هتل پانیذ کیش

3.8 از 5
خوب 2 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل پانیذ کیش در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های کیش را مشاهده کنید.

لیست هتل های کیش
دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
1,000,000 43%
قیمت 1 شب 577,000 تومان
سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
1,200,000 44%
قیمت 1 شب 677,000 تومان
چهار تخته
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
1,500,000 48%
قیمت 1 شب 787,000 تومان

امکانات و ویژگی ها

سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
کافی شاپ
ترانسفر
کتری برقی
مینی بار
تلویزیون معمولی
روم سرویس 24 ساعته
تاکسی سرویس
نمازخانه
اتاق چمدان

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : خیابان رودکی، جنب رویال مال
شهر زیرزمینی کاریز
10 دقیقه
78 دقیقه
6532 متر
شهر باستانی حریره
10 دقیقه
80 دقیقه
6688 متر
کشتی یونانی
17 دقیقه
212 دقیقه
17651 متر
اسکله قدیمی
5 دقیقه
23 دقیقه
1929 متر
پلاژ بانوان
8 دقیقه
41 دقیقه
3401 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل پانیذ کیش در خیابان رودکی واقع‌شده است. آخرین بازسازی هتل مربوط به سال 1394 است. هتل دوستاره پانیذ یکی از هتل‌های مقرون‌به‌صرفه کیش بوده و خدمات دهی عالی را برای میهمانان خود ارائه می دهد، از‌این‌رو هتل پانیذ سالانه میزبان بسیاری‌ از گردشگران می باشد. فاصله این هتل کیش تا دریا با خودرو 5 دقیقه بوده، به همین دلیل برای کسانی که می‌خواهند بافاصله‌ی خیلی ناچیز از دریا اقامت داشته باشند هتل پانیذ انتخاب نسبتاً خوبی است.

هتل پانیذ کیش و رستوران آن

هتل پانیذ کیش دارای رستورانی با ظرفیت 128 نفر بوده که به زیبایی طراحی شده است. منوی غذای هتل پانیذ کیش انتخابی می باشد و انواع غذاهای ایرانی را با کیفیت بالا در اختیار میهمانان قرار می دهد. رستوران هتل فضایی پاکیزه و چیدمان بسیار شیکی داشته که همین امر باعث گردیده تا افراد هنگام صرف غذا احساس خوبی داشته باشند.

گارانتی هتل پانیذ کیش

هتل پانیذ جزیره کیش یکی از هتل‌هایی است که به دلیل وجود گارانتی سبب شده تا طرفداران زیادی داشته باشد. شاید در ذهن بسیاری از افراد این سؤال به وجود بیاید منظور از گارانتی هتل پانیذ کیش چیست؟ برای پاسخ به این سؤال به مطلب پایین توجه کنید.

باید گفت که گارانتی هتل به معنای این است که فردی تعدادی تخت را از هتل برای یک مدت مشخص اجاره می‌کند و آن‌ها را متناسب با هر فصل به قیمت‌های متفاوت و مختلف برای رزرو مسافران آماده می کند، که این مبالغ جدا از قیمت اتاق‌های غیر گارانتی هتل است و شاید کمتر و یا بیشتر باشد.

امکانات هتل پانیذ کیش

امکانات هتل پانیذ متنوع بوده و برای رفاه بیشتر میهمانان هتل در نظر گرفته شده است. از این امکانات می توان به، پارکینگ، رستوران، کافی شاپ، اتاق چمدان، امکانات ویژه ناتوانان، نمازخانه، اینترنت رایگان، صندوق امانات، تاکسی سرویس اشاره کرد. همچنین خدماتی همانند، روم سرویس، پذیرش 24 ساعته، نظافت روزانه، ترانسفر استقبال رایگان، میز صبحانه به صورت بوفه و ... می باشد.

اتاق های هتل پانیذ کیش

هتل 2 ستاره پانیذ کیش با 3 طبقه دارای 84 باب واحد اقامتی است. اتاق‌های هتل شامل دو الی پنج تخته می باشد. خانواده‌های پرجمعیتی که قصد سفر به کیش را دارند و می‌خواهند هزینه‌ سفرشان مناسب باشد و اقامت خوبی را تجربه کنند هتل پانیذ گزینه‌ی خوبی است.

تمامی اتاق‌های هتل پانیذ با داشتن امکاناتی مانند، اینترنت رایگان، تلویزیون صفحه تخت، یخچال، کمد، تخت، امکانات بهداشتی، آباژور، جالباسی، میز و صندلی، تلفن، آیینه دلاور، سیستم سرمایشی، سیستم گرمایشی، سیتم تهویه مطبوع، حمام، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی و دیگر امکانات رفاهی است که سبب شده تا میهمانان در طول اقامت مشکلی نداشته باشند.

افرادی که تمایل دارند تور کیش خریداری کنند و در هتلی با لول بالاتر و مقرون به صرفه اقامت داشته باشند، می توانند سایت پرشین هتل را جست و جو کرده و هتل گراند کیش، هتل آرامیس کیش را که سه ستاره هستند را رزرو نمایند. این هتل ها موقعیت مکانی عالی نیز دارند.

آیا هزینه اقامت در هتل پانیذ کیش بالاست؟

هزینه هر شب اقامت در هتل پانیذ کیش بسیار ارزان بوده که شامل 155 هزار تومان تا 230 هزار تومان می شود. مسلماً این نزخ برای یک هتل کیش با این لول عاقلانه است.

فاصله هتل پانیذ کیش تا دریا چقدر است؟

با اقامت در هتل پانیذ کیش می توانید طی مدت زمان 6 دقیقه به دریا برسید. همین فاصله کم تا دریا و موقعیت مکانی خوب هتل، سبب شده تا گردشگران تور کیش به این هتل توجه کنند.

دلایل رزرو هتل پانیذ کیش چیست؟

قیمت بسیار ارزان هتل پانیذ کیش اصلی ترین دلیل برای رزرو این هتل است. البته کیفیت به نسبت مطلوب و آن می تواند از دیگر دلایل رزرو این هتل باشد.

هتل پانیذ کیش به چه اماکنی نزدیک است؟

هتل 2 ستاره پانیذ کیش به دلیل موقعیت مکانی خوب خود به مکان هایی همچون رویا مال (جنب هتل)، پارک شهر، پارک هنگام و ... نزدیک می باشد.

امکانات هتل پانیذ چیست؟

مسلماً استخر، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی و ... از امکانات هتل پانیذ نیستند و نمی توان چنین توقعی داشت. اما از امکانات خود هتل می توان به مینی بار، نمازخانه، اتاق چمدان، اینترنت رایگان، صندوق امانات و ... اشاره نمود.

هتل پانیذ کیش در کجا واقع شده است؟

هتل 2 ستاره پانیذ در بلوار رودکی، جنب رویا مال واقع شده که سبب رزرو این هتل شده است. چون رویا مال یکی از مراکز خرید لوکس در جزیره هستند.

کدام هتل کیش شبیه هتل پانیذ کیش است؟

از هتل هایی که مشابه هتل پانیذ هستند، می توان به هتل ققنوس کیش و هتل ستاره کیش اشاره کرد. اما اگر اقامت در این هتل ها شما را راضی نمی کند، پیشنهاد می کنیم هتل های 5 ستاره در کیش را رزرو کنید.

قوانین کنسلی هتل پانیذ کیش چیست؟

قانون کنسلی خاصی برای هیچ هتلی از جمله هتل پانیذ کیش وجود ندارد، چون تمامی هتل های زیر نظر صنف هتلداری فعالیت می کنند. اما در قوانین کنسلی چنین آمده که اگر فرد تا 24 ساعت قبل ورود اعلام کنسلی کند، تمام هزینه پرداختی سوخت می شود. اما اگر کنسلی 72 ساعت قبل ورود به هتل باشد 1 شب هزینه اقامت از مبلغ پرداختی کسر و ما بقی به مسافر برگردانده می شود.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3.5از 5
آرامش محیط 4از 5
کیفیت غذا 4از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 3.5از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.8 از 5
خوب 2 نظر

بیشترین امتیاز آرامش محیط

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

سلام دوستان من همراه پدر و مادرم برای اولین بار به کیش سفر کردیم و با توجه به بودجه ای که داشتیم پرسنل کیشلندیار این هتل را برای ما مناسب دیدند هتل از همه لحاظ خوب بود غذا و نظافت خوب بود فقط یکم دیر به دیر نظافت میکردند دسترسی به اماکن خوب بود مدیریت خیلی خوش برخورد بود کادر پرسنلی با ادب و خوش رفتار و پاسخگو تمامی سوالات ما بودند در کل هتل خوبی بود و به ما خیلی خوش گذشت

3.6 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل خوبی بود

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.