مجتمع تجاری خلیج فارس شیراز یکی از بزرگ ترین بازارهای ایران است که بعد از ایران مال دومین بازار بزرگ و لوکس در ایران محسوب می شود. مساحت این بازار بزرگ شیراز 500 هزار متر مربع است که در رتبه بندی جهانی این مرکز خرید شیراز در جایگاه هفتمین مرکز خرید بزرگ جهان ایستاده است که افتخاری برای ایران و شیراز می باشد. این غول تجاری عظیم دارای پلان های مختلفی است که در عنوان ذیل به آن اشاره شده است.

مجتمع تجاری خلیج فارس شیراز
مجتمع تجاری خلیج فارس شیراز، از بزرگ ترین بازارهای ایران

پلان های مجتمع تجاری خلیج فارس شیراز چیست؟

پلان های مجتمع تجاری خلیج فارس شیراز بسیار زیاد است که یک قسمت از این پلان ها مخصوص طبقات تجاری است که 2500 مغازه در این قسمت جای گرفته است. از دیگر پلان های این مجتمع تجاری شیراز می توان به شهربازی سرپوشیده آن اشاره کرد که در طبقه سوم قرار گرفته و 28000 متر مربع مساحت دارد. البته این شهربازی در حال احداث می باشد.

بازار وکیل شیراز، اصالت شهر شیراز

مجتمع تجاری خلیج فارس شیراز
مجتمع تجاری خلیج فارس شیراز، دومین بازار بزرگ و لوکس در ایران

پلان های مجتمع تجاری خلیج فارس شیراز علاوه بر مواردی که ذکر شد شامل هایپر استار و فودکورت، سینما و ... می شود که به ترتیب توضیحی مختصر داده شده است. هایپر استار این مجتمع تجاری تمام مواد غذایی، بهداشتی، خوار و بار، خشکبار، گوشتی و ... را ارائه می دهد. در فودکورت خلیج فارس شیراز انواع برندهای مختلف رستورانی و فست فودی وجود دارند که برای هر نوع سلیقه ای طراحی شده تا هیچ کمبودی در این مال شیراز احساس نشود. 
سالن سینما هم که با به روز ترین امکانات صوتی و تصویری مجهز شده تا لحظه های خاطره انگیزی برای میهمانان فراهم شود.از دیگر پلان های منحصر به فرد در این غول تجاری، وجود مجموعه ورزشی کامل (استخر، سونا، جکوزی، ماساژ، بدنسازی) است که سبب می شود هر آنچه نیاز دارید در دسترس شما باشد.

مجتمع تجاری خلیج فارس شیراز
آبنمای زیبا مجتمع تجاری خلیج فارس شیراز

فروشگاه پوشاک مجتمع خلیج فارس شیراز را چه برندهایی ارائه می دهند؟

در فروشگاه های پوشاک مجتمع خلیج فارس شیراز برندهای معتبر خارجی مانند کوتون، vienetta و دیگر برندهای خارجی و ایرانی فعالیت می کنند که با کیفیت ترین لباس ها را به بازدیدکنندگان ارائه می دهد. علاوه بر پوشاک انواع کیف و کفش، طلا و جواهر، وسایل زینتی، زیورآلات، اسباب بازی و ... با برندهای جهانی هم در این بازار تجاری ارائه می شوند که بهترین مکان برای خرید و تفریح سرگرمی است.

فروشگاه های پوشاک مجتمع خلیج فارس شیراز
فروشگاه ZARA  مجتمع خلیج فارس شیراز

آیا لوازم خانگی مجتمع تجاری خلیج فارس شیراز معتبر هستند؟

از آنجایی که این مرکز خرید بزرگ شیراز انواع برندها را ارائه می دهد شما می توانید با خاطری آسوده، لوازم خانگی مرکز خرید خلیج فارس شهر نرگس ها را خریداری کنید. در این مجتمع  تجاری لوکس ترین اشیاء تزئینی، لوازم خانگی با برندهای مختلف و ظروف چینی با برندهای مشهور را تهیه نمایید. البته هزینه ها ر این مرکز خرید شیراز به قدری بالا است که پرشین هتل توصیه می کند برای خرید از این غول تجاری کمی تامل نمایید.

مجتمع تجاری خلیج فارس شیرازهایپر
هایپر مارکت مجتمع تجاری خلیج فارس شیراز

آیا سازنده مجتمع خلیج فارس شیراز شخص است؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم نامی برای سازنده این مجتمع تجاری نبرده شده است اما طبق آخرین خبر ها، دریافته ایم سازنده و مالکان مجتمع خلیج فارس شیراز فراری هستند و بسیاری از پروژه های این غول تجاری، ناتمام مانده است. حال با این اوصاف تنها قسمت تجاری آن کامل شده که اکنون در حال بهره برداری است و شهروندان و گردشگران می توانند از دیدن این ساختمان زیبا لذت ببرند.

معماری مجتمع تجاری خلیج فارس شیراز
ماکت مجتمع تجاری خلیج فارس شیراز

آیا هتل شیراز نزدیک به مرکز خرید خلیج فارس شیراز وجود دارد؟

با این که مرکز خرید خلیج فارس شیراز از مرکز شهر دور است و به هتل های شیراز نزدیک نیست اما خودش دارای یک هتل است که البته ساخته نشده است. اما از هتل هایی که دسترسی آسانی به این مرکز خرید شیراز دارند می توان به هتل زندیه شیراز و هتل الیزه شیراز اشاره کرد. جهت رزرو هر کدام از این هتل های شیراز با قیمت مناسب می توانید به سایت پرشین هتل مراجعه نمایید.

نمای خارجی مجتمع تجاری خلیج فارس شیراز
نمای خارجی مجتمع تجاری خلیج فارس شیراز
بیشتر بخوانید :
منابع :