مجتمع تفریحی و توریستی ویلاژ توریست مشهد در یکی از بهترین ییلاقات مشهد یعنی طرقبه جای دارد. ویلاژ توریست در میان دیگر مراکز خرید لوکس مشهد، جایگاه ویژه ای داشته و افرادی که با تور مشهد سفر می کنند؛ ترجیح می دهند از این بازار هم سر بزنند.

مرکز خرید الماس شرق مشهد، مکانی تفریحی و گردشگری

ویلاژتوریست مجتمع تجاری است که در مهمترین و بهترین موقعیت اقتصادی جای گرفته است. گردشگرانی که به شهر مقدس مشهد سفر می کنند خوب است که به این مجتمع تجاری سری بزنند. مجتمع ویلاژ توریست با برترین امکانات رفاهی-تفریحی همچون سینما باعث شده تا مکانی مفرح برای گردشگران باشد. 260 واحد تجاری در این مجتمع وجود دارد که تمام نیاز گردشگران عزیز را برطرف می کند.

مجتمع تجاری پروما مشهد و هایپرمارکت وسیع

بزرگ ترین هایپر مارکت شرق کشور در ویلاژ توریست مشهد

بزرگ ترین هایپر مارکت شرق کشور در اختیار مجتمع ویلاژ توریست است. در هایپر مارکت ویلاژ انواع کنسرو جات، مواد غذایی، تنقلات، شیرینی، ظرف های پذیرایی و … وجود دارد. شهربازی که در این مجتمع وجود دارد ساعات و لحظات خوبی را برای کودکان دلبند شما رقم می زند. در شهر بازی ویلاژ توریست تمامی وسایل های مورد استفاده استاندارد می باشند.

مرکز خرید کیان سنتر 2 مشهد و شهربازی سرپوشیده

بولینگ و بیلیارد از سالن های محبوب و سرگرم کننده این مجتمع تجاری است. رستوران فست فود و کافی شاپ در بام، لحظه های دل انگیزی را به ارمغان خواهد آورد. زیرا با صرف قهوه یا آبمیوه در کافی شاپ این مجتمع قرار های دوستانه خود را دلچسب تر کنید.

مجتمع تجاری آسمان مشهد و پارکینگی وسیع

ویلاژ توریست مشهد
سینما ویلاژ توریست مشهد

اولین نمایشگاه صوت و تصویر در ویلاژتوریست مشهد

نمایشگاه دائمی صوت وتصویر و لوازم خانگی در مشهد، اولین نمایشگاهی بود که در ویلاژتوریست برگزار می شود. دو طبقه پارکینگ طبقاتی این مجتمع باعث می شود با خاطری آسوده از امکانات و خدمات آن بهره مند شوید. دسترسی سریع و آسان به اصلی ترین بزرگراه ها باعث شده تا از لحاظ موقعیت به عنوان یکی از ممتاز ترین پروژه های تجاری و توریستی کشور مطرح شود. اگر می خواهید هتل های طرقبه را بشناسید کلیک کنید.

برج تجاری اداری آلتون را بشناسید

ویلاژ توریست مشهد
ویلاژ توریست مشهد

نزدیکی به ایستگاه مرکزی قطار شهری مشهد با فاصله 800 متر،کوهستان پارک شادی، پارک جنگلی وکیل آباد از مزیت های این مجتمع است. منطقه گردشگری سرزمین تمدن‌ها، سد چالیدره، بند گلستان و دیگر جاذبه‌های طرقبه از اماکن نزدیک به ویلاژتوریست هستند. جایگاه ویژه ی این مجتمع از نظر سرمایه گذاری بسیار سودآور و مطمئن است.

بیشتر بخوانید :
منابع :