اصفهان شهری زیبا و دیدنی است که افراد زیادی برای سفر و تفریح آن را انتخاب می‌کنند. در این شهر اماکن دیدنی، مراکز خرید و مجموعه‌های تفریحی زیادی وجود دارند که در طول اقامت چندروزه‌ شما را سرگرم خواهند کرد. یکی از این مکان‌ها، سیتی سنتر است که با داشتن 750 واحد تجاری، چهارمین مرکز خرید بزرگ دنیا محسوب می‌شود. در این مطلب می‌خواهیم به معرفی سیتی سنتر اصفهان و تمام اطلاعاتی که برای مراجعه به آن نیاز دارید، بپردازیم.

معرفی سیتی سنتر اصفهان

سیتی سنتر مجموعه تجاری، تفریحی و گردشگری بسیار بزرگی است که در قلب شهر اصفهان واقع شده است. این مرکز شامل 7 طبقه بزرگ با مساحت خیلی زیاد و فروشگاه‌های مختلف، پردیس سینمایی، باشگاه‌های ورزشی، غذاخوری و... است. معمولا اغلب مسافرانی که به اصفهان سفر می‌کنند، یک روز کامل را برای بازدید از این مکان اختصاص می‌دهند. کلیه اطلاعاتی را که برای مراجعه به سیتی سنتر نیاز دارید، می‌توانید در ادامه ببینید:

ساعت کاری سیتی سنتر اصفهان

ساعت کاری سیتی سنتر اصفهان از 10 صبح تا 12 شب در ایام عادی و تا 1 بامداد در روزهای پنجشنبه و جمعه است. اما برخی از بخش‌های مجموعه ساعت کاری متفاوتی دارند:

• ساعت کاری فود کورت: 10 تا 24

• ساعت کاری شهربازی: 17 تا 22

• ساعت کاری سینما: 10 تا 24

• ساعت کاری هایپراستار: 10 تا 24

سایت سیتی سنتر اصفهان

شما می‌توانید اطلاعات کامل در مورد این مجموعه را در سایت آن به آدرس www.isfahancitycenter.com ببینید. ساعت کاری و اطلاعات تماس همه بخش‌های مختلف این مرکز در سایت آن درج شده است. همچنین تصاویر زنده از قسمت‌های مختلف مجموعه را هم می‌توانید در سایت آن ببینید.

پیج سیتی سنتر اصفهان

بخشی از فعالیت سیتی سنتر در پیج اینستاگرام آن است. اگر در این شبکه صفحه‌ شخصی دارید، می‌توانید پیج این مرکز را با آدرس instagram.com/isfahancitycenter دنبال کنید.

امور مشتریان سیتی سنتر

این مجموعه برای ارتباط با مراجعه‌کنندگان و اطلاع از پیشنهادات و انتقادات آن‌ها، راه‌های ارتباطی مختلفی را در نظر گرفته است. برای این منظور می‌توان از ایمیل info@isfahancitycenter.com و تلفن ارتباطی 031-5001 (داخلی 1) استفاده کرد.

روزهای تعطیل سیتی سنتر اصفهان

سیتی سنتر در تمام روزهای هفته آماده پذیرایی از مراجعه‌کنندگان است و تنها در تعطیلات رسمی که مربوط به عزاداری‌هاست، بسته خواهد بود.

مرکز سیتی سنتر اصفهان کجاست؟

این مجموعه در بزرگراه دستجری واقع شده است که در ابتدای جاده اصفهان به شیراز قرار دارد. البته مسیرهای دسترسی به آن بسیار ساده است و معمولا هم با وسایل نقلیه عمومی و هم شخصی می‌توان به آن مراجعه کرد. آدرس دقیق و شماره تماس مجموعه نیز عبارت است از:

• آدرس سیتی سنتر: اصفهان، بزرگراه شهید دستجردی

• تلفن سیتی سنتر اصفهان: ۳۶۵۵۰۵۰۴ ۰۳۱

• لوکیشن سیتی سنتر اصفهان

مسیریابی سیتی سنتر سپاهان شهر اصفهان روی نقشه

با جستجویی ساده در نقشه می‌توانید بسیاری از مراکز مهم و شناخته‌شده را بیابید و بر اساس مسیریابی که به شما داده می‌شود، به آن‌ها مراجعه کنید. نام سیتی سنتر واقع در بزرگراه شهید دستجردی هم در تمام اپلیکیشن‌های مسیریابی درج شده است و می‌توانید برای مراجعه از آن‌ها کمک بگیرید. به‌طور کلی برای رسیدن به سیتی سنتر، چند مسیر انتخابی پیش‌روی شما قرار دارد:

دسترسی سیتی سنتر اصفهان با خودرو شخصی

اگر وسیله نقلیه شخصی دارید، می‌توانید لوکیشن مرکز مورد نظر را در نقشه بیابید و بر اساس راهنمای داده‌شده مسیر را طی کنید.

دسترسی سیتی سنتر اصفهان با تاکسی

انتخاب بعدی شما برای مراجعه به این مرکز، تاکسی است. ایستگاه‌های تاکسی مجموعه در دروازه شیراز اصفهان قرار گرفته‌اند و هر زمان از روز که بروید، می‌توانید آن‌ها را ببینید.

دسترسی سیتی سنتر اصفهان با اتوبوس

اگر به دنبال روشی مقرون‌به‌صرفه برای رسیدن به سیتی سنتر هستید، اتوبوس هم گزینه خوبی است. خط آزادی-سیتی سنتر شما را به این مرکز خرید می‌رساند.

دسترسی سیتی سنتر اصفهان با مترو

مترو هم گزینه بعدی برای رسیدن به مرکز خرید سیتی سنتر است. برای طی این مسیر باید در پایانه صفیه پیاده شوید و خود را به این مجموعه برسانید.

امکانات و خدمات موجود در مرکز خرید سیتی سنتر اصفهان

مرکز خرید سیتی سنتر اصفهان مجموعه‌ای بزرگ است که هر تفریح و امکاناتی که فکرش را بکنید، در آن وجود دارد. این پروژه بزرگ شامل فروشگاه‌های مختلف، هایپرمارکت، شهربازی، رستوران، امکانات و خدمات مختلف دیگر است که هرکسی می‌تواند از آن‌ها بهره‌مند شود. در ادامه به چند نمونه از خدمات موجود در این مرکز اشاره خواهیم کرد:

شهربازی سیتی سنتر اصفهان

در سیتی سنتر شهربازی با مساحت 8700 مترمربع در طبقه سوم ساخته شده است. این مکان یکی از بزرگ‌ترین و مدرن‌ترین شهربازی‌های سرپوشیده محسوب می‌شود که در آن 120 دستگاه بازی برای سنین مختلف در نظر گرفته شده که از سال 94 درب‌های خود را به روی عموم مردم باز کرده است.

مجتمع سینمایی سیتی سنتر اصفهان

بخشی از سیتی سنتر به سینماها اختصاص داده شده است که با نام پردیس سینمایی شناخته می‌شوند. در این فضا چندین سالن قرار دارد که با تجهیزات صوتی و تصویری پیشرفته‌ای ساخته شده‌اند. به همین دلیل لذت فیلم دیدن در آن‌ها بسیار زیاد است.

سالن بولینگ سیتی سنتر اصفهان

در بخش مربوط به شهربازی مجموعه، سالن بولینگ هم دیده می‌شود. برای کسانی که به این بازی علاقه دارند، این فضا واقعا جذاب و متفاوت خواهد بود.

غذاخوری سیتی سنتر اصفهان

در طبقه همکف سیتی سنتر، غذاخوری به‌صورت تمام سلف هم در نظر گرفته شده است. این فضا هم برای دورهمی‌ها و هم برگزاری سمینارها و همایش‌ها انتخاب خوبی خواهد بود.

فودکورت سیتی سنتر اصفهان

بخشی از مجموعه سیتی سنتر به فود کورت اختصاص یافته است. در این فضا می‌توانید انواع غذاهای محلی، بین‌المللی و فست‌فودها را با توجه به سلیقه خود انتخاب کنید.

گالری عکاسی سیتی سنتر اصفهان

نگارخانه سیتی سنتر، یک مجموعه بزرگ هنری و فرهنگی به حساب می‌آید. در این فضا می‌توانید آثار هنرمندان مختلف خارجی و ایرانی را ببینید که در چندین سالن بزرگ قرار گرفته‌‌اند.

رستوران های مجلل سیتی سنتر اصفهان

برخی از رستوران‌های سیتی سنتر از نظر کیفی، دکور و سرویس‌دهی واقعا متفاوت هستند. به‌طور مثال فرش استیشن یکی از زیباترین‌ سالن‌هاست که ویوی جذاب و منوی عالی و باکیفیتی دارد. فضای این مجموعه نیز واقعا بی‌نظیر است.

موزه سیتی سنتر اصفهان

در این مجموعه موزه هم قرار گرفته است که در صورت تمایل می‌توانید از آن دیدن کنید. آثار قدیمی و همچنین کلکسیون سازهای قدیمی این موزه قطعا نظر شما را به خود جلب خواهد کرد.

پارکینگ سیتی سنتر اصفهان

بخشی از ساختمان 7 طبقه سیتی سنتر در طبقه منفی 1 و منفی 2 به پارکینگ اختصاص داده شده است. ظرفیت این بخش از مجموعه 5500 خودرو است و اگر از ساعت 11 صبح تا 12 شب به این مرکز مراجعه کنید، می‌توانید خودرو خود را در آن قرار دهید. استفاده از این فضا نیازی به پرداخت هزینه ندارد.

نمازخانه سیتی سنتر اصفهان

نمازخانه سیتی سنتر اصفهان هم در طبقه سوم این مجموعه قرار دارد. این فضا برای مسافرانی در نظر گرفته شده است که فاصله زیادی تا محل اقامتشان دارند و به دنبال فضایی برای خواندن نماز هستند.

کارواش سیتی سنتر اصفهان

موسس سیتی سنتر فکر همه جا را کرده و کارواش را هم برای مراجعه‌کنندگان در نظر گرفته است. در این فضا افراد متخصص و مجربی حضور دارند که خدمات مورد نیاز شما را در اختیارتان قرار می‌دهند. به این ترتیب می‌توانید شست‌شوی کامل اتومبیل خود را با هزینه‌ای برابر با کارواش‌های سنتی و بدون هیچ دستمزد اضافی به این مرکز بسپارید.

آژانس هواپیمایی سیتی سنتر اصفهان

در سیتی سنتر آژانس هواپیمایی هم وجود دارد که با نام پرستیژ تور شناخته می‌شود. این مجموعه با مدیریت امیر مهدی جلوانی فعالیت می‌کند و در طبقه اول مجموعه واقع شده است.

باشگاه بدنسازی سیتی سنتر اصفهان

در سیتی سنتر اصفهان باشگاه بدنسازی پیشرفته و مجهز به دستگاه‌های چربی‌سوزی، ویبره، دمبل‌ها، دستگاه‌های تمرینی مربوط به شکم و... هم وجود دارد. این باشگاه ماهان نام دارد و مقام برترین باشگاه بدنسازی را به خود اختصاص داده است.

کافی شاپ سیتی سنتر اصفهان

در قسمت فود کورت سیتی سنتر چندین کافه هم دیده می‌شوند. در هرکدام از این مراکز می‌توانید منوی متفاوتی از انواع نوشیدنی، کیک‌ها و تنقلات را ببینید و آن‌ها را سفارش دهید.

سالن همایش سیتی سنتر اصفهان

آخرین بخش قابل معرفی در سیتی سنتر هم مرکز همایش بین‌المللی آن است. در این مجموعه بزرگ‌ترین پرده سینمایی کشور قرار دارد که ابعاد آن 13 در 8 متر است و ظرفیت 1070 نفری دارد. همچنین تمام تجهیزات نورپردازی و صوتی روز دنیا هم در آن قرار گرفته‌اند.

نظرات مشتریان درباره پاساژ سیتی سنتر

افراد زیادی به مرکز سیتی سنتر سپاهان شهر مراجعه کرده‌‌اند و نظرات مختلفی در مورد آن ثبت شده که بیشتر آن‌ها مثبت بوده است. اغلب افراد معتقد هستند که رستوران‌های مجموعه بیشترین تاثیر را در جذب گردشگران داشته‌اند و گروهی نیز فروشگاه‌های آن را می‌پسندند. همچنین برخی از مراجعه‌کنندگان که طرفدار فرهنگ و هنر هستند، از کتاب‌فروشی و سینماهای سیتی سنتر استقبال کرده‌اند. در مورد قیمت خدمات مجموعه سیتی سنتر هم نظرات زیادی گفته شده است. برخی از فروشگاه‌های این مکان کالاهای گران‌قیمتی را ارائه می‌دهند و در برخی از آن‌ها نیز هزینه‌ها کاملا مناسب است. به همین دلیل هرکسی از هر قشری، پس از ورود به مجموعه دست خالی از آن خارج نخواهد شد. درنهایت از نظر مشتریان، محیط تمیز، زیبا و لاکچری این مکان از نقاط مثبت دیگر این مجموعه است.

مالک پاساژ سیتی سنتر اصفهان کیست؟

بنیان‌گذار اصلی مجموعه سیتی سنتر، مسعود صرامی است. هدف اصلی‌ او از همان ابتدا ایجاد مرکز خریدی بزرگ، بعد از مجموعه‌ای بود که در دبی تاسیس شد. آقای صرامی متولد سال 1336 است و در سال 1385 به‌عنوان کارآفرین برتر ایران انتخاب شد. او ساختمان‌های دیگری مانند کارخانه سایش سنگ، کارخانه شیمیا صدف، کارخانه صنایع پلاستیک و... را هم در کارنامه کاری خود دارد.

طراحی مرکز سیتی سنتر الهام گرفته از چیست؟

طراحی زیبا و جذاب مرکز خرید سیتی سنتر اصفهان از معماری اصفهان الهام گرفته شده است. بناهای دیگری هم در اصفهان هستند که با این سبک ساخته شده‌اند و از میان آن می‌توانیم به برج کبوتر، میدان نقش جهان، عالی قاپو، چهل ستون و... اشاره کنیم. طراحی این مجموعه توسط فردی به نام Medardo Cadiz انجام شده که خودش صاحب مجموعه Cadiz International, Inc است.

مکان های دیدنی‌های اطراف سیتی سنتر سپاهان شهر

معمولا اگر شما برای مسافرت از روش‌هایی مانند رزرو تور استفاده می‌کنید، راهنمای تور میتواند اطلاعات مفیدی درباره جاهای دیدنی مقصد، به شما بدهد و اگر شما به‌طور شخصی سفر و برای اقامت روش‌هایی مثل رزرو هتل را انتخاب می‌کنید، یکی از راه‌های به‌دست آوردن اطلاعات از جاهای دیدنی شهری که به آن سفر کرده‌اید، خواندن مطالب درباره آن‌هاست که میتواند اطلاعات مفیدی به شما بدهد. به جز خود سیتی سنتر، در اطراف مجموعه هم اماکن دیدنی بسیار زیادی وجود دارند که پیشنهاد می‌کنیم به آن‌ها هم سر بزنید. لیستی از این مراکز و اطلاعات کامل آن‌ها را می‌توانید در ادامه ببینید:

آکواریوم اصفهان

آکواریوم اصفهان اولین آکواریوم تونلی ایران است که 15.5 کیلومتر با سیتی سنتر فاصله دارد. مساحت بزرگ و تونل‌هایی با دیواره‌ شیشه‌ای به شما امکان مشاهده ماهی‌های مختلف را می‌دهند. نزدیک به 6500 موجود زنده شامل 300 تا 350 گونه ماهی، 100 آبزی خطرناک و 6 نوع کوسه در این آکواریوم زندگی می‌کنند.

• آدرس: خیابان الفت، پارک ناژوان

قلعه سارویه

قلعه سارویه یکی از تاریخی‌ترین اماکن دیدنی سیتی سنتر سپاهان شهر است که در حدود 7000 سال قدمت دارد. برای کسانی که به اماکن تاریخی و قدیمی علاقه‌مند هستند، این مجموعه یکی از بهترین مکان‌هاست که در 13 کیلومتری سیتی سنتر واقع شده است.

• آدرس: کناره شمالی زاینده‌رود

پارک مشتاق

اگر به پارک‌های تفریحی علاقه دارید، می‌توانید پس از گشتن در سیتی سنتر به پارک مشتاق سر بزنید. فضای سبز این مکان و طبیعت زیبایی که دارد، قطعا خاطره خوبی را در ذهن شما ثبت خواهد کرد.

• آدرس: خیابان مشتاق، خیابان مشتاق اول

بوستان کوهستان صفه

بوستان کوهستان صفه 6.5 کیلومتر تا ستی سنتر اصفهان فاصله دارد و کوه صفه با ارتفاعی بلند در آن واقع شده است. امکاناتی مانند زیپ لاین، بولینگ، باغ وحش، شهربازی و... را هم می‌توانید در این منطقه ببینید و از آن‌ها استفاده کنید. همچنین چشمه‌های طبیعی و غارهایی هم در این پارک دیده می‌شوند.

• آدرس: بزرگراه شهید صفه

باغ گل اصفهان

اگر به سیتی سنتر رفتید، حتما باغ گل اصفهان را هم ببینید. این مکان 67000 مترمربع مساحت دارد و تنوع بالایی از گونه‌های مختلف گیاهان در آن زندگی می‌کنند. با ورود به آن می‌توانید برکه، آب‌نما، آبشارهای مصنوعی و... را هم ببینید و از دیدن آن‌ها لذت ببرید.

• آدرس: میدان بزرگمهر، ابتدای خیابان سلمان فارسی

هتل های نزدیک سیتی سنتر

بسیاری از کسانی که قصد سفر به اصفهان و اقامت در آن را دارند، ترجیح می‌دهند که هتل‌هایی را انتخاب کنند که در نزدیکی سیتی سنتر واقع شده‌اند. به این ترتیب در هر ساعتی از روز می‌توانند به آن مراجعه کنند و از تفریحات و امکاناتش بهره‌مند شوند. در اینجا لیستی از 10 هتل‌ را که در نزدیکی این مجموعه قرار دارند، نام می‌بریم:

1. هتل آپارتمان بعثت: این هتل از سال 92 احداث شده و مکان اقامتی لوکسی محسوب می‌شود. فاصله این مجموعه تا سیتی سنتر 6 کیلومتر است که با ماشین تنها 10 دقیقه طول می‌کشد.

2. هتل آفتاب: این مجموعه اقامتی دو ستاره دارد و در سال 1397 تاسیس شده است. دسترسی آسان به مراکز تاریخی و گردشگری و فاصله 5 کیلومتری تا سیتی سنتر از جمله ویژگی‌های مثبت هتل آفتاب به‌شمار می‌آیند.

3. هتل ماهان: این هتل دو ستاره در سال 1389 تاسیس شد و با دسترسی خوب به اتوبان‌های اصلی شهر، تنها 7 کیلومتر تا سیتی سنتر سپاهان شهر فاصله دارد.

4. هتل نگین جی: این مجموعه هم با دو ستاره و 3 طبقه در سال 1384 ساخته شد و یک‌بار در سال 96 مورد بازسازی قرار گرفت. فاصله هتل نگین تا سیتی سنتر 5 کیلومتر یا 13 دقیقه است.

5. اقامتگاه سنتی خان نشین: این مجموعه در سال 96 فعالیت خود را آغاز کرد و بنای آن به دوران صفویه بازمی‌گردد. فاصله این هتل تا سیتی سنتر نیز تنها 6 کیلومتر است.

6. اقامتگاه سنتی عمارت سهروردی: مجموعه‌ای زیبا در بافت تاریخی اصفهان است که تنها 9 اتاق دارد. فاصله این اقامتگاه تا سیتی سنتر 8 کیلومتر است.

7. هتل زنده رود: با 5 طبقه در سال 1395 تاسیس شد و فاصله آن تا مجموعه سیتی سنتر 7 کیلومتر است.

8. هتل آوات: مجموعه‌ای یک ستاره است که در شرق میدان نقش جهان واقع شده و فاصله آن تا سیتی سنتر 9 کیلومتر است.

9. هتل کاربات: این اقامتگاه با طراحی زیبا در نزدیکی میدان نقش جهان ساخته شده است. فاصله این مجموعه تا سیتی سنتر 15 دقیقه با خودرو است.

10. هتل رامان: این هتل 3 ستاره دارد و بازسازی آن در سال 1402 صورت گرفت. فاصله این مجموعه تا سیتی سنتر 8 کیلومتر برابر با 15 دقیقه با خودرو است.

لازم به ذکر است که شما میتوانید نسبت به رزرو هتل اصفهان با استفاده از وبسایت پرشین هتل اقدام نمایید. 

سفر به اصفهان و ثبت خاطراتی به یاد ماندنی

سیتی سنتر یکی از مراکز معروف و پرطرفدار در اصفهان است. با مراجعه به این مجموعه می‌توانید ساعاتی از روز خود را به تفریح، گردش، خرید و صرف غذا اختصاص دهید. همچنین امکان اقامت در هتل‌های نزدیک به این مرکز را هم خواهید داشت تا در هر زمان از روز که بخواهید به آن مراجعه کنید. اگر شما هم تجربه مراجعه به این مجموعه را داشته‌اید، حتما نظرات خود را در مورد خدمات آن با ما به اشتراک بگذارید.

عکس و تصاویر سیتی سنتر اصفهان

تصاویر سیتی سنتر اصفهان را با جستجویی ساده در اینترنت هم می‌توانید ببینید؛ البته ما هم در این قسمت چند تصویر از بخش‌های زیبای آن را برای شما به نمایش گذاشته‌ایم:

 

بیشتر بخوانید :
منابع :