مرکز خرید جواهر تبریز، نگینی بسیار زیبا که می توان تنها پل پاساژ تبریز و ایران نام برد. بله دوستان عزیز این مرکز خرید تبریز مانند یک پل طراحی شده که در داخل آن غرفه های بسیاری مشغول به فعالیت هستند. این پل پاساژ تبریز میان بلوار استاد شهریار و بلوار 29 بهمن قرار دارد که با امکانات رفاهی فراوان پذیرای گردشگران و شهروندان تبریزی است.

مرکز خرید جواهر تبریز همانطور که از نامش پیدا است بزرگ ترین مرکز خرید طلا و جواهر در تبریز است که زیبا ترین زیورآلات گران بها را عرضه می کند. با این که بخش اعظمی از این غرفه ها مربوط به غرفه های طلا و جواهر است اما برخی از صنف های دیگر مانند کیف و کفش، لوازم خانگی، لوازم آرایشی و بهداشتی و غیره نیز در این بازار تبریز فعالیت می کنند.

مرکز خرید جواهر بزرگ ترین مرکز خرید طلا و جواهر در تبریز
مرکز خرید جواهر بزرگ ترین مرکز خرید طلا و جواهر در تبریز

مرکز خرید جواهر تبریز ضد زلزله است؟ 

مرکز خرید جواهر تبریز با بهره گیری از معماران و مهندسانی مجرب، توانسته است این مرکز خرید تبریز را به گونه ای بسازد که در زلزله های شدید نیز مقاوم باشد. این بازار تبریز طبق رعایت قوانین و مقررات آئین نامه ۲۸۰۰ زلزله در ساخت بنا، رعایت مبحث ۱۹ ساخت و ساز و ... ساخته و بنا شده است. این بازار مزیت های دیگری نیز دارد که در عنوان های بعدی به آن اشاره خواهیم کرد.

مرکز خرید جواهر تبریز، نگینی بسیار زیبا
مرکز خرید جواهر تبریز، نگینی بسیار زیبا

امکانات مرکز خرید جواهر تبریز چیست؟

مرکز خرید جواهر تبریز دارای امکانات بسیار خوبی است که نه تنها برای خرید، بلکه برای تفریح هم مکانی ایده آل محسوب می شود که برای اطلاعات بیشتر از تفریحات تبریز بر روی لینک مورد نظر کلیک کنید. یکی از سرگرم کننده ترین امکانات این مرکز خرید تبریز شهربازی آن است که علاوه بر کودکان، بزرگتر ها هم می توانند به بازی و تفریح مشغول شوند. در شهربازی این بازار تبریز انواع دستگاه های واقعیت مجازی، قطار برقی، ماشین برقی و دیگر دستگاه های مجهز وجود دارد.

مرکز خرید جواهر تبریز بازار بزرگ طلا و جواهر 
مرکز خرید جواهر تبریز، بازار بزرگ طلا و جواهر 

مرکز خرید جواهر تبریز علاوه بر شهر بازی دارای رستوران با متراژ 780 متر، ایجاد محیطی مناسب برای تردد سالمندان، جانبازان و کم توانان، دستگاه ضد صاعقه الکترونیکی، سرویس بهداشتی، هایپر مارکت و ... است. همین عوامل سبب شده تا این مرکز خرید طلا و جواهر تبریز به بهشتی برای کودکان و بانوان تبدیل شود. این مرکز خرید و بازار تبریز از ساعت 10 صبح تا 9 شب آماده ارائه خدمات به گردشگران و شهروندان تبریزی می باشد.

پاساژ های مرکز خرید جواهر تبریز  
پاساژ های مرکز خرید جواهر تبریز

مکان های نزدیک به مرکز خرید جواهر تبریز

موقعیت مکانی این بازار تبریز طوری است که شما به هتل پتروشیمی تبریز که یکی از هتل های تبریز می باشد نزدیک خواهید بود. پارک مسافر و بوستان مینیاتوری از مکان های تفریحی تبریز هستند که در مجاورت این بازار تبریز قرار دارند. مهم ترین نکته درباره مرکز خرید جواهر تبریز این است که به ایستگاه 7 مترو تبریز نزدیک می باشد. 

فروشگاههای طلا و جواهری در مرکز خرید جواهر تبریز
فروشگاههای طلا و جواهر در مرکز خرید جواهر تبریز

همانطور که می دانید مترو یکی از بهترین وسایل حمل و نقل عمومی تبریز و دیگر نقاط جهان است که بدون ترافیک می توانید به اقصی نقاط شهر مراجعه نمایید. دانشگاه تبریز نیز از مکان های نزدیک به مرکز خرید جواهر است که دانشجویان به راحتی می توانند از قطار شهری تبریز استفاده نمایند. نمای خارجی این مرکز خرید تبریز از کامپوزیت بوده و در نمای داخلی از کناف استفاده شده است. پرشین هتل برای شما آرزوی بهترین سفر ها را دارد.

منابع :