گفتگو با مالک هتل بزرگ شیراز و عکس مالک هتل بزرگ برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به رزرو هتل بزرگ شیراز می توان به صفحات دیگر ما مراجعه کنید.ما در سایت جامع رزرو هتل و تور در جهان به نام پرشین هتل به معرفی هتل های شیراز و دیگر شهرهای ایران و جهان می پردازیم.

مالک هتل بزرگ شیراز
مالک هتل بزرگ شیراز

برخی از گردشگران مشتاق هستند بدانند که مالک هتلی که انتخاب می کنند چه شخصی است و چه چیزی سبب شده تا به ساخت هتل اقدام کنند.از این رو برای آشنایی گردشگران چکیده ای از گفتگوی با مدیران هتل بزرگ شیراز و عکس مالک هتل بزرگ را در این متن گنجانده ایم.آقای روحانی، عبدالهی و ظهیر امامی مالکان اصلی هتل بزرگ شیراز و آقای حمید جاودان مدیر داخلی این هتل شیراز هستند.

نمای هتل بزرگ شیراز
نمای هتل بزرگ شیراز

آقای حمید جاویدان مدیر داخلی هتل بزرگ شیراز در مورد اقامتشان گفتند که به مدت 40 سال در آمریکا ساکن بودندو تازه چندسال است که به ایران بازگشته اند.از ایشان در مورد علت اصلی مهاجرتشان به آمریکا پرسیدیم و در جواب چنین گفتند: من تا دوران دبیرستان در شیراز ساکن بودم و برای ادامه ی تحصیل به ایالات متحده آمریکا مهاجرت کردم.من در دانشگاه تگزاس سال اول در رشته ی علوم پایه تحصیل کردم. سال دوم در دانشگاه فلوریدا در دانشکده ی هوا و فضای فلوریدای آمریکا مشغول به تحصیل شدم و مدرک مهندسی رشته هوا فضا را از این دانشگاه دریافت کردم.

هتل بزرگ شیراز
هتل بزرگ شیراز

دلیل ساخت هتل بزرگ شیراز چه بود؟

آقای جاویدان مدیر داخلی هتل بزرگ شیراز در مورد اینکه چه چیزی سبب شد تا علاقمند به صنعت هتلداری شوند اینچنین بازگو می کنند: من برای کمک هزینه ی تحصیلم در رستوران هتل هیلتون مشغول به کار شدم.

رزرو هتل بزرگ شیراز با تخفیف ویژه

مراحل ساخت هتل بزرگ شیراز
مراحل ساخت هتل بزرگ شیراز

حین کار در رستوران این هتل آمریکایی متوجه ی علاقه ی خیلی زیادم در زمینه ی صنعت هتلداری شدم و همین امر سبب شد تا تلاشم را برای علاقه و استعدادی که دارم افزایش دهم،همین تلاش باعث جهت گیری من برای بدست آوردن سمت ها و مسئولیت های بزرگتر در زمینه ی رستوران های زنجیره ای شد.آقای جاویدان فرمودند من بعد از اخذ مدرک مهندسی هواپیما فعالیت هایی را در زمینه شرکت هواپیمایی داشتم و نظراتی که دوستان ورزیده و روانشناسم به بنده دادند سبب شد تا من برای علاقه ای که در زمینه ی هتلداری داشتم را بیشتر کنم.

مراحل ساخت هتل بزرگ شیراز
مراحل ساخت هتل بزرگ شیراز

همین امر سبب شد تا دوره هایی را در زمینه ی هتلداری بگذرانم و تجربه ی زیادی را در این عرصه بدست بیاورم.مالک هتل بزرگ شیراز در مورد اینکه چه چیزی باعث شد تا ایشان به کشور برگردند چنین اظهار داشتند: من در خرداد 1389 به شیراز آمدم تا مسئولیت مدیریت داخلی هتل شیراز را به عهده بگیرم.از بدو ورودم به مدت 3 سال در پروژه ساختمانی و تجهیزات هتل فعالیت داشتم تا اینکه موفق شدم در اواخر سال 1392 قسمت هایی از هتل به بهره برداری برسد.مابقی بخش های پروژه ی هتل هم با بهترین کیفیت انجام شده است.

طراحی و دکوراسیون هتل بزرگ شیراز

آقای جاویدان در مورد طراحی و دکوراسیون این هتل گفتند: ضمن استفاده از نظرات طراحان و متخصصان حرفه ای و کارآزموده در این زمینه، نقش جناب دکتر زئیرامامی یکی از مالکان هتل بزرگ شیراز در طراحی هتل بسیار موثر و سازنده بوده است.

طراحی و دکوراسیون هتل بزرگ شیراز
طراحی و دکوراسیون هتل بزرگ شیراز

آقای جاویدان در ادامه در مورد پرسنل مجرب و حرفه ای که در هتل مشغول به کار هستند فرموند.از همان ابتدا دوره های مختلف آموزشی را برای پرسنل هتل برگزار کردیم و به مدت 4 ماه تمام نیروهای تحصیلکرده هتل را به قسمت های مختلف هتل بزرگ آشنا کردیمو به آنها آموزش دادیم تا به حقوق میهمانان احترام بگذارند.

آقای جاویدان مدیر داخلی هتل بزرگ شیراز می فرمایند وجود پرسنل مجرب و صمیمی در یک مجموعه ی بزرگ مسلما محبوبیت این هتل شیراز را نزد گردشگران افزایش می دهد.

دریافت جوایز متعدد هتل بزرگ شیراز
دریافت جوایز متعدد هتل بزرگ شیراز

هتل بزرگ چه جوایزی را دریافت کرده است؟

این هتل از ابتدا تا کنون صدها جوایز را کسب کرده است که در ادامه شرح داده می شوند. 1- بهترین و لوکس ترین هتل در استان فارس از دیدگاه سایت ایرانگردی نیوز،2- هتل نمونه استان فارس به دلیل حمایت از حقوق مصرف کنندگان توسط اداره صنعت معدن و تجارت استان فارس،3- تقدیرنامه های متعدد از ریاست جمهوری، و تقدیرنامه از طرف پرفسور سمیعی و … از جمله این جوایز هستند.

منابع :