هتل ناهید مشهد

3.8 از 5
خوب 3 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل ناهید مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
دوتخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
کافی شاپ
اینترنت در لابی
مناسب معلولین
اینترنت در اتاق
تلویزیون ال سی دی
تاکسی سرویس
صندوق امانات در لابی
نمازخانه
اتاق چمدان
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : خیابان احمد آباد، سه راه راهنمایی
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
10 دقیقه
60 دقیقه
4988 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
16 دقیقه
101 دقیقه
8360 متر
بیمارستان قائم (عج)
5 دقیقه
19 دقیقه
1574 متر
بیمارستان جوادالائمه
12 دقیقه
71 دقیقه
5892 متر
بیمارستان امید
5 دقیقه
19 دقیقه
1597 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل ناهید مشهد یک هتل دو ستاره کاملا معمولی می باشد که در لیست هتل های ارزان مشهد قرار گرفته است. این هتل اغلب مورد انتخاب مسافرانی قرار می گیرد که قیمت را در اولویت کیفیت و موقعیت مکانی قرار می دهند و قصد دارند رزرو تور مشهد را با پایین ترین قیمت ممکن انجام دهند. 

اتاق هایی مطابق با انتظارات مهمانان در هتل ناهید مشهد 

هتل ناهید مشهد دارای اتاق‌های متعدد و متنوع است. اتاق‌ها شامل: اتاق دو تخته و سه تخته می باشد که به دلیل ارائه ی خدمات متناسب با ظرفیت میهمان داخل اتاق، سبب شده تا افراد اقامت دلنشین و خوبی داشته باشند. امکانات موجود در اتاق نظیر: تخت‌های استاندارد، حمام، سیستم تهویه ی مطبوع و... می باشد.

تمامی اتاق های این هتل جذاب ناهید مشهد به گونه ای در نظر گرفته شده اند که انتظارات مهمانان را از اقامت در یک هتل دو ستاره معمولی بر طرف می کنند. اگر به دنبال هتلی در نزدیکی حرم می گردید که بتوانید به صورت پیاده به هم حرم مطهر رضوی دسترسی پیدا کنید، پیشنهاد می کنم هتل خاور مشهد را مورد انتخاب قرار دهید. 

رستوران هتل ناهید مشهد با کیفیتی مناسب

هتل محبوب ناهید مشهد در رستورانش با رعایت مواردی همچون: ظروف به همراه کارد و چنگال بسیار تمیز و شیک، فضایی با چیدمان منظم سبب شده تا مطابق با سلیقه ی میهمانان باشد. وجود آشپزهای حرفه ای سبب می شود تا کیفیت غذای هتل مطلوب تعبیه شود و رضایت مهمانان را بر طرف کند. 

چه امکانات عمومی در هتل ناهید مشهد وجود دارد؟

هتل دو ستاره ناهید مشهد خدماتی نظیر: رستوران(سرو انواع غذاهای ایرانی با کیفیت مطلوب)، کافی شاپ(با سرو انواع دسرها، نوشیدنی‌های سرد و گرم، کیک ها مکانی مناسب برای صرف عصرانه و دورهمی دوستانه)می باشد. سالن ورزشی و... را با بهترین نحو به میهمانانش ارائه می دهد.

تور هتل ناهید مشهد از کرمان توری مقرون به صرفه است که می توانیم به شهروندان عزیز کرمانی پیشنهاد کنیم. اگر قصد سفر با کمترین قیمت را دارید این هتل می تواند انتخابی راضی کننده به شمار رود. البته هتل تیانا مشهد با کیفیت نسبتا بهتر از این هتل و قیمتی تقریبا یکسان نیز در دسترس شما قرار دارد و آماده پذیرایی از زانرین عزیز می باشد. 
 

فاصله هتل ناهید مشهد تا حرم چقدر است؟

فاصله هتل ناهید مشهد تا حرم مطهر بسیار رضوی بسیار زیاد است به گونه ای که به 25 دقیقه رانندگی با خودرو نیاز است. از این رو برای گردشگرانی که تور مشهد از اصفهان را خریداری کرده اند و می خواهند از شلوغی حرم دور باشند بهترین گزینه است.

دلایل رزرو هتل ناهید مشهد چیست؟

هتل ناهید مشهد از نظر موقعیت و قیمت بسیار عالی بوده که از مهم ترین دلایل رزرو این هتل ارزان مشهد محسوب می شود. از دیگر دلایلی که رزرو این هتل مشهد را محبوب کرده واقع شدن آن در منطقه مرفه نشین مشهد است.

هر شب اقامت در هتل ناهید مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

برای اقامت در هتل 2 ستاره ناهید باید از شبی 200 هزار تومان تا 550 هزار تومان پرداخت کنید که این هزینه ها ممکن است در بازه های زمانی مختلف تغییر کند.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل ناهید وجود دارد؟

هیچ اتاق لاکچری در هتل ناهید مشهد پدا نخواهید کرد چون یک هتل 2 ستاره معخمولی است، اما همان اتاق های معمولی هتل بسیار تمیز و مرتب چیده شده اند.

هتل ناهید چه خدمات و امکاناتی دارد؟

هتل ناهید مشهد دارای امکانات و خدمات بسیار بالایی می باشد که با توجه به لول هتل، عالی محسوب می شود. هزینه مناسب و امکانات عالی از ویژگی های این هتل 2 ستاره مشهد است.

آدرس هتل ناهید مشهد کجاست؟

هتل ناهید مشهد در خیابان راهنمایی، سه راه راهنمایی قرار گرفته که به بسیاری از غرفه های تجاری و برج سلمان، دسترسی دارد.

هتل ناهید به چه اماکنی نزدیک است؟

هتل ناهید به مکان هایی همچون کوهسنگی مشهد، برج سلمان، مرکز خرید زیست خاور، مرکز خرید خورشید، پاساژ قسطنطنیه و ... دسترسی دارد. مهم تر این که به ایستگاه قطار شهری نزدیک بوده و می توان به حرم مطهر مراجعه کرد.

هتل ناهید مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

هتل 2 ستاره ناهید با این که از نظر امکانات و خدمات بسیار مطلوب می باشد. اما از دیگر هتل هایی که در شهر مشهد شباهت بسیاری به هتل ناهید دارد هتل تیانا مشهد است. البته اگر می خواهید در نزدیکی حرم اقامت داشته باشید، پیشنهاد ما به شما هتل خاور مشهد است.

قوانین هتل ناهید چیست؟

هتل زیبای ناهید در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توانید آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل ناهید مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3.7از 5
آرامش محیط 3.7از 5
کیفیت غذا 4از 5
موقعیت 3.7از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.8 از 5
خوب 3 نظر

بیشترین امتیاز کیفیت غذا

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

4.8 از 5 خدمات هتل عالی بود

باسلام بنده مشتری ثابت این هتل هستم و عالیه و رازیم

3.6 از 5 خدمات هتل خوب بود

دوره و کیفیتش پاینه

3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

خوب بود من راضی بودم کیفیت غذا عالی

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.