هتل کیانا مشهد یکی از هتل های 4 ستاره نیکنام مشهد است که علاوه بر فاصله 500 متری تا حرم مطهر، خدمات و امکانات عالی را به میهمان خود ارائه می دهد. یکی از بهترین امکانات هر هتل در مشهد، کیفیت غذایی بالا و رستوران آن است. از این رو با توجه به کیفیت بالای غذا در رستوران های هتل کیانا مشهد قصد داریم در این مطلب از مجله گردشگری به شرح رستوران های هتل کیانا مشهد بپردازیم تا در زمان رزرو هتل در شهر مشهد دچار شک و تردید نشوید.

نام رستوران های هتل کیانا مشهد

رستوران های هتل کیانا مشهد به نام رستوران ارغوان و رستوران ارکیده در این هتل فعالیت می کنند. مهمانان هتل می توانند مطابق با سلیقه و ذائقه خود در وعده های صبحانه، ناهار و شام به این رستوران ها در هتل مراجعه کنند و از غذاهای لذیذ و خوشمزه نهایت لذت را ببرند.

رستوران های هتل کیانا مشهد
رستوران ارغوان هتل کیانا مشهد

رستوران ارغوان

رستوران ارغوان هتل کیانا مشهد اصلی ترین رستوران هتل است که انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را با کیفیت عالی و به صورت بوفه سلف سرویس ارائه می دهد. رستوران ارغوان در طبقه همکف واقع شده و فضایی مدرنیته و جذاب دارد. این رستوران از نمایی بسیار زیبا با نور پردازی مناسب برخوردار است که حسی دلپذیر را به شما منتقل خواهد کرد. شما می توانید پس از اقامت در این هتل برای صرف غذا به این رستوران مراجعه کنید.

مقاله مرتبط: اتاق های هتل کیانا مشهد

رستوران های هتل کیانا مشهد
رستوران های مجلل هتل کیانا مشهد

رستوران ارکیده

از دیگر رستوران های هتل کیانا مشهد، رستوران ارکیده است که غذاهای سنتی و ایرانی را با بهترین کیفیت به میهمانان ارائه می دهد. رستوران ارکیده در نیم طبقه هتل قرار گرفته و دارای فضایی جذاب می باشد. ضمن اینکه منوی غذایی رستوران ارکیده به صورت آلاکارته است. رستوران ارکیده هتل کیانا مشهد انتخاب دوم برای میهمانان خواهد بود. چیدمان زیبای میز و صندلی های قهوه ای با نمای سفید نقش موثری بر جذابیت بیشتر رستوران ارکیده دارد.

رستوران های هتل کیانا مشهد
غذاهای لذیذ در رستوران ارکیده هتل کیانا مشهد

صبحانه هتل کیانا مشهد

زمانی که شما رزرو هتل کیانا مشهد را انجام می دهید 2 انتخاب پیش روی شما خواهد بود که یکی به صورت فولبرد و دیگری صبحانه است. صبحانه به صورت رایگان در زمان رزرو هر یک از اتاق های هتل در دسترس خواهد بود. اما می توانید با پرداخت هزینه بیشتر، علاوه بر صبحانه، ناهار و شام را در رستوران های هتل کیانا مشهد میل نمایید. تنوع صبحانه هتل کیانا به نسبت دیگر همتایان خود بیشتر بوده و همین مسئله سبب جلب رضایت بیشتر مسافران شده است.

کافی شاپ و لمکده هتل کیانا مشهد 

کافی شاپ و لمکده هتل کیانا مشهد فضایی دنج و بی نظیر برای گذراندن ساعاتی از اوقات فراغت شما عزیزان بسیار مناسب می باشد. شما می توانید لحظاتی آرامبخش و به یادماندنی را در این بخش از هتل سپری کنید و نهایت لذت را در نهایت آرامش کسب نمایید.

رستوران های هتل کیانا مشهد
لمکده و چایخانه سنتی هتل کیانا مشهد

کافی شاپ و لمکده هتل کیانا مشهد با پرسنل خوش برخورد و دوست داشتنی در هر ساعت از شبانه روز آماده پذیرایی از مهمانان مقیم در این هتل می باشد. این کافی شاپ انواع نوشیدنی های سرد و گرم، دسر های متنوع، شیک های خوشمزه و عصرانه های سبک را سرو می کند.

مزایای رزرو هتل کیانا مشهد چیست؟

  1. سرو غذای با کیفیت در رستوران های هتل
  2. نزدیک بودن به حرم مطهر با 3 دقیقه پیاده روی
  3. دسترسی به ایستگاه اتوبوس
  4. دسترسی به بازار رضا
  5. اتاق های متنوع و تمیز
  6. داشتن لمکده و چایخانه سنتی
بیشتر بخوانید :
منابع :