هتل ترنج کیش

4.3 از 5
خیلی خوب 16 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل ترنج کیش در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های کیش را مشاهده کنید.

لیست هتل های کیش
دو تخته ترنج
اقامت با هاف بورد
2 نفر
جزییات قیمت
4,500,000 0%
قیمت 1 شب 4,500,000 تومان
سوئیت دوتخته رویال رو به ترنج
اقامت با هاف بورد
2 نفر
جزییات قیمت
6,000,000 0%
قیمت 1 شب 6,000,000 تومان
دوتخته رو به دریا
اقامت با هاف بورد
2 نفر
جزییات قیمت
7,000,000 0%
قیمت 1 شب 7,000,000 تومان
دو تخته رو به غروب
اقامت با هاف بورد
2 نفر
جزییات قیمت
8,000,000 0%
قیمت 1 شب 8,000,000 تومان
سوئيت دوتخته رويال رو به دريا
اقامت با هاف بورد
2 نفر
جزییات قیمت
8,000,000 0%
قیمت 1 شب 8,000,000 تومان

امکانات و ویژگی ها

پارکینگ در هتل
اینترنت در اتاق
صندوق امانات
ترانسفر
سرویس فرنگی
استقبال و بدرقه
اینترنت در لابی
رستوران
کافی شاپ
خدمات خشک شویی (لاندری)
تازه تاسیس
مجموعه ورزشی
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : میدان جاسک، ابتدای جاده جهان، مجموعه گردشگری و هتل دریایی ترنج
شهر زیرزمینی کاریز
12 دقیقه
73 دقیقه
6089 متر
شهر باستانی حریره
11 دقیقه
73 دقیقه
6111 متر
کشتی یونانی
9 دقیقه
76 دقیقه
6327 متر
اسکله قدیمی
20 دقیقه
152 دقیقه
12641 متر
پلاژ بانوان
18 دقیقه
138 دقیقه
11485 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

قوانین و مقررات هتل ترنج کیش چیست؟

هتل ترنج کیش مانند هر هتل دیگری قوانین خاص خود را دارد که شامل ممنوع بودن کشیدن سیگار مگر در مکان های مجاز، مجاز نبودن ورود حیوانات خانگی و موظف بودن مسافر به اجرای ساعت ورود و خروج

ساعت ورود و خروج (تحویل و تخلیه) اتاق های هتل ترنج کیش؟

ساعت ورود به اتاق هتل ترنج کیش 14 عصر و ساعت خروج از هتل 12 ظهر می باشد که این ساعت ورود و خروج در تمامی هتل های ایران و جهان یکسان است.

قوانین کنسلی هتل ترنج کیش چیست؟

زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند

شرایط پذیرش کودک در هتل ترنج کیش چیست؟

هتل ترنج کیش کودکان زیر 2 سال را به صورت رایگان، و بالای 2 تا 6 سال را به صورت نیم بهاء و بالای 7 سال را به صورت یک فرد بزرگسال در پذیرش محاسبه می کند.

قیمت و هزینه رزرو هتل ترنج چقدر است؟

هزینه رزرو هتل ترنج کیش از دیگر هتل های 5 ستاره کیش کمی بالاتر است اما اتاق های ترنج انتخاب مناسبی برای اقامتی ارزان تر هستند ولی توصیه می کنیم با مراجعه به بخش اتاق ها و سپس انتخاب تاریخ ورود و خروج قیمت های دقیق را مشاهده نمایید.

مشخصات اتاق های هتل ترنج چیست؟

مشخصات اتاق های این هتل شامل اتاق های دو تخته ترنج، دوتخته رویال، سه تخته رویال، دو تخته رو به غروب و سوئیت امپریال می شود.

امکانات و ویژگی های هتل ترنج کیش چیست؟

هتل دریایی ترنج دارای امکانات و ویژگی های بسیاری می باشد که می توان به ساحل اختصاصی، گیم سنتر، مجموعه آبی، سالن بدنسازی، تالارهای مجلل، رستوران های مختلف، پارکینگ، آسانسور، اینترنت، کافی شاپ، کافه سنتی و ... اشاره کرد

چگونه می توانم هتل ترنج کیش را از پرشین هتل آنلاین رزرو کنم؟

رزرو هتل از سایت پرشین هتل بسیار آسان است، کافیست وارد سایت شوید و پس از انتخاب اتاق و تاریخ و ورود و خروج رزرو خود را نهایی کنید. پس از پرداخت وجه هتل از طریق درگاه بانکی واچر یا همان سند اقامت را به صورت آنی دریافت خواهید کرد.

رزرو هتل ترنج از پرشین هتل چه مزیتی دارد؟

با رزرو هتل کیش و تور کیش از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای گردشگران باشد.

نظر مسافران درباره هتل ترنج چگونه است؟

هتل ترنج یک هتل پنج ستاره و مجلل است که تمامی نظرات مسافران درباره آن مثبت بوده است و خیلی به ندرت نارضایتی درباره این هتل کیش وجود دارد و آن به خاطر بوی ماهی های دریاست.

رستوران های هتل ترنج چه منویی دارند؟

رستوران های هتل ترنج کیش غذاهای متنوعی سرو می کنند که شامل غذاهای سنتی، غذاهای بین المللی، غذاهای عربی و ... می شود همچنین کافی شاپ های مختلف در هتل نیز ذائقه میهمانان را به خوبی برطرف می کند.

سرویس بهداشتی هتل ترنج ایرانی است یا فرنگی؟

هتل ترنج کیش در داخل تمامی اتاق های خود سرویس بهداشتی فرنگی طراحی کرده و تنها در لابی هتل سرویس بهداشتی ایرانی وجود دارد.

بزرگترین اتاق هتل ترنج چند تخته است؟

بزرگ ترین اتاق این هتل کیش، سوئیت امپریال است که 120 متر مساحت و ظرفیت 2 نفره دارد.

هتل ترنج کیش اتاق وی آی پی دارد؟

بله اتاق های ویژه هتل ترنج کیش شامل سوئیت رویال رو به غروب و سوئیت امپریال می شود که قیمت آن برای هرشب اقامت بیش از 30 میلیون تومان است.

وعده های غذایی هتل ترنج کیش چیست؟

وعده های غذایی هتل ترنج شامل صبحانه، ناهار و شام می شود که فقط صبحانه و ناهار به صورت رایگان بر روی اتاق ها وجود دارد و هزینه شام توسط میهمان باید پرداخت گردد.

امکانات ورزشی و تفریحی هتل ترنج کیش چیست؟

ساحل اختصاصی، کلوپ تفریحات دریایی، کلوپ بدنسازی، خدمات اسپا و ماساژ، سالن زیبایی، استخر مجلل و سونا و جکوزی از امکانات ورزشی و تفریحی در این هتل هستند.

امکانات برگزاری همایش هتل ترنج کیش چیست؟

در تمامی سالن ها و تالارهای هتل امکاناتی همچون استیج، پروژکتور، بهترین سیستم صوتی و ... وجود دارد تا همایش ها به بهترین شکل ممکن برگزار شود

فاصله هتل ترنج تا دریا است؟

فاصله هتل ترنج تا دریا یک قدم است ضمن اینکه خود هتل دارای ساحل اختصاصی می باشد

هتل رنج چشم انداز رو به دریا دارد؟

تمامی اتاق های هتل چشم انداز رو به دریا داشته فقط اتاق های ترنج چشم اندازی به دریا ندارند

فاصله هتل ترنج کیش تا نزدیکترین مراکز درمانی و بیمارستان ها چقدر است؟

فاصله هتل ترنج کیش با تنها بیمارستان جزیره حدود 10 دقیقه با خودرو است

فاصله هتل ترنج تا فرودگاه چقدر است؟

فاصله هتل ترنج تا فرودگاه کیش 15 دقیقه با خودرو است.

دسترسی هتل ترنج به حمل و نقل عمومی و مترو چگونه است؟

متاسفانه در جزیره کیش مترو وجود ندارد و می توانید از طریق ون یا تاکسی در جزیره تردد کنید

مراکز خرید نزدیک هتل ترنج کدامند؟

از مراکز خرید نزدیک هتل می توان به بازارهای ونوس، مروارید و مرکز خرید کیش اشاره نمود.

آیا هتل ترنج برای ماه عسل مناسب است؟

هتل ترنج برای آن دسته از زوجینی که سفر لاکچری می پسندند و هزینه اقامت برایشان مهم نیست، عالی ترین گزینه است به خصوص اگر سوئیت امپریال رویال را انتخاب نمایند.

هتل های مشابه هتل ترنج کدامند؟

از هتل هایی که مشابه هتل ترنج کیش هستند می توان به هتل مارینا پارک کیش، هتل داریوش کیش و هتل پالاس کیش اشاره نمود.

معرفی هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش تنها هتل دریایی در ایران است که از برترین هتل های جزیره نیز محسوب می شود. این هتل کیش در سال 1394 افتتاح شده که برای ساخت آن تحقیقات فراوانی انجام شده است. هتل ترنج کیش با محیط زیست کاملا سازگار است و دارای 2 فاز می باشد که فاز اول آن بر روی دریا (در حال استفاده) و فاز 2 آن که ساحلی است در حال احداث می باشد. شاید برخی از گردشگران فکر کنند که این هتل در برابر طوفان و امواج، امن نباشد؛ ولی این تصوری اشتباه می باشد.  لازم به ذکر است طراحی هتل موجب گردیده تا اتاق های آن داری ۳ چشم انداز باشد.

امکانات هتل ترنج کیش شامل ساحل اختصاصی، 3 رستوران، کافه سنتی و کافی شاپ، سالن بدنسازی، کلوپ تفریحات دریایی؛ ترانسفر فرودگاهی و ... می شود. نکته قابل توجه دیگر درباره این هتل کیش، ترانسفر لاکچری آن با دوج دورانگو است که انجام می گردد. اطلاعات تکمیلی درباره امکانات و خدمات این هتل به طور مفصل در ادامه شرح داده شده است.

اتاق های هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش دارای 100 سوئیت ویلایی است که بر روی اسکلتی چوبی قرار گرفته اند. متراژ این اتاق ها 40 متر، 60 متر و 120 متر بوده که به ترتیب سوئیت های فلت، سوئیت 1 خوابه رویال و سوئیت 2 خوابه رویال و سوئیت امپریال را تشکیل می دهد. تمامی سوئیت های این هتل دریایی کیش به امکانات بسیار خوبی تجهیز می باشند.

هتل مذکور سوئیت های خود را به امکاناتی همچون: تخت هایی نرم، سیستم تهویه مطبوع، حمام به همراه ملزومات شخصی، سشوار، وان جکوزی و ... مجهز کرده است. خاص ترین سوئیت هتل، امپریال می باشد که 2 خوابه بوده و این اتاق برای خانواده ها و ماه عسل زوجین بسیار ایده آل است. چشم انداز این سوییت رو به دریا و رو به غروب است که از دیگر ویژگی های آن محسوب می شود.

دیگر سوئیت های این هتل کیش چشم اندازی رو به دریا و رو به ترنج دارند که سوییت های رویال آن نیز نمایی از غروب آفتاب دارد. در تمامی اتاق های هتل دریایی ترنج در جزیره کیش امکانات یکسانی وجود دارد، اما در سوییت امپریال حوله حمام لباسی و وان جکوزی تعبیه شده است.

امکانات هتل ترنج کیش

از امکانات هتل ذکر شده هرچه بگوییم کم است، زیرا این هتل کیش به قدری امکانات دارد که تمام نیاز افراد را تامین می کند. مجموعه آبی، ترانسفر رایگان، رستوران، کافی شاپ، پارکینگ، صندوق امانات و ... تنها بخش کوچکی از امکانات این هتل دریایی هستند. در ادامه با این امکانات بیشتر آشنا می شوید.

مجموعه آبی

مجموعه آبی این هتل کیش، فوق العاده زیبا طراحی شده و با بهترین دستگاه ها، آب استخر آن تصفیه می شود. سونا و جکوزی این هتل نیز برای آن دسته از افرادی مناسب است که می خواهند پوستی عاری از هر گونه کثیفی داشته باشند یا عضلات خود را در حوض آبگرم آرام بخشند. سالن تناسب اندام هتل نیز که با دستگاه هایی پیشرفته مجهز شده است، بهترین مکان برای پرورش عضلات می باشد.

محل بازی کودکان

مکان بازی برای کودکان در این هتل تعبیه شده تا میهمانان کوچک هتل نیز خاطره هایی فراموش نکردنی را برای حود رقم بزنند. اگر نیاز به خدمات پزشکی پیدا کردید نگران نباشید، چون یک اکیپ پزشکی همیشه در این هتل مستقر است که خدمت رسانی می کند. مجموعه بازی ساحلی نیز که از والیبال ساحلی، فوتبال دستی و بیلیارد تشکیل شده، سرگرم کننده ترین امکانات هتل به شمار می روند.

رستوران های هتل ترنج کیش

این هتل ۵ ستاره کیش دارای ۳ رستوران است که غذاهایی خوشمزه و لذیذ را برای میهمانان خود عرضه می کند؛ قیمت رستوران هتل ترنج کیش بسیار گران است ولی متنوع ترین غذاها را همراه با کیفیتی بالا نوش جان خواهید کرد. چیدمان میز و صندلی ها فوق العاده لوکس و شیک می باشد.

صبحانه هتل ترنج کیش به صورت بوفه عرضه می شود که تنوعی از صبحانه های سرد و گرم را شامل می شود. این تنوع به میهمانان کمک می کند تا روزی با نشاط را آغاز نمایند. می دهد. این هتل جزیره کیش رستورانی به نام تاج ترنج دارد که متنوع ترین غذاهای ایرانی و فرنگی و دریایی را سرو می کند.

رستوران خورشید

رستوران خورشید هتل از دیگر رستوران های محبوب میهمانان است که چشم اندازی از افق طلایی قرمز خلیج فارس را به چشم میهمانان می کشد. میز و صندلی های این رستوران بر روی عرشه ی چوبی قرار دارند که همین تناسب، سبب ایحاد فضایی فوق العاده در رستوران شده است.

کافی شاپ

۲ کافی شاپ نیز در هتل طراحی شده که انواع نوشیدنی های سرد و گرم، دمنوش ها، دسرها، کیک ها و ... را ارائه می دهند. اینستاگرام هتل ترنج کیش در دسترس شما عزیزان است که بتوانید عکس ها و فیلم های خود در این هتل را به اشتراک بگذارید. کافی شاپ هتل ترنج کیش یکی از بهترین مکان های هتل است که محبوب میهمانان می باشد. در این کافی شاپ علاوه بر پخش موسیقی زنده، موسیقی موج های خلیج فارس هم گوش نواز بوده که همین اتفاق باعث می شود تا کافی شاپ هتل بهترین مکان هتل برای سپری کردن اوقات فراغت می باشد. اگر می خواهید خانواده یا یکی از دوستانتان را سورپرایز کنید، پیشنهاد می کنیم یکی از میزهای این کافی شاپ را رزرو نمایید.

خدمات و دیگر امکانات

خدماتی که در این هتل کیش ارائه می شود بسیار عالی است، زیرا این هتل خدماتی همچون: رمپ جانبازان و معلولین، مجموعه آبی (سونا، استخر، جکوزی و سالن ماساژ)، لاندری، سالن اجتماعات، تالارهای عروسی، ترانسفر فرودگاهی رایگان، خدمات باربری، اینترنت نامحدود رایگان و ... را به میهمانان خود ارائه می دهد.

موقعیت مکانی هتل دریایی ترنج کیش

آدرس این هتل کیش در بلوار جهان، ابتدای بلوار جهان است که از مرکز شهر دور می باشد. اما نگران نباشید این هتل کیش جهت راحتی میهمانان خود یک ترانسفر برقرار کرده تا میهمانان مقیم در هتل به بازارهای کیش دسترسی داشته باشند. لازم به ذکر است تفریحات آبی کیش در خود هتل 5 ستاره ترنج کیش انجام می شود.

هتل ترنج کیش و نظرات مردم

هتل ترنج کیش نظرات مردم را چه خوب و چه بد ارج نهاده و به تصمیم میهمانان خود احترام می گذارد تا بیش از پیش، اعتماد این عزیزان را نسبت به خود جلب کند. تور مجازی هتل ترنج کیش یکی از راه های جدیدی است که گردشگران می توانند بدون این که به کیش سفر کنند این هتل کیش را ببینند.

جهت دیدن نظرات مردم درباره این هتل کیش به پایین صفحه، بخش نظرات مردم مراجعه نموده و نظرهای واقعی مردم را مشاهده فرمایید. این هتل کیش برای ماه عسل زوجین، سفرهای خاص دوستانه، خانوادگی و ... بهترین گزینه است تا سفری رویایی را تجربه کنند.

هتل ایمن ترنج کیش، مصون از امواج دریا

شاید یکی دیگر از دغدغه هایی که گردشگران تور کیش هتل ترنج به آن فکر می کنند، امواج سهمگین دریا باشد. البته این نگرانی طبیعی است، اما به دلیل اختلاف سطحی حدود ۱۰۰۰ متری هتل با ساحل و یک دست بودن سطح دریا، یک موج شکن طبیعی برای هتل ایجاد شده، تا در طوفانی ترین اوقات هم هیچ آسیبی به سوئیت ها و این هتل کیش وارد نشود.

میهمانان هتل ترنج کیش آیا خاص هستند؟

با مواردی که ذکر شد خواهید فهمید این هتل بهترین هتل خاورمیانه می باشد. شباهت معماری با هتل های مالدیو، دیدن غروب آفتاب، سازگاری با محیط زیست و ... از عواملی هستند که این لقب را به این هتل جزیره مرجانی کیش داده اند. حال که این هتل خاص است، مسلما چهره های مشهوری هم در این هتل اقامت می کنند.

یکی از این چهره های مهم، جناب آقای رئیس جمهور حسن روحانی است که همراه با هیئت همراه در این هتل اقامت داشته اند. جناب آقای ظریف، مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی، بابک جهانبخش، رضا عطاران، گروه موزیک ۷، مسعود روشن پژوه و ... تنها بخش کوچکی از میهمانان سرشناس مقیم این هتل بوده اند.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 4.6از 5
آرامش محیط 4.8از 5
کیفیت غذا 4.2از 5
موقعیت 3.6از 5
ارزش خرید 4.4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
4.3 از 5
خیلی خوب 16 نظر

بیشترین امتیاز آرامش محیط

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

تاریخ ورود : 1402/12/15
5 از 5 خدمات هتل عالی بود

تنها پیشنهادی که میتونم داشته باشم ساحل مخصوص شنا بانوان در جوار هتل عالی تر میشود ممنون

4.8 از 5 خدمات هتل عالی بود

درود ما به مدت پنج روز در سوئیت سه نفره رو به ترنج اقامت داشتیم.اندازه اتاق 60 متر هست و سرویس بهداشتی بزرگ با وان بزرگ و روشویی با دو سینک و لوازم بهداشتی کامل داره. فضای اتاق حس خونه رو میده و لاکچری نیست.لابی هتل کوچیکه (31 نفر ظرفيت) که البته مشکلی ایجاد نمیکنه و مهم نیست. نظافت و لاندری خوب هستند و قیمت لاندری مناسبه.غذاها خوش طعم و متنوع هستند (به جز بیف استراگانفش که فقط قارچ بود،گوشت ندیدم من ) ولی متاسفانه اکثر آیتم ها ثابتن و فقط چند آیتم یه روز در میون جابجا میشن(دسر ها و سالادها که هر روز تکراری بودن)،فضای رستوران هم زیباست و ویو دریا داره.زمان استفاده از صبحانه و نهار هم مناسبه(دقیق یادم نیست).غذای رستوران خورشید هم خوب هست و قیمت هم مناسب. هتل فضای بسیار زیبایی داره و بر خلاف بعضی نظرات اصلا بوی پرک ماهی نمیده و دیدن ماهی‌ها لذت بخش. در کل هتل خوبی هست و با توجه به هتل های هم قیمتش مزیت داشتن نهار عالیش میکنه. به نظرات بد توجه نکنید ‌و حتما برای یک بار این هتل رو امتحان کنید بهترین پرواز هم ماهان هستش،گه امکانات بیشتر میخواید بیزینس بگیرید. کاش وضعیت غذا این نبود وگرنه همیشه این هتل میومدم چون واقعا به قیمتش می‌ارزه. بهترین مال هم میکامال هستش،ارزش داره آدم هر روز بره اونجاحتما از روز اول اونجا برید و خریداتون رو انجا بکنید.قیمت ها هم نسبت به کیفیت خیلی خوبه (اکثرا آف هم دارن) و لباس‌های خیلی زیبا داره.به نظرات دیگران توجه نکنید چون همون سی درصدش که باز شده از مجموع کل مال های دیگه بهتره. یادم رفت بگم هتل ترانسفر وی آی پی فرودگاه به همراه روزی دو بار ترانسفر مراکز خرید و جنگ و عکس رایگان داره.

تاریخ ورود : 1402/9/15
4.6 از 5 خدمات هتل عالی بود

ساعات تحویل اتاق ها اگه تغییر کنه خیلی بهتر میشه و برای ترانسفر ساعات بیشتری رو برای مسافر در نظر بگیرن ولی در کل هتلی بی‌نظیری بود

تاریخ ورود : 1402/6/18
4.8 از 5 خدمات هتل عالی بود

واقعا عالی بود . اوقات لذت بخشی را در کنار خانواده سپری کردیم.

تاریخ ورود : 1401/12/25
3.8 از 5 خدمات هتل خوب بود

راضی بودم از رزرو از طریق پرشین هتل

تاریخ ورود : 1401/12/16
4.2 از 5 خدمات هتل عالی بود

هتل خوبی بود ممنون از همکاری شما

تاریخ ورود : 1401/8/18
3.8 از 5 خدمات هتل خوب بود

خوب بود

تاریخ ورود : 1401/8/15
4.6 از 5 خدمات هتل عالی بود

ممنون از زحمات عزیزان

تاریخ ورود : 1401/08/14
4.6 از 5 خدمات هتل عالی بود

عالی بود همه چی پر از آرامش بود

تاریخ ورود : 1401/08/06
3.8 از 5 خدمات هتل خوب بود

اقامت در هتل ترنج را پیشنهاد می کنم.

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

نقاط قوت هتل : اگه هدفتون از ورود به جزیره آرامش باشه به شدت این هتل توصیه میشه ، محیط آروم دلنشین در عین حال زیبا و تمیز رفتار پرسنل بسیار محترمانه نقاط ضعف : اگه دسترسی به مرکزیت جزیره براتون مهم قطعا این هتل از همه ی تفریحات دستکم ده دقیقه فاصله داره ، مهمترین ضعف هتل سرو غذاهای به شدت بی کیفیت و تنوع کم برای هتل 5 ستاره اصلا قابل توجیه نیس ، که البته فرق این هتل با بقیه هتل ها علاوه بر صبحانه ناهار هم بوده

5 از 5 خدمات هتل عالی بود

سلام برای کار به کیش سفر کردم و اینقدر این هتل زیبا و ویویه قشنگی داشت که مجبور شدم تمدید کنم و بمونم خیلی عالی بود از لحاظ نظافت کیفیت غذا رفتار مدیریت آرامش لبه دریا آرامش شب در هتل خیلی رمانتیک بود ممنونم از کادر پرسنلی هتل ترنج کیش

تاریخ ورود : 1400/11/14
4.2 از 5 خدمات هتل عالی بود

نظری ندارم

تاریخ ورود : 1400/9/9
2.6 از 5 خدمات هتل متوسط بود

متاسفانه رفتار رستوران لمکده اینقدر ناشایست وبد بود که همه انرژی مثبتی که این چند روز گرفتم از دست دادم فوق العاده بی‌تربیت که فکر میکنم هتل‌ها درجه پایین هم ازاین الفاظ استفاده نمیکنن

تاریخ ورود : 23/6/1400
4.6 از 5 خدمات هتل عالی بود

تشکرازپیگیری سریع همکارانتون

4.8 از 5 خدمات هتل عالی بود

بهترین هتلی که تاحالا رفتم

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.