هتل آفریقا مشهد

3.6 از 5
خوب 3 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل آفریقا مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
اتاق دو تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
2 نفر
جزییات قیمت
1,440,000 46%
قیمت 1 شب 789,000 تومان
اتاق سه تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
3 نفر
جزییات قیمت
2,160,000 46%
قیمت 1 شب 1,185,000 تومان
اتاق چهار تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
4 نفر
جزییات قیمت
2,880,000 46%
قیمت 1 شب 1,581,000 تومان
اتاق پنج تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
5 نفر
جزییات قیمت
3,600,000 46%
قیمت 1 شب 1,977,000 تومان

امکانات و ویژگی ها

پارکینگ رایگان
اینترنت در اتاق
اینترنت در لابی
مناسب معلولین
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
کافی شاپ
نمازخانه
گشت درون و برون شهری
اتاق چمدان
تلویزیون ال سی دی
اینترنت با سرعت بالا
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : خیابان 17 شهریور، نبش چهارراه عنصری شرقی
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
4 دقیقه
19 دقیقه
1595 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
9 دقیقه
62 دقیقه
5165 متر
بیمارستان قائم (عج)
10 دقیقه
54 دقیقه
4479 متر
بیمارستان جوادالائمه
6 دقیقه
33 دقیقه
2731 متر
بیمارستان امید
8 دقیقه
52 دقیقه
4369 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل آفریقا مشهد هتلی 2 ستاره است که ازنظر کیفیت ممتاز محسوب می‌شود. این هتل مشهد در یکی از شلوغ ‌ترین نقاط مشهد قرار گرفته است که همین موقعیت مکانی مناسب آن سبب جذب گردشگران بسیاری به سمت آن جذب شوند. 

هتل آفریقا مشهد در سال 1378 تأسیس ‌شد و در سال 1394 نیز مورد بازسازی قرارگرفته است. این هتل در چهار راه عنصری جای گرفته که تا باب الرضا و صحن جامع رضوی، فاصله‌ای 15 دقیقه‌ای دارد. هتل آفریقا مشهد دارای لابی وسیع و مجهزی است که امکاناتی همچون: آکواریوم، تلویزیون LED، مبل‌هایی راحت و ... را دارا می باشد و همچنین بهترین مکان برای لحظاتی انتظار و یا استراحت مهمانان تور مشهد است.

اتاق های تمیز در هتل آفریقا مشهد 

هتل زیبای آفریقا مشهد در 6 طبقه ساختمانی بنا شده است که حدود 52 اتاق را در این طبقات جای می دهد. تمامی واحد های اقامتی در این هتل بسیار تمیز و آراسته هستند که شامل اتاق‌های 2 تخته، 3 تخته و 4 تخته می شوند. در این اتاق ها =پرده‌هایی زیبا و تخت‌هایی راحت، جهت آسایش میهمانان فراهم شده اند.

از جمله امکانات در اتاق های هتل آفریقا در مشهد می توان به سیستم تهویه مطبوع، سیستم اطفاء حریق، یخچال، میزتحریر، حمام به همراه لوازم بهداشتی یک‌نفره، تلفن و ... اشاره نمود. گردشگارن عزیز می توانند با هر تعداد نفرات که دارن، اتاق مورد نظر خود را رزرو نمایند. البته برای مسافرانی که با تعداد کمی همراه سفر کرده اند، هتل زمزم مشهد نیز می تواند یک انتخاب مناسب محسوب شود.

رستوران هتل آفریقا مشهد، صرف غذاهای لذیذ ایرانی در داخل هتل

در هتل جذاب آفریقا مشهد رستورانی با ظرفیت بالغ بر 100 نفر ایجاد شده است که در وعده های صبحانه، ناهار و شام آماده پذیرای مهمانان مقیم در هتل می باشد. این رستوران غذاهای خود را به‌صورت منو انتخابی به میهمانان عرضه می‌کند. ازنظر کیفیت غذایی، می‌توانید به بخش نظرات مردم راجع به هتل آفریقا، در پایان صفحه بروید و نظرات را مشاهده فرمایید. 

امکانات و ویژگی های هتل آفریقا مشهد

از مهم‌ترین ویژگی هتل دو ستاره آفریقا مشهد، نزدیکی آن به مجتمع‌های تجاری 17 شهریور است. مجتمع تجاری آسمان، مجتمع تجاری اکسون، پاساژ قائم و پاساژ افشار که مخصوص لباس‌های مجلسی است، ازجمله مجتمع‌های 17 شهریور هستند که دسترسی آسانی به این هتل نیز دارا می باشند.

در هتل آفریقا مشهد امکاناتی برای رفاه مهمانان ایجاد شده اند که بدون شک رضایت شما عزیزان را به دست خواهند آورد. به همین دلیل است که تور هتل آفریقا مشهد از تهران نیز مورد استقبال قرار گرفته می گیرد. از جمله امکانات هتل می توان به پذیرش 24 ساعته، اتاق چمدان، اینترنت رایگان، نمازخانه و ... اشاره نمود. شما می توایند هتلی با کیفیت بالا تر مانند هتل کیهان مشهد را نیز در لیست انتخاب های خود قرار دهید.

فاصله هتل آفریقا مشهد تا حرم چقدر است؟

هتل آفریقا مشهد تا حرم مطهر رضوی 15 دقیقه با خودرو فاصله دارد که کمی دوری از حرم مطهر، می تواند رزرو این هتل مشهد را کمرنگ نشان دهد.

دلایل رزرو هتل آفریقا مشهد چیست؟

هتل آفریقا مشهد به دلیل هزینه مناسب برای اقامت و نظافت مناسب اتاق ها و رستوران با کیفیت غذای مطلوب و ... همواره مورد توجه زائران تور مشهد قرار می گیرد.

هر شب اقامت در هتل آفریقا، چه مقدار هزینه دارد؟

هتل آفریقا شهر مشهد دارای اتاق های 2 تا 5 تخته می باشد که هزینه هرشب اقامت در این هتل از 140 هزار تومان تا 345 هزار تومان با توجه به نوع اتاق درخواستی، بازه زمانی و تخفیفات هتل متغیر می باشد.

چه تعداد اتاق لوکس درهتل آفریقا مشهد وجود دارد؟

در هتل 2 ستاره آفریقا مشهد نمی توان اتاق لوکسی را یافت اما این هتل دارای یک اتاق 5 تخته با هزینه متغیر هرشب 345 هزار تومان می باشد که می توان این اتاق هتل را لوکس ترین اتاق هتل آفریقا در نظر گرفت.

هتل آفریقا مشهد چه خدمات و امکاناتی دارد؟

از امکانات هتل آفریقا در شهر بهشت می توان به اتاق چمدان، نمازخانه، کافی شاپ، اینترنت رایگان، رستوران و خدمات برای معلولین اشاره کرد.

آدرس هتل آفریقا مشهد کجاست؟

هتل آفریقا مشهد در خیابان 17 شهریور، نبش چهار راه عنصری شرقی قرار گرفته است و به مکان های تاریخی دسترسی خوبی دارد.

هتل آفریقا مشهد به چه اماکنی نزدیک است؟

هتل آفریقا مشهد به راه آهن مشهد، مرکز خرید 17 شهریور و پاساژ قائم، پاساژ افشار، مجتمع آسمان و مجتمع اکسون و باغ خونی و خانه تاریخی داروغه نزدیک می باشد.

هتل آفریقا مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

هتل 2 ستاره آفریقا از لحاظ امکانات و پاکیزگی و خدمات ارائه شده به هتل کیهان مشهد شباهت دارد. البته هتل زمزم مشهد نیز از دیگر گزینه های مشابه برای اقامت می باشد.

قوانین هتل آفریقا مشهد چیست؟

هتل آفریقا شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توایند آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند

مزیت رزرو هتل آفریقا مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3از 5
آرامش محیط 4.7از 5
کیفیت غذا 3.7از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 2.7از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.6 از 5
خوب 3 نظر

بیشترین امتیاز آرامش محیط

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

تاریخ ورود : 1401/11/24
4 از 5 خدمات هتل خوب بود

در کل خوب بود

3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

غذاهاش خیلی تنده و داخل همه چی فلفل میریزن از سوپ و عدسی گرفته تا کوبیده و جوجه و ............... . فقط همراه غذا ماست کم چرب هست و نوشابه یا دوغ (( تنوع خاصی نداره )) . برای اتاق سه تخته نوشته : یک تخت دبل و یک تخت تک نفره (( که فقط سه تا تک نفره بود ))

3.6 از 5 خدمات هتل خوب بود

با سلام و وقت بخیر من این هتل رو به مدت سه شب رزو کردم که لازم است چند نکته را بگم که بقیه با اطمینان بیشتر رزو انجام بدن نقاط قوت : 1- ساکت بودن فضای هتل 2- دسترسی نسبتاً خوب به حرم 3- رفتار آقای محمودی مسئول رزوشن آن لاین عالی بود 4- سرویس به حرم دارد . نقاط ضعف : 1- هر روز اتاق نظافت نمیشد و این اصلا خوب نبود چون باید هر روز خودت سطل را خالی میکردی 2- مینی بار داخل اتاق رایگان نبود حتی آب معدنی هم پولی بود 3- برای حمام فقط باید از شیر آب داغ استفاده میکردی که اون هم فقط آب ولرم بود که به سردی میرفت 4- شیر آب مدام چکه میکرد که شب موقع خواب خیلی اذیت میکرد 5- اخلاق مسئول پذیرش داخل هتل بد بود انگار طلبکار بودن 6- اخلاق خیلی بد بد بد آقای مودیسی (( اگر اشتباه نکنم )) 7- کافی شاپ فعال نیست در صورتیکه داخل سایت نوشته فعال 8- چای ساز ندارد ولی فلاسک دارد که از آب جوش رایگان میتوان استفاده کرد. 9- وسایل حمام فقط شامپو و صابون کوچک داشت . در کل نسبت به قیمت خوب بود

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.