تفریحات آبی همیشه طرفداران زیادی دارد، پس اگر شما هم از دوست‌داران این فعالیت مهیج هستید و برنامه سفر به مشهد را دارید، یادتان باشد که حتما سری به سرزمین موج های خروشان مشهد بزنید. پارک‌های آبی مشهد از سری مکان‌های دیدنی و تفریحی این شهر هستند که بسیاری از گردشگران برای یک‌بار هم که شده تمایل دارند تا با رفتن به این مکان، شور و هیجان زیادی را در هرکدام از بخش‌ها تجربه کنند. در این مقاله قصد داریم تا شما را به‌طور کامل با مجموعه بزرگ موج‌های خروشان آشنا کنیم.

مرورهای سرزمین موج های خروشان

در سال 1394 یکی از بزرگ‌ترین پارک‌های آبی کشور با نام موج‌های خروشان در شهر مشهد افتتاح شد که امکانات و خدمات بسیار متنوعی را در اختیار افراد قرار می‌دهد تا در محیطی مهیج، به تفریح بپردازند.
مساحت کلی این مکان 60هزار کیلومتر است که بر همین اساس در گروه بزرگ‌ترین پارک‌های سرپوشیده دنیا قرار می‌گیرد و از چندین بخش مجزا تشکیل شده که وسایل بسیار مجهز و به‌روزی را ارائه می‌دهد.
مهم‌ترین مسئله‌ای که باعث محبوبیت و شهرت بیشتر سرزمین موج های خروشان مشهد می‌شود، تعبیه قسمت‌های مجزا برای آقایان و بانوان است که امکان مراجعه خانوادگی را برای گردشگران و ساکنان این شهر فراهم می‌کند.

نحوه رزرو بلیت استخر موج های خروشان مشهد

متقاضیانی که دوست دارند تا در هنگام رفتن به مشهد، از تفریحات آبی موج‌های خروشان استفاده کنند باید قبل‌از ورود به این مجموعه بلیت بخرند که برای این کار امکان مراجعه حضوری و اینترنتی وجود دارد.
در روش حضوری باید به باجه‌هایی که برای رزرو بلیت در نظر گرفته شده، مراجعه کنید تا با پرداخت مبلغ مورد نیاز برای استفاده از بخش‌های مختلف، اجازه ورود به پارک آبی را داشته باشید.

سرزمین موج های خروشان مشهد
تفریحی هیجان انگیز در موجهای خروشان مشهد

خرید اینترنتی بلیط پارک آبی سرزمین موج های خروشان مشهد

یکی از بهترین راه‌هایی که می‌توانید برای خرید بلیت سرزمین موج های خروشان مشهد مورد استفاده قرار دهید، مراجعه به وب‌سایت رسمی مجموعه یا دیگر مراجع اینترنتی است که چنین خدماتی را ارائه می‌دهند. این کار برای گردشگرانی که از شهرهای دور و نزدیک به مشهد می‌آیند، بسیار مناسب است و باعث می‌شود تا با خیال راحت بتوانند از امکانات موجود در پارک آبی استفاده کنند، ازطرفی امکان بهره‌مندی از تخفیف‌های ویژه نیز برای آن‌ها در روش اینترنتی وجود دارد.

بخش های مختلف سرزمین موج های خروشان مشهد

سالن سرپوشیده موج‌های خروشان مشهد از چندین قسمت مختلف تشکیل می‌شود که به‌طور اختصاصی برای آقایان، بانوان و کودکان به ارائه خدمات تفریحی و رفاهی می‌پردازد.
سالن تعبیه‌شده برای تفریحات آبی و بازی آقایان دارای مساحتی در حدود 30هزار مترمربع است که به‌طور کلی گنجایش حضور 11هزار نفر را دارد و انواع مختلفی از دستگاه‌ها و وسایل بازی را برای آن‌ها فراهم می‌کند. دیگر بخش‌ها شامل موارد زیر هستند.

استخر موج های خروشان مشهد

درصورتی‌که وارد استخر موج‌های خروشان مشهد شوید دسترسی به امکاناتی همچون سونا، جکوزی، حمام ترکی، تایلندی و سوئدی را دارید که فرصتی به شما می‌دهد تا حس آرامش را تجربه کنید.
بدون شک آب‌تنی‌کردن در این فضا باعث می‌شود تا برای چند ساعت هم که شده تمامی دغدغه‌های فکری و مشغله‌های روزمره را از یاد ببرید و بتوانید یک روز پرهیجان و شیرین را برای خود بسازید.

موج های خروشان قسمت بانوان

قسمت مخصوص بانوان در فضایی با مساحت 28هزار مترمربع ساخته شده و ظرفیتی برابر با 7هزار نفر دارد. این مکان به خانم‌ها در تمامی گروه‌های سنی این امکان را می‌دهد تا از سرسره‌های جذاب، ترامپولاین و بسیاری سرگرمی‌های دیگر بهره‌مند شوند

سرزمین موج های خروشان مشهد
استخر سرزمین موجهای خروشان

بیشتر امکاناتی که در بخش آقایان قرار دارند به‌صورت مشابه و با رعایت استانداردهای لازم در قسمت بانوان نیز تعبیه می‌شوند تا بازدیدکنندگان به‌صورت انفرادی و چند نفره، تجربه‌ای منحصربه‌فرد را برای خود رقم بزنند. البته برخی از خدمات و امکانات ارائه‌شده در سرزمین موج های خروشان مشهد برای آقایان و بانوان تا حدودی با یکدیگر فرق دارند که شامل تعداد کمد نگهداری وسایل و تعبیه سالن ایروبیک در بخش خانم‌ها است.

موج های خروشان قسمت کودکان

برای اینکه والدین هنگام مراجعه به سرزمین موج های خروشان مشهد، درگیری فکری بابت فرزندان خود نداشته باشند، در هر بخش اختصاصی مربوط به آقایان و بانوان قسمتی نیز برای تفریح کودکان مد نظر قرار می‌گیرد. همه کودکان از آب‌بازی لذت می‌برند و گرفتن بلیت این مجموعه، زمان خوبی است تا اجازه دهید که فرزندان شما تجربه جدیدی را کسب کنند و نهایت شادی و نشاط را با حضور در مکانی استاندارد و ایمن، به‌دست آورند.

امکانات سرزمین موج های خروشان مشهد

به‌دلیل وسعت بالای مجموعه موج های خروشان مشهد، امکانات خاصی برای رفاه حال مراجعه‌کنندگان در نظر گرفته می‌شود تا افراد بتوانند علاوه‌بر آب‌تنی و تفریح، خدمات بسیار خوبی را دریافت کنند که برخی از آن‌ها شامل موارد زیر هستند.

مرکز خرید سرزمین موج های خروشان مشهد

در قسمتی از سرزمین موج‌های خروشان شهر مشهد، مرکز خریدی قرار دارد که با در اختیار داشتن 250 واحد تجاری متنوع، امکان دسترسی به اقلام مختلفی را برای شما فراهم می‌کند. تمامی این واحدها همه روز از ساعت 9 صبح تا 22 شب فعالیت می‌کنند و به عرضه محصولاتی همچون خوراک، پوشاک و وسایل شنا می‌پردازند که درصورت نیاز می‌توانید برای خرید به این مرکز مراجعه کنید. در بخش همکف مرکز خرید موج‌های خروشان به‌منظور دسترسی راحت‌تر مراجعه‌کنندگان، دستگاه خودپرداز و بانک دایر است تا افراد برای انجام کارهای خود بتوانند از آن‌ها استفاده کنند.

سرزمین موج های خروشان مشهد
سرسره هیجان انگیز در موجهای خروشان مشهد

کافی‌شاپ سرزمین موج های خروشان مشهد

به‌طور مجزا در قسمت آقایان و بانوان یک کافی‌شاپ وجود دارد و انواع مختلفی از دسرها، نوشیدنی‌های سرد و گرم را سرو می‌کند که محیط مناسبی را در اختیار حاضرین قرار می‌دهد. شما با حضور در سرزمین موج های خروشان مشهد می‌توانید بین ساعت‌های 11 صبح تا 23 شب از خدمات متنوع کافی‌شاپ استفاده کنید و چند لحظه‌ای را در آرامش بگذرانید.

رستوران پارک آبی موج‌های خروشان

بدون شک تفریحات پارک آبی موج‌های خروشان به قدری زیاد هستند که شما ترجیح می‌دهید از تمامی ساعت‌های حضورتان به‌خوبی استفاده کنید و درصورتی‌که نیاز به صرف غذا داشته باشید، نیازی به خروج از مجموعه نیست.
هنگامی که قصد سرو وعده‌های غذایی را دارید، بهتر است سری به رستوران‌های موجود در بخش بانوان یا آقایان بزنید و در محیطی بهداشتی و مناسب، غذای خود را میل کنید.

پارکینگ سرزمین موج های خروشان

برای آن دسته از افرادی که با استفاده از خودروی شخصی به سرزمین موج های خروشان مشهد آمده‌اند، امکان پارک‌کردن ماشین در پارکینگ 20هزار مترمربعی فراهم می‌شود. بین ساعت 8 صبح تا 23 شب این مکان فعال است و ظرفیت 2000 خودرو را دارد.

سرزمین موج های خروشان مشهد
سرسره های پرهیجان در مجموعه آبی موج های خروشان

کارواش سرزمین موج های خروشان

یکی دیگر از امکانات بسیار مناسبی که در این مجموعه وسیع دیده می‌شود، کارواش است که در بخش انتهایی پارکینگ قرار دارد. ساعت فعالیت این بخش از ساعت 10 صبح تا 21 شب است که ظرفیت شست‌وشوی 50 خودرو به‌صورت هم‌زمان را دارد. از سری خدمات کارواش باید به جاروبرقی، موتورشویی، پولیش، واکس، زیرشویی و روشویی اشاره کرد.

تفریحات و بازی های سرزمین موج های خروشان مشهد

وقتی اطلاعات خوبی از تفریحات و بازی‌های سرزمین موج‌های خروشان به‌دست آورید، بدون تردید شما هم ترغیب می‌شوید تا برای کسب یک تجربه هیجان‌انگیز و به یاد ماندنی بلیت این مجموعه را رزرو کنید. پارک آبی موج های خروشان مشهد با ارائه تنوع بالایی از بازی‌ها و تفریحات هیجان‌انگیز منتظر پذیرایی از افرادی است که می‌خواهند چند ساعتی را با آب‌تنی و تفریح، خستگی و مشغله‌های روزمره را فراموش کنند.

یکی از بزرگ‌ترین سوناهای خشک کشور در این مجموعه به چشم می‌خورد، ازطرفی تعبیه 11هزار کمد برای آقایان و نزدیک به 7هزار کمد برای خانم‌ها نشان‌دهنده ظرفیت بالای موج‌های خروشان است. تمامی تجهیزات و وسایلی که در این مکان قرار دارند براساس استانداردهای روز دنیا و توسط بهترین سازندگان، تولید شده‌اند تا در زمان حضور مردم هیچ‌گونه آسیبی برای آن‌ها ایجاد نشود. شما می‌توانید با رفتن به این پارک آبی جذاب از امکانات زیر استفاده کنید.

سرزمین موج های خروشان مشهد
تیوپ سواری در رودخانه موج در موجهای خروشان مشهد

سرسره ها و رودخانه موج

در هر 2 قسمت زنانه و مردانه، سرسره‌های سرعتی برای تیوب‌سواری در نظر گرفته می‌شود و می‌توانید از آن‌ها برای تفریح و سرگرمی استفاده کنید. انواع سرسره‌های این مجموعه به‌صورت تک نفره تا 4 نفره هستند. درمجموع 63 سرسره مختلف در سرزمین موج های خروشان مشهد تعبیه شده که ویژگی‌های منحصربه‌فردی مثل شیب‌های پرخطر، چرخش‌های ناگهانی و پیچ‌وتاب‌های زیادی دارد که هیجان و لذت فراوانی را به شما می‌دهد.

جالب است بدانید که نحوه طراحی سرسره‌های سرعتی در سرزمین موج های خروشان با توجه به کارایی و طول زیاد خود، شهرت زیادی دارند و جزء طولانی‌ترین سرسره‌های خاورمیانه به‌شمار می‌روند. درحال‌حاضر بزرگ‌ترین سرسره سرعتی 4 نفره در خاورمیانه، متعلق به پارک آبی موج‌های خروشان است که می‌توانید همراه با دوستان یا اعضای خانواده خود اوج هیجان را با سرخوردن روی آن تجربه کنید.

رودخانه خروشان نیز از دیگر بخش‌های جذاب مجموعه است که در قسمت آقایان و بانوان به ترتیب طولی بالغ‌بر 1600 و 950 متر دارد که به‌طور کلی ازنظر عرض و عمق نیز برابر با 4 و 1.1 متر هستند. این رودخانه خروشان تمامی محوطه اطراف پارک آبی را دربرمی‌گیرد و می‌توانید با استفاده از تیوب‌های بادی روی آن حرکت کنید که حس خوشایندی را به شما می‌دهد. نحوه طراحی آن نیز به‌گونه‌ای است که موج‌هایی را برای القای شور و نشاط بیشتر در هر دوره زمانی معین ایجاد می‌کند.

سرزمین موج های خروشان مشهد
سرزمین مهیج موجهای خروشان 

سقوط آزاد موج های خروشان

از هیجان‌انگیزترین تفریح موجود در سرزمین موج های خروشان مشهد، یعنی سقوط آزاد نمی‌توان گذشت که در هر 2 بخش بانوان و آقایان قرار دارد و به شما این امکان را می‌دهد تا تجربه شیرین یک سرگرمی آبی لذت‌بخش را به خود هدیه دهید.

محفظه مورد نظر برای سقوط آزاد در مجموعه موج‌های خروشان در ارتفاع 23 متری از زمین قرار گرفته و زمانی که وارد آن می‌شوید باید دست‌هایتان را جمع کرده تا بعداز چند ثانیه، مهیج‌ترین تفریح را تجربه کنید. اگر برای اولین بار می‌خواهید این کار را انجام دهید، امکان دارد بعداز خالی‌شدن زیر پایتان و سقوط یک‌باره، به‌دلیل احساس ترس و هیجان شدید در ابتدا پشیمان شوید اما لذت سقوط آزاد به قدری زیاد است که برای همیشه در خاطرتان باقی می‌ماند.

چاله فضایی

یکی از محبوب‌ترین وسیله‌های تفریحی در سرزمین موج های خروشان مشهد، چاله فضایی است که در ابتدا روی یک تشک باریک قرار می‌گیرید تا با واردشدن به سرسره به سمت یک چاله بزرگ هدایت شوید. وقتی که وارد چاله فضایی می‌شوید جریان آب چند بار شما را می‌چرخاند که تجربه خیلی خاص و شیرینی است، سپس وارد حوضچه آب می‌شوید و درصورتی‌که شنا بلد باشید خیلی راحت می‌توانید به یک سمت استخر حرکت کنید، در غیر این صورت نجات غریق به داد شما می‌رسد.

سرزمین موج های خروشان مشهد
سونا مجموعه آبی موجهای خروشان مشهد

زیپ لاین

از دیگر تفریحات آبی جذاب و منحصربه‌فردی که هنگام حضور در سرزمین موج های خروشان مشهد نظر شما را به خود جلب می‌‌کند، باید زیپ لاین را نام برد که ارتفاع خیلی بلندی دارد. شایان ذکر است که زیپ لاین موجود در این مجموعه در واقع یکی از مرتفع‌ترین زیپ لاین‌های سرپوشیده در جهان به‌شمار می‌رود که در بخش آقایان ارتفاع بالاترین نقطه آن تا 110 متر می‌رسد.

قسمت ابتدایی این زیپ لاین در ارتفاع 34 متری قرار دارد و زمانی که از آن استفاده کنید، به‌دنبال تجربه سرعتی بالغ‌بر 63 کیلومتر بر ساعت، سطح آدرنالین خون شما به‌شدت افزایش پیدا می‌کند. در بخش بانوان نیز زیپ لاینی با ارتفاع 140 متر به چشم می‌خورد که نقطه ابتدایی و انتهایی آن به ترتیب در ارتفاع 27 و 14 متری قرار می‌گیرد. سرعت افراد با این وسیله تفریحی نیز در حدود 53 کیلومتر بر ساعت است.

دکتر ماهی یا فیش اسپا

رفتن به سرزمین موج های خروشان مشهد تنها جنبه تفریح و سرگرمی ندارد و شما قادر هستید تا در بخش دکتر ماهی یا فیش اسپا از خدمات درمان سنتی نیز بهره‌مند شوید. یکی از بزرگ‌ترین مراکز دکتر ماهی در کشور مربوط به سرزمین موج‌های خروشان بوده که به‌صورت روزانه فعال است و علاقه‌مندان می‌توانند برای بهبود سلامت و زیبایی پوست خود از این بخش استفاده کنند. امکاناتی که در سالن فیش اسپا برای مراجعه‌کنندگان در بخش آقایان مد نظر قرار می‌گیرد شامل 3 دستگاه یونولیز یا سم‌زدایی، 12 یونیت دکتر فیش و 2 وان تمام بدن است.

سرزمین موج های خروشان مشهد
فیش اسپا موجهای خروشان مشهد

باید بدانید که آب موجود در وان‌های تمام بدن کاملا طبیعی هستند و از چشمه‌های معدنی در سراسر کشور جمع‌آوری می‌شوند که خاصیت درمانی و آرامش‌بخشی را برای شما به‌همراه دارند. تمامی امکاناتی که در بخش بانوان قرار دارد نیز به همین صورت است با این تفاوت که برای خانم‌ها یونیتی مخصوص برای سر و صورت نیز تعبیه می‌شود تا بازدیدکنندگان به خدمات زیبایی پوست صورت دسترسی داشته باشند. نوعی ماهی با نام گاراروفای اندونزیایی در این سالن مورد استفاده قرار می‌گیرد که با ازبین‌بردن سلول‌های مرده پوست و تقویت این نواحی، در ایجاد حس آرامش و راحتی بسیار موثر واقع می‌شود.

باید این را در نظر داشته باشید که این ماهی‌ها معمولا بعداز گذشت هر 24 ساعت، در بخش‌های مخصوصی قرنطینه می‌شوند تا از بروز بیماری‌های پوستی و مشکلات احتمالی جلوگیری شود. سلامت آب و ماهی‌های موجود در سالن دکتر فیش به‌طور دقیق و مرتب توسط واحد بهداشت حاضر در مجموعه موج‌های خروشان مورد بررسی قرار می‌گیرد تا اطمینان خاطر بیشتری را برای بازدیدکنندگان به‌دنبال داشته باشد.

غار نمک یا هالوتراپی

دیگر بخشی که با هدف ارائه خدمات درمانی در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد با نام غار نمک یا هالوتراپی شناخته می‌شود که همیشه توجه بسیاری از بازدیدکنندگان را به خود جلب می‌کند. نمک درمانی خشک روشی است که باعث ضدعفونی‌کردن مجاری تنفسی و ریه‌های انسان می‌شود و به این صورت عمل می‌کند که ذرات نمک با استفاده از یک دستگاه مخصوص به نام هالو ژنراتور در هوا معلق می‌شوند. از فوایدی که می‌توان برای انجام این کار در نظر گرفت باید به برطرف‌کردن مشکلات پوستی همچون کهیر و جوش و کمک به بهبود عارضه‌های تنفسی مانند آلرژی و برونشیت اشاره کرد.

سرزمین موج های خروشان مشهد
رستوران مجموعه آبی موجهای خروشان

دریاچه موج

اگر قصد دارید در سفر بعدی خود به مشهد، سری به سرزمین موج‌های خروشان بزنید رفتن به دریاچه موج را فراموش نکنید. در این قسمت که مساحت بسیار بالایی دارد، هیجان و انرژی زیادی را تجربه می‌کنید. مساحت کلی دریاچه موج در بخش مربوط به بانوان در حدود 1650 مترمربع در نظر گرفته می‌شود و برای آقایان نیز بالغ‌بر 2300 مترمربع بوده که از فناوری‌های نوینی به‌منظور ایجاد شادی بیشتر برای مراجعه‌کنندگان برخودار است. به‌کارگیری پیشرفته‌ترین تجهیزات و امکانات برای ساخت این دریاچه در سرزمین موج های خروشان مشهد، باعث می‌شود تا کاربران هنگام حضور در این فضا بتوانند انواع حالت‌های حرکت روی دریا را تجربه کنند.

پینت بال لیزری یا لیزر تگ

پینت بال لیزری که معمولا با عنوان لیزر تگ نیز معروف است، از سری امکانات مدرن و جذاب سرزمین موج های خروشان مشهد به‌شمار می‌رود که باید گفت در کل کشور نظیر ندارد. این مکان مجهز و پیشرفته به شما این امکان را می‌دهد تا با کمک انواع مختلفی از سلاح‌های لیزری، نارنجک‌های دستی، بمب‌ها، مین و بی‌سیم، یک بازی مهیج را در فضایی بسیار عالی تجربه کنید.

این تجهیزات در مکانی با وسعت 983 مترمربع تعبیه شده‌اند و به‌دلیل برخوداری از زمینی مارپیچ و خاص به شما اجازه می‌دهد تا محیط یک جنگ واقعی را در ذهن خود تداعی کنید. تمامی افراد از سنین 6 تا 60 سال قادر هستند تا در محیطی پر از هیجان و ماجراجویی، همراه با خانواده و همراهان خود به بازی و تفریح بپردازند. باید بدانید که انجام این بازی نیاز به حضور 2 گروه دارد.

سرزمین موج های خروشان مشهد
فضای بازی کودکان در سرزمین موجهای خروشان مشهد

پارک کودک

برای خانواده‌هایی که همراه با فرزندان کوچک خود به این مکان می‌آیند نیز امکاناتی وجود دارد تا با خیال راحت کودکان را در یک فضای امن و مطمئن بگذارند و چند ساعتی را به تفریح مشغول شوند. در هر 2 بخش آقایان و بانوان محیطی مخصوص برای کودکان به‌عنوان پارک بازی در نظر گرفته می‌شود که با تعبیه 15 سرسره مناسب و بازی‌هایی همچون تفنگ آب‌پاش و ترامپولین به‌خوبی آن‌ها را سرگرم می‌کند.

فوتبال صابونی

به‌احتمال زیاد تاکنون انواع فوتبال در زمین‌های چمن، شنی و سالنی را مشاهده کره‌اید اما آیا تابه‌حال اسم فوتبال صابونی به گوشتان خورده است؟ این مورد نیز یکی از عجیب‌ترین و جذاب‌ترین تفریحات موجود در سرزمین موج های خروشان مشهد محسوب می‌شود.

در واقع مجموعه تفریحی فوتبال صابونی، زمینی است به مساحت 140 مترمربع که با قرارگیری دروازه‌هایی با اندازه 1.5 متر، امکان بازی در محیطی لغزنده و پوشیده از کف را به شما می‌دهد. در هر سمت از این زمین فوتبال لغزنده، 3 نفر به‌عنوان یک تیم حضور دارند و سعی می‌کنند تا حریف خود را شکست دهند، پس اگر همراه با دوستان خود به سرزمین موج‌های خروشان می‌روید این بازی نیز برایتان سرگرم‌کننده خواهد بود.

ایروبیک

برای خانم‌هایی که اهل ورزش هستند، در سرزمین موج‌های خروشان محیطی مد نظر قرار می‌گیرد تا در سالن ایروبیک علاوه‌بر انجام حرکاتی برای تناسب اندام، لحظه‌های پرنشاطی را پشت سر بگذارند. سالن ایروبیک این مجموعه با طراحی بسیار شیک و مدرنی ساخته شده که انجام نورپردازی حرفه‌ای به زیبایی بیشتر آن می‌افزاید و دارای امکاناتی مانند انواع دستگاه‌های بدن‌سازی و وسایلی برای انجام حرکات ایروبیک است. یکی از بخش‌های مهیج و دوست‌داشتنی در سالن ایروبیک مربوط به اجرای برنامه‌ها و مسابقه‌هایی است که با اهدای جوایز متعددی همراه هستند. بدون شک این قسمت نیز برای خوش‌گذرانی انتخاب خوبی به‌نظر می‌رسد.

سرزمین موج های خروشان مشهد
نمایی از سرسره های موجهای خروشان

سینما ماشین

در بسیاری از کشورهای دنیا محوطه‌ای به‌عنوان سینما ماشین طراحی می‌شود که حاضرین درون خودروهای خود نشسته‌اند و به تماشای فیلم موردنظرشان مشغول هستند که در ایران نیز، سرزمین موج های خروشان مشهد این خدمات را ارائه می‌دهد. در واقع سینما ماشین یک فضای بزرگ روباز است که به‌گونه‌ای طراحی می‌شود تا تمامی سرنشینان بتوانند خیلی راحت پرده سینما را ببینند که البته قبل‌از حضور در این مکان باید بلیت خود را رزرو کنید.

تصاویر سرزمین موج های خروشان

بدون شک دیدن عکس موج های خروشان مشهد نیز تا حدودی در ترغیب افراد برای حضور در این مجموعه موثر است. مشاهده این تصاویر یک دیدگاه کلی به شما از امکانات و خدمات پارک آبی می‌دهد. هرچند تصاویر و عکس‌هایی که در اینترنت منتشر می‌شوند به‌طور کامل بازگو‌کننده وسعت و ارتفاع بلند سرسره‌های این مجموعه نیست اما می‌توانید ببینید که تنوع بالایی از تجهیزات در سرزمین موج‌های خروشان وجود دارد.

سرزمین موج های خروشان مشهد
مجموعه بزرگ آبی موجهای خروشان مشهد
سرزمین موج های خروشان مشهد
لیزر تگ موج های خروشان
سرزمین موج های خروشان مشهد
ورودی مجموعه ابی موجهای خروشان مشهد
سرزمین موج های خروشان مشهد
سرسره های پرهیجان موجهای خروشان مشهد
سرزمین موج های خروشان مشهد
سرزمین موجهای خروشان 
سرزمین موج های خروشان مشهد
پینت بال سرزمین موج های خروشان مشهد
سرزمین موج های خروشان مشهد
سرسره های پرهیجان مجموعه آبی موجهای خروشان

آدرس موج های خروشان مشهد

ازآنجایی‌که بیشتر بازدیدکنندگان این مجموعه آبی، مسافران و گردشگرانی هستند که از شهرهای مختلف به مشهد می‌آیند، ممکن است پیداکردن موقعیت مکانی دقیق سرزمین موج های خروشان مشهد کمی دشوار باشد. برای رفتن به سرزمین موج‌های خروشان به‌طور معمول اطلاع از آدرس دقیق این مجموعه برای شما اهمیت زیادی دارد که برای این منظور باید به سمت بلوار وکیل آباد مشهد، ابتدای جاده شاندیز مراجعه کنید.

مسیرهای دسترسی به سرزمین موج های خروشان مشهد

با درنظرگرفتن محبوبیت زیاد موج های خروشان مشهد در میان گردشگران و ساکنان این شهر، راه‌های دسترسی مختلفی در اختیار افراد قرار می‌گیرد تا خیلی راحت‌تر بتوانند به این مجموعه بروند. یکی از مزایای بسیار خوبی که می‌توان برای مسیر دسترسی به این پارک آبی جذاب در نظر گرفت، قرارگیری در جاده شاندیز است که یکی از معروف‌ترین جاذبه‌های گردشگری در مشهد به‌شمار می‌رود.

اگر از خودروی شخصی استفاده می‌کنید پیداکردن مسیر اصلی خیلی کار سختی نیست فقط باید آدرس دقیق این مجموعه را در اختیار داشته باشید و با کمک برنامه‌های مسیریابی به سمت موج‌های خروشان حرکت کنید. برای این منظور باید به انتهای بلوار وکیل آباد بروید و بعداز آن وارد جاده شاندیز شوید، با رسیدن به این محل بعداز 5 دقیقه حرکت در جاده، قادر به دیدن ساختمان بزرگ و وسیع سرزمین موج های خروشان مشهد هستید.

ازطرفی برای برخی از افراد که خودروی شخصی ندارند یا به‌طور کلی ترجیح می‌دهند تا با استفاده از وسایل نقلیه عمومی مسیر رسیدن به پارک آبی موج‌های خروشان را طی کنند نیز راه‌های دسترسی مختلفی در نظر گرفته می‌شود.

اگر از خطوط اتوبوس‌رانی یا مترو استفاده می‌کنید، از هر خطی که سوار می‌شوید باید بعداز رسیدن به ایستگاه وکیل‌آباد پیاده شوید و درصورتی‌که می‌خواهید راه باقی‌مانده را پیاده طی کنید به‌طور معمول نزدیک به نیم ساعت زمان لازم دارد. شایان ذکر است درصورتی‌که می‌خواهید خیلی سریع‌تر به موج‌های خروشان برسید، بعداز اینکه وارد ایستگاه شدید امکان استفاده از تاکسی‌های اینترنتی برای شما وجود دارد.

سرزمین موج های خروشان مشهد
مجموعه آبی موج های خروشان مشهد

ساعت کاری موج های خروشان

به‌طور کلی سرزمین موج های خروشان مشهد هر روز از شنبه تا جمعه براساس یک زمان‌بندی مشخص به ارائه خدمات می‌پردازد که عبارت‌اند از:

  1. از شنبه تا سه‌شنبه برای بانوان و آقایان از ساعت 10 صبح تا 21 شب به‌طور تمام‌وقت خدمات‌دهی انجام می‌شود.
  2. در روزهای چهارشنبه تا جمعه سانس خانم‌ها و آقایان از ساعت 11 صبح تا 21 شب دایر است.
  3. برای کودکان بالای 4 سال نیز ساعت فعالیت تفاوتی با قسمت بانوان و آقایان ندارد.

باید این را در نظر داشته باشید که ساعت کاری سرزمین موج‌های خروشان ممکن است در هر تاریخی یا با توجه به شرایط مختلف، تغییر کند که بهتر است تا قبل‌از رزرو بلیط، اطلاعات کامل را از مراجع مربوط به‌دست آورید.
درضمن خدمات‌دهی در مرکز خرید، رستوران و کافی‌شاپ امکان دارد نسبت به بخش‌های تفریحی کمی متفاوت باشد که البته شما با خرید بلیت اجازه دارید تا حدود 7 ساعت از خدمات مختلف استفاده کنید.

سرزمین موج های خروشان مشهد
مجموعه بزرگ و پرهیجان موجهای خروشان مشهد

شماره تماس موج های خروشان مشهد

درصورتی‌که سوالی برای شما پیش بیاید یا بخواهید درباره تغییر ساعت کاری پارک آبی موج‌های خروشان اطلاعاتی را به‌دست آورید یکی از راه‌های ارتباطی که در دسترستان قرار می‌گیرد شماره تماس است. شما در مواقع لزوم می‌توانید با شماره 051135144006 تماس بگیرید تا امکان دریافت مشاوره از مسئولان حاضر در مجموعه برایتان فراهم شود تا هرگونه مشکل یا سوالی را با آن‌ها در میان بگذارید.

سایت موج های خروشان

ازآنجایی‌که  برای خرید بلیت سرزمین موج های خروشان مشهد، مراجعه به وب‌سایت اینترنتی مجموعه بهترین راه به‌شمار می‌رود و امکان دسترسی به تخفیف بیشتری را برای شما فراهم می‌کند، باید آدرس سامانه را بدانید که به‌صورت زیر است:

https://www.mojhayekhorooshan.ir/

قوانین مجموعه آبی موجهای خروشان مشهد

1- ورود بانوان باردار و یا دارای عذر شرعی ممنوع می باشد.
2- ورود تلفن همراه به داخل مجموعه ممنوع است.
3- داشتن زیورآلات و آرایش صورت ممنوع خواهد بود.
4- کودکان 4 تا 8 سال، اجازه ورود به پارک آبی را دارند.
5- همراه داشتن خوراکی، اشیاء تیز و ... ممنوع می باشد.

سرزمین موج های خروشان مشهد
فیش اسپا موجهای خروشان مشهد

سرزمین موج های آبی بهتر است یا خروشان؟

ازآنجایی‌که علاوه‌بر سرزمین موج‌های خروشان، پارک دیگری با نام موج‌های آبی نیز در شهر مشهد وجود دارد شاید برای برخی از گردشگران این سوال پیش بیاید که موج‌های آبی بهتر است یا خروشان؟ هرکدام از این مجموعه‌های آبی دارای امکانات و خدمات متنوعی هستند که شاید جواب‌دادن به این سوال را کمی دشوارتر کند اما به‌طور کلی موج‌های خروشان جدیدتر است و امکانات تفریحی بیشتری دارد. در واقع باید بدانید که ازنظر مساحت، سرزمین موج های خروشان مشهد بزرگ‌ترین پارک آبی در این شهر به‌شمار می‌رود، ازنظر مسافت نیز باید محل اقامت خود را در نظر بگیرید.

به‌طور کلی موج‌های خروشان نسبت به حرم امام رضا علیه‌السلام که بسیاری از گردشگران ترجیح می‌دهند در نزدیکی این مکان هتل و مسافرخانه رزرو کنند، چیزی در حدود 25 کیلومتر است اما موج‌های آبی فاصله‌ای 15 کیلومتری دارد. با توجه به اینکه امکانات متنوع‌تر و پیشرفته‌تری در موج‌های خروشان تعبیه شده و براساس هزینه نیز تفاوت چندابی با موج‌های آبی ندارد، این مکان انتخاب بهتری به‌نظر می‌رسد.

هتل های نزدیک سرزمین موج های خروشان

اگر دوست دارید تا مدت‌زمان حضورتان در مشهد را نزدیک به سرزمین موج‌های خروشان اقامت داشته باشید، بهتر است یکی از هتل‌هایی را انتخاب کنید که فاصله کم‌تری با این مکان دارند. هتل‌هایی که در مشهد فعال هستند براساس خدمات و امکانات در رتبه‌بندی‌های 2 تا 5 ستاره قرار می‌گیرند که شما می‌توانید متناسب با بودجه و خواسته خود نسبت به رزرو آن‌ها اقدام کنید. برخی از نزدیک‌ترین اقامتگاه‌ها به سرزمین موج‌های خروشان عبارت‌اند از:

ثامن: این هتل 3 ستاره در بخش ابتدایی جاده طرقبه قرار گرفته و فاصله‌ای کم‌تر از 10 دقیقه با سرزمین موج های خروشان مشهد دارد. 41 واحد اقامتی در این مجموعه تمامی امکانات رفاهی اولیه را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد.

نوین پلاس: کسانی که برای اقامت در نزدیکی پارک آبی خروشان به‌دنبال یک هتل لوکس و 5 ستاره هستند، می‌توانند در نوین پلاس اقامت راحتی را تجربه کنند. برخی از امکاناتی که این مکان ارائه می‌دهد شامل رستوران، اینترنت نامحدود در لابی، کافی‌شاپ، چایخانه سنتی، فروشگاه، آتلیه و کتابخانه است.

میثاق ملل: شما با انتخاب این هتل 5 ستاره و مجلل برای اینکه به سمت سرزمین موج‌های خروشان بروید تنها باید یک مسافت 13 دقیقه‌ای را طی کنید. این اقامتگاه در 3 ساختمان مختلف دارای 128 اتاق و سوئیت است که به‌صورت 24 ساعت به مهمانان خدمات‌رسانی می‌کند.

آبان: در یکی از آرام‌ترین قسمت‌های شهر، هتل آبان قرار گرفته که فاصله چندانی با سرزمین موج های خروشان مشهد ندارد و ازطرفی امکان دسترسی به وسایل نقلیه عمومی برای رفتن به حرم و دیگر نقاط را برای شما فراهم می‌کند. برخی از خدمات ارائه‌شده در این مکان شامل اتاق چمدان، اینترنت، کافی‌شاپ، رستورانی با ظرفیت 150 نفر و صندوق امانات است.

پارک حیات: در دامنه کوه بینالود و در محیطی خوش آب‌وهوا، هتل بزرگ پارک حیات قرار دارد که با در اختیار داشتن کادری مجرب و کارآمد خدمات بسیار خوبی را به مهمانان خود ارائه می‌دهد. این ساختمان در 4 طبقه ساخته شده و دارای 320 اتاق است که از امکانات آن می‌توان به استخر، صندوق امانات، فضای سبز، کافی‌شاپ و فروشگاه اشاره کرد.

سی برگ: این هتل با رتبه 3 ستاره امکان اقامتی به‌صرفه را در اختیار شما قرار می‌دهد که با توجه به سابقه بالای خود، در ارائه خدمات به مهمانان بسیار خوب عمل می‌کند. شما با انتخاب این اقامتگاه می‌توانید از امکانات قابل قبولی برخودار شوید.

جاهای دیدنی نزدیک موج های خروشان مشهد

وجود چندین جاذبه دیدنی در نزدیکی سرزمین موج های خروشان مشهد، بهانه بسیار خوبی است تا بتوانید بعداز آب‌تنی‌کردن و کسب یک تجربه هیجان‌انگیز، بازدیدی هم از آن‌ها داشته باشید. درصورتی‌که محل اقامت شما نیز فاصله چندانی با این پارک آبی نداشته باشد، این امکان برایتان فراهم می‌شود تا در یک برنامه‌ریزی مناسب بتوانید از مناطق جذاب و تماشایی اطراف دیدن کنید که شامل موارد زیر هستند:

آرامگاه ابوالقاسم فردوسی: یکی از مکان‌های دیدنی مشهد بدون شک آرامگاه شیخ ابولقاسم فردوسی بوده که از شاعران نامدار و گران‌قدر ادب پارسی است. در باغی زیبا و دیدنی این مقبره قرار دارد و به‌طور معمول توجه گردشگران را به خود جلب می‌کند.

دره ارغوان: برای دوستداران طبیعت، سرزدن به دره ارغوان مشهد تفریحی بسیار دوست‌داشتنی خواهد بود که اگر در فصل بهار به این منطقه بروید منظره‌ای شگفت‌انگیز از درختچه‌هایی را می‌بیند که در سرتاسر دره خودنمایی می‌کنند.

منطقه توریستی چالیدره: از دیگر مکان‌های تفریحی در نزدیکی سرزمین موج های خروشان مشهد باید نام منطقه توریستی چالیدره را هم به خاطر بسپارید. این مکان در ییلاق‌های طرقبه با مساحتی در حدود 160 هکتار قرار دارد که می‌توانید در مدت‌زمان حضورتان از انجام تفریحاتی همچون قایق‌سواری، ماهی‌گیری، غواصی و لنج‌سواری لذت ببرید.

پارک مینیاتور: با رفتن به پارک مینیاتور مشهد می‌توانید از ماکت‌های خاصی دیدن کنید که مربوط به بسیاری از جاذبه‌های تاریخی از هر نقطه کشور است. در این مکان آثاری همچون ارگ بم، پل خواجو، باغ شاهزاده ماهان کرمان و آرامگاه عطار در اندازه‌ای کوچک به نمایش گذاشته می‌شوند.

با این حساب اگر دوست دارید تا از تمامی لحظات خود لذت ببرید و جدا از تفریحات آبی در سرزمین موج های خروشان مشهد، به مناطق دیگر هم سر بزنید بهتر است نام تمامی این جاذبه‌ها را به یاد داشته باشید.

جمع‌بندی

سرزمین موج های خروشان مشهد از سری پارک‌های آبی بزرگ و مجهز در این شهر است که امکانات و تفریحات متنوعی را برای بازدیدکنندگان فراهم می‌کند که شما برای استفاده از آن‌ها باید در ابتدا بلیت رزرو کنید. تفریحات و سرگرمی‌هایی که در این پارک وسیع سرپوشیده برای آقایان و بانوان در نظر گرفته شده شامل چندین سرسره، چاله فضایی، زیپ لاین، غار نمک، دریاچه موج و فوتبال صابونی است.

آدرس سرزمین موج های خروشان مشهد کجاست؟

موقعیت مکانی پارک آبی خروشان در بخش ابتدایی جاده شاندیز قرار دارد.

ساعات کاری موج های خروشان مشهد چگونه است؟

به‌طور معمول بین ساعت 11 صبح تا 21 شب این مجموعه فعال است

چه امکاناتی در سرزمین موج های خروشان مشهد وجود دارد؟

مرکز خرید، پارکینگ، کارواش، رستوران و کافی‌شاپ از امکانات این مجموعه آبی هستند.

آیا سرزمین موج های خروشان مشهد برای کودکان مناسب است؟

بله، کودکان بالای 4 سال می‌توانند در بخش مخصوصی بازی کنند.

آیا در سرزمین موج های خروشان مشهد قوانین خاصی وجود دارد؟

بله، قوانین و مقررات دررابطه‌با ممنوعیت ورود زنان باردار، بردن وسایل گران‌بها، جواهرات و گوشی همراه وجود دارد.

بهترین زمان برای بازدید از سرزمین موج های خروشان مشهد چه زمانی است؟

معمولا ایامی غیر از تعطیلات برای کسانی که می‌خواهند در یک مکان خلوت باشند، مناسب‌تر است.

چگونه می توان به سرزمین موج های خروشان مشهد رفت؟

با استفاده از ماشین شخصی، تاکسی اینترنتی، مترو و اتوبوس می‌توانید به این پارک آبی بروید.

آیا امکان بازدید گروهی از سرزمین موج های خروشان مشهد وجود دارد؟

بله، این پارک دارای بخش‌های مجزایی برای آقایان، بانوان و کودکان است.

شماره تلفن سرزمین موج های خروشان مشهد چیست؟

051135144006

سایت اینترنتی سرزمین موج های خروشان مشهد چیست؟

https://www.mojhayekhorooshan.ir/

قیمت سانس های بانوان و آقایان مجموعه آبی موج‌های خروشان متفاوت است؟

خیر، برای تمام افراد هزینه ورود به یک اندازه است.

سرزمین موج های خروشان مشهد چقدر ظرفیت دارد؟

درمجموع بخش آقایان و بانوان گنجایش 18هزار نفر را دارد.

برای خرید بلیط سرزمین موج های خروشان مشهد چه کار کنیم؟

می‌توانید به‌صورت حضوری یا اینترنتی برای خرید بلیت پارک آبی خروشان اقدام کنید.

قیمت بلیط موج های خروشان چقدر است؟

در سال 1403 برای ورود به این پارک آبی باید مبلغ 200هزار تومان پرداخت کنید که درصورت خرید اینترنتی، تخفیف به شما تعلق می‌گیرد.

بیشتر بخوانید :
منابع :