رستوران گازماخ تبریز از بهترین رستوران های این شهر غیور است که اسمی بسیار جالب دارد. آن دسته از گردشگران تور تبریز که کمی با زبان و لهجه شیرین ترکی آشنایی دارند حتما از شنیدن گازماخ تعجب می کنند. معنی گازماخ، ته دیگ می شود که از ته دیگ های برشته این رستوران حتما لذت خواهید برد. 

رستوران گازماخ تبریز آذربایجان شرقی با دیگر رستوران های مشابه در شهر اردبیل و ... متفاوت است. پرشین هتل با ذکر این مطلب می خواهد که شما عزیزان شناخت بهتری از این رستوران خوب تبریز داشته باشید. موقعیت مکانی رستوران ذکر شده به گونه ای است که به هتل های تبریز نیز نزدیک نمی باشد.

رستوران گازماخ تبریز از بهترین رستوران های تبریز
رستوران گازماخ تبریز از بهترین رستوران های تبریز 

رستوران گازماخ تبریز بهترین رستوران در تبریز

رستوران گازماخ تبریز یکی از بهترین رستوران های تبریز است که با سروع غذاهای محلی و ایرانی با کیفیت، شهره کوچک و بزرگ در این شهر است. فضای دلچسب و زیبای این رستوران سبب شده تا گردشگران و شهروندان تبریزی احساس آرامش کنند و در محیطی چنین عالی، غذای خود را نوش جان کنند.

رستوران گازماخ تبریز
پیتزاهای رستوران گازماخ تبریز

لیست غذاهای رستوران گازماخ تبریز

زمانی که شما به رستوران گازماخ تبریز مراجعه می کنید لیست یا منویی در اختیار شما قرار می گیرد که انواع غذاهای ایرانی، محلی و فست فودی را شامل می شود. بله تعجب نکنید! در این رستوران تبریز غذاهایی مانند پیتزا، سالاد سزار، سالاد الویه، ساندویچ سرد، سالاد ماکارانی و ... نیز یافت می شود. نا گفته نماند کره حیوانی و دوغ محلی در کنار غذاها سرو می شود.

افتتاحیه رستوران گازماخ تبریز
افتتاحیه رستوران گازماخ تبریز

رستوران گازماخ تبریز به غذاهای محلی و ایرانی خوبش، معروف است که شامل کوفته تبریزی، ته دیگ های زعفرانی، ماهیچه، قیمه، خورشت بادمجان، قیمه، کباب و ... می شود. طرز تهیه ته دیگ زعفرانی به این گونه است: ماست، گلاب، زعفران و تخم مرغ با هم مخلوط می شوند و باید مقداری برنج نیز داخل مواد بریزید. سپس کف قابلمه را روغن ریخته و بعد داغ شدن روغن، مواد را داخل قابلمه بریزید. این رستوران تبریز تقریبا از هتل های تبریز دور است اما نزدیک ترین هتل به رستوران گازماخ، هتل شهریار تبریز است.

رستوران گازماخ تبریز
غذاهای محلی رستوران گازماخ تبریز

دیزاین زیبای غذاهای رستوران گازماخ تبریز

غذاهای رنگارنگ و خوشبو و خوشمزه رستوران گازماخ تبریز به قدری جذاب دیزاین می شوند که نه تنها نظر شهروندان تبریز بلکه نظر گردشگران تور تبریز را هم به خود جلب کرده است. خدمات دهی عالی، محیطی تمیز و مطبوع، پرسنلی مجرب و مودب و ... از جمله شاخصه های این رستوران تبریز می باشد. البته توصیه می کنیم علاوه بر غذاهایی که ذکر کردیم حتما کباب تابه ای رستوران را نیز نوش جان کنید. زیرا این غذا محبوب ترین غذا در منوی رستوران است.

دیزاین شیک رستوران گازماخ تبریز
دیزاین شیک رستوران گازماخ تبریز

قیمت های رستوران گازماخ تبریز ارزان است یا گران؟

اگر برای چشیدن غذاهای خوش طعم به رستوران گازماخ تبریز مراجعه می کنید زیاد به قیمت غذا توجه نکنید زیرا کیفیت بالای غذاها سبب گران بودن غذاها می شود. البته این قیمت بالا به نسبت کیفیت ارائه شده منصفانه است و جهت مراجعه به این رستوران تبریز باید به انتهای خیابان شریعتی شمالی، سمت شمالی میدان بهارستان، نبش 10 متری مقدم بروید.

بیشتر بخوانید :
منابع :