هتل امیر مشهد

4 از 5
خوب 3 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل امیر مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
اتاق دو تخته تویین
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
اتاق سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
اتاق چهار تخته
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

پارکینگ رایگان
نزدیک به حرم
اینترنت در لابی
مناسب معلولین
اینترنت در اتاق
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
نمازخانه
اتاق چمدان
مینی بار
تلویزیون ال سی دی
اینترنت با سرعت بالا
روم سرویس 24 ساعته
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : چهارراه شهدا، مقابل باغ نادری
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
4 دقیقه
17 دقیقه
1387 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
8 دقیقه
49 دقیقه
4101 متر
بیمارستان قائم (عج)
9 دقیقه
42 دقیقه
3528 متر
بیمارستان جوادالائمه
4 دقیقه
20 دقیقه
1627 متر
بیمارستان امید
7 دقیقه
43 دقیقه
3532 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل امیر مشهد یکی از هتل‌های 2 ستاره ممتاز مشهد است که با 3 طبقه در سال 1349 در چهارراه شهدا افتتاح شد. این هتل مشهد به دلیل پرطرفدار بودن برای آسایش و رفاه میهمانان سال 1392 مورد بازسازی قرار گرفت تا نزد زائران از کیفیت مطلوبی برخوردار باشد. فاصله ی 9 دقیقه ای تا حرم یکی دیگر از مزیت های هتل امیر است که تور دقیقه 90 مشهد را برای زائرین لذت بخش می کند.

اتاق هایی مناسب برای خانواده ها در هتل امیر مشهد

هتل امیر مشهد با 56 باب اتاق آماده خدمت رسانی به زائران گرامی می باشد. تمام اتاق‌های هتل بسیار شیک و مرتب چیده شده اند. اتاق‌های هتل شامل اتاق دو تخته، سه تخته، چهار تخته می باشد که مجهز به امکاناتی همچون: مبلمان، تلویزیون، تخت‌های استاندارد است. اگر به همراه خانواده و یا عزیزان قصد سفر با تور ارزان قیمت مشهد را دارید، اتاق های این هتل می تواند انتخابی مناسب برای شما محسوب شوند. البته ممکن است در سفر تعداد کمی همراه داشته باشید که در این صورت هتل ناهید مشهد را به شما پیشنهاد می کنیم.

آیا کیفیت غذا در هتل امیر مشهد راضی کننده است؟

هتل امیر مشهد در رستورانش سرو انواع غذاهای ایرانی با منوی انتخابی را در اختیار میهمانان قرار داده است تا سلایق مختلف را پوشش دهد. کیفیت خوب غذا، مکان تمیز و شیک رستوران سبب شده تا میهمانان هتل برای صرف غذا به خارج از هتل مراجعه نکنند. از این رو شما می توانید با خیالی آسوده غذای مورد علاقه خود را در کنار عزیزان صرف کنید. 

چه امکانات عمومی در هتل امیر مشهد وجود دارد؟

هتل امیر مشهد با ارائه ی خدمات عمومی همچون کافی شاپ(سرو انواع نوشیدنی‌ها و خوراکی‌ها در مکانی دنج و شیک)، خدمات نظافت اتاق‌ها، سالن زیبایی، اعلام حریق و... سبب شده تا میهمانانش را راضی نگه دارد. اگرچه این هتل با توجه به لِول و قیمت خود انتظارات مهمانان را بر طرف می کند، اما با این حال پینشهاد می کنم تا با هتل هایی هم سطح مانند هتل حکمت مشهد، مورد مقایسه قرار دهید تا بتوانید اطمینان خاطر را از رزرو خود به دست آورید. 

دسترسی هتل امیر مشهد به مکان های مهم چگونه است؟ 

با رزرو هتل امیر مشهد دسترسی خوبی به مکان هایی نظیر بازار رضا مهم ترین مرکز خرید در نزدیکی حرم مطهر، ایستگاه راه آهن، باغ موزه نادری، بازار مرکزی، مجتمع تجاری الماس شرق(4 کیلومتر) و... خواهید داشت. تور هتل امیر مشهد از هتل کیش یکی از راحت ترین و ارزان ترین تور های موجود برای کیشوندان عزیز است که می تواند سفری دلنشین را رقم زند. 

فاصله هتل امیر مشهد تا حرم چقدر است؟

فاصله هتل امیر مشهد تا آستان امام مهربانی ها به صورت پیاده 15 دقیقه می باشد که در لیست هتل های مشهد نزدیک حرم جایی ندارد. از این رو می توانید هتل های دیگری در نزدیکی حرم مانند هتل قصر الضیافه را رزرو کنید.

دلایل رزرو هتل امیر مشهد چیست؟

قیمت مناسب هتل امیر مشهد و نزدیک بودن به حرم و بازار ها از جمله دلایل رزرو این هتل مشهد می باشد. البته کیفیت و خدمات خوب هتل ذکر شده نیز غافل شد.

هر شب اقامت در هتل امیر مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

برای اقامت در هتل 2 ستاره امیر باید از شبی 200 هزار تومان تا 550 هزار تومان پرداخت کنید که ممکن است در بازه های زمانی مختلف این هزینه ها در تور مشهد تغییر کند.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل امیر وجود دارد؟

در هتل امیر مشهد اتاق فوق العاده ای وجود ندارد اما دارای اتاق هایی می باشد که از نظر نظافت عالی هستند. اما اگر به دنبال رفع این نیاز هستید، پیشنهاد می کنیم هتل سی نور مشهد را بررسی کنید.

هتل امیر چه خدمات و امکاناتی دارد؟

هتل امیر مشهد دارای امکانات و خدمات بسیار خوبی نسبت به لول ستاره های هتل می باشد که توضیحات کامل امکانات هتل در متن داده شده است.

آدرس هتل امیر مشهد کجاست؟

هتل امیر مشهد در خیابان شیرازی، چهارراه شهدا، مقابل باغ موزه نادری قرار گرفته است. همین موقعیت مکانی خوب سبب شده تا اماکن تاریخی دسترسی راحت داشته باشد.

هتل امیر به چه اماکنی نزدیک است؟

هتل امیر به دلیل موقعیت مکانی عالی خود به باغ موزه نادری، بازار مرکزی مشهد، میدان شهدا، بازارچه های سنتی مشهد و ... نزدیک می باشد.

هتل امیر مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

هتل 2 ستاره امیر مشهد از نظر امکانات و خدمات با هتل حکمت مشهد مشابهت دارد. اما هتل ناهید مشهد به نسبت این هتل های 2 ستاره با کیفیت تر است.

قوانین هتل امیر چیست؟

هتل زیبای امیر در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توانید آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل امیر مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 4از 5
آرامش محیط 4از 5
کیفیت غذا 4از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
4 از 5
خوب 3 نظر

بیشترین امتیاز نظافت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

خوب بود

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

خوب بود

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل عالی.... به همه میگم که برن این هتل. خدمات خیلی خوبی داره و ارزان قیمت هم هست

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.