مرکز خرید رویا مال کیش یکی از مجهز ترین و گران ترین مراکز خرید در جزیره کیش می باشد که به دلیل اجناس خاص خود در بین کیشوندان و گردشگران معروف شده است. اغلب افرادی که به جزیره کیش سفر می کنند در کنار جنبه تفریحی بودن آن، گشت و گذار در مراکز خرید را نیز لیست برنامه های خود قرار خواهند داد.

مرکز خرید رویا مال کیش بهترین انتخاب برای خرید در جزیره می باشد. اگرچه قیمت کمی در این بازار بزرگ تجاری بالا است، اما با این حال همیشه طرفداران خود را حفظ کرده و روز به روز استقبال از آن در بین گردشگران تور کیش نیز افزایش پیدا می کند. سایت پرشین هتل با ایجاد مقاله ای جامع در مجله گردشگری خود، این مرکز خرید را به طور کامل به شما عزیزان معرفی خواهد کرد.

آشنایی با مراکز خرید کیش

رویا مال کیش
نمای داخلی رویا مال جزیره کیش

مرکز خرید رویا مال چه زمانی و در کجا احداث شد؟

مرکز خرید زیبای رویا مال کیش در سال 1394 مورد بهره برداری قرار گرفت و موقعیت مکانی مناسب آن در ابتدا سبب شده افراد بسیاری برای خرید به سمت آن جذب شوند. این مرکز خرید در 5 طبقه ساختمانی در مساحتی بالغ بر 6495  بنا شده است که زیر بنای آن به حدود 24 هزار متر مربع می رسد.

اگر علاقه مند هستید در کمترین زمان ممکن به مرکز خرید رویا مال کیش دسترسی پیدا کنید، هتل پانیذ کیش باقیمتی مقرون به صرفه از جمله هتل های کیش محسوب می شود که آماده پذیرایی از شما عزیزان خواهد بود. این هتل نسبت به قیمت ارزان، امکانات مطلوبی را در اختیار مهمانان قرار می دهد. 

مرکز خرید لوکس رویا مال کیش یه دلیلی زیبایی بسیار در نمای بیرونی و داخلی، چشم هر بیننده ای را به خود خیره نگه می دارد؛ به گونه ای که حتی اگر فرد قصد خرید نداشته باشد، از گشت و گذار در این مرکز خرید به راحتی نخواهد گذشت. با گذر از خیابان روکی نمای زیبای ساختمان رویا مال شما را به سمت خود جذب می کند و ممکن است ساعات ها نیز وقتتان را اشغال نماید.

مرکز خرید پردیس کیش را بشناسید

رویا مال کیش
نمای دیگری از طراحی رویا مال جزیره کیش

فضای داخلی و فروشگاه های مرکز خرید رویال مال کیش

در ابتدای ورود به مرکز خرید مدرن رویا مال کیش با لابی بسیار شیک و خیره کننده ای مواجه خواهید شد که زیبایی آن برای لحه ای مکث را در شما به وجود می آورد. معماران مجتمع برای طراحی این لابی از بهترین مصالح و متریال استفاده کرده اند که می توان ترکیبی از سنگ های گران قیمت، چوب و نور را در آن مشاهده کرد. ارتفاع سقف نیز نشان دهنده عظمت این مجموعه خواهد بود.

تور کیش با بیشترین تخفیف

از مرکز خرید جذاب رویال مال کیش تنها 2 طبقه متعلق به جنبه تجاری این مجموعه می باشد. در این 2 طبقه تجاری بیش از 60 غرفه و فروشگاه با تنوع چشم گیر وجود دارند که بهترین برند های روز دنیا را به فروش می رسانند. فروشگاه های مجتمع با ویترین های شیشه ای و ستون های رفیع و قطور همانند دیگر نقاط مرکز خرید، زیبایی را به چشم گردشگران خواهند کشید.

رویا مال کیش
جلوه ی زیبا از رویا مال کیش

در فروشگاه های مرکز خرید رویا مال کیش چه اجناسی به فروش می رسد؟

در فروشگاه های مرکز خرید فوق العاده رویا مال کیش کالاها با تنوع بسیار در برند و نوع یافت می شوند که با بهترین کیفیت به مشتریان عزیز ارائه خواهند شد. از جمله جناسی که می توان در غرفه های متعدد این مجموعه خریداری کرد شامل پوشاک زنانه و مردانه، کیف و کفش، سیسمونی، لوازم آرایشی و بهداشتی، محصولات گریم، لوازم الکتریکی و دیجیتال، لوازم خانگی، برند های مختلف ساعت، مواد غذایی و ... می شوند. 

مطالبی درباره مراکز خرید سارینا در کیش

تمامی اجناس مرکز خرید رویا مال در کیش با مارک های شناخته شده و مطمئن عرضه می شوند که حتی افراد در بازار های مختلف تجاری به دنبال آن ها هستند. از جمله برند هایی که در کالاهای این ارائه می شود می توان به بنتون، اپل، ماوی، گریماس، سامسونگ، دلونگی، کنوود، پاندا، اسپرت و ...... اشاره نمود.

رویا مال کیش
قسمت کافی شاپ رویا مال کیش

در مرکز خرید رویا مال کیش از چه امکاناتی می توان استفاده کرد؟

مرکز خرید رویا مال کیش مجهز به پیشرفته ترین امکانات می باشد که گشت و گذاری دلنشین و لذت بخش را برای شما رقم خواهد زد. آسانسور های نفر بر و بار بر، پله برقی های متعدد، لابی مجهز به همراه فضایی برای نشیمن و ... از جمله امکاناتی در این مجتمع می باشند که فضایی راحت تر را برای شما ایجاد خواهند کرد. 

در طبقات بالایی مرکز خرید رویا مال کیش کافی شاپ، فودکورت و رستوران نیز وجود دارد. شما می توانید به همراه عزیزان خود پس از گشت در مجموعه، برای رفع خستگی و یا صرف غذا به این قسمت مراجعه نمایید. غذای لذیذ با کیفیت بالا و قیمتی مناسب در رستوران شیک مجتمع تجاری رویا مال کیش قطعا روز فوق العاده ای شما را با رضایت خاطر و نشاط به پایان خواهد رساند.

بیشتر بخوانید :
منابع :