهیم:

• شما می‌توانید با استفاده از خط یک که خط کهریزک-تجریش است، به ایستگاه سعدی بروید و در این ایستگاه مترو را ترک کنید. سپس با کمک سایر وسایل‌نقلیه خود را به پل حافظ برسانید تا به چارسو دسترسی داشته باشید.

• شما می‌توانید با استفاده از خط 4 مترو که خط علامه جعفری-شهید کلاهدوز است، به ایستگاه تئاتر شهر بروید. در این ایستگاه از مترو خارج شوید و بعد از 10 دقیقه پیاده‌روی به تقاطع جمهوری برسید. از تقاطع جمهوری تا این بازار نیز 10 دقیقه پیاده‌روی کنید.

راه‌های دسترسی به بازار چارسو با ماشین

در قسمت قبلی گفتیم که بهتر است با ماشین شخصی خود به این پاساژ نروید؛ زیرا متاسفانه خیابان‌های اطراف چارسو به دلیل موقعیت مکانی شلوغی که دارند، همیشه با ازدحام خودرو روبه‌رو هستند. بنابراین اگر قصد بازدید از این بازار را دارید، توصیه می‌کنیم از سایر وسایل حمل‌ونقل عمومی کمک بگیرید.

اما اگر دوست دارید تا پاساژ چارسو رانندگی کنید، توصیه می‌کنیم از نقشه راه برای پیدا کردن آدرس دقیق این پاساژ کمک بگیرید. در حال حاضر برنامه‌های مسیریاب آنلاین بهترین و کم‌ترافیک‌ترین مسیر دسترسی به هر نقطه از تهران را به نمایش می‌گذارند تا شما راحت‌تر به مقصد خود برسید.

راه‌های دسترسی به بازار چارسو با اتوبوس

یکی دیگر از راه‌های دسترسی سریع به پاساژ و بازار چارسو، استفاده از اتوبوس‌های حمل‌ونقل عمومی است. البته این امکان وجود دارد که در ترافیک معطل شوید، اما بدون شک معطلی اتوبوس‌ها از تاخیری که با ماشین خود تحمل خواهید کرد، کمتر است.

با توجه به مبدا خود می‌توانید بهترین مسیر دسترسی به چارسو با اتوبوس را انتخاب کنید. برای این منظور باید خود را به خط اتوبوس‌هایی برسانید که در نزدیکی این پاساژ ایستگاه دارند. در ادامه دو مورد از بهترین مسیرهای دسترسی به چارسو از طریق اتوبوس را ذکر می‌کنیم:

• شما می‌توانید با توجه به مبدایی که در آن قرار دارید، از بی آر تی یا اتوبوس‌های تندرو خط راه‌آهن-تجریش کمک بگیرید. این اتوبوس‌ها در ایستگاه جمهوری توقف دارند. فاصله ایستگاه جمهوری تا چارسو تنها 10 دقیقه است که می‌توانید آن را پیاده‌ طی کنید.

• اتوبوس‌های واحد حاضر در خط جمهوری-بهارستان نیز از دیگر اتوبوس‌هایی هستند که شما را به چارسو می‌رسانند. کافی است در تقاطع حافظ از اتوبوس‌های مسیر جمهوری-کریم‌خان یا بهارستان پیاده شوید.

راه‌های دسترسی به بازار چارسو با تاکسی

تاکسی نیز از دیگر وسایل نقلیه‌ای است که شما را به پاساژ چارسو می‌رساند؛ البته تاکسی‌ها نیز در ترافیک قرار می‌گیرند و ممکن است وقت زیادی از شما تلف شود. به هر حال دسترسی به چارسو از طریق تاکسی نسبت به رانندگی کردن منطقی‌تر است. البته این مساله به ساعت رفت‌وآمد شما نیز بستگی دارد.

برای اینکه از طریق تاکسی به این بازار دسترسی پیدا کنید، باید از تاکسی‌هایی کمک بگیرید که در مسیر میدان جمهوری-خیابان انقلاب یا حافظ در رفت‌وآمد هستند. البته تاکسی‌هایی که در مسیر میدان جمهوری-تقاطع کریم‌خان یا حافظ نیز طی مسیر می‌کنند، می‌توانند خیلی راحت شما را به این بازار برسانند.

محل بازار چارسو روی نقشه

این بازار به قدری مطرح و پرطرفدار است که موقعیت مکانی آن بر روی نقشه به‌طور دقیق قابل مشاهده است. بنابراین می‌توانید پاساژ چارسو را در نقشه جستجو کنید؛ به این ترتیب در کوتاه‌ترین زمان ممکن انواع مسیرهای دسترسی به آن را پیدا خواهید کرد. این بازار بر روی نقشه روبه‌روی پاساژ علاءالدین واقع شده است و پیدا کردن آن به هیچ‎وجه کار سختی نخواهد بود.

بنابراین شما با کمک برنامه‌های مسیریاب آنلاین یا نقشه‌های اینترنتی می‌توانید این پاساژ را از روی نقشه پیدا کنید و بر اساس مسیرهای دسترسی پیشنهادشده در کوتاه‌ترین زمان ممکن خود را به چارسو برسانید.

تصاویر بازار موبایل چارسو

اگر با بازار لوازم الکترونیکی چارسو هیچ آشنایی ندارید، توصیه می‌کنیم در فضای مجازی و به‌طور آنلاین «تصاویر بازار موبایل چارسو» را جست‌وجو کنید. با سرچ کردن این عبارت، با تصاویر متعدد این بازار موبایل روبه‌رو می‌شوید و با توجه به تصویر ذهنی که برای شما ایجاد می‌شود، می‌توانید خود را به آن برسانید.

ساعت کاری پاساژ چارسو

یکی از مسائل مهمی که قبل از رفتن به بازار چارسو باید در مورد آن تحقیق و بررسی انجام دهید، ساعت کاری چارسو است. در نظر داشته باشید که واحدهای تفریحی و تجاری این پاساژ ساعات کاری متفاوتی دارند و شما با توجه به هدفی که دارید، باید ساعت کاری مغازه یا واحد مورد نظر خود را مورد بررسی قرار دهید.

به‌طور معمول این پاساژ مرکزی و بازار موبایل از ساعت 10 صبح فعالیت خود را آغاز می‌کند و تا ساعت 10 شب همچنان آماده خدمت‌رسانی به شما خواهد بود. ناگفته نماند که برخی از قسمت‌های این پاساژ همانند پردیس سینمایی آن ساعت کاری متفاوتی دارند.

زمان شروع به کار پردیس سینمایی چارسو ساعت 2 عصر است و این قسمت تفریحی و فرهنگی پاساژ چارسو تا نیمه‌شب باز و آماده خدمت‌رسانی خواهد بود. به‌طور کلی شما تا ساعت 10 شب برای خرید از این بازار فرصت دارید.

کدپستی چارسو تهران

اگر به اطلاعات دقیقی از مجتمع چارسو نیاز دارید، بهتر است به سایت رسمی این مجموعه سر بزنید؛ اما اگر تنها برای ارسال برخی از کالاها، کدپستی این پاساژ را می‌خواهید، باید بگوییم کدپستی بازار چارسو به این شرح است: 1135714468

آدرس سایت پاساژ چارسو تهران

خبر خوب اینکه پاساژ چارسو دارای سایت رسمی و اختصاصی است و همین امر دسترسی شما به این پاساژ را تسهیل می‌کند. درضمن شما با کمک راهنمای طبقات می‌توانید قبل از ورود به این پاساژ از وجود مغازه یا واحد تجاری مورد نظر خود مطمئن شوید.

سایت آنلاین این مرکز خرید نیز درباره ساعت کاری و سایر مسائل مربوط به این بازار، اطلاعات دقیقی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

آدرس سایت بازار موبایل چارسو : charsou.com

شماره فکس یا دورنگار چارسو

با اینکه فکس یکی از راه‌های ارتباطی قدیمی محسوب می‌شود، اما همچنان برخی از شرکت‌ها و کارخانه‌ها از دستگاه فکس برای ارسال مدارک مهم خود استفاده می‌کنند. اگر شما نیز به آدرس فکس بازار چارسو نیاز دارید، می‌توانید با استفاده از دستگاه فکس با شماره‌های 61724444 یا 66728402 تماس‌ برقرار کنید.

در نظر داشته باشید که این شماره‌های فکس بیشتر به پردیس سینمایی بازار چارسو مرتبط هستند.

امکانات بازار موبایل چارسو تهران

این پاساژ نیز همانند سایر پاساژها و مراکز خرید شهر تهران از انواع واحدهای تجاری، تفریحی، فرهنگی و البته خدماتی تشکیل شده است. توجه داشته باشید که بازار چارسو 6 طبقه دارد که هریک از طبقات آن به‌طور اختصاصی محصولات یا خدمات مشخصی را ارائه می‌دهند.

برای مثال طبقه همکف این بازار بیشتر از نمایندگی‌های رسمی برخی از محصولات صوتی، تصویری و لوازم خانگی تشکیل شده است. در برخی دیگر از طبقات آن نیز کالاهای الکترونیکی و دیجیتالی به فروش می‌رسند که برای خریداران موبایل و تبلت جای خوبی خواهند بود.

علاوه ‌بر این واحدهای تجاری، شما می‌توانید از سایر امکانات پاساژ چارسو همانند فودکورت و پردیس سینمایی نیز استفاده کنید. البته امکانات دیگری نیز در این پاساژ وجود دارند که در بخش‌های بعدی آن‌ها را معرفی می‌کنیم.

برترین برندها

یکی از اصلی‌ترین دلایلی که افراد این بازار را انتخاب می‌کنند، وجود برندهای مختلف و متنوع لوازم الکترونیکی، صوتی و تصویری در این پاساژ است که بهترین محصولات و کالاها را در اختیار خریداران و افراد متقاضی قرار می‌دهند. به‌طور معمول در طبقات اول تا 4 این بازار شما می‌توانید محصولات برندهای مختلف را ببینید و آن‌ها را خریداری کنید.

شما این امکان را دارید که با توجه به نیاز خود یکی از برترین برندهای حاضر در پاساژ چارسو را برگزینید و با مراجعه به نمایندگی یا فروشگاه آن، خریدی خاطره‌انگیز را برای خود رقم بزنید. در ادامه برخی از برندهای برتر حاضر در این بازار موبایل و لوازم الکترونیکی را نام می‌بریم:

• لوازم موبایل و گوشی‌های اپل

• لوازم موبایل و گوشی‌های هوآوی

• لوازم صوتی، تصویری و خانگی برند جی پلاس

• لوازم صوتی، تصویری و خانگی برند ال جی

• لوازم موبایل و گوشی‌های نوکیا

• لپ تاپ و تبلت برند ایسوس

• لوازم الکترونیکی برند سونی

• لوازم الکترونیکی برند لنوو

نمازخانه

در پاساژ چارسو برای افراد نمازگزاری که دوست ندارند نماز خود را دیروقت بخوانند یا زمانی تا قضا شدن نماز آن‌ها باقی نمانده، فضایی برای نمازخانه در نظر گرفته شده است. اگر شما نیز از نمازگزاران هستید، با انتخاب چارسو می‌توانید نماز و عبادت خود را در وقت مناسب به جای آورید.

دستگاه خودپرداز

یکی از ضروری‌ترین امکاناتی که در این بازار وجود دارد، دستگاه‌های خودپرداز است که برای شما بسیار کاربردی خواهند بود. بنابراین اگر به پول نقد نیاز دارید یا برای انجام عملیات کارت به کارت باید از این دستگاه‌ها کمک بگیرید، پاساژ چارسو این امکان را برای شما فراهم کرده است.

پارکینگ

با توجه به موقعیت مکانی این بازار، وجود پارکینگ یکی از الزامات اساسی آن محسوب می‌شود. خبر خوب اینکه پاساژ چارسو به پارکینگ بزرگی مجهز است که در برخی از ساعات روز جای پارک زیادی دارد و شما خیلی راحت می‌توانید خودرو خود را در این پارکینگ اختصاصی قرار دهید.

کانتر اطلاعات

اگر به اطلاعات دقیقی از برندها و واحدهای تجاری این بازار نیاز دارید، توصیه می‌کنیم به سراغ کانتر اطلاعات چارسو بروید. این کانتر بهترین، دقیق‌ترین و کامل‌ترین اطلاعات مورد نیاز شما را در اختیارتان قرار می‌دهد.

خدمات معلولین

برخی از پاساژهای حرفه‌ای همانند چارسو، موقعیت و شرایط افراد معلول را نیز در نظر گرفته‌اند؛ به‌طوری‌که در سرویس‌های بهداشتی، خدماتی مخصوص این افراد را ارائه می‌دهند. البته برای رفت‌و‌آمد در بین طبقات چارسو نیز برای معلولین محترم جایگاه ویژه‌ای در نظر گرفته شده است.

راهنمای طبقات و بخش‌های مختلف پاساژ چارسو

برای اینکه وقت خود را در پاساژ چارسو تلف نکنید و به‌طور مستقیم به واحد تجاری یا فرهنگی مورد نظر خود برسید، بهتر است قبل از رفتن به این پاساژ، درباره موقعیت مکانی مغازه یا برند مورد نظر خود تحقیق و بررسی‌های لازم را انجام دهید. در بخش‌های بعدی به‌طور خلاصه درباره تمام طبقات این پاساژ توضیح خواهیم داد:

طبقه همکف؛ بورس لوازم خانگی و صوتی تصویری

اگر قصد خرید انواع لوازم خانگی را دارید یا اینکه می‌خواهید تلویزیون ال جی و جی پلاس خریداری کنید، توصیه ما این است که به طبقه همکف این پاساژ بروید. این طبقه انواع برندهای لوازم خانگی، صوتی یا تصویری را در خود جای داده است.

طبقه اول تا چهارم؛ بورس کالاهای دیجیتال و لوازم جانبی

در طبقات اول تا 4 چارسو شما می‌توانید گوشی موبایل بخرید یا برای تلفن همراه خود قاب تهیه کنید. در این طبقه انواع برندهای لوازم الکترونیکی و دیجیتال فعالیت دارند و خدمات مورد نیاز شما را در اختیارتان قرار می‌دهند.

طبقه پنجم؛ فود کورت

بهترین و جذاب‌ترین قسمت پاساژهای بزرگ، مربوط به فودکورت آن‌هاست و چارسو نیز دارای فودکورت کامل و مجهزی است. اگر به دنبال برگر یا سوخاری هستید، این فودکورت پذیرای شما خواهد بود؛ همچنین به خاطر داشته باشید که ساندویچ‌های سرد فودکورت چارسو را نباید از دست بدهید.

طبقه ششم؛ سالن انتظار تئاتر، سینما و برگزاری ایونت‌ها

این طبقه مخصوص فعالیت‌های فرهنگی است که از پرطرفدارترین طبقات بازار چارسو محسوب می‌شود. از این رو اگر برای تماشای فیلم مورد علاقه خود به این مجتمع آمده‌اید، توصیه می‌کنیم تا زمان اکران فیلم در طبقه ششم منتظر بمانید.

طبقه هفتم؛ پردیس سینمایی چارسو

در طبقه هفتم این پاساژ نیز بهترین فیلم‌ها به نمایش گذاشته می‌شوند. شما با خرید آنلاین بلیط فیلم مورد نظر خود می‌توانید در ساعت معین‌شده خود را به طبقه هفتم برسانید و از تماشای فیلم مورد نظرتان لذت ببرید.

طبقه هشتم؛ سالن ششم پردیس سینمایی چارسو

یکی از سالن‌های پردیس سینمایی چارسو در طبقه هفتم قرار ندارد؛ از این رو اگر بلیط شما مربوط به سالن ششم است، باید خود را به طبقه هشتم برسانید تا بتوانید در سالن نام‌برده فیلم مورد نظر خود را تماشا کنید.

شناخت تاریخچه و معماری بازار چارسو چارسو

درواقع از قرار گرفتن 3 تکه نامنظم بر روی هم ایجاد شده است که به این سبک معماری، اکسپرسیونیستی گفته می‌شود. فردی به نام «محمد مجیدی» طراح اصلی مجتمع چارسو تهران است که این معماری زیبا و منحصربه‌فرد را برای بازار موبایل چارسو ایجاد کرد.

هریک از طبقات و قسمت‌های این ساختمان بر اساس واحدهایی که در آن قرار گرفته‌اند، دارای طراحی منحصربه‌فردی هستند. برای مثال قسمت‌های بالایی آن نیمه‌شفاف طراحی شده‌‌اند و سالن‌های سینمای به بافت قدیمی شهر چشم‌انداز خوبی دارند. یک آتریوم نیز در مرکز این ساختمان واقع شده است که رفت‌وآمد در میان طبقات را برای مراجعه‌کنندگان جذاب می‌کند.

جاهای دیدنی نزدیک به بازار چارسو

با توجه به اینکه بازار لوازم الکترونیکی و دیجیتال چارسو در یکی از مناطق قدیمی و مرکزی تهران واقع شده است، انواع مختلفی از جاهای دیدنی تهران در نزدیکی این بازار وجود دارند. در ادامه برخی از این مناطق را نام می‌بریم:

• کوچه لولاگر

• خانه فاموری

• خانه موزه مقدم

• خیابان منوچهری

• موزه جواهرات ملی ایران

رستوران‌های اطراف بازار چارسو

اگر به دنبال رستوران‌های خوبی هستید تا وعده غذایی خوشمزه و باکیفیتی را میل کنید، توصیه می‌کنیم به فودکورت بازار موبایل و لوازم دیجیتال چارسو سر بزنید. درواقع شاید رستوران‌های زیادی در اطراف این بازار وجود داشته باشند، اما نمی‌توان از کیفیت آن‌ها مطمئن بود. بنابراین بهتر است قبل از سفارش غذای خود، کیفیت غذای آن‌ها را در فضای مجازی مورد بررسی قرار دهید.

هتل‌های نزدیک به بازار چارسو تهران

کسانی که از مناطق دیگر به پایتخت می‌آیند، باید فضایی برای اقامت داشته باشند و یکی از راه‌های انتخاب محلی برای اقامت در هر شهر، رزرو هتل است. معمولا اگر شما با تور به شهرهای مختلف سفر کنید، هنگام رزرو تور، اطلاعاتی مانند نام هتل و نوع اقامت شما در شهر مقصد به شما داده می‌شود و اگر شما به‌صورت شخصی سفر کنید، انتخاب هتل محل اقامت به عهده خود شما خواهد بود. هتل‌های زیادی در مناطق مرکزی تهران وجود دارند؛ از این رو شما می‌توانید انواع مختلفی از هتل‌ها را در نزدیکی پاساژ چارسو نیز بیابید. البته بیشتر این هتل‌ها از هتل‌های 3 ستاره تهران هستند. در ادامه لیستی از برخی از این هتل‌های نزدیک به چارسو را نام می‌بریم:

• هتل پرستو تهران (تنها 352 متر تا چارسو فاصله دارد)

• هتل نادری نو تهران (در فاصله 787 متری چارسو واقع شده است)

• هتل تابان تهران (1.29 کیلومتر با چارسو فاصله دارد)

• هتل رودکی تهران (در فاصله 1.50 کیلومتری چارسو قرار گرفته است)

• هتل آپارتمان پارس تهران (حدود 1.59 کیلومتر با چارسو فاصله دارد)

شما میتوانید از طریق وبسایت پرشین هتل برای رزرو هتل تهران اقدام نمایید. 

فاصله بازار چارسو تا مراکز مهم شهر

دسترسی شما از چارسو تا مراکز مهم شهر تهران چندان سخت نیست؛ زیرا این پاساژ در مرکزی‌ترین منطقه تهران واقع شده است و شما با انواع وسایل نقلیه عمومی و شخصی می‌توانید خود را به مراکز مهم شهر برسانید. برای مثال فاصله چارسو تا بازار تهران تنها حدود 5 کیلومتر است و شما با ماشین کمتر از 6 دقیقه به بازار می‌رسید.

یکی دیگر از مراکز مهم تهران تئاتر شهر است که فاصله کمی تا چارسو دارد و در 2 کیلومتری این بازار گرفته است. بدین‌ترتیب شما بعد از 2 دقیقه می‌توانید خود را از چارسو به تئاتر شهر برسانید.

قیمت محصولات در بازار چارسو

قیمت محصولات در این بازار تاحدودی قابل قبول است؛ اما شما با توجه به کالایی که نیاز دارید، می‌توانید قیمت‌های متغیری را در این مرکز خرید ببینید. برخی از برندهای حاضر در این بازار قیمت مناسبی دارند؛ در حالی‌که برخی از برندها همانند اپل در همه بازارها گران هستند.

امکانات تفریحی پاساژ چارسو تهران

یکی از بهترین امکانات تفریحی این پاساژ، تراس دنج و زیبای آن است که نمایی از بافت قدیمی تهران را به نمایش می‌گذارد. البته شما می‌توانید پردیس سینمایی تهران را نیز از امکانات تفریحی این بازار در نظر بگیرید؛ زیرا فیلم‌های سرگرم‌کننده و به‌روزی را اکران می‌کند.

آشنایی با پردیس سینمایی پاساژ چارسو

این پردیس سینمایی یکی از بهترین و پرطرفدارترین پردیس‌های سینمایی در سطح شهر تهران است که سالن انتظار اختصاصی دارد. در سالن انتظار پردیس سینمایی این بازار، گالری‌ها و نمایشگاه‌های زیادی نیز برگزار می‌شوند که برای شما سرگرم‌کننده خواهند بود.

این پردیس سینمایی از 5 سالن تشکیل شده است که همه آن‌ها مدرن و مجهز به بهترین تکنولوژی‌های صوتی و تصویری هستند. به‌طور کلی پردیس سینمایی چارسو برای پذیرش تماشاچیان خود دارای 900 صندلی است. افراد معلول نیز می‌توانند به این طبقه دسترسی ساده‌ای داشته باشند؛ زیرا محل مناسبی برای آن‌ها در نظر گرفته شده است.

سخن آخر

در این مطلب سعی کردیم تا کلیه اطلاعات ضروری و مفید مربوط به بازار بزرگ چارسو را در اختیار شما قرار دهیم. از این رو شما می‌توانید به راحتی و با آگاهی کامل به چارسو بروید و خرید خود را انجام دهید. در ضمن برخی از سایت‌ها همانند پرشین هتل، اطلاعات خوبی درباره مراکز تجاری این بازار در اختیار شما قرار می‌دهند و همانند راهنمای بازار عمل می‌کنند.

بیشتر بخوانید :
منابع :