هتل گامبرون کیش

3.8 از 5
خوب 6 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل گامبرون کیش در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های کیش را مشاهده کنید.

لیست هتل های کیش
دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
1,200,000 1%
قیمت 1 شب 1,197,000 تومان
سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
1,400,000 1%
قیمت 1 شب 1,397,000 تومان
چهار تخته
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
1,600,000 1%
قیمت 1 شب 1,597,000 تومان

امکانات و ویژگی ها

ترانسفر
اینترنت در لابی
اینترنت در اتاق
مناسب معلولین
صندوق امانات
سرویس فرنگی
رستوران
کافی شاپ
خدمات خشک شویی (لاندری)
نمازخانه
فضای سبز
تازه تاسیس
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : میدان ساحل
شهر زیرزمینی کاریز
9 دقیقه
72 دقیقه
6002 متر
شهر باستانی حریره
9 دقیقه
74 دقیقه
6155 متر
کشتی یونانی
16 دقیقه
205 دقیقه
17120 متر
اسکله قدیمی
3 دقیقه
18 دقیقه
1488 متر
پلاژ بانوان
6 دقیقه
30 دقیقه
2463 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل گامبرون کیش یک هتل 3 ستاره است که در اسفند 95 به بهره برداری رسیده است. فاصله هتل گامبرون کیش تا دریا کم است و همین موضوع یک ویژگی مهم برای هتل به شمار می رود. این هتل دارای 2 ساختمان مجزا به نام A و  B است که در مجموع 160 اتاق و سوئیت می شود. تنوع اتاق های هتل شامل اتاق دو تخته، 3 تخته و سوئیت رویال و سوئیت جونیور در ساختمان (A) می شود که به امکانات رفاهی خوبی مجهز هستند.

از امکانات هتل گامبرون کیش که در اختیار شما قرار می گیرد می توان به رستوران، دیزاین محصوص تولد و ماه عسل، اتاق چمدان، نمازخانه، سالن بیلیارد، سفره خانه سنتی، کافی شاپ، آرایشگاه مردانه و زنانه اشاره کرد. با اقامت در هتل گامبرون کیش تنها 600 متر تا بازار زیتون، 600 متر تا مرکز تجاری ساحل، تا مرکز تجاری مروارید 1200 متر و تا اسکله تفریحی کیش 1500 متر فاصله خواهید داشت. در ادامه با جزئیات بیشتری از این هتل کیش را خواهید دانست.

اتاق‌های هتل گامبرون کیش

هتل گامبرون کیش 160 اتاق دارد که بسیار زیبا بوده و به دسته های 2 تخته، 3 تخته، 4 تخته و سوئیت‌های رویال و جونیور تقسیم می‌شوند. تمامی این اتاق ها ظاهر و دیزاینی مدرن داشته و به امکانات خوبی مجهز می‌باشند. سیستم تهویه مطبوع، کولرگازی، مبلمان، یخچال، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حمام به همراه لوازم بهداشتی، آباژور، تلفن و ... از جمله این امکانات هستند.
اتاق های هتل 3 ستاره گامبرون کیش با توجه به لول خود از نظر طراحی و امکانات قابل قبول هستند که البته قیمت مناسب اتاق های این هتل کیش باعث شده تا قابل چشم پوشی باشد. لازم به ذکر است چشم انداز اتاق های این هتل رو به دریا و جزیره می باشند. جزئیات مختصر اتاق ها در ادامه داده شده است.

سوئیت جونیور : 4 نفر با قابلیت 2 نفر اضافه، 100 متر مربع مساحت، اتاق خواب، حمام همراه وان و سرویس بهداشتی مجزا، اینترنت رایگان و تلویزیون صفحه تخت

سوئیت رویال : مناسب 4 نفر با 2 تخت اضافه، متراژ 150 متر مربع، 2 اتاق خواب، سرویس بهداشتی مجزا با اینترنت رایگان و تلویزیون صفحه تخت

امکانات هتل گامبرون کیش

هتل گامبرون کیش از نظر امکانات متوسط بوده و نمی توان از یک هتل 3 ستاره، توقع سونا؛ جکوزی؛ استخر و سالن بدنساری را داشت. اما همین امکانات متوسط با کیفیت مطلوب به میهمنان مقیم در هتل ارائه می شوند. یکی از مهم ترین امکانات هتل که قابل توجه جانبازان محترم است، امکانات و خدمات ویژه هتل برای این عزیزان است.

اتاق چمدان، بلمن، فضای سبز، اینترنت رایگان در اتاق و لابی، خدمات روم سرویس، خدمات تاکسی سرویس، خدمات خشک شویی و ... از دیگر امکانات هتل هستند. این هتل نیز مانند دیگر همتایان خود صبحانه خود را به‌صورت بوفه سلف سرویس ارائه می‌دهد. صبحانه این هتل کیش بسیار متنوع بوده و از کیفیت خوبی برخوردار می‌باشد.

رستوران هتل گامبرون کیش کیش نیز انواع غذاهای ایرانی، سنتی و فست فود را عرضه می‌کند. کافی شاپ هتل مذکور هم، مکانی خاص برای سپری کردن اوقاتی آرام محسوب می‌شود. تلفن مستقیم هتل جهت رزرو میز در کافی شاپ و رستوران این هتل، در دسترس شما عزیزان است.

آدرس هتل گامبرون کیش

این هتل در میدان ساحل واقع شده و به بازارهای بسیاری دسترسی دارد که سبب شده همواره مورد توجه گردشگران باشد. فاصله کم هتل تا فرودگاه کیش باعث شده تا سریعاً خستگی سفر را از تن بیرون کنید. در ادامه به برخی از سوالات متداول شما عزیزان پاسخ داده ایم.

چه مقدار هزینه باید برای اقامت در هتل گامبرون کیش بپردازیم؟

هتل گامبرون کیش یکی از هتل های 3 ستاره با کیفیت می باشد که هزینه هر شب اقامت در آن برای هر شخصی مقدور است. هزینه هر شب اقامت در این هتل کیش از 250 هزار تومان تا 450 هزار تومان می باشد.

فاصله هتل گامبرون کیش تا دریا چقدر است؟

هتل گامبرون کیش فاصله ی بسیار کمی تا دریا دارد به گونه ای که گردشگران تور کیش می توانند با 3 دقیقه پیاده روی، به ساحل خلیج فارس برسند.

دلایل رزرو این هتل کیش چیست؟

اصلی ترین دلیل برای رزرو هتل 3 ستاره گامبرون، نزدیکی به دریا می باشد که مهم ترین فاکتور گردشگران برای انتخاب هتل به شمار می رود. علاوه بر این موضوع قیمت مناسب و امکانات معقول نیز از دیگر دلایل رزرو این هتل در جزیره کیش می باشند.

چه اماکنی به هتل نزدیک هستند؟

بازار زیتون، پارک شهر، پلاژ آقایان، دانشگاه کیش، اسکله تفریحی کیش و ... از جمله اماکن نزدیک به هتل 3 ستاره گامبرون در جزیره زیبای کیش هستند.

امکانات هتل ارزان گامبرون کیش شامل چه مواردی می شود؟

با این که هتل از امکاناتی نظیر استخر، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی و ... بی بهره است، اما از امکانات مکفی با توجه به لول هتل برخوردار است. نمازخانه، تاکسی سرویس، مینی بار، فضای سبز، اینترنت رایگان، صندوق امانات، سالن همایش، خدمات ویژه معلولین، خدمات لاندری، گشت دور جزیره و ... از جمله امکانات موجود در این هتل می باشند.

آدرس هتل کجاست؟

هتل زیبای گامبرون آدرس بسیار راحتی دارد که آن میدان ساحل کیش است، هتل هایی که در میدان ساحل قرار دارند جزء هتل های ساحلی محسوب می شوند.

کدام هتل کیش با هتل گامبرون کیش مشابه است؟

هتل مقرون به صرفه گامبرون جزیره کیش از نظر کیفیت با هتل هایی نظیر هتل پارس نیک کیش، هتل سیمرغ کیش، هتل هلیا کیش و ... برابری می کند. اما برای اقامتی ارزان تر توصیه می کنیم هتل تماشا کیش را رزرو نمایید.

این هتل کیش چه قانونی برای کنسلی دارد؟

قانون کنسلی خاصی برای هیچ هتلی از جمله هتل سه ستاره گامبرون کیش وجود ندارد، چون تمامی هتل های زیر نظر صنف هتلداری فعالیت می کنند. اما در قوانین کنسلی چنین آمده که اگر فرد تا 24 ساعت قبل ورود اعلام کنسلی کند، تمام هزینه پرداختی سوخت می شود. اما اگر کنسلی 72 ساعت قبل ورود به هتل باشد 1 شب هزینه اقامت از مبلغ پرداختی کسر و ما بقی به مسافر برگردانده می شود.

پرشین هتل چه خدماتی در قبال رزرو هتل ارائه می دهد؟

سایت پرشین هتل با ارائه خدماتی نظیر پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، ثبت نظرات حقیقی میهمانان، امتیاز ویژه در باشگاه مشتریان، تخفیف های واقعی و ... همراه کاربران سایت خود خواهد بود. ضمن این که کارگزاری رسمی سایت پرشین هتل در کیش، به صورت حضوری پاسخگوی کاربران خواهد بود.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3.5از 5
آرامش محیط 4از 5
کیفیت غذا 3.8از 5
موقعیت 4.3از 5
ارزش خرید 3.3از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.8 از 5
خوب 6 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

تاریخ ورود : 1402/9/26
4.4 از 5 خدمات هتل عالی بود

اقامت در هتل گامبرون برای من بسیار خوب بود

تاریخ ورود : 1401/12/21
3.8 از 5 خدمات هتل خوب بود

با سلام وادب تشکر از برخورد بسیار عالی رزروشن هتل خانم مقدم وسایر پرسنل .ایراد مهم هتل البته با توجه به ویژگی‌های مثبت آن .نم داشتن اطاق ووجود مورچه زیاد حتی بر روی تخت بود واینکه ریزش آب کولر .ممنون از توجهتون

4.4 از 5 خدمات هتل عالی بود

لوکیشن عالی، تمیزی در حد قابل قبول ، صبحانه خوب و متنوع ، ناهار و شام تو هتل اصلا نخورید ، قسمت ارائه تفریحات بسیااار خوب و منصف ،نمای هتل خوب سفر بعدیمم همین هتل خواهد بود.

2.6 از 5 خدمات هتل متوسط بود

اتاق کثیف خدمات ضعیف

3.4 از 5 خدمات هتل خوب بود

در اتاقهای هتل از وسایل کهنه استفاده شده از جمله میز و صندلی و تخت و اینکه تشک تخت دچار مشکل بود و تخت به خاطر فرسودگی به صدا در آمده بودند و اینکه ملحفه ها و رو بالشتی کهنه و لک دار می باشد و حوله حمام هم کهنه می باشد و اینکه داخل کمد لباس تعداد چوب لباسی برای یک اتاق سه تخت بسیار ناچیز بوده و همچنین کمد فاقد طبقه می باشد و سیف باکس در کف کمد گذاسته شده که برای گذاشتن وسایل در سیف باکس باید روی زمین بشینی استفاده کنی و فکر کنید برای کسی که مشکل زانو دارد یا عمل کرده باید چکار کند و موضوع دیگری که خیلی مهم گذاشتن چمدان که فقط یک میز موجود بود و برای گذاشتن چمدان دیگر در اتاق جای وجود ندارد که بنده پیشنهاد میکنم کمد اتاق را حداقل طبقه بندی مناسب نموده و سیف باکس را در طبقه وسط کمد قرار دهند .

تاریخ ورود : 1400/7/28
4.2 از 5 خدمات هتل عالی بود

با تشکر فراوان و خسته نباشید

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.