هتل اندیشه مشهد

3.7 از 5
خوب 2 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل اندیشه مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
دو تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سه تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
چهار تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

اینترنت در اتاق
صندوق امانات
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
کافی شاپ
اینترنت در لابی
سالن همایش
اتاق چمدان

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : هفده شهریور شمالی ۵ -داخل کوچه (نواب صفوی ۱۱)
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
4 دقیقه
18 دقیقه
1466 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
9 دقیقه
49 دقیقه
4109 متر
بیمارستان قائم (عج)
11 دقیقه
62 دقیقه
5146 متر
بیمارستان جوادالائمه
4 دقیقه
21 دقیقه
1765 متر
بیمارستان امید
9 دقیقه
60 دقیقه
5036 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل اندیشه مشهد یکی از هتل های نزدیک به حرم مشهد می باشد که به عنوان یک هتل دو ستاره با کیفیت مطلوب فعالیت می کند. این هتل در خیابان نواب صفوی قرار دارد و به دلیل همین موقعیت مکانی عالی سالانه پذیرای گردشگرانی بسیاری از تور مشهد می باشد. 

اتاق هایی با رنگ بندی شاد در هتل اندیشه مشهد

هتل اندیشه مشهد حدود 45 باب اتاق را با تنوع نسبتا خوب در فضای خود ایجاد کرده است. طراحی زیبای این اتاق ها به همراه رنگ بندی شاد و متنوع، حس نشاط را در افراد القا می کند. همچنین امکانات رفاهی در اتاق های هتل شامل سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، حمام، تلویزیون، سرویس بهداشتی و ... می شوند.

رستورانی با طراحی خاص در هتل اندیشه مشهد

در هنگام ورود به رستوران هتل زیبای اندیشه مشهد، مجذوب طراحی دیواره و نورپزدازی سقف این رستوران خواهید شد. چیدمان عالی میز و صندلی ها به همراه منوی متنوع و لذیذ می تواند رضایت شما را از هر لحاظ جلب کند. شما می توانید در وعده های مختلف به رستوران این هتل مراجعه کنید و از غذاهای لذیذ آن لذت ببرید.

تور هتل اندیشه مشهد از تبریز به دلیل کیفیت بالای این هتل اهمیت بالایی برای گردشگران و شهروندان تبریزی دارد. به گونه ای که هرساله شاهد تکمیل شدن ظرفیت این هتل و رزرو توسط تبریزی ها و یا دیگر شهر های کشور خواهیم بود. البته اگر هتلی با کیفیت ضعیف تر اما قیمت مناسب تر را مد نظر دارید ما هتل حکمت مشهد را به شما پیشنهاد می کنیم.

آیا امکانات هتل اندیشه مشهد انتظارات مهمانان را بر طرف می کند؟

در هتل محبوب اندیشه مشهد امکانات در خور یک هتل دو ستاره ایجاد شده است که مهمانان را با توجه به لِول و قیمت خود راضی خواهد کرد. از جمله امکانات در این هتل می توان به تاکسی سرویس، اتاق چمدان، نمازخانه، پذیرش 24 ساعته و ... اشاره نمود. نا گفته نماند که اگر به صورت خانودگی قصد سفر به شهر مشهد را دارید، ممکن است هتلی مانند هتل امیر مشهدانتخابی مناسب تر و برتر نسبت به هتل اندیشه به شمار رود.

فاصله هتل اندیشه مشهد تا حرم چقدر است؟

فاصله هتل اندیشه مشهد تا حرم مطهر بسیار رضوی حدود 13 دقیقه پیاده روی است، همین امر سبب شده تا گردشگران تور مشهد قیمت مناسب ترجیح دهند همواره این هتل را انتخاب کنند.

دلایل رزرو هتل اندیشه مشهد چیست؟

هتل اندیشه مشهد به دلیل اتاق هایی تمیز، خدمات و قیمتی ارزان و همچنین دسترسی به حرم مطهر همواره رزرو می شود. از دیگر دلایل رزرو این هتل قیمت مناسب مشهد، دسترسی به دیگر مکان ها نیز می باشد.

هر شب اقامت در هتل اندیشه مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

برای اقامت در هتل 2 ستاره اندیشه باید از شبی 220 هزار تومان تا 440 هزار تومان پرداخت کنید که قیمت های ذکر شده در بازه زمانی مختلف تغییر خواهد کرد.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل اندیشه وجود دارد؟

در هتل اندیشه مشهد اتاق خاصی که توجه شما را جلب کند وجد ندارد، زیرا این هتل اتقا های 2 تخته و 3 تخته معمولی دارند ولی برای اقامتی لاکچی بهتریت گزینه، هتل درویشی مشهد با هتل قصر بین المللی است.

هتل اندیشه چه خدمات و امکاناتی دارد؟

هتل اندیشه مشهد با توجه به لول خود، دارای امکانات و خدمات مطلوبی می باشد که از جمله آن ها می توان به لاندری، تاکسی سرویس، نمازخانه، اینترنت، اتاق چمدان و ... اشاره کرد.

آدرس هتل اندیشه مشهد کجاست؟

هتل اندیشه مشهد در خیابان نواب صفوی، نواب صفوی 11 قرار گرفته است. این هتل از نظر موقعیت مکانی با هتل هایی همچون آرمان و فیروزه توس نزدیک است.

هتل اندیشه به چه اماکنی نزدیک است؟

هتل اندیشه به مکان هایی همچون مرکز خرید آرمان، مرکز خرید ضامت، بازارهای 17 شهریور و پارک توحید و پارک موضوعی زیارت مشهد نزدیک می باشد.

هتل اندیشه مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

هتل 2 ستاره اندیشه از نظر امکانات و خدمات با هتل حکمت مشهد برابری می کند. اما هتل امیر مشهد بهترین انتخاب برای اقامتی ارزان و با کیفیت می باشد.

قوانین هتل اندیشه چیست؟

هتل زیبای اندیشه در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توانید آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل اندیشه مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 4از 5
آرامش محیط 3.5از 5
کیفیت غذا 3.5از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 3.5از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.7 از 5
خوب 2 نظر

بیشترین امتیاز نظافت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

واقعا از مدیریت وکارکنان هتل کمال تشکر رو دارم چون خیلی خوش برخورد وبا حوصله بودند

3.4 از 5 خدمات هتل خوب بود

نسبت به قیمت بد نبود

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.