هتل قدس مشهد

3.7 از 5
خوب 8 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل قدس مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
دو تخته کلاسیک
اقامت با فول بورد منو انتخابی
2 نفر
جزییات قیمت
2,000,000 1%
قیمت 1 شب 1,997,000 تومان
دو تخته رویال
اقامت با فول بورد منو انتخابی
2 نفر
جزییات قیمت
2,800,000 1%
قیمت 1 شب 2,797,000 تومان
سه تخته کلاسیک
اقامت با فول بورد منو انتخابی
3 نفر
جزییات قیمت
3,000,000 1%
قیمت 1 شب 2,997,000 تومان
سه تخته رویال
اقامت با فول بورد منو انتخابی
3 نفر
جزییات قیمت
4,200,000 1%
قیمت 1 شب 4,197,000 تومان

امکانات و ویژگی ها

دید حرم
نزدیک به حرم
سرویس ایرانی
رستوران
کافی شاپ
اینترنت در اتاق
اینترنت در لابی
مناسب معلولین
سرویس فرنگی
اینترنت با سرعت بالا
صندوق امانات در لابی
نمازخانه
گشت درون و برون شهری
دید حرم
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : خیابان اندرزگو، اندرزگو 2
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
4 دقیقه
6 دقیقه
511 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
10 دقیقه
55 دقیقه
4593 متر
بیمارستان قائم (عج)
8 دقیقه
45 دقیقه
3740 متر
بیمارستان جوادالائمه
5 دقیقه
24 دقیقه
1975 متر
بیمارستان امید
6 دقیقه
45 دقیقه
3743 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل قدس مشهد یکی از بهترین هتل های 2 ستاره در مشهد می باشد. این هتل در 4 طبقه ساختمانی بنا شده است که در فاصله بسیار کمی تا حرم مطهر قرار گرفته است. بنابراین هتل ذکر شده برای آن دسته از گردشگرانی مناسب است که می خواهند هتل های نزدیک حرم را رزرو کنند. شما می توانید با اقامت در این هتل به صورت پیاده در کمتر از 2 دقیقه به حرم مطهر رضوی دسترسی پیدا کنید.

هتل قدس مشهد از لابی شیک و لوکسی برخوردار است که با وسعت نسبتا بزرگی امکاناتی نظیر مبلمان راحت، تلویزیون صفحه تخت، نمازخانه و ... در داخل این لابی برای رفاه مهمانان در خود جای داده است. شما می توانید در لابی این هتل به راحتی استراحت کنید و یا به گفت و گو با دوستان و عزیزان خود بپردازید.

اتاق های هتل قدس مشهد

هتل قدس مشهد با دارا بودن 65 اتاق و سوئیت متنوع، اقامتی آرام را بنا به سلیقه و نیاز گردشگران تور دقیقه 90 مشهد به ارمغان می آورد. در این هتل شما علاوه بر انتخاب اتاق ها می توانید سوئیت های ویژه این هتل را به عنوان واحد اقامتی خود انتخاب کنید. این سوئیت ها با متراژ نسبتا بالا انتخابی بسیار مناسب برای خانواده های پر جمعیتی می باشد که برای اقامت به این هتل مراجعه می کنند.

این هتل مشهد با در نظر گیری امکاناتی از جمله سیستم تهویه مطبوع، فلاسک، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، سشوار، حمام، امکانات بهداشتی مجزا و... در تمامی اتاق ها و سوئیت ها اقامتی راحت را برای مهمانان به وجود می آورد. همچنین این هتل در اتاق های خود از نظر پاکیزکی و نظافت رضایت شما را جلب خواهند کرد.

امکانات هتل قدس مشهد

هتل 2 ستاره قدس مشهد با اینکه تنها دارای 2 ستاره است اما خدمات و امکاناتی که در این هتل در نظر گرفته شده است با کمی کاستی قابل مقایسه با هتل های سه ستاره می باشد. این امکانات از جمله، خدمات خشکشویی، خدمات خانه داری، خدمات برای ناتوانان جسمی، فکس، پارکینگ، صندوق امانات و... است که مدریت این هتل برای رفاه هرچه مهمانان فراهم می کند.

این هتل مشهد در خیابان اندرزگو واقع گردیده است که می توان گفت بهترین مکان برای اقامت زائرین عزیز می باشد. علاوه بر نزدیکی بسیار زیاد این هتل به حرم که درست در رو به روی صحن باب الجواد قرار گرفته است تا مکان های مهم دیگر نیز فاصله کمی دارد. این مکان های مهم برای زائرین از جمله بازار رضا، بازار فرش فروش ها، حمام قلی بیگ و... می باشد. لازم به ذکر است هتل بسطامی مشهد نیز گزینه ی دیگر برای اقامتی ارزان در مشهد می باشد.

رستوران و کافی شاپ

رستوران این هتل قدس مشهد بهترین مکان در این هتل برای کسانی است که به شکم پرستی علاقه مند هستند. شما می توانید در این رستوران به همراه خانواده و دوستان خود به صرف غذاهای خوشمزه در یک فضای دنج مدرن بپردازید. تمامی غذاهای این رستوران به دست سرآشپزان با تجربه و حرفه با بهترین کیفیت طبخ می گردد. لازم به ذکر است غذاهای این رستوران به صورت سلف سرویس در وعده های صبحانه، ناهار و شام به مهمانان عزیز ارائه داده می شود.

این هتل مقرون به صرفه مشهد با ایجاد یک کافی شاپ دنج فضایی آرام را برای گذراندن ساعاتی بی دغدغه فراهم کرده است. مهمانان می توانند به صرف انواع نوشیدنی سرد و گرم یا دسر های متنوع و ... در این مکان بپردازند. همچنین این مکان برای انجام قرار های دوستانه و یا کاری نیز مناسب می باشد که در صورت پسند نکردن فضای کافی شاپ، می توانید کافی شاپ هتل هانی پارس مشهد را انتخاب نمایید.

فاصله هتل قدس مشهد تا حرم چقدر است؟

هتل قدس مشهد با حرم مطهر رضوی 2 دقیقه فاصله دارد که این موقعیت مکانی عالی هتل از مهم ترین مزیت های آن به حساب می آید.

دلایل رزرو هتل قدس مشهد چیست؟

هتل قدس مشهد به دلیل نزدیکی به حرم مطهر رضوی و دارا بودن اتاق های شیک و بسیار تمیز و مرتب مورد انتخاب مسافران قرار می گیرد. این هتل همچنین با قیمت مناسب در لیست هتل های مشهد، محبوب از نظر گردشگران قرار گرفته که همین می تواند دلیلی برای ترغیب زائرین به سمت آن محسوب شود.

هر شب اقامت در این هتل مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

هزینه هرشب اقامت در هتل با توجه به ظرفیت مهمانان از 410 هزار تومان تا 615 هزار تومان متغیر می باشد که ممکن است در زمان رزرو افزایش نرخ و یا کاهش آن به شما عزیزان ارائه شود.

چه تعداد اتاق لوکس درهتل وجود دارد؟

هتل مذکور دارای اتاق های بسیار شیک و مرتب می باشد اما نمی توان اتاق بسیار لوکسی در این هتل یافت. البته که شیک ترین اتاق هتل اتاق 3 تخته با هزینه هرشب اقامت 615 هزار تومان است که این نرخ بالا تر از دیگر واحد های اقامتی در هتل می باشد. این هتل همچنین دارای سوئیت های بسیار شیک است که می تواند انتخابی ایده آل برای خانواده های عزیز و مسافرین تور مشهد محسوب شود.

هتل چه خدمات و امکاناتی دارد؟

این هتل مشهد با این که یک هتل 2 ستاره است اما امکاناتی در حد هتل های 3 ستاره به مسافران خود ارائه می دهد. از جمله این امکانات می توان به خدمات خشکشویی، خدمات خانه داری، ارائه خدمات به افراد ناتوان جسمی، فکس، پارکینگ، صندوق امانات و... اشاره کرد.

آدرس این هتل کجاست؟

این هتل در یکی از نزدیک ترین خیابان های اطراف حرم به نام خیابان اندزگو قرار گرفته که برای دسترسی به آن کافی است به اندرزگو 2 مراجعه نمایید.

هتل ذکر شده مشهد به چه اماکنی نزدیک است؟

این هتل مشهد علاوه بر نزدیکی به حرم مطهر رضوی، دستسری آسان به اماکن تاریخی مانند حمام مهدی قلی بیک و یا مسجد 72 تن را برای مهمانان مقیم در خود فراهم می کند. همچنین اگر علاقه مند به گشت در بازار های تاریخی به منظور خرید سوغاتی های مشهدی هستید، بازار بزرگ رضا و بازار سرشور در فاصله کم از هتل قرار گرفته اند.

این هتل به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

این هتل مشهد از هر نظر رضایت مهمانان را جلب کرده و باعث رقم زدن خاطراتی خوش از اقامت در شهر مقدس مشهد خواهد شد. با این وجود هتل هایی با نرخ پایین تر و لِول بالا همچون این هتل مانند هتل بسطامی مشهد و هتل هانی پارس مشهد وجود دارند که می توانند شرایطی عالی را از نظر اقامت برای شما عزیزان فراهم کنند.

قوانین هتل چیست؟

این هتل شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توایند آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو این هتل مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو این هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3.4از 5
آرامش محیط 3.6از 5
کیفیت غذا 3.6از 5
موقعیت 4.8از 5
ارزش خرید 2.9از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.7 از 5
خوب 8 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

4.4 از 5 خدمات هتل عالی بود

باتوجه به دسترسی خوب به حرم مطهر و مراکز خرید قیمت هتل خوب بود، رسیدگی و رفتار محترمانه هتل قابل تقدیر است پیشنهاد می گردد ساعات سرو صبحانه ناهار و شام بیشتر شود(در اکثر هتل های مشابه صبحانه تا 10صبح، ناهار تا 15 عصر و شام تا 22شب هم گاها مشاهده شده) مخصوصا برای افراد بچه دار زیر 10سال و همینطور مجوز صبحانه برای بردن به اتاق هم برای افراد بچه دار داده شود گل ها چه گل شود

تاریخ ورود : 1402/7/15
3.6 از 5 خدمات هتل خوب بود

هوالقادر هتل خوب بود ولی متاسفانه رابط کاربری و سایت پس از صدور وچر و تایید اقامت تماس گرفتن و کنسل کردن این کار هم باعث ناراحتی مسافر و هم باعث ایجاد هزینه ناخواسته بیشتر می شود لذا لطفا اگر از قطعی بودن و گارانتی بودن رزرو هتل اطمینان ندارید مثل بقیه سایتها مهلت تایید بگیرید که مسافران اینطوری اذیت نشوند و باعث نارضایتی شان نشود. با تشکر

تاریخ ورود : 1401/10/02
4.2 از 5 خدمات هتل عالی بود

با تشکر

تاریخ ورود : 1401/1/11
2.2 از 5 خدمات هتل متوسط بود

غذای مسموم و نان های کپک زده

تاریخ ورود : 1400/10/16
3.6 از 5 خدمات هتل خوب بود

اتاق جا لباسی نداشت، کمد شکسته بود، مبل کثیف بود

تاریخ ورود : 1400/8/8
2.6 از 5 خدمات هتل متوسط بود

از خانم خسروی تشکر میکنم

4.6 از 5 خدمات هتل عالی بود

من جانباز هستم و این هتل برای جانباز ها بهترین انتخابه

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل قدس مشهد از نظر برخورد پرسنل و کیفیت غذایش خوب بود و از اقامت در این هتل راضی بودیم.

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.