رستوران شاندیز صفدری کیش، رستورانی فوق العاده زیبا و مدرن است که با بهره گیری از پرسنلی مجرب توانسته به یکی از بهترین رستوران های کیش تبدیل شود. در این رستوران کیش چشم اندازی فوق العاده زیبا از دریای خلیج فارس را مشاهده خواهید کرد که لذت صرف غذا را در این رستوران کیش چند برابر می کند.

همجواری رستوران شاندیز صفدری کیش با خلیج فارس سبب شده تا بسیاری از گردشگران تور کیش این رستوران را برای صرف غذای خود انتخاب نمایند. در این رستوران کیش لذیذ ترین کباب های ایرانی تهیه و طبخ می شوند که شیشلیک، ماهیچه و کوبیده از جمله غذاهای بسیار معروف در منوی رستوران صفدری کیش است.

جهت رزرو کلیک کنید

رستوران شاندیز صفدری مرجان کیش‎
رستوران شاندیز صفدری کیش‎

رستوران شاندیز صفدری کیش و موسیقی زنده

رستوران شاندیز صفدری ساحلی کیش یکی از رستوران های موزیکال در جزیره نیز محسوب می شود. در این رستوران یک بند موزیک بسیار حرفه ای وجود دارد که برای سپری کردن لحظه های خوش میهمانان استند آپ کمدی های شاد، کنسرت های تقلید صدا، پخش موسیقی پاپ به صورت زنده، انجام مسابقه و ... را اجرا می کنند. همین عوامل سبب شده تا رستوران شاندیز صفدری ساحلی کیش در میان گردشگران تور کیش بسیار محبوب شود.

رستوران‌ صفدری کیش ؛ پذیرای گردشگران عزیز
رستوران‌ صفدری کیش، پذیرای گردشگران عزیز

رستوران شاندیز صفدری کیش وخدمات ویژه

رستوران شاندیز صفدری ساحلی کیش خدمات ویژه ای را برای میهمانان خود در نظر گرفته است که استعمال قلیان یکی از آن ها می باشد. هرچند که این تفریح بسیار مضر و مخرب است اما باز هم مخاطبان مخصوص به خود را دارد.

رستوران‌ صفدری کیش
رستوران‌ لاکچری صفدری کیش

قلیان های این رستوران با سرویس کامل برای میهمانان سرو می شود که از نظر هزینه نیز بسیار بالا می باشد. نا گفته نماند قیمت غذاهای موجود در لیست رستوران شاندیز صفدری ساحلی کیش نیز گران است.

رزرو هتل ترنج کیش

رستوران‌ صفدری کیش
موسیقی زنده رستوران‌ صفدری کیش

شیشلیک چگونه در رستوران شاندیز صفدری کیش طبخ می شود؟

شیشلیک غذایی اصیل و خوشمزه که نام آن نا خود آگاه انسان را گرسنه می کند یکی از خوشمزه ترین غذای ایرانی ها است. طرز تهیه شیشلیک در وهله اول ساده به نظر می رسد اما آبدار و خوشمزه درست کردن شیشلیک از اهمیت بالایی برخوردار است که هر آشپزی رمز و رموز مربوط به خود را دارد. 

رستوران‌ صفدری کیش
دیزاین شیک و لوکس رستوران‌ صفدری کیش

شیشلیک از گوشت راسته گوسفندی، پیاز، زعفران، ادویه مخصوص تهیه می شود که دمزه دار کردن گوشت مهم ترین بخش شیشلیک است که برای درست کردن آن توصیه می کنیم 24 ساعت گوشت گوسفندی را در آبلیمو و آب پیاز بخوابانید تا مزه و طعم این دو ماده به جسم گوشت برود و ترد و لذیذ شود. در رستوران شاندیز صفدری ساحلی کیش این غذای خوشمزه با دستور آشپز مخصوص تهیه می شود که خوشمزه بوده و سر آن را ما نمی دانیم.

رستوران‌ صفدری کیش
رستوران شاندیز صفدری قدیم کیش‎

فضای رستوران شاندیز صفدری کیش تمیز است؟

در پاسخ به سوال مطرح شده باید ذکر کنیم که این رستوران کیش دارای محیطی فوق العاده زیبا و مطبوع، میز و صندلی های مجلل و سیستم تهویه مطبوع است که موجب می شود در هنگام صرف غذا آرامش خوبی را تجربه کنند. پرشین هتل به شما توصیه می کند اگر می خواهید هتل کیش نزدیک به رستوران ذکر شده را انتخاب کنید، هتل ترنج کیش را رزرو نمایید. زیرا این هتل کیش علاوه بر این که روی دریا است دسترسی چند دقیقه ای تا رستوران شاندیز صفدری کیش دارد.

 رستوران شاندیز صفدری قدیم کیش‎
غذاهای لذیذ و با کیفیت رستوران شاندیز صفدری کیش‎

بعد صرف غذا در رستوران شاندیز صفدری کیش، تفریحات کیش را از دست ندهید!
از آنجایی که این رستوران کیش به اسکله تفریحی نزدیک می باشد، می توانید بعد نوش جان کردن غذای خود با انرژی کامل به تفریحات کیش (پاراسل، بانانا، شاتل، فلای بورد و ...) بپردازید و اوقات شادتری را سپری نمایید. آدرس رستوران شاندیز صفدری ساحلی کیش در خیابان جهان، حاشیه نوار ساحلی خلیج فارس می باشد.

بیشتر بخوانید :
منابع :