هتل ایران کیش

3.3 از 5
خوب 7 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل ایران کیش در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های کیش را مشاهده کنید.

لیست هتل های کیش
دو تخته دبل
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
1,400,000 1%
قیمت 1 شب 1,397,000 تومان
سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
1,700,000 1%
قیمت 1 شب 1,697,000 تومان
سه تخته VIP
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
1,900,000 1%
قیمت 1 شب 1,897,000 تومان
سوئیت یک خوابه چهار نفره
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
2,800,000 1%
قیمت 1 شب 2,797,000 تومان
سوئیت یک خوابه چهار نفره VIP
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
3,000,000 1%
قیمت 1 شب 2,997,000 تومان

امکانات و ویژگی ها

اینترنت در لابی
مناسب معلولین
سرویس فرنگی
استخر
رستوران
کافی شاپ
پارکینگ در هتل
اینترنت در اتاق
سونا
صندوق امانات
مینی بار
تلویزیون ال سی دی
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : میدان امیرکبیر، بلوارخلیج فارس ( بلوار سیاحتی )
شهر زیرزمینی کاریز
10 دقیقه
74 دقیقه
6168 متر
شهر باستانی حریره
10 دقیقه
76 دقیقه
6324 متر
کشتی یونانی
17 دقیقه
207 دقیقه
17287 متر
اسکله قدیمی
4 دقیقه
21 دقیقه
1739 متر
پلاژ بانوان
7 دقیقه
36 دقیقه
3040 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل ایران کیش یکی دیگر از هتل های 5 ستاره کیش است که دارای 2 ساختمان مجزا می باشد که هرکدام از آن ها چشم اندازی متفاوت دارند. این هتل در سال 1393 افتتاح و بازگشایی شد که به دلیل ارائه خدمات خوب توانست، نظر بسیاری از گردشگران تور کیش را به خود جلب کند. این هتل کیش دارای 7 طبقه ساختمانی است که 128 اتاق زیبا را درون خود جای داده است.

هتل ایران کیش 2 ساختمان دارد که ضلع شمالی نمایی رو به دریا و ساختمان ضلع جنوبی رو به جزیره چشم انداز دارد. از امکانات هتل ایران کیش می توان به استخر، سونای خشک و بخار، جکوزی، سالن تناسب اندام و کافی شاپ، لابی و ... اشاره کرد. با اقامت در این هتل کیش شما فاصله ای حدود 10 دقیقه تا دریا و مراکز خرید کیش خواهید داشت. جزئیات دقیق تر درباره اتاق ها، امکانات، خدمات و آدرس هتل ایران کیش را در ادامه مطلب توضیح داده ایم که بهتر است آن را از دست ندهید.

اتاق های هتل ایران کیش

هتل 5 ستاره ایران کیش 128 اتاق زیبا را در 2 ضلع شمالی و جنوبی خود طراحی کرده که هر کدام قابلیت های متفاوتی دارند. در داخل هر اتاق امکاناتی متفاوت چیده شده که در بالا بردن هزینه اقامت نیز نقش به سزایی داشته و در کیفیت اقامت نیز تاثیر گذار است. تیپ اتاق های هتل شامل 2 تخته ویژه و معمولی، سه تخته ویژه و معمولی و چهارتخته ویژه می شود.

امکانات داخل اتاق های ویژه یا همان وی آی پی با اتاق های استاندارد آن تفاوت دارد که با توجه به پرداخت هزینه بیشتر قابل قبول است. سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، تلفن، حمام، ملزومات شخصی بهداشتی، آباژور، مبلمان و ... از جمله امکانات داخل این اتاق های هتل هستند. ولی در اتاق های وی آی پی این هتل کیش، وان جکوزی علاوه بر امکانات ذکر شده نیز طراحی شده است.

امکانات هتل ایران کیش

این هتل کیش امکانات بسیار خوب و عالی را به میهمانان هتل ارائه می دهد که سبب جلب توجه آنان به سمت این هتل کیش شده است. در ادامه با مهم ترین امکانات این هتل کیش آشنا خواهید شد.

مجموعه آبی و تناسب اندام

استخر این هتل کیش بسیار زیبا طراح شده و یک جویس بار جهت نوشیدنی های خنک در دسترس می باشد. خدمات سونای خشک و بخار، جکوزی و خدمات اسپا به صورت تخصصی ارائه می شود. استخر کودک نیز از ویژگی های مهم مجموعه آبی هتل محسوب می شود. همین امکانات عالی موجب گردیده تا این هتل 5 ستاره جزیره کیش همواره مورد پسند باشد.

رستوران و کافی شاپ

هتل 5 ستاره ایران کیش از یک رستوران بسیار زیبا و شکیل برخوردار است که طراحی و چیدمان مدرنی دارد. منوی رستوران هتل ایران کیش 7 نوع غذا را به میهمانان خود ارائه می ‌دهد تا با هر ذائقه ای بتوانند غذاهای مورد علاقه خود را میل نمایند. این غذاها توسط آشپزهای مجرب و زبده‌ی رستوران با بهترین مواد اولیه تهیه می‌ شوند تا سلامتی میهمانان به خطر نیوفتد. غذاهای دریایی، بین‌المللی، سنتی، عربی، فست فود و گیاهی در منوی رستوران هتل ایران کیش قابل رویت می‌باشد.

بوفه صبحانه هتل ایران کیش نیز بسیار مفصل بوده که شامل انواع نوشیدنی ها و صبحانه های سرد و گرم می شود. کافی ‌شاپ هتل نیز از فضایی خاص و شیک برخوردار است که تنوع فراوانی از قهوه‌ ها، آبمیوه ‌های طبیعی، اسنک‌ ها، کوکتل ‌ها، دسرهای خوشمزه و ... را به میهمانان خود عرضه می‌ کند. پخش موسیقی دلنواز پیانو به طور زنده باعث می‌شود فضایی رمانتیک در کافی‌شاپ ایجاد شود.

دیگر امکانات و خدمات

سالن کنفرانس و همایش این هتل کیش به قدری زیبا و وسیع است که زبان از وصف آن قاصر می ماند. سالن همایش و کنفرانس این هتل برای ضیافت های عروسی و ولیمه بهترین گزینه است. پارکینگ از دیگر امکانات هتل به شمار می رود که برای برخی میهمانان یکی از امکانات عالی محسوب می شود.

از خدمات این هتل کیش می توان به اینترنت رایگان، خدمات خشک شویی و لاندری، فضای سبز، نمازخانه، شاتل فرودگاهی، پذیرش 24 ساعته و ... اشاره کرد. آسانسور، خدمات روم سرویس، تاکسی سرویس، سرویس رفت و برگشت فرودگاهی و ... از دیگر خدمات این هتل می باشند.

آدرس هتل ایران کیش

آدرس هتل در میدان امیر کبیر، بلوار خلیج فارس می باشد که با توجه به محل قرارگیری هتل، کمی از بازارهای کیش دور می باشد. اما ترنسفر هتل به سمت بازارها با پرداخت هزینه انجام می شود. اسکله تفریحی کیش، فرودگاه کیش، بازار عرب ها و ... فاصله ای حدود 10 دقیقه با خودرو دارند. جهت دسترسی به دیگر جاذبه های کیش می توانید از خدمات تاکسی سرویس هتل بهره مند شوید.

برای اقامت در هتل ایران کیش چقدر باید هزینه کنیم؟

هتل ایران کیش یک هتل 5 ستاره تازه ساز در کیش است که از نظر هزینه بسیار مناسب می باشد. این هتل کیش امکانات و خدمات بسیار خوبی را به میهمانان مقیم در هتل خود ارائه می دهد.

با رزرو هتل ایران کیش تا دریا چقدر فاصله داریم؟

گردشگران تور کیش در نظر داشته باشند که با رزرو هتل ایران کیش تنها 5 دقیقه تا دریا فاصله خواهند داشت که این مسافت با خودرو سنجیده شده است.

این هتل چه ویژگی هایی دارد؟

از ویژگی های هتل می توان به قیمت مناسب آن، امکانات رفاهی بالا و خدمات دهی مطلوب اشاره کرد که سبب جذب گردشگران به سمت این هتل کیش شده است

این هتل کیش به چه مکان هایی نزدیک است؟

همانطور که ذکر شد هتل 5 ستاره ایران کیش تا دریا 5 دقیقه با خودرو، تا فرودگاه بین المللی کیش هم 5 دقیقه و تا مراکز خرید کیش هم فاصله ای بسیار کم دارد.

چه امکاناتی در هتل وجود دارد؟

امکاناتی که در هتل ایران جزیره کیش وجود دارد شامل مجموعه آبی؛ استخر، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی، خدمات لاندری، سالن ماساژ و ... می شود.

این هتل کیش کجا قرار دارد؟

آدرس هتل ایران کیش در میدان امیر کبیر، بلوار خلیج فارس مشهور به بلوار سیاحتی می باشد که دسترسی خوبی به نقاط مهم جزیره دارد.

آیا می توان هتل ایران کیش را یک هتل کیفیت دانست؟

هتل ایران کیش مسلماً یک هتل 5 ستاره با کیفیت است که می توان با رزرو آن سفری خاطره انگیز را تجربه کرد، اما اگر به دنبال اقامتی ارزان تر و هم لول با هتل ایران را تجربه کنبد، پیشنهاد ما به شما هتل بین المللی کیش است. شاید برخی هتل آسمان کیش را ترجیح دهند رزرو کنند که متاسفانه هنوز این هتل کیش افتتاح نشده است.

قوانین کنسلی هتل چیست؟

قانون کنسلی خاصی برای هیچ هتلی از جمله هتل ایران کیش وجود ندارد، چون تمامی هتل های زیر نظر صنف هتلداری فعالیت می کنند. اما در قوانین کنسلی چنین آمده که اگر فرد تا 24 ساعت قبل ورود اعلام کنسلی کند، تمام هزینه پرداختی سوخت می شود. اما اگر کنسلی 72 ساعت قبل ورود به هتل باشد 1 شب هزینه اقامت از مبلغ پرداختی کسر و ما بقی به مسافر برگردانده می شود.

با رزرو هتل از پرشین هتل چه خدماتی دریافت می کنیم؟

سایت پشین هتل با ارائه خدماتی نظیر پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، ثبت نظرات حقیقی میهمانان، امتیاز ویژه در باشگاه مشتریان، تخفیف های واقعی و ... همراه کاربران سایت خود خواهد بود. ضمن این که کارگزاری رسمی سایت پرشین هتل در کیش، به صورت حضوری پاسخگوی کاربران خواهد بود.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3.4از 5
آرامش محیط 2.7از 5
کیفیت غذا 3.1از 5
موقعیت 3.6از 5
ارزش خرید 3.7از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.3 از 5
خوب 7 نظر

بیشترین امتیاز ارزش خرید

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

2.8 از 5 خدمات هتل متوسط بود

برخورد بد و گستاخانه مدیر پذیرش به نام خانوم محمدی . بی برنامه بودن مدیریت داخلی برای تعمیرات اتاق های هتل. سر و صدای بنا وگچ کار در اتاق های بغلی. خراب بودن دوش حمام.احترام نگذاشتن به مسافران در حین استراحت و تماس های بی مورد از پذیرش. خراب بودن سونا و جکوزی کثیف بودن آب استخر در کل نمیشه در حد هتل های پنج ستاره ازش انتظار داشت

تاریخ ورود : 1402/02/17
2.2 از 5 خدمات هتل متوسط بود

هتل ايران به هيچ عنوان در حد هتل هاي پنج ستاره نيست. اين هتل يك هتل ٤ ستاره معمولي است.

2.4 از 5 خدمات هتل متوسط بود

با سلام.رفتار پرسنل پذیرش کاملا بد بالاخص یه خانم به‌نام محمدی رفتار بی ادبانه و گفتار و ادبیات توهین امیز،و گستاخانه،اتاق های کوچیک و بدون امکانات،سر و صدا از اتاق های دیگه شنیده می‌شد ،و اصلا نمیشد استراحت کرد،حتی مهمانسرا از همه لحاظ نسبت به این هتل ارجحیت داره ،به نظرم یک ستاره هم نمیشه بهش داد.هتل های دیگه رو انتخاب کنید اگر دنبال کیفیت و آرامش هستید.

5 از 5 خدمات هتل عالی بود

امکانات به اوت صورت فوق العاده ای نداشت. صبحانه و ناهار و شامش قابل قبول بود ولی ویو اتاقی که به ما داده بودن جالب نبود. کلا معمولی و راحته

2.6 از 5 خدمات هتل متوسط بود

از قبل اتاق رزرو کردیم و وقتی رسیدیم اتاقی که نه ویو دریا داشت نه ویو جزیره بلکه ویو به اتاق روبرو داشت!! و داخل اتاق جلویی مشخص بود، تراس داشت اما در نداشت و باید از پنجره میرفتی تو تراس و در تراس تو اتاق بغلی بود و مایع دست شویی نداشت و کف اتاق کثیف بود رفتار پرسنل غیرمحترمانه بود حتی ساعت اتاق خوابیده بود، حمام کوچک اندازه اتاق تک نفره بود، حتی قندایی که گذاشته بودن از قبل باز شده بود داخل اتاق حداقل هایی مثل قاشق و چاقو نبود وقتی اعتراض می کنی میفرماین یه تومن بیشتر بدید در صورتی که هتل های دیگه با این هزینه خدمات بالاتری ارائه میدن، در پایان گول ستاره هاشو نخورید ما پول دادیم شما ندید????

تاریخ ورود : 1400/11/1
4.2 از 5 خدمات هتل عالی بود

باعرض سلام وخسته نباشید.درمجموع اقامت خوبی درهتل داشتیم.متشکرم.

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل خوبیه

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.