پیست سافاری قشم نه تنها در جزیره قشم بلکه در دیگر شهرهای ایران هم محبوب می باشد. این تفریح مهیج و سرگرم کننده یکی از تفریحات قشم به شمار می رود که هم در جزایر ناز قشم برگزار می شود هم در پیست سافاری جزیره قشم. پس با پرشین هتل همراه باشید تا علاوه بر شناخت مراکز تفریحی قشم، بتوانید هتل های قشم نزدیک پیست سافاری را نیز بشناسید.

سافاری جزیره قشم
سافاری جزیره قشم

پیست سافاری قشم استاندارد ترین و بزرگ ترین پیست سافاری در ایران است که مساحتی بالغ بر 520 هکتار دارد. در این پیست شما می توانید نهایت سرعت و هیجان را با هم تجربه کرده و لحظه های خاطره انگیزی را برای خود ثبت کنید. در این پیست هیچ ترسی از بابت جزیمه نداشته باشید زیرا در این مکان شما آزاد هستید با هر سرعتی که می خواهید رانندگی کنید و حرکات مارپیچ انجام دهید.

پیست سافاری قشم استاندارد ترین و بزرگ ترین پیست سافاری در ایران
پیست سافاری قشم استاندارد ترین و بزرگ ترین پیست سافاری در ایران

پیست سافاری قشم یکی از مهیج ترین تفریحات قشم

پیست سافاری قشم به یک مجموعه ی بزرگ تفریحی اطلاق می شود که درون محوطه آن انواع تفریحات صحرایی انجام می شود. به عنوان مثال در این پیست شما می توانید باگی سواری، شتر سواری، کارتینگ، موتور کراس و ... را علاوه بر تور سافاری تجربه کنید. تور سافاری با ماشین هایی همچون موستانگ و لندکروز انجام می شود. پیشنهاد می کنیم حتما تور کویر نوردی و صحرا نوردی را در این جزیره زیبا تجربه کنید.

پیست سافاری قشم به یک مجموعه ی بزرگ تفریحی
حرکات مارپیچ در سافاری قشم

پیست سافاری قشم این امکان را به شما می دهد تا ماشین و موتور مورد علاقه خود را انتخاب کنید و به تفریح مشغول شوید. پیست سافاری قشم علاوه بر این که جنبه تفریحی دارد یکی از جاهای دیدنی در پاییز و زمستان نیز محسوب می شود. هرچند که در زمستان قشم هیچ سرمایی را حس نخواهید کرد. آب و هوایی فوق العاده مطبوع در این فصل بر جزیره قشم حاکم است که لذت سفر را دوچندان می کند.

تفریح مهیج و سرگرم کننده سافاری قشم
تفریح مهیج و سرگرم کننده سافاری قشم

آدرس یا ادرس پیست سافاری قشم کجا است؟

پیست سافاری قشم ادرس دقیقی ندارد زیرا از قشم به سمت جاده درگهان بروید این پیست سافاری را مشاهده خواهید کرد. اگر می خواهید یکی از هتل های قشم نزدیک به این پیست را انتخاب کنید پیشنهاد ما به شما هتل آتامان قشم است که از نظر کیفیت و زیبایی بهترین گزینه جهت انتخاب هتل در این جزیره رنگارنگ است.

نهایت سرعت و هیجان در سافاری قشم
نهایت سرعت و هیجان در سافاری قشم

قیمت خرید بلیط سافاری قشم چقدر است؟

قیمت خرید بلیط سافاری قشم کمتر از 20 هزار تومان است که البته با توجه به آیتم های انتخاب شده این قیمت افزایش خواه داشت. به عنوان مثال شما می خواهید به عوض بلیط تور سافاری، بلیط باگی و شتر سواری را هم تهیه کنید. پس پیشنهاد می کنیم با انتخاب پکیج های سافاری قشم علاوه بر انجام دادن تفریحات بیشتر، هزینه ای مناسب تر را هم  پرداخت خواهید کرد.

حرکات مارپیچ در سافاری قشم
پیست سافاری قشم یک مجموعه ی بزرگ تفریحی
منابع :