هتل ققنوس کیش

4.6 از 5
عالی 2 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل ققنوس کیش در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های کیش را مشاهده کنید.

لیست هتل های کیش
دو تخته vip
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
890,000 1%
قیمت 1 شب 887,000 تومان
سه تخته vip
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
1,190,000 1%
قیمت 1 شب 1,187,000 تومان
چهار تخته vip
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
1,490,000 1%
قیمت 1 شب 1,487,000 تومان

امکانات و ویژگی ها

سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
کافی شاپ
ترانسفر
اینترنت در لابی
تلویزیون معمولی
روم سرویس 24 ساعته
تاکسی سرویس
نمازخانه
اتاق چمدان
کتری برقی
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : میدان امیرکبیر، خیابان دانش
شهر زیرزمینی کاریز
8 دقیقه
69 دقیقه
5720 متر
شهر باستانی حریره
8 دقیقه
70 دقیقه
5872 متر
کشتی یونانی
15 دقیقه
202 دقیقه
16838 متر
اسکله قدیمی
4 دقیقه
19 دقیقه
1558 متر
پلاژ بانوان
6 دقیقه
33 دقیقه
2744 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل ققنوس کیش یکی از هتل‌های دوستاره می‌باشد. این هتل کیش با ساختمانی دوطبقه احداث شد که برای ارتقاء سطح کیفیت در سال 1394 به‌طور کامل موردبازسازی قرار گرفت. هتل به دلیل محوطه‌ی سرسبز و زیبایی که دارد باعث شده تا دید عموم را به خود جلب کند.

هتل ققنوس کیش و اتاق‌ها

هتل ققنوس کیش با دوطبقه دارای 60 باب سوئیت دوتخته الی پنج تخته می‌باشد. اتاق های این هتل اگرچه فضای نسبتا بزرگ با نوردهی عالی را دارا هستند اما با این حال نمی توان گفت که یک اقامت ایده آل را برای مهمانان رقم خواهند زد. البته از نظر تمیزی و نظافت های انجام شده، تمامی اتاق های هتل تایید شده می باشند و جای هیچگونه نگرانی برای شما عزیزان وجود ندارد. 

امکانات رفاهی در اتاق های هتل ققنوس کیش راحتی و آرامش شما عزیزان را تضمین خواهند کرد. سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی، حمام با تمامی ملزومات بهداشتی برای هر فرد مجزا، تخت های استانارد، سیستم گرمایش و سرمایش و.... از جمله امکانات موجود در این اتاق ها می باشند.

آیا هتل ققنوس کیش دارای رستوران می باشد؟

در هتل ققنوس کیش رستورانی نسبتا کوچک و دنج در نظر گرفته شده است تا مهمانان به منظور صرف غذا نیاز به خارج شدن از هتل را پیدا نکنند. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی با طعمی عالی سرو می شوند که دلیل آن مواد اولیه تازه و با کیفیت در طبخ می باشد. 

زستوران هتل ققنوس کیش در محوطه هتل قرار دارد و ظرفیتی بالغ بر 30 نفر را پذیرا است. کارکنان خوش برخورد و دوست داشتنی در این رستوران، با پذیرایی عالی رضایت شما را از هر لحاظ کسب می کنند. شما می توانید به همراه خانواده و عزیزان خود به منظور صرف غذا در وعده های صبحانه، ناهار و شام به رستوران هتل مراجعه نمایید.

هتل ققنوس کیش چه امکاناتی دارد؟

هتل جذاب ققنوس کیش در مجموعه ‌ی خود خدماتی مانند چایخانه سنتی، کرایه اتومبیل (بدون راننده)، کافی شاپ، خدمات تور، پذیرش 24 ساعته، اتاق چمدان، تاکسی سرویس، فضای سبز، خود پرداز، لابی مجهز،  خدمات خانه داری و .... ایجاد کرده است تا بتوانند رضایت مهمانان خود را جلب نماید.

هتل ققنوس کیش از نظر مسافران چگونه می باشد؟

از نظر گردشگرانی که در این هتل اقامت داشته اند، کیفیت هتل چندان بالا نبوده است و نمی توان به عنوان اولویت انتخاب خود این هتل را در نظر گرفت. اما اگرچه از کیفیت هتل تعریف نمی شود، با این وجود اکثر مسافران از نظافت و تمیزی در اتاق ها رضایت کامل را به دست آورده اند. 

هتل ققنوس در کیش همانطور که گفته شد یک هتل دو ستاره می باشد. قیمت مقرون به صرفه این هتل سبب شده تا گردشگران زیادی آن را به عنوان مقصدی برای اقامت در تور کیش خود انتخاب کنند. البته بررسی هتل هایی نظیر هتل پارس نیک کیش و هتل ستاره کیش به منظور اقامت در جزیره، می تواند انتخابی بهترین و عالی را برای شما عزیزان رقم زند.
 

هرشب اقامت در هتل ققنوس کیش چه مقدار هزینه دارد؟

هتل ققنوس کیش در واقع یک مسافرخانه است که هزینه هر شب اقامت در آن بسیار ارزان می باشد. 158 هزار تومان تا 258 هزار تومان هزینه هر شب اقامت در این هتل کیش است.

آیا هتل ققنوس کیش به دریا نزدیک است؟

فاصله هتل ققنوس کیش تا دریا بیش از 9 دقیقه می باشد که مسلماً زیاد مورد توجه گردشگران در میان تور های کیش نیست.

هتل ققنوس کیش چرا پر مخاطب است؟

تنها نقطه قوت هتل 2 ستاره ققنوس ارزان بودن آن است که سبب شده این هتل کیش بسیار پر مخاطب باشد. البته دسترسی به بازار هم می تواند سبب پر مخاطب بودن آن شود.

مکان های نزدیک به هتل ققنوس کیش را نام ببرید؟

هتل 2 ستاره ققنوس در کیش به بازار ونوس، مرکز خرید مریم 2، اسکله تفریحی کیش و ... دسترسی دارد که با کمی رانندگی می توان به این مکان ها رسید.

هتل ققنوس کیش دارای چه امکاناتی است؟

از امکاناتی که می توان در هتل ققنوس کیش یافت، شامل رستوران، کافی شاپ، اینترنت رایگان، روم سرویس، کتری برقی و ... می شود.

هتل ققنوس کیش کجا قرار دارد؟

هتل ارزان قیمت ققنوس کیش در میدان امیر کبیر، خیابان دانش واقع شده است. شاید موقعیت مکانی هتل زیاد مورد توجه نباشد، اما قیمت ارزان آن دلیلی برای جذب افراد است.

هتل ققنوس کیش از نظر کیفیت با چه هتلی شباهت دارد؟

هتل ارزان ققنوس از نظر کیفیت با هتل هایی نظیر ستاره کیش و هتل پانیذ کیش مشابه است، اما برای اقامتی با کیفیت تر توصیه ما به شما هتل گامبرون کیش و هتل پارس نیک کیش می باشد.

قوانین کنسلی هتل ققنوس کیش چیست؟

قانون کنسلی خاصی برای هیچ هتلی از جمله هتل ققنوس کیش وجود ندارد، چون تمامی هتل های زیر نظر صنف هتلداری فعالیت می کنند. اما در قوانین کنسلی چنین آمده که اگر فرد تا 24 ساعت قبل ورود اعلام کنسلی کند، تمام هزینه پرداختی سوخت می شود. اما اگر کنسلی 72 ساعت قبل ورود به هتل باشد 1 شب هزینه اقامت از مبلغ پرداختی کسر و ما بقی به مسافر برگردانده می شود.

با رزرو هتل ققنوس از پرشین هتل چه خدماتی دریافت می کنیم؟

سایت پرشین هتل با ارائه خدماتی نظیر پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، ثبت نظرات حقیقی میهمانان، امتیاز ویژه در باشگاه مشتریان، تخفیف های واقعی و ... همراه کاربران سایت خود خواهد بود. ضمن این که کارگزاری رسمی سایت پرشین هتل در کیش، به صورت حضوری پاسخگوی کاربران خواهد بود.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3.5از 5
آرامش محیط 5از 5
کیفیت غذا 4.5از 5
موقعیت 5از 5
ارزش خرید 5از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
4.6 از 5
عالی 2 نظر

بیشترین امتیاز آرامش محیط

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

5 از 5 خدمات هتل عالی بود

لابی بسیار دلنشین کارکنان خوب قیمت مناسب خانه داری خوب جزو بهترین های ایران است

4.2 از 5 خدمات هتل عالی بود

هتل خوبی بود به نسبت قیمتش ولی کیفیت غذاش پایین بود

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.