هتل هرمس مشهد

2.8 از 5
متوسط 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل هرمس مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
اتاق دو تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
2 نفر
جزییات قیمت
1,200,000 40%
قیمت 1 شب 723,000 تومان
اتاق سه تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
3 نفر
جزییات قیمت
1,800,000 40%
قیمت 1 شب 1,086,000 تومان
اتاق چهار تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
4 نفر
جزییات قیمت
2,200,000 35%
قیمت 1 شب 1,449,000 تومان

امکانات و ویژگی ها

پارکینگ رایگان
اینترنت در اتاق
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
کافی شاپ
اینترنت در لابی
مناسب معلولین
تلویزیون ال سی دی
اینترنت با سرعت بالا
تاکسی سرویس
صندوق امانات در لابی
نمازخانه
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : خیابان امام رضا 16 خیابان عنصری 10
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
3 دقیقه
12 دقیقه
1021 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
10 دقیقه
61 دقیقه
5103 متر
بیمارستان قائم (عج)
8 دقیقه
43 دقیقه
3582 متر
بیمارستان جوادالائمه
5 دقیقه
30 دقیقه
2485 متر
بیمارستان امید
5 دقیقه
42 دقیقه
3472 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل هرمس مشهد یکی از هتل های دو ستاره شیک در مشهد می باشد که به دلیل قیمت مناسب، یکی از محبوب ترین هتل های مشهد نزد زائران امام هشتم محسوب می شود.. این هتل مشهد در خیابان امام رضا 16، خیابان عنصری 10 قرار گرفته و همین امر دلیل دیگری برای مهم بودن آن است.

هتل هرمس مشهد و سبک اتاق ها

هتل هرمس مشهد دارای اتاق های متعدد با طراحی و سبک متفاوت می باشد که هرکدام قیمت هایی مختلف دارند. اتاق های این هتل مشهد شامل اتاق های دو تخته (مناسب برای زوج های جوان)، سه تخته، چهار تخته می شود. لازم به ذکر است اتاق های هتل هیچ چشم اندازی به حرم نداشته و فقط نمای خیابان قابل مشاهده است.

هتل 2 ستاره هرمس تمام اتاق های خود را به امکاناتی نظیر تخت های استاندارد، میز آرایش، سیستم سرمایشی و گرمایشی، حمام، ملزومات بهداشتی، تلویزیون، دمپایی و ... مجهز نموده تا رفاه گردشگران تور مشهد قیمت مناسب را به خوبی فراهم کند. جهت اطلاع از نظافت و تمیزی اتاق ها می توانید به قسمت نظرات در پایین صفحه مراجعه نمایید.

رستوران و امکانات هتل هرمس مشهد

هتل هرمس شهر بهشت از یک رستوران تمیز و زیبا برخوردار بوده که با منوی انتخابی غذای خود را به میهمانان ارائه می دهد. انواع غذاهای ایرانی همراه با کیفتی مطلوب در رستوران هتل سرو می گردد. البته برای سرو غذا در رستورانی شیک تر، توصیه می کنیم رستوران هتل قدس مشهد را حتماً امتحان کنید که هم کیفیت خوب و هم فضایی زیبا دارد.

هتل هرمس مشهد در کافی شاپ خود، میز و صندلی های زیبایی را چیده تا میهمانان هتل در زمان عصرگاهان بتوانند در فضایی آرام؛ یک فنجان چای یا قهوه نوش جان کنند. فضای کافی شاپ بسیار دنج بوده و برای دور همی ها و قرار های دوستانه و رمانتیک بهترین مکان می باشد.

هتل هرمس مشهد مجهز به چه امکاناتی است؟

هتل زیبای هرمس مشهد امکانات بسیار مطلوبی را برای رفاه میهمانان خود تدارک دیده که در ادامه ذکر می شود. این امکانات شامل آسانسور، اینترنت رایگان، خدمات لاندری، امکانات و خدمات ویژه جانبازان و معلولین، فروشگاه، گشت درون و برون شهری (دسترسی راحت به مکان های تاریخی و تفریحی) می شود.

این هتل مشهد دسترسی خوبی به مکان هایی همچون: بازار رضا (10 دقیقه)، مجتمع تجاری زیست خاور (15 دقیقه)، مجتمع تجاری الماس شرق(25 دقیقه)، ایستگاه مترو، ایستگاه بی آر تی و ... نزدیک می باشد. هتل آفریقا مشهد گزینه ی دیگری برای اقامت در شهر بهشت می باشد که قیمتی ارزان تر دارد.

فاصله هتل هرمس مشهد تا حرم چقدر است؟

فاصله هتل هرمس مشهد تا حرم مطهر رضوی با خودرو بیش از 6 دقیقه است، این هتل برای آن دسته از گردشگرانی خوب است که قصدشان از خرید تور مشهد، خرید پوشاک به صورت عمده است.

دلایل رزرو هتل هرمس مشهد چیست؟

از مهم ترین دلایل رزرو هتل هرمس مشهد تمیزی اتاق ها، کیفیت مطلوب و قیمت آن می باشد که سبب شده در زمان رزرو هتل مشهد، مورد توجه بسیاری از افراد باشد.

هر شب اقامت در هتل هرمس مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

برای اقامت در هتل 2 ستاره هرمس باید از شبی 190 هزار تومان تا 400 هزار تومان به صورت میانگین پرداخت کنید که در زمان های مختلف، این نرخ ها تغییر می کند.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل هرمس وجود دارد؟

در هتل هرمس مشهد نمی توان اتاقی به عنوان لوکس را یافت، اما جهت برطرف نمودن این نیاز، می توانید به رزرو اتاق های هتل قصر الضیافه یا هتل قصر بین المللی را رزرو نمایید.

هتل هرمس چه خدمات و امکاناتی دارد؟

هتل هرمس مشهد با توجه به لول خود، دارای امکانات و خدمات مطلوبی می باشد که از جمله آن ها می توان به لاندری، تاکسی سرویس، نمازخانه، اینترنت، اتاق چمدان و ... اشاره کرد.

آدرس هتل هرمس مشهد کجاست؟

هتل هرمس مشهد در خیابان امام رضا، امام رضا 16، خیابان عنصری 10 قرار گرفته است. شما با اقامت در این هتل مشهد می توانید با مکان تاریخی و تجاری دسترسی داشته باشید.

هتل هرمس به چه اماکنی نزدیک است؟

هتل هرمس به بازار هایی همچون پاساژ افشار، مرکز خرید اکسون، مرکز خرید آسمان، سراهای 17 شهریور و ... دسترسی دارد. دسترسی به باغ خونی نیز از دیگر ویژگی های هتل می باشد.

هتل هرمس مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

هتل 2 ستاره هرمس از نظر امکانات و خدمات با هتل قدس مشهد و هتل آفریقا مشهد برابری می کند. هتل هایی که ذکر شد همه 2 ستاره هستند اما هتل قدس مشهد به دلیل نزدیکی فوق العاده به حرم مطهر، بسیار محبوب تر است.

قوانین هتل هرمس چیست؟

هتل زیبای هرمس در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توانید آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل هرمس مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3از 5
آرامش محیط 4از 5
کیفیت غذا 3از 5
موقعیت 2از 5
ارزش خرید 2از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
2.8 از 5
متوسط 1 نظر

بیشترین امتیاز آرامش محیط

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

2.8 از 5 خدمات هتل متوسط بود

در کل از خدمات هتل راضی نبودم

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.