به گزارش پرشین هتل، رستوران ایتالیایی میلان محلی برای آشنایی با فرهنگ و غذای ایتالیایی می باشد. نام گذاری این رستوران به این معنا در مشهد بسیار هوشمندانه صورت گرفته است. زیرا در گویش محلی خراسان و به خصوص لهجه مشهدی، “میلان” معنای “کوچه” را می دهد. اما میلان، نام شهری در ایتالیا است که در شمال غربی این کشور جای دارد. بازی با این واژه برای مشهدی ها می تواند جالب توجه باشد! یکی از مزایای رستوران میلان موقعیت مکانی آن است.

از هتل های نزدیک به این رستوران می توان به هتل هما اشاره کرد. این هتل مشهد در خیابان خیام و همجوار بلوار سجاد می باشد. اگر به مشهد سفر کردید و هوس غذاهای باکیفیت و خوش رنگ و بوی ایتالیایی را داشتید به این رستوران حتما یک سر بزنید.

رستوران میلان مشهد
رستوران میلان مشهد

این مکان به دلیل واقع شدن در یکی از بلوار های مرفه نشین از رستوران های لوکس مشهد به شمار می رود. طراحی داخلی رستوران میلان به نحوی انجام شده که حال و هوای ایتالیا را زنده می کند.

رستوران ایتالیایی میلان و خدمات آن

در این مکان خدمات بسیار خوبی به مشتریان ارائه می شود که اولین آن خوش آمدگویی پرسنل به مشتری است. سیستم تهویه مطبوع، وجود میز داخل و خارج سالن و سرویس بهداشتی از امکانات رستوران هستند.منوی رستوران میلان بسیار متنوع بوده که در ادامه به آن اشاره می کنیم. اسپاگتی، ماهی سالمون، انواع پیتزا، استیک و … از جمله غذاهای داخل منو این رستوران است.

رزرو هتل هما با تخفیف ویژه

رستوران ایتالیایی میلان مشهد
رستوران ایتالیایی میلان مشهد

یکی دیگر از مزایای رستوران میلان نزدیک بودن به پارک ملت مشهد می باشد.از این رو مراجعه کنندگان این پارک می توانند برای رفع گرسنگی خود به این رستوران مراجعه کنند.

رستوران ایتالیایی میلان مشهد
رستوران ایتالیایی میلان مشهد

 

بیشتر بخوانید :
منابع :