پارک ملت مشهد یکی از بهترین مکان‌های تفریحی برای فصل‌ها دورهمی یا تابستان است که تمامی امکانات لازم برای داشتن یک روز عالی را برایتان فراهم می‌کند. مشهد یکی از جاذبه‌های گردشگری در خاورمیانه معرفی می‌شود که سالانه میزبان تعداد بسیاری از مسافران در سرتاسر دنیا است.

برای رفاه و بالابردن کیفیت این مسافران، برنامه‌ها و سازه‌های بسیاری آماده می‌شود که یکی از آن‌ها بوستان ملت مشهد است. در واقع باید این‌طور در نظر داشته باشید که سفر به مشهد و رفتن به زیارت حرم و امتحان‌کردن غذاهای بی‌نظیر این شهر پایان ماجرا نیست و باید با گذراندن وقت در این پارک بزرگ سفرتان را تکمیل کنید. در این مقاله با ما همراه باشید تا این مکان تفریحی را به‌طور خیلی دقیق با تمام زیروبمش برایتان بررسی کنیم.

شهربازی ملت مشهد

یکی از بخش‌های مهم در این پارک محسوب می‌شود که بهترین امکانات در آن قرار گرفته است. این پارک در 1351 به‌عنوان اولین پارک و شهربازی در مشهد افتتاح شد. فرقی نمی‌کند از چه گروه سنی باشید که به مشهد سفر کرده و قدم به شهربازی این پارک می‌گذارید، شهربازی ملت مشهد مجموعه‌ای از بازی‌های مختلف و سرگرم‌کننده را در خود جای داده است. با مساحتی حدود 30هزار مترمربع تبدیل به اولین شهربازی مجهز کشور درزمینه تجهیزات بازی معرفی می‌شود.

آدرس پارک ملت مشهد کجاست؟

بوستان ملت مشهد که از قدیمی‌ترین پارک‌های این شهر هم محسوب می‌شود در حاشیه بزرگ‌راه وکیل‌آباد، درست در ضلع غربی تقاطع آزادی واقع شده است. میدان آزادی مشهد را به‌علت هم‌جواری با بوستان ملت از زمان‌های قدیم به فلکه پارک می‌شناسند.

دسترسی سریع به پارک ملت مشهد

یکی از مهم‌ترین مزیت‌های این پارک موقعیت جغرافیایی آن است که می‌توانید با صرف زمان بسیار کمی خود را به آن محل برسانید. بوستان ملت مشهد در فاصله 12 کیلومتر از حرم قرار دارد که دسترسی به آن را برای هر مسافر راحت می‌کند.

تاریخچه پارک ملت مشهد

این پارک یکی از قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین بوستان‌های شهر مشهد محسوب می‌شود که دارای فضای سبزی بسیار وسیع و امکانات بی‌شماری است. بوستان ملت از بخش‌های بسیار متنوعی ساخته شده که شامل تفریحی، ورزشی، هنری و فرهنگی می‌شود. 

به‌طور قطع هرکدام از این بخش‌ها طرفداران خود را دارند و به‌گونه‌ای طراحی شده است تا تمام رده‌های سنی بتوانند از آن استفاده کنند و اوقات خوبی را بگذرانند. برای رفتن به این پارک هم می‌توانید دسته‌جمعی به آن‌جا بروید و از امکاناتش بهره ببرید و هم می‌توانید به‌تنهایی زمانتان را در آن سپری کنید. 

تاسیس این پارک به سال 1343 برمی‌گردد. درست در زمان حکومت محمدرضا پهلوی ساخت این پارک شروع شد. طراحی این پارک توسط 2 طراح انگلیسی که دقیقا شباهت به پارک‌های انگلیسی دارند آغاز و در ادامه این کار را به مهندسان ایرانی واگذار کردند.

عکس پارک ملت مشهد

قطعا یکی از مهم‌ترین چیزاهایی که باعث می‌شود تا شما تمایل زیادی به رفتن به این مکان را داشته باشید عکس‌های این پارک است. در ادامه عکس بخش‌هایی از پارک را که بسیار هم معروف هستند مشاهده خواهید کرد.

شهربازی پارک ملت مشهد
شهربازی پارک ملت مشهد بزرگترین چرخ و فلک خاورمیانه
ترن هوایی شهربازی پارک ملت مشهد  ​
ترن هوایی شهربازی پارک ملت مشهد  ​
کشتی شهربازی پارک ملت مشهد
کشتی شهربازی پارک ملت مشهد
صندلی فضایی شهربازی پارک ملت مشهد
صندلی فضایی شهربازی پارک ملت مشهد
ترن هوایی شهربازی پارک ملت مشهد  ​
ترن هوایی شهربازی پارک ملت مشهد  ​
صندلی فضایی شهربازی پارک ملت مشهد
صندلی فضایی شهربازی پارک ملت مشهد
شهر بازی پارک ملت مشهد تاب گردان
تاب گردان شهر بازی پارک ملت مشهد

ساعت کاری پارک ملت مشهد

ازآن‌جایی‌که این پارک یکی از مکان‌های مهم در شهر محسوب می‌شود دارای ساعاتی تعیین‌شده نیست. درواقع در هر ساعت از شبانه‌روز می‌توانید وارد پارک شده و از امکاناتش استفاده کنید. به‌لحاظ امنیتی یکی از قوانین ضروری است که ورود و خروج افراد در زمان‌هایی مشخص برای شهر بازی محدود شود. ساعات کاری در شهر بازی از ساعت 4 بعداز ظهر تا 1 بامداد است.

شماره پارک ملت مشهد

پارک مشهد یکی از جاذبه‌های گردشگری در ایران است و باید گفت در بین مهم‌ترین‌شان هم قرار داد. بنابراین، برای دسترسی بیشتر و ارائه خدماتی بهتر به مسافران و بازدیدکنندگان این مجموعه در وب‌سایت خود شماره تماس برای ارتباط را در اختیار عموم قرار داده است که نظرات شما را به بخش‌های مختلف منتقل ‌کند. شما می‌توانید با شماره 985116094987+ تماس داشته باشید.

قیمت بلیط پارک ملت مشهد

بوستان ملت مشهد برای ورود مسافران و گردشگران خود هیچ‌گونه مبلغ ورودی را در نظر نگرفته است و شما می‌توانید به‌صورت کاملا رایگان از تمامی قسمت‌های پارک دیدن‌ کرده و امکاناتش را استفاده کنید. اما در بخش شهربازی باید مبلغ ورودی را بپردازید و برای تهیه بلیط در هر بخش یا بازی باید هزینه تعیین‌شده پرداخت شود.

سایت شهربازی پارک ملت مشهد

این مکان برای دسترسی شما به امکانات یا استفاده از موقعیت‌های مختلف در این پارک که به‌واسطه برنامه‌های جدید و جنجالی در هر زمان شکل می‌گیرد آدرس وب‌سایت خود را در اختیار کاربران قرار داده تا هرگونه اطلاع‌رسانی‌های جدید را در دسترس‌تان قرار دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر از جزئیات این پارک می‌توانید به وب‌سایت https://starland-mellatpark.ir/ مراجعه کنید.

شهربازی پارک ملت مشهد با به روز ترین تجهیزات و امکانات
شهربازی پارک ملت مشهد با به روز ترین تجهیزات و امکانات

امکانات ورزشی پارک ملت مشهد

یکی از جنجالی‌ترین و پرهیجان‌ترین امکاناتی که این پارک در اختیار مسافران و بازدیدکنندگان خود قرار داده است امکانات ورزشی معرفی می‌شود که می‌توانید در بخش‌های زمین چمن فوتبال، والیبال، بسکتبال، تنیس و بسیاری از امکانات دیگر بهره‌مند شوید. 

زمین‌های ورزشی بوستان ملت در ضلع غربی پارک واقع شده‌اند. در این زمین‌ها استخری با مساحت 1250 متر مربع (طول 50 متر و عرض 25 متر و با عمق 1 تا 3 متر) با گنجایش 400 نفر بزرگ‌ترین استخر روباز مشهد محسوب می‌شود، قرار دارد. دورتادور پارک را زمین مخصوص دویدن و ورزش ساخته‌اند.

بهترین زمان بازدید از پارک ملت مشهد

می‌توان این‌طور تصورکرد که تمامی فصل‌ها برای بازدید از این مکان زیبا و تاریخی مناسب است. بسته به هر موقعیت و زمانی که دارید می‌توانید به مشهد سفر کرده و راهی بوستان ملت شوید. این پارک زیبایی باورنکردنی در فصل پاییز با زمین‌های پوشیده‌شده از برگ دارد. زمستان‌های این مکان با درختان کهن‌سال خود که سراسر سفید شده‌اند بسیار دیدنی است و تابستان‌ها را می‌توانید در سایه خنک همین درختان به‌ تماشای حوضچه‌های متعدد بپردازید. 

فصل بهار با تمام نشاط و سرزندگی که در خود جای داده می‌تواند بهترین زمان برای گذراندن اوقات تعطیلات در این پارک باشد. بااین‌حال شاید بتوان گفت فصل بهار یکی از رایج‌ترین زمان‌ها هم برای سفر و هم برای بازدید از پارک است که بسیاری از افراد علاقه به این فصل دارند.

هزینه ورودی پارک ملت مشهد

این بوستان به‌صورت 24 ساعته باز است و برای ورود به آن نیازی به پرداخت هیچ هزینه‌ای نیست. برای ورود به بخش شهربازی بازی باید هزینه را پرداخت کنید که این مبلغ با هزینه‌های بلیط هر وسیله به‌صورت جدا حساب می‌شود.

بخش های مختلف شهربازی پارک ملت مشهد

شهربازی بوستان ملت یکی از مهم‌ترین بخش‌های این پارک محسوب می‌شود که از هیجان‌انگیز‌ترین جاهای دیدنی شهر هم به‌حساب می‌آید. اگر موفق به سفر مشهد شده باشید تقریبا بازدید از این شهربازی یکی از اقدامات اصلی‌تان خواهد بود و بدون دیدنش این شهر را ترک نمی‌کنید. شهر بازی از قسمت مرکزی پارک تا نواحی شرقی را پوشش می‌دهد. در ادامه به معرفی بخش‌های دیگر در شهربازی می‌پردازیم.

  1. اسکیت‌بورد
  2. اسکای فلایر
  3. ترن هوایی
  4. صندلی فضایی
  5. آکروجت فضایی
  6. سقوط آزاد
  7. سورتمه
  8. مری گوراند
  9. کشتی دوقلو
  10. پیست دوچرخه سواری
  11. موتور کراس
  12. آفتاب مهتاب
  13. تونل وحشت
  14. شاتل باس
  15. گیم سنتر

شهربازی بخش بسیار بزرگ و گسترده‌ای را در پارک ملت شامل می‌شود. قرار گرفتن تمامی این بازی‌ها در محل و فضای مناسب سبب شده تا این شهر بازی به یکی از بزرگترین شهربازی‌های کشور تبدیل شود. در ادامه به‌صورت خیلی مختصر برخی از این وسایل شهربازی را بررسی می‌کنیم.

گردباد شهربازی پارک ملت مشهد
گردباد شهربازی پارک ملت مشهد

اسکیت‌بورد

این وسیله نوعی اسکیت غول‌آسا است که روی یک ریل U شکل، با ارتفاع 30 متر و سرعت 60 کیلومتر بر ساعت حرکت می‌کند. ظرفیتی که می‌تواند به‌مدت 3 دقیقه از این وسیله استفاده کند 16 نفر بوده و براساس محدودیت‌های مشخص‌شده استفاده از دستگاه برای افرادی با حداقل قد 150 سانتی‌متر امکان‌پذیر خواهد بود. خرید بلیط این دستگاه تجربه‌ای بسیار هیجان‌انگیز را برای شما می‌سازد و می‌تواند این 3 دقیقه را به‌شکلی باورنکردنی برای‌تان رقم بزند.
اسکای فلایر
ظرفیت اسکای فلایر 24 نفر بوده و مدت‌زمانی که می‌توانید از آن استفاده کنید 4 دقیقه است. این دستگاه نوعی تاب چرخشی محسوب می‌شود که هم‌زمان با نگه‌داشتن شما در ارتفاع 24 متری، می‌تواند با سرعتی حدود 9  دور در دقیقه ‌بچرخد. براساس محدودیت‌های مشخص‌شده استفاده از دستگاه برای افرادی با حداقل قد 150 سانتی‌متر امکان‌پذیر خواهد بود. یکی از لحظه‌های منحصربه‌فرد را در این دستگاه تجربه خواهید کرد.

ترن هوایی

اگر از آن دسته از افرادی هستید که با قرار گرفتن در ارتفاع دچار هیجان زیادی می‌شوند پس قطعا استفاده از این وسیله را بهتان توصیه می‌کنیم. ترن هوایی یکی از هیجان‌انگیزترین وسیله‌ها در هر شهربازی است که هر فردی را شیفته خود می‌کند. 
حس ترس و قرار گرفتن در ارتفاع همراه با سرعت را قرار است که با این دستگاه تجربه کنید. ترن هوایی شهربازی مشهد با سرعتی نزدیک به 60 کیلومتر بر ساعت به سمت بالا و پایین حرکت می‌کند. ظرفیت ترن هوایی 16 نفر بوده و مدت‌زمان بازی 3 دقیقه تعیین شده است. براساس محدودیت‌های مشخص‌شده استفاده از دستگاه برای افرادی با حداقل قد 150 سانتی‌متر امکان‌پذیر خواهد بود.

صندلی فضایی

با احساس معلق بودن شدیدی که از این دستگاه می‌گیرید به‌طور حتم استفاده از آن به یکی از خنده‌دارترین لحظه‌های شما تبدیل می‌شود چراکه نمی‌توانید روی واکنش‌های احساسی خود کنترلی داشته باشید. یکی از جذاب‌ترین دستگاه‌های بازی در پارک ملت مشهد به‌حساب می‌آید. 

صندلی فضایی شما را  در ارتفاع 13 متری به‌مدت چند دقیقه با سرعت بالا می‌چرخاند. این دستگاه 16 نفر ظرفیت دارد و مدت‌زمان بازی با آن 3 دقیقه تعیین شده است. براساس محدودیت‌های مشخص‌شده استفاده از دستگاه برای افرادی با حداقل قد 150 سانتی‌متر امکان‌پذیر خواهد بود.

آکروجت فضایی

آکروجت فضایی دستگاهی است که افراد را در ارتفاع نزدیک به 2 متر، معلق نگه می‌دارد. ظرفیت آن 32 نفر است و مدت‌زمان برای بازی 12 دقیقه خواهد بود. براساس محدودیت‌های مشخص‌شده استفاده از دستگاه برای افرادی با حداقل قد 150 سانتی‌متر امکان‌پذیر خواهد بود.

سقوط آزاد

اگر از آن دسته از افرادی هستید که ترسی از ارتفاع ندارد این بازی می‌تواند شما را به‌ چالش بکشد. سقوط آزاد از ارتفاع 20 متری انتخابی است که هر فردی دل‌وجرات انجام آن را ندارد.

سورتمه

با سورتمه می‌توانید تجربه چرخیدن با سرعت 44 کیلومتر بر ساعت را تجربه کنید. ظرفیت این دستگاه در شهربازی ملت مشهد، 40 نفر بوده و زمان تعیین‌شده برای بازی 3 دقیقه است. براساس محدودیت‌های مشخص‌شده استفاده از دستگاه برای افرادی با حداقل قد 150 سانتی‌متر امکان‌پذیر خواهد بود.

مری گوراند

یکی از وسایل بازی کودکان در شهربازی مری گوراند است که حتی بزرگ‌سالان هم از آن لذت می‌برند. این وسیله از اسب‌های رنگارنگ و زیبایی ساخته شده که به آرامی می‌چرخند و یادآور خاطرات خوش کودکی‌ هستند.

پیست دوچرخه سواری

این مکان در ضلع جنوبی پارک ملت مشهد واقع است و در رینگ سلامت قرار دارد اما باقی ضلع‌های این پارک قابل استفاده با دوچرخه نیست.

کشتی دوقلو

این دستگاه شمارا بین زمین و آسمان تاب می‌دهد و بسیاری از شما با آن آشنا هستید. مدت‌زمانی که می‌توانید از این کشتی استفاده کنید 3 دقیقه است.

موتور کراس

این بازی مخصوص کودکان طراحی شده که تجربه‌ای شبیه به موتورسواری را به آن‌ها می‌دهد.

آفتاب مهتاب

این دستگاه همان چرخ‌وفلک در سایز کوچک بوده که برای کودکان طراحی شده است.

تونل وحشت

اگر به‌دنبال ترس و هیجان هستید حتما تونل وحشت را امتحان کنید. این بازی معمولا در همه‌ شهربازی‌ها قرار می‌گیرد و بسیاری از بزرگسالان علاقه به استفاده از این بازی دارند.

شاتل باس

این وسیله مخصوص بازی برای کودکان است که حسی مشابه با رانندگی را به آن‌ها القا می‌کند.

گیم سنتر

یکی از مجموعه‌های پرطرفدار در پارک ملت، با به‌روزترین بازی‌های کامپیوتری، باشگاه بولینگ و بیلیارد گیم سنتر است که به فضایی بسیار مناسب برای تفریح جوانان تبدیل شده است. این قسمت بیشتر برای طرفداران بازی‌های کامپیوتری افتتاح شده و یک فضای سرپوشیده با زیربنای 1700 مترمربع است.

فاصله پارک ملت مشهد تا حرم امام رضا (ع)

پارک در موقعیت بسیار مناسب با حرم قرار دارد این مزیت توانسته بوستان ملت را به یکی از در دسترس‌ترین مکان‌ها تبدیل کند. این منطقه در 12 کیلومتری از حرم قرار دارد و می‌توانید در مدت‌زمان کوتاهی خود را به آن‌جا برسانید.

تئاتر و سینمای پارک ملت مشهد

این پارک با همکاری مجتمع فرهنگی-‌هنری امام رضا (ع)، فضایی برای دور هم جمع شدن هنرمندان و هنردوستان ایجاد کرده است. این شهر پیشینه تاریخی قوی در معرفی هنرمندان با رشته‌های هنری مختلف دارد. به همین دلیل است که بسیاری از شهرهای ایران سالن‌های مناسبی برای تئاتر و سینما ندارند اما مشهد این‌طور نیست.

پارک ملت یک سالن سینما و چند تئاتر دارد که سالن اصلی تئاتر شهر مشهد هم واقع در این مجموعه است. در این سالن اجراهای بسیار مهم با جمعیت بسیار زیاد روی صحنه می‌رود. اما برای اجراهای کم‌جمعیت از سالن‌هایی مثل سالن تئاتر بهار و سالن نمایش عروسکی استفاده می‌شود. نمایش‌ها و تئاترهای جذاب در پارک ملت را می‌توانید در تمام فصل‌های سال ببینید. خرید بلیط هم به‌صورت حضوری و هم اینترنتی امکان‌پذیر است.

حیات وحش پارک ملت مشهد

این پارک فضایی جداگانه برای نگه‌داری از برخی حیوانات را در نظر گرفته که با وجود کم بودن تعداد این حیوانات آن را به حیات‌وحش بوستان نام‌گذاری کرده‌اند. این مجموعه شامل پرندگان و حیواناتی مانند میمون، طاووس و مرغ عشق می‌شود. درست‌ شدن این فضا باعث شده تا موقعیتی عالی برای گذراندن وقت بزرگسالان و کودکان در کنار حیوانات باشد.

بزرگ‌ترین چرخ‌وفلک خاورمیانه در پارک ملت مشهد

چرخ‌وفلک این شهربازی از پربازدیدترین جاذبه‌های آن است که با قطر 80 متر بزرگ‌ترین چرخ‌وفلک خاورمیانه و 18امین چرخ‌وفلک مرتفع در دنیا معرفی می‌شود. این چرخ‌وفلک با 250 تن وزن در سال 1384 به بهره‌برداری رسید. در هر دور توانایی این را دارد تا 450 نفر را تا ارتفاع 80 متری بالا ببرد. این جاذبه هیجان‌انگیز توسط بخش خصوصی ساخته شده و مدت‌زمان نصب و راه‌اندازی آن 2 سال بیشتر طول نکشیده است. اولین دارنده استاندارد تجهیزات شهربازی در کشور به این مجموعه تعلق دارد و به‌عضویت اتحادیه جهانی IAAPA درآمده است.

اتاق نگهداری از کودک در پارک ملت مشهد

درنظر گرفتن امکانات لازم برای مادران و کودکان یکی از الزامات در هر مجموعه است که بسیاری از آن‌ها در این مورد کم‌لطفی می‌کنند. در پارک ملت فضایی در نظر گرفته شده تا مادران زمان رسیدگی به کودکان خود را داشته باشند.

محل اورژانس در پارک ملت مشهد

ایجادکردن شرایط امنیت ازلحاظ سلامتی برای مکان‌های بزرگی مثل بوستان ملت امری واجب و ضروری است. وجود اورژانس در پارک به بازدیدکنندگان این اطمینان را می‌دهد که در امنیت‌ کامل هستند و درصورت بروز هر اتفاقی می‌توانند از آن کمک بگیرند.

محل پارکینگ پارک ملت مشهد

پارکینگ شرقی پارک در محله آزادشهر مشهد و در کلانتری واقع شده است. به‌لحاظ موقعیت جغرافیایی به مکان‌هایی مانند کافه کیوسک، آب‌میوه سجاد، بوستان ملت و کافه رستوران تراس نزدیک است. نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به پارک، ایستگاه مترو آزادی و نزدیک‌ترین ایستگاه اتوبوس به آن، ایستگاه اتوبوس میدان آزادی است که دسترسی به بوستان ملت را برای کاربران حمل‌ونقل عمومی آسان می‌کند.

جشن لاله‌ها در پارک ملت

این جشنواره که به جشنواره لاله‌های پارک ملت هم معروف است با 75هزار بوته گل پیازی لایه همراه با 16 نوع متفاوت که دارای 15 رنگ هستند در مساحت 800 مترمکعب کاشته شده‌اند و برای بازدید زائرین، گردشگران و شهروندان آمده است.

صخره‌نوردی در پارک ملت مشهد

باشگاه صخره‌نوردی که در پارک ملت قرار گرفته یکی از بلندترین دیوارهای صخره‌نوردی در کشور محسوب می‌شود که این اواخر به بخش شهربازی انتقال یافته است. این شرایط فرصت بسیار مناسبی را برای صخره‌نوردان حرفه‌ای و مبتدی فراهم می‌کند تا دوره‌های آموزشی با مربیان مجرب این مجموعه را بگذرانند.

جمع‌بندی

پارک ملت مشهد یکی از قطب‌های مهم گردشگری برای کشور محسوب می‌شود که دارای امکاناتی فوق‌العاده و طبیعتی زیبا است. با سفر به مشهد درخواهید یافت که بعداز زیارت حرم بهترین مکانی که می‌توانید اوقات خوبی را درآن سپری کنید همین بوستان خواهد بود. 
این مجموعه با دارا بودن بخش فرهنگی‌-هنری خود توانسته سالانه و در هر فصل افراد بسیاری را جذب کند. در واقع این پارک مکانی است که هر فرد با هر نوع علاقه و نیازی می‌تواند در آن تجربه‌های تازه‌ای به‌دست آورد. 

شهربازی پارک ملت یکی از مهم‌ترین بخش‌های این پارک است که با داشتن وسایل‌ بازی، برای تمام سنین مناسب بوده و افراد بزرگسال و کودکان می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. پارک در موقعیت جغرافیایی واقع شده که می‌توانید هم با وسیله نقلیه شخصی و هم با وسیله‌های نقلیه عمومی به آن دسترسی داشته باشید. 

این مکان همچنین دارای امکانات رفاهی و خدماتی بیشتر هم‌چون انواع بوفه و فودکورت است که به شما این اجازه را می‌دهد تا ساعت‌های طولانی را به‌صورت پیوسته در آن بگذرانید. فودکورت در فضایی نزدیک به 288 مترمربع، در سال 1397 ساخته شد. مجموعه‌ای کامل از انواع غذاها و رستوران‌های ایرانی و خارجی را می‌توانید در این مکان پیدا کنید که با توجه به هر نوع ذائقه‌ای در آن غذا تهیه می‌شود. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به وب‌سایت این پارک مراجعه کرده و از تمام برنامه‌های پیش‌ رو که برای هر فصل در نظر گرفته می‌شود آگاهی پیدا کنید.

پارک ملت مشهد کجاست؟

این پارک در ضلع غربی تقاطع آزادی قرار دارد که با هر وسیله‌ای می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید. این مجموعه از موقعیت جغرافیایی مناسبی برخوردار است.

آدرس پارک ملت مشهد روی نقشه

برای در دسترس قرار رفتن بهتر آدرس بوستان ملت می‌توانید آن را در نقشه جست‌وجو کرده و با زوم شدن در نقاط دلخواه به‌راحتی این مجموعه را پیدا کنید.

در چه ساعاتی می‌توان از شهربازی پارک ملت استفاده کرد؟

ساعت فعالیت شهربازی پارک ملت محدود بوده و از 4 عصر تا 1 بامداد می‌توانید از خدماتش بهره‌مند شوید.

امکانات پارک ملت مشهد چیست؟

این پارک دارای امکانات ورزشی، فرهنگی-‌هنری و تفریحی است.

آیا پارک ملت مشهد برای کودکان مناسب است؟

بله؛ این پارک بخش‌های بسیاری را برای رفاه کودکان در نظر گرفته است. بخش‌هایی مانند شهربازی، حیات وحش و اتاق کودک ازجمله این امکانات هستند.

آیا در پارک ملت مشهد قوانین خاصی وجود دارد؟

مقرراتی که باید در این مکان به آن‌ها توجه داشته باشید خارج از مقررات مکان‌های مشابه نیست و در هر بخش این قوانین به شما گفته خواهد شد.

آیا امکان بازدید گروهی از پارک ملت مشهد وجود دارد؟

بوستان ملت مشهد بهترین مکان برای گذراندن اوقات به‌صورت گروهی است و تمامی امکانات بر همین اساس طراحی می‌شود.

سایت اینترنتی پارک ملت مشهد چیست؟

https://starland-mellatpark.ir/

امکانات ورزشی پارک ملت مشهد شامل چه مواردی می‌شود؟

این پارک دارای امکاناتی ازقبیل صخره‌نوردی، زمین چمن فوتبال، والیبال، استخر روباز، بسکتبال و تنیس است.

منابع :