کشتی اوستا کیش یکی از بهترین کشتی‌ها و همین طور خاص‌ترین کشتی های تفریحی کیش است. کشتی فوق الذکر بزرگ‌ترین کشتی تفریحی محسوب شده و امکانات فراوان و بی‌نظیری را برای رفاه و لذت گردشگران و مهمانان خود ایجاد کرده است. همین موارد سبب محبوبیت آن شده که قصد داریم در این مطلب از مجله گردشگری پرشین هتل به شرح این کشتی بپردازیم.

کشتی امپراطور کیش و موسیقی زنده

کشتی اوستا کیش تنها کشتی در سطح جزیره کیش می باشد که دارای گواهینامه بین المللی ایزو 10002 و 10004 و 9001 است. این کشتی فوق العاده اکثر گردشگران و مهمانان خود را راضی نگه می دارد. بنابر این بدون شک شما پس از مراجعه به این کشتی تفریحی، با خاطره ای خوش و رضایت مندی کامل آن را ترک خواهید کرد.

کشتی تفریحی خصوصی کیش، سورپراز عالی

کشتی اوستا کیش
فضای داخلی کشتی اوستا در جزیره کیش

یکی دیگر از دلایل مهم در محبوبیت این کشتی تفریحی برنامه ریزی های دقیق و بدون نقص آن است که هم دلیل بر محبوبیت آن و هم باعث دریافت گواهینامه های بین المللی مختلف از کشور کانادا و ایران شده است. این کشتی در بندرگاه جزیره کیش قرار دارد که زیبایی را به چشم می کشد. همچنین می توان گفت کشتی اوستا از نوساز ترین و جدیدترین کشتی های تفریحی در جزیره دیدنی کیش است.

کشتی نوید دریا کیش و سالن فرست کلاس

کشتی اوستا کیش و عرشه ای بزرگ

عرشه کشتی اوستا کیش در نوع خود بی نظیر و فوق العاده بوده که با متراژی حدود 250 متر مربع، از وسعت نسبتا بالایی برخوردار می باشد. روی عرشه کشتی رستورانی زیبا و منحصر به فرد قرار دارد که مهمانان می توانند هنگام میل غذا از لطافت نسیم دریا و فضای فوق العاده لذت ببرند.

کشتی تارا کیش، ارزان ترین کشتی کیش

کشتی اوستا کیش
نمایی جذاب از کشتی تفریحی اوستا کیش

همچنین منوی رستوران این کشتی تفریحی کیش انواع غذاهای لذیذ و با کیفیت را به صورت پکیج در وعده های ناهار و شام در خود دارد. علاوه بر این رستوران، میز و صندلی هایی بر روی عرشه قرار داده شده تا میهمانان بتوانند به همراه دوستان و خانواده خود از چشم انداز زیبای دریای نیلگون خلیج فارس لذت ببرند.

کشتی تفریحی تاپ تورز کیش چه ویژگی هایی دارد؟

لازم به ذکر است عرشه این کشتی با تجهیزاتی مانند سایه بان برقی و سیستم خنک کننده در فصل تابستان مجهز شده که تمام نیاز های میهمانان خود را فراهم خواهد کرد. از نکاتی که باید به آن توجه داشته باشید این است که در دو ساعت اجرای کشتی هرگونه عکاسی ممنوع می باشد و شما می‌توانید از عکاسان حاضر در کشتی استفاده نمایید.

کشتی آرتمیس کیش و قیمتی مناسب

چگونه بلیط کشتی اوستا کیش را رزرو کنیم؟

جهت رزرو بلیط کشتی اوستا کیش کافیست با یک کلیک وارد سایت تفریحات کیش پرشین هتل شوید. سپس در دسته‌بندی تفریحات، کشتی‌های تفریحی را انتخاب کنید. سرانجام لیست تمامی کشتی‌های تفریحی کیش به شما نمایش داده می‌شود که می‌توانید رزرو نمایید. البته به این نکته دقت کنید که سایت پرشین هتل علاوه بر رزرو تفریحات کیش، رزرو تور کیش و هتل کیش را با کمترین قیمت ارائه می‌دهد.

کشتی اوستا کیش
گردشگران بر روی عرشه کشتی تفریحی اوستا کیش
منابع :