هتل بین المللی کیش

3.5 از 5
خوب 40 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل بین المللی کیش در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های کیش را مشاهده کنید.

لیست هتل های کیش
دو تخته توئین رو به جزیره
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
8,000,000 91%
قیمت 1 شب 732,000 تومان
سوئیت چهار تخته
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
14,000,000 91%
قیمت 1 شب 1,382,000 تومان
دو تخته دبل رو به جزیره
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
دو تخته دبل رو به دریا
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سه تخته رو به جزیره
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

ترانسفر
پارکینگ در هتل
اینترنت در اتاق
صندوق امانات
سونا
سرویس فرنگی
اینترنت در لابی
استخر
مناسب معلولین
رستوران
کافی شاپ
مجموعه ورزشی
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : تقاطع بلوار سنایی و بلوار دریا
شهر زیرزمینی کاریز
10 دقیقه
73 دقیقه
6072 متر
شهر باستانی حریره
10 دقیقه
74 دقیقه
6180 متر
کشتی یونانی
17 دقیقه
206 دقیقه
17197 متر
اسکله قدیمی
3 دقیقه
12 دقیقه
1041 متر
پلاژ بانوان
5 دقیقه
25 دقیقه
2124 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

سوالات متداول

چه مقدار هزینه برای اقامت در هتل بین المللی کیش باید بپردازیم؟

هزینه هر شب اقامت در هتل بین المللی کیش بسیار مناسب بوده و هر قشری از جامعه می تواند در این هتل کیش اقامت کند.

هتل بین المللی کیش تا دریا چقدر فاصله دارد؟

هتل 5 ستاره بین المللی کیش فاصله ی بسیار کمی تا دریا دارد که این مسافت به 8 دقیقه می رسد. دسترسی به دریا و بازارها از دیگر دلایل محبوبیت این هتل نزد گردشگران تور کیش است.

ویژگی های هتل بین المللی کیش چیست؟

هتل 5 ستاره بین المللی کیش از نظر هرینه بسیار مناسب بوده که اصلی ترین ویژگی این هتل کیش به شمار می رود. علاوه بر این خدمات دهی و سرویس دهی مناسب از دیگر ویژگی های آن به شمار می رود.

هتل بین المللی کیش به چه اماکنی دسترسی دارد؟

هتل زیبای بین المللی در کیش به بازار پانیذ، مرکز خرید کیش، اسکله تفریحی کیش پلاژ آقایان و ... بسیار نزدیک بوده و به راحتی تمام نیاز های افراد تامین می شود.

امکانات هتل بین المللی یکش چیست؟

از امکاناتی که در هتل مذکور طراحی شده می توان به استخر، سالن بدنسازی، پارکینگ، تاکسی سرویس، لاندری، خدمات گشت جزیره، صندوق امانات و ... اشاره کرد.

آدرس هتل بین المللی کیش کجاست؟

هتل کیش کیش، بین تقاطع سنایی و بلوار دریا واقع شده که همین موقعیت مکانی عالی سبب شده تا به مکان های بسیاری دسترسی داشته باشد.

آیا هتل بین المللی کیش، هتلی با کیفیت است؟

هتل بین المللی در کیش از نظر کیفیت به نسبت مطلوب بوده ولی نمی توان آن را با هتل هایی نظیر ترنج و داریوش مقایسه کرد. اما از هتل های مشابه که خدماتی هم لول این هتل را ارائه می دهند می توان به هتل میراژ کیش و هتل پانوراما کیش اشاره کرد.

هتل بین المللی کیش چه قوانینی دارد؟

قانون کنسلی خاصی برای هیچ هتلی از جمله هتل بین المللی کیش وجود ندارد، چون تمامی هتل های زیر نظر صنف هتلداری فعالیت می کنند. اما در قوانین کنسلی چنین آمده که اگر فرد تا 24 ساعت قبل ورود اعلام کنسلی کند، تمام هزینه پرداختی سوخت می شود. اما اگر کنسلی 72 ساعت قبل ورود به هتل باشد 1 شب هزینه اقامت از مبلغ پرداختی کسر و ما بقی به مسافر برگردانده می شود.

پرشین هتل چه خدماتی را در قبال رزرو هتل ارائه می دهد؟

سایت پرشین هتل با ارائه خدماتی نظیر پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، ثبت نظرات حقیقی میهمانان، امتیاز ویژه در باشگاه مشتریان، تخفیف های واقعی و ... همراه کاربران سایت خود خواهد بود. ضمن این که کارگزاری رسمی سایت پرشین برای رزرو هتل کیش، به صورت حضوری پاسخگوی کاربران خواهد بود.

معرفی هتل

آشنایی با هتل بین المللی کیش

هتل بین المللی کیش، هتلی ۵ ستاره و مجلل در شمال جزیره کیش است که در سال ۱۳۵۴ افتتاح شده است. این هتل با ۳۴۲ اتاق و سوئیت در ۱۳ طبقه، یکی از بزرگترین هتل های کیش به شمار می رود و از امکانات رفاهی و خدماتی کاملی برخوردار است.

آدرس هتل بین المللی کیش روی نقشه

هتل بین المللی کیش در تقاطع بلوار سنایی و بلوار دریا، نزدیک اسکله تفریحی کیش قرار دارد.

شماره تلفن هتل بین المللی کیش

شماره تلفن هتل بین المللی کیش 2122738838 است.

وبسایت هتل بین المللی کیش

برای اطلاع بیشتر درباره رزرو هتل کیش یا تور کیش به سایت پرشین هتل مراجعه کنید.

پیج هتل بین المللی کیش

هتل بین المللی کیش در دو شبکه اجتماعی اینستاگرام و تلگرام فعال است: kish_international_hotel

نما هتل بین المللی کیش

نحوه دسترسی به هتل هتل بین المللی کیش با وسایل حمل و نقل عمومی

هتل بین المللی کیش در شمال جزیره کیش، در میدانی به همین نام واقع شده است. دسترسی به این هتل با وسایل حمل و نقل عمومی به شرح زیر است:

از طریق تاکسی : شما می توانید از هر نقطه ای در جزیره کیش با تاکسی به هتل بین المللی کیش بروید. کرایه تاکسی از فرودگاه کیش تا هتل بین المللی کیش حدود 20 تا 30 هزار تومان است.

از طریق اتوبوس: اتوبوس های خط 1 و 4 از میدان سعدی و میدان حافظ به سمت میدان المپیک و اسکله تفریحی حرکت می کنند. شما می توانید با این اتوبوس ها تا ایستگاه میدان المپیک یا اسکله تفریحی رفته و از آنجا با پیاده روی کوتاه به هتل بین المللی کیش برسید.

از طریق مینی بوس: مینی بوس های خط 1 از میدان سعدی به سمت میدان المپیک و اسکله تفریحی حرکت می کنند. شما می توانید با این مینی بوس ها تا ایستگاه میدان المپیک یا اسکله تفریحی رفته و از آنجا با پیاده روی کوتاه به هتل بین المللی کیش.

نحوه دسترسی به هتل بین المللی کیش با ماشین شخصی

هتل بین المللی کیش در شمال جزیره کیش، در میدانی به همین نام واقع شده است. دسترسی به این هتل با ماشین شخصی به شرح زیر است: از فرودگاه کیش به سمت میدان امیرکبیر (میدان اصلی جزیره) رانندگی کنید.از میدان امیرکبیر به سمت بلوار دریا حرکت کنید.در تقاطع بلوار دریا و بلوار سنایی، هتل بین المللی کیش را در سمت چپ خود خواهید دید.

نحوه دسترسی به هتل بین المللی کیش با مترو

در حال حاضر در جزیره کیش سیستم مترو وجود ندارد. تنها سیستم حمل و نقل عمومی در جزیره کیش شامل تاکسی، اتوبوس، مینی بوس و دوچرخه است.

امکانات و خدمات هتل بین المللی کیش

هتل بین المللی کیش، هتلی 5 ستاره و لوکس در جزیره کیش است که با ارائه امکانات و خدمات رفاهی متنوع، اقامتی خاطره انگیز را برای مسافران خود رقم می زند.

اتاق دو تخته هتل بین المللی کیش

رستوران هتل بین المللی کیش

هتل بین المللی کیش دارای 4 رستوران و 2 کافی شاپ است که طیف متنوعی از غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی را به مسافران خود ارائه می دهد.

رستوران لاله: این رستوران در طبقه همکف هتل واقع شده است و بوفه صبحانه را به مسافران هتل ارائه می دهد. بوفه صبحانه رستوران لاله شامل انواع غذاهای سرد و گرم، نوشیدنی ها و میوه جات است.

رستوران ایتالیایی رومئو: این رستوران در طبقه اول هتل واقع شده است و انواع غذاهای ایتالیایی مانند پاستا، پیتزا و لازانیا را به مسافران ارائه می دهد.

رستوران ایرانی سنتی تخت جمشید: این رستوران در طبقه دوم هتل واقع شده است و انواع غذاهای سنتی ایرانی را به مسافران ارائه می دهد.

کافی شاپ لابی: این کافی شاپ در لابی هتل واقع شده است و انواع نوشیدنی های گرم و سرد، ساندویچ، کیک و شیرینی را به مسافران ارائه می دهد.

کافی شاپ کنار استخر: این کافی شاپ در کنار استخر هتل واقع شده است و انواع نوشیدنی های خنک، بستنی و تنقلات را به مسافران ارائه می دهد.

استخر هتل بین المللی کیش

هتل بین المللی کیش با ارائه یک استخر روباز بزرگ و مجهز، به مسافران خود فرصتی بی‌نظیر برای آب‌تنی و تفریح در روزهای گرم جزیره کیش می‌دهد. این استخر با ابعاد 30 متر در 15 متر و عمق متغیر بین 1.2 تا 1.8 متر، برای شناگران در هر سنی مناسب است. علاوه بر امکانات مبنی بر سیستم تصفیه آب، سیستم گرمایش آب در فصل سرد، سونا، جکوزی، رختکن، حوله، چتر آفتابی و سرویس بهداشتی، مواردی که این استخر را به انتخابی مناسب برای مسافران تبدیل کرده است.

رستوران هتل بین المللی کیش

سونا هتل بین المللی کیش

هتل بین المللی کیش علاوه بر استخر روباز بزرگ و مجهز، یک سونای مدرن و حرفه‌ای نیز برای مسافران خود ارائه می‌دهد تا آنها بتوانند در فضایی آرام و دلنشین، از خواص درمانی سونا بهره‌مند شوند. سونای هتل بین المللی کیش از نوع سونای خشک است و دارای ویژگی‌های مبنی بر سیستم تنظیم دما و رطوبت، فضای مناسب و نورپردازی ملایم می‌باشد که به شما در کاهش استرس و تنش روزانه کمک می‌کند

جکوزی هتل بین المللی کیش

هتل بین المللی کیش علاوه بر استخر روباز بزرگ و مجهز و سونا، یک جکوزی مدرن و حرفه‌ای نیز برای مسافران خود ارائه می‌دهد تا آنها بتوانند در فضایی آرام و دلنشین، از خواص درمانی جکوزی بهره‌مند شوند.

سالن بدنسازی هتل بین المللی کیش

سالن بدنسازی هتل بین المللی کیش با مساحت بزرگ و دستگاه‌های پیشرفته و مدرن از برترین برندهای جهان، مکانی مناسب برای تمرینات ورزشی شما در هر سطحی از آمادگی بدنی است.

خدمات اسپا در هتل بین المللی کیش

در نزدیکی هتل مراکز اسپای متعددی با ارائه خدمات متنوع ماساژ، فیشیال، حمام مغربی و سایر خدمات سلامتی و زیبایی وجود دارد که می‌توانید با مراجعه به آنها از این خدمات بهره‌مند شوید.

رستوران هتل بین المللی کیش

آشنایی با اتاق های هتل بین المللی کیش

هتل بین المللی کیش با ارائه انواع مختلف اتاق‌ها، می‌تواند پاسخگوی نیازها و سلیقه‌های مختلف مسافران باشد.

امکانات ویژه اتاق های هتل بین المللی کیش

اتاق دو تخته استاندارد: این نوع اتاق دارای دو تخت سینگل یا یک تخت دبل است و برای دو نفر مناسب می‌باشد. اتاق‌های دو تخته استاندارد هتل بین المللی کیش دارای امکاناتی مانند سرویس بهداشتی فرنگی و دوش، تلویزیون، تلفن، یخچال، مینی بار، اینترنت بی‌سیم و سیستم تهویه مطبوع هستند.

اتاق دو تخته رو به دریا: این نوع اتاق دارای دو تخت سینگل یا یک تخت دبل است و چشم‌اندازی زیبا به دریای خلیج فارس دارد. اتاق‌های دو تخته رو به دریای هتل بین المللی کیش دارای تمام امکانات اتاق‌های دو تخته استاندارد هستند و علاوه بر آن، منظره دل‌انگیز دریا نیز به زیبایی آنها افزوده است.

اتاق سه تخته رو به دریا: این نوع اتاق دارای سه تخت سینگل است و چشم‌اندازی زیبا به دریای خلیج فارس دارد. اتاق‌های سه تخته رو به دریای هتل بین المللی کیش دارای تمام امکانات اتاق‌های دو تخته رو به دریا هستند و علاوه بر آن، منظره دل‌انگیز دریا نیز به زیبایی آنها افزوده است.

سوئیت یک خوابه: این نوع اتاق دارای یک اتاق خواب با یک تخت دبل یا دو تخت سینگل، یک نشیمن و یک آشپزخانه است.

سوئیت دو خوابه: این نوع اتاق دارای دو اتاق خواب با یک تخت دبل یا دو تخت سینگل در هر اتاق، یک نشیمن و یک آشپزخانه است.

تصاویر هتل بین المللی کیش

استخر هتل بین المللی کیش

 

نمای هتل بین المللی کیش

 

لابی هتل بین المللی کیش

قیمت رزرو آنلاین هتل بین المللی کیش با تخفیف از سایت پرشین هتل

قیمت رزرو هتل بین المللی کیش در سایت پرشین هتل، به تاریخ سفر، نوع اتاق و مبدا سفر همچون تور کیش از تهران یا تور کیش از مشهد و تعداد نفرات بستگی دارد. در حال حاضر با بررسی سایت پرشین هتل، می‌توان اتاق دو تخته استاندارد را با کمترین قیمت رزرو کرد. همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از شرایط رزرو هتل و رزرو تور از سایت پرشین هتل دیدن فرمایید.

قوانین کنسلی هتل بین المللی کیش

قوانین کنسلی رزرو تور کیش، بسته به نوع اتاق و تاریخ رزرو شما، متفاوت است ولی در کل تا 48 ساعت قبل ورود، رزو هتل کنسلی بدون جریمه می باشد.

جاذبه های گردشگری اطراف هتل بین المللی کیش

در فاصله ی کوتاه پیاده‌روی از هتل می توانید از ساحل زیبای کیش، بازارهای متعدد از جمله بازار مروارید، مرکز تجاری ونوس و همچنین اسکله تفریحی کیش که محل برگزاری برنامه های شاد و متنوعی است، لذت ببرید. با کمی رانندگی می توانید به اماکن دیدنی دیگری مانند کشتی یونانی، شهر باستانی حریره، پارک آبی اوشن، باغ پرندگان و دلفیناریوم کیش بروید.

نظرات و تجربیات مسافران قبلی هتل بین المللی کیش

در اینجا خلاصه‌ای از نظرات و تجربیات مسافران این هتل از سایت‌های مختلف ارائه می‌شود:

پرسنل مجرب و خوش برخورد: رفتار مودبانه و پاسخگویی پرسنل هتل از نکات مثبتی است که به طور مکرر توسط مسافران ذکر شده است.

تمیزی و نظافت هتل: بسیاری از مسافران از تمیزی و نظافت اتاق‌ها و محوطه هتل ابراز رضایت کرده‌اند.

کیفیت غذا: کیفیت و تنوع غذا در رستوران‌های هتل از جمله موارد مورد تأیید بسیاری از مسافران بوده است.

امکانات رفاهی مناسب: وجود امکاناتی مانند استخر، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی و زمین بازی در هتل مورد استقبال مسافران قرار گرفته است.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3.4از 5
آرامش محیط 3.4از 5
کیفیت غذا 3.3از 5
موقعیت 4.2از 5
ارزش خرید 3.3از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.5 از 5
خوب 40 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

تاریخ ورود : 1403/3/27
4.8 از 5 خدمات هتل عالی بود

فقط ترانسفر فرودگاهی از ساعت ۱۰ شب به بعد ندارند

تاریخ ورود : 1403/3/19
5 از 5 خدمات هتل عالی بود

از هر لحاظ از نظر بنده مطلوب بود. فقط گله ای از پرشین هتل دارم و اینکه تعلق تخفیفات به اینجانب خیلی دیر اعلام شد و من از گردشگری هتل متحمل هزینه زیادی شدم. بهتر است بعد از رزرو حتما اطلاع رسانی شود.

تاریخ ورود : 1403/2/26
3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

لوازم مورد استفاده در هتل و اتاق اعم از تزیینات و سرویس خواب و …. نسبت به ۵ستاره بودن بسیار قدیمی و کهنه و فرسوده بود و در حد هتل سه ستاره بود ، اتاق برای سه تخته بودن بسیار بسیار کوچک درنظر گرفته شده بود. یخچال سرد نمیکرد و از داخل ان اب به بیرون میریخت، لوله سرویس بهداشتی آبریزی داشت و مدام کف سرویس اب جمع میشد ، سرویس حمام دوش دشتی نداشت، شبشه های پنجره کثیف بود، یکی از تختها خراب بود، داخل سرویس بوی نامطبوع داشت که حتی از بوگیر استفاده نشده بود، کیفیت چای کیسه داخل اتاق بسیار بد بود، تعداد جالباسی نسبت به سه نفره بودن اتاق کم بود، تلویزیون خراب و غیرقابل استفاده بود، پریز برق خراب بود، علی رغم اینکه موقع خرید تور، اعلام شده بود هرروز نوشیدنی اب و ابمیوه داخل اتاق و مینی بار بصورت رایگان شارژ میشود اما این اتفاق نیفتاد و حتی هزینه مینی بار دریافت شد، کافی شاپ در لابی فقط نوشیدنی گرم داشت،

تاریخ ورود : 1403/1/29
4.4 از 5 خدمات هتل عالی بود

سلام خدا قوت همه چیز خوب بود ولی کیفیت نهار رستوران هتل در حد و اندازه هتلی با این کیفیت نیست کباب کوبیده فوق العاده بی کیفیت

تاریخ ورود : 1403/1/22
1 از 5 خدمات هتل بد بود

برای اولین بار اومدیم اونجا و بدترین هتلی بود که دیدم ۲ ستاره ببشتر نیس

3.4 از 5 خدمات هتل خوب بود

من به همراه همسر و فرزندم دو شب در این هتل اقامت داشتیم و البته سال ۹۸ هم اومده بودم و بنظرم اون زمان بهتر بود در ابتدا موقع اتاق گرفتن من گفتم که چون بچه کوچک داریم اتاق مناسب تری بهمون بدند ولی خیلی پر سر و صدا بود و بین اتاق ما و اتاق مجاور یه در بود که سر و صدای زیاد اتاق کناری به اتاق ما میومد و حتی ساعت ۷ صبح با صدای گریه بچه اتاق کناری از خواب بیدار شدیم در حدی که فک میکرم تو اتاق خودمونه یعنی تا این حد صدا نزدیک بود و صدای موسیقی کافه رستوران روبروی هتل تا دیروقت مزاحم استراحت ما بود در سفرهای بعدی دیگه این هتل رو انتخاب نمیکنم

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

آسانسور مشکلی نداشت که قبل رفتن گفته بودن خرابه. صبحانه خیلی خوب شارژ میشد حتی تا ده صبح هم همه چی بود. دسترسی عالی داره .فقط یه مورد هست اینکه قسمت نظافت و کلین اپ رو حتما خودتون بمونین تو اتاق و انجام بدن. من بیشتر از گم شدن یک پیرهن سوغاتی از مدیر داخلی ناراحتم که برگشت گفت حالا شاید خوشش اومد برای مادرش برداشت . اگه کسی می‌شنوه بنظرم مدیر داخلی رو عوض کنین.

3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

از رستوران هشتگ خوراک جوجه سفارش دادیم وقتی آوردن جوجه ها سرد بود و روی جوجه ها چند دونه برنج دیده میشد انگار که جوجه ها رو از بشقابهای قبلی کنار هم گذاشته باشن وقتی اعتراض کردیم گفتن فکر کردیم سفارش با برنج هست با برنج سرو کردیم و بعد جوجه ها رو جدا کردیم ناراضی بودم از رستوران هشتگ

تاریخ ورود : 1402/11/20
4.2 از 5 خدمات هتل عالی بود

با توجه به قیمت مناسب بود

2.8 از 5 خدمات هتل متوسط بود

با عرض سلام بدترین هتل ۵ ستاره کیش که بعد از ۱۸ بار اومدن به کیش داشتم همین هتل ترانسفر که دیر اومد دنبالمون هیچ یه خودرو بسیار کهنه صندلی هاش همه خراب از صبحونه هتل بگم یکی از اقتضاح ترین صبحانه های که یک هتل می تونه داشته باشه از بی کیفیت ترین مواد و محدود و ... این هتل فقط موقعیت مکاتی و شیکی داره ولی سرویش در حد هتل ۳ ستاره نیست و من اصلا پیشنهاد نمی کنم

2 از 5 خدمات هتل بد بود

اتاق ها که هر روز تمیز نمی‌شود واقعن از نظر نظافت و کیفیت صبحانه ضعیف و حتی به نظرم کیفیت دو ستاره هم نداره برای صبحانه تعداد میز نسبت به مهمانان هتل کم بعد هم که معطل میز می شدی رو میزی های بسیار کثیف و گارسون موظف به عوض کردن آن نبودن و باید با همان رومیزی کثیف صرف صبحانه میکردی صبحانه که گردو. و مغزیجات اصلن نبود میوه نداشت پنکیگ آماده نبود بعد از چند دقیقه معطلی دو تا دونه اونم با سس شکلات نه تونلا میدادن و وضعیت تخم مرغ نیمرو خیلی بد و خیلی کم در کل اصلن کیفیت نداشت به نظرم هتل دو سه ستاره بهتر از این هتل هستن

3.4 از 5 خدمات هتل خوب بود

برخورد پرسل و بخش کرایه خودرو خوب و حتی عالیبود ولی رسیدگی های واقعی کند و یا ناموفقه کیفیت غذا نسبتا خوبه ولی رستوران و بعضی وقتها کلا برای اکیپهای خاص کرایه می دن و شما باید برید رستوران هشتک در پایین که خیلی صدای موزیکش بالاست و کر میشید. یا سفارش بدید بیاد اتاق. نظافت معمولیه و من سوسک کوچیک در حمام دیدم. صبحانه تنوع کمی نسبت به هتل کوروش داره. کیفیت غذاشم پایینتر از اونه آسانسورها خیلی شلوغه و اگر کارت نزنید طبقتون قفل میشه. یک حرکت مسخره بی معنی دیوار اتاقها هم اونقدر نازکه که صدای بقلی رو مغزتونه.

1.8 از 5 خدمات هتل بد بود

هتل ۵ ستاره ای ک سرویسش سوسک داره دمای اب بحد غیر قابل استفاده بالا هست رفتار پرسنل مودبانه ...هتل بسیار شلوغ اسانسورها بسیار شلوغ کیفیت صبحانه جالب نیست درکل مسافرخانه خیلی فرقی نداره توررا از حقا گشت شیراز رزرو کردم و خیلی ازشون گله مندم

1 از 5 خدمات هتل بد بود

بدترین و افتضاح ترین هتل از مدیریت تا کارکنان دروغگو و اصلا وحشتناک ترین مسافرتم بود جوری که هیچوقت به کیش برنمیگردم اگه برای خودتون ارزش قائل هستید اونجا نرید شخصیت ندارن واقعا دزدی به معنای کلمه

تاریخ ورود : 1402/3/29
4 از 5 خدمات هتل خوب بود

همه چی عالی بود هتل خوب بود. ممنونم از پاسخگویی،و راهنمایی های کارشناس های پرشین هتل برای سفر

تاریخ ورود : 1402/2/9
4.2 از 5 خدمات هتل عالی بود

همه چی عالی بود

4.6 از 5 خدمات هتل عالی بود

همه چیش خوب بود فقط ماشین از هتل کرایه نکنید که پولتونو پس نمیدن میخورن برمیگردی شهرتون هرچی هم زنگ میزنی بی فایدس رسیدگی نمیکنن کلا شگردشون شده راحت میخورن یه آبم روش

3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

مدیریت‌ضعیف صبحانه ضعیف نان بیات ظروف لب پر اتاق تمیز نبود درحدی که روی اینه مرا پاک کنیدنوشتم‌موکت تمیز نبودلکه‌های ناجور روی موکت بود شیر توالت فرنگی دستگیره نداشت بین اتاق با اتاق بغلی درب بود سرو صدا ادیت کننده بود در کل درحد هتل سه ستاره بود

تاریخ ورود : 1401/12/25
4.8 از 5 خدمات هتل عالی بود

همه چی عالی و خوب بود

تاریخ ورود : 1401/12/21
3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

از سرکار خانم وکیلی که راهنمایی کردند تقدیر و تشکر‌می شود

2.8 از 5 خدمات هتل متوسط بود

سلام وضعیت این هتل 5 ستاره بسیار افتضاح بود. من هتل زیاد اقامت داشتم این هتل در حد 3 ستاره هم نبود. 2شب ما فقط با یک سری حشره کنه مانند روبرو شدیم که کلا شیرینی این سفر را تلخ کرد. یک هتل روبروی این هتل بود که صدای موسیقی اون تا ساعت 12 شب آرامش ما را گرفته بود. بوی فاضلاب همه جا پیچیده بود تهویه مناسب نداشت. از حق نگذریم کارکنان بااخلاقی داشتن. کیفیت صبحانه هم خوب بود. دسترسی به مراکز خرید و دریا هم عالی بود.

تاریخ ورود : 1401/9/26
4.8 از 5 خدمات هتل عالی بود

عالی بود

تاریخ ورود : 1401/10/27
3.6 از 5 خدمات هتل خوب بود

مبلغ رزرو هتل نسبت به توضیحات رابط سایت نزدیک به دو میلیون برای سه شب اختلاف قیمت داشت..... ـــ

2.8 از 5 خدمات هتل متوسط بود

متاسفانه در حد هتل 3 ستاره بود، ملافه تخت به هیچ عنوان تعویض نمی شد، هرچی، کاغذ و چراغ اتاق را گذاشتیم برای تمیزی انگار نه انگار، که دو شب آخر با داد و هوار رفتم ملافه گرفتم خودم تمیز کردم، با پول میشه 6 ستاره هم کرد ولی هتل پارمیس که قدیمی تره واقعا هم تمیزیش، هم عوض کردن ملافه و مهم تر از همه برخورد کارکنان حرف اول و میزنه، مدیر این هتل با زیر میزی تونسته 3ستاره اضافه تهیه کنه، کاش کمی وجدان داشتیم

3.8 از 5 خدمات هتل خوب بود

باسلام پرسنل هتل برخورد خوبی داشتند .فقط تور گردشگری هتل قیمت ها ی بلیطها رو دو برابر حساب کرد.در ابتدا با دروغ بلیطها را فروختند و گفتن در صورتی مناسبتر گیر اوردید پس میگیرم .آقای معجزی از همه کثیفتر بود. ومسافرت ما را خراب کرد . ممنون

4.6 از 5 خدمات هتل عالی بود

هتل نوساز تمیز و برخورد بامسافرین عالی وخیلی سریع به درخواستهارسیدگی میشد

تاریخ ورود : 1401/07/24
4.8 از 5 خدمات هتل عالی بود

خوب بود در کل درجه ۱‌ نبود ولی اکی بود و خانواده لذت بردن و خوش گذشت

5 از 5 خدمات هتل عالی بود

سلام. اول از همه تمیزی و نو بودن و دسترسی عالیش. دوم صبحانه های بی نظیر. اما رسیدگی کارکنان خانه داری ضعیف‌. من اواخر بهمن اونجا بودم. یادمه رستوران شام نداشت با اسنپ از بیرون گرفتیم ولی چون فقط مسافرا با کارت اتاق میتونن بیان تو طبقات غذا مونده بود لابی هیچ کسم نمیاورد بالا میگفتن کار داریم . لابیش به حیاط راه پله داره و اسانسور یا مناسب سازی نداره برای ادمای مسن سخته. قسمت گردشگری ش یه کم از نظر هزینه رفت وامد کوتاهی کرد و ما یه سر مسیرو خودمون پرداخت کردیم.

3.4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل در حد پنج ستاره نیست اتو خواستیم کفتن حتما باید بدین لاندری حتما وسایل هتل را تحویل بگیرید مثل حوله از ابتدا کم بود بعدا کفتن یکی کمه و فلان و خسارت دادیم سرویس ترانسفرش یه مینی بوس قراضه اصلا از تورهاشون استفاده نکنیدگرونتر یا در حد بیرونه و اصلا تخفیف در کار نیست با‌توجه به هزینه اصلا نمیارزه

3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

پنج ستاره برای این هتل واقعا زیاده اتاقها کاملا معمولی اسانسورها همیشه شلوغ صبحانه خیلی معمولی پرسنل خوب موقعین مکانی خوب

3.6 از 5 خدمات هتل خوب بود

سلام دوستان از لحاظ نظافت و پاکیزگی بسیار عالی، کیفیت غذا و تنوع آن خوب ولی برخورد و رفتار پرسنل بسیار بد و خارج از عرف یک هتل 5 ستاره میباشد. مدیریت بسیار ضعیف و هیچ نظارتی رو کار پرسنل و خدمه ندارد. اگر وسیله ای سفارش داده شود(مثلا ملحفه - پتو) همراه با خنده پرسنل و بعد از 10 باز زنگ زدن و پیگیری کردن همراه با تاخیر 2 تا 3 ساعته ارائه داده میشود. هدیه عکاسی که ارایه میشود همراه با کلک ودروغ و به عناوین مختلف از گرفتن عکس طفره میروند و با برخورد بسیار زشت پاسخگو هستند. در کل مدیریت بسیار ضعیف و اصلا پیشنهاد حتی یک شب اقامت داده نمیشود. به نظر من هتل 3 ستاره شایلی بارها از این هتل بهتر است.

5 از 5 خدمات هتل عالی بود

بسیار هتل خوب از هر لحاظ(پرسنل، صبحانه، نظافت، موقعیت، قیمت، نزدیک به بازارها، نزدیک به دریا، خصوصا مدریت که واقعاً زحمت میکشه ورسیدگی میکنه) در کل عالی عالی

3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

اسانسور کند برای هر کاری باید مدت طولانی در نوبت آسانسور میموندیم، در زمانهای پیک و شلوغی توصیه نمیکنم

2.2 از 5 خدمات هتل متوسط بود

مدیریت ضعیف.دروغگویی و عدم پاسخ مدیریت هتل.نظافت افتضاح اتاق.نداشتن آب گرم مناسب جهت استحمام.راهروهای کثیف و در خال تعمیر.ایجاد مزاحمت در زمان استراحت مسافر در اتاق.امسسوری های شکسته و از رده خارج شده.پیچیدن بوی حاصل از سوخت موتور خانه در اتاق ها.کلا هر زمان برید اونجا پولتون رو دور ریختید.برید مهمانپذیر ارزشش بیشتر از این مثلا هتل پنج ستاره است.

تاریخ ورود : 1400/12/1
4.8 از 5 خدمات هتل عالی بود

خوب بود در کل خیلی راضی بودیم

1.4 از 5 خدمات هتل بد بود

عدم مدیریت صحیح و بی توجهی به آرامش مسافر و همچنین بی دقتی در خصوص ساعت نظافت. سر و صدای زیاد پرسنل خانه داری. تنظیم نبودن آب جهت استحمام و سرد بودن آن. عدم اطلاع رسانی صحیح در زمان تسویه حساب توسط خانه داری

4.6 از 5 خدمات هتل عالی بود

روز اول وارد هتل شدیم به دلیل عدم هماهنگی آژانس خیلی زود رسیدیم از خستگی کلافه بودیم. پرسنل کافی شاپ بسیار مودب بودن اتاق خوب بود شب اول کمی ناراحت بودم از خدمات هتل ولی صبح فردا بعد از صحبت با پذیرش مارو معرفی کردن به مدیرشون که رفع کردند مشکلات رو. دسترسی به بازارها عالی بود موقعیت مکانی عاااالی بود برخورد پرسنل لابی عالی بود تشکر ویژه از مدیر هتل خانم شهرقانی و آقای ضرابی مدیر رستوران که خوش اخلاق بودن و زودکار رو راه مینداختن. فقط یه مشکلی بود که رستوران بسیار شلوغ بود وقت صبحانه.

تاریخ ورود : 1400/8/12
1.4 از 5 خدمات هتل بد بود

بهداشت هتل خيلي بد بود نحوه برخورد كاركنان هتل افتضاح بود

تاریخ ورود : 1400/08/06
2.8 از 5 خدمات هتل متوسط بود

خدمات صفر

4.4 از 5 خدمات هتل عالی بود

هتل خوبی بود

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.