رستوران ترمه و ترنج یزد یکی از بهترین رستوران های شهر یزد است که در میان شهروندان و گردشگران بسیار محبوب می باشد. در این رستوران سنتی و زیبا خبری از میز و صندلی نیست و باید بر روی تخت های چوبی و پشتی های نرم لم دهید و غذای مورد علاقه خود را نوش جان کنید. همراه پرشین هتل باشید تا با یکی از خوشمزه ترین و تمیز ترین رستوران های شهر دارالعباده ایران آشنا شوید.

رستوران ترمه و ترنج یزد از برترین رستوران های صفائیه هم محسوب می شود که به هتل فهادان یزد نیز نزدیک می باشد. در محله صفائیه بسیاری از هتل های یزد وجود دارند که با کلیک کردن بر روی کلمه دانستنی های هتل یزد می توانید از تمامی آن ها آگاه شوید. حال وقت آن است که داخل این رستوران یزد شویم و با فضایی سراسر نوستالژیک مواجه شویم.

 رستوران ترمه ترنج یزد
رستوران ترمه و ترنج یزد با فضایی نوستالژیک

رستوران ترمه و ترنج یزد و فضایی فوق العاده

رستوران ترمه و ترنج یزد شبیه خانه ای خشتی با حیاطی وسیع است که یک حوضچه 4 طبقه در وسط آن قرار گرفته است. این حوض آب کوچک با گل های شمعدانی، رز لاوندر و ... تزئین شده که فضایی شگرف و فوق العاده چشم نواز را در صحن حیاط رستوران ایجاد می کند. تخت های چوبی نیز با فرش و پشتی های نرم مهیا شده اند تا میهمانان این رستوران یزد با نشستن و تکیه دادن به آن ها علاوه بر رفع خستگی، احساس راحتی هم کنند.

رستوران تالار یزد و برگزاری مراسم های خاص

ته چین گوشت و بادمجان‎
ته چین گوشت و بادمجان‎ رستوران ترمه و ترنج یزد

رستوران ترمه و ترنج یزد درخت های سبز و باغچه های کوچکی دارد که شما را به یاد دوران کودکی در خانه مادر بزرگ ها می اندازد و همین امر سبب می شود تا شما از نوش جان کردن غذای خود لذتی چند برابر ببرید. پخش موسیقی در فضای رستوران سبب شده تا فضای رستوران چند برابر دلنشین شود. واااای! چه لذتی دارد که در هنگام صرف غذا، صدای موسیقی و رقص آب، گوش های شما را نوازش می دهد.

غذاهای محبوب و خوشمزه رستوران ترمه ترنج یزد
غذاهای محبوب و خوشمزه رستوران ترمه و ترنج یزد

منو رستوران ترمه و ترنج یزد

منوی این رستوران فوق العاده تنها شامل غذای سنتی می شود که البته از نظر تنوع بسیار خوب بوده و پاسخ گوی هر نوع سلیقه ایرانی است. ماهیچه، چلوکباب کوبیده، شیشلیک، قرمه سبزی، جوجه کباب، کوفته، آش و ... از جمله غذاهای محبوب و خوشمزه در داخل منوی این رستوران یزد است که طرفداران پر و پا قرصی دارد. این رستوران زیبا و فوق العاده بهترین مکان برای قرارهای کاری یا دوستانه است.

تنوع بسیار خوب رستوران ترمه و ترنج یزد
تنوع غذایی بسیار خوب رستوران ترمه و ترنج یزد

رستوران ترمه و ترنج یزد با بهره گیری از آشپز های ماهر توانسته است رضایت خاطر مدعوین خود را به خوبی جلب کند. اگر می خواهید بعد صرف غذا به مرکز تفریحی در یزد بروید توصیه می کنیم به باشگاه پینت بال یزد بروید و لحظه لحظه های خود را سرشار از شادی و نشاط کنید. باشگاه پینت بال یزد در محله صفائیه بوده و نزدیک به این رستوران یزد قرار دارد که می توانید به آسانی مراجعه کنید.

رستوران ترمه ترنج یزد با آشپز های ماهر
رستوران ترمه و ترنج یزد با آشپزهای ماهر

رستوران ترمه و ترنج یزد به چه اماکن تاریخی نزدیک است؟

این رستوران یزد به دلیل موقعیت مکانی خوبی که دارد به خانه لاری ها، زندان اسکندر و ... قریب است که در کمترین زمان می توانید از ابنیه های تاریخی و با ارزش شهر بادگیر ها بازدید نمایید. پرشین هتل توصیه می کند برای رزرو هتل در یزد یا دیگر شهرهای ایران حتما با مشورت قبلی اقدام کنید تا زمانبندی سفر خود را به طور دقیق برنامه ریزی کنید.

بیشتر بخوانید :
منابع :