هتل ارغوان مشهد

4 از 5
خوب 131 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل ارغوان مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
دبل لوکس
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
5,000,000 63%
قیمت 1 شب 1,882,000 تومان
سوییت دو خوابه
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
6,000,000 63%
قیمت 1 شب 2,278,000 تومان
سوییت سه خوابه
اقامت با صبحانه
5 نفر
جزییات قیمت
9,000,000 40%
قیمت 1 شب 5,446,000 تومان
سوییت سه خوابه رو به حرم
اقامت با صبحانه
5 نفر
جزییات قیمت
10,000,000 31%
قیمت 1 شب 6,931,000 تومان
اتاق سینگل
اقامت با صبحانه
1 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

پارکینگ رایگان
پذیرایی در بدو ورود
نزدیک به حرم
تازه تاسیس
دید حرم
سرویس فرنگی
رستوران
کافی شاپ
پارکینگ در هتل
اینترنت در لابی
اینترنت در اتاق
صندوق امانات
سالن همایش
روم سرویس 24 ساعته
خدمات خشک شویی (لاندری)
سشوار
تلویزیون ال سی دی

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : خیابان نواب صفوی، خیابان وحدت، خیابان امیر المومنین، هتل بین المللی ارغوان
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
5 دقیقه
24 دقیقه
1963 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
7 دقیقه
37 دقیقه
3112 متر
بیمارستان قائم (عج)
12 دقیقه
67 دقیقه
5603 متر
بیمارستان جوادالائمه
3 دقیقه
12 دقیقه
1037 متر
بیمارستان امید
10 دقیقه
67 دقیقه
5604 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

سوالات متداول

قوانین کنسلی هتل 5 ستاره ارغوان چیست ؟

لطفاً توجه داشته باشید که برای کنسل کردن رزرو خود، بر اساس قوانین هتل، مبلغی که پرداخت کرده‌اید، حداکثر ظرف ۷ روز کاری به حساب کاربری شما بازگردانده خواهد شد. در مورد رزروهایی که در دوره‌های نوروز و پیک مسافرت صورت می‌گیرند، لطفاً توجه داشته باشید که امکان تغییر و کنسلی وجود ندارد. این محدودیت‌ها به دلیل تقاضای بالا و شلوغی در این دوره‌ها به‌وجود آمده است. برای اطلاع از مبلغ دقیق کنسلی باید با هتل تماس بگیرید. 

ساعت تحویل و تخلیه اتاق در هتل ارغوان مشهد چگونه است؟

در هتل 5 ستاره ارغوان مشهد ساعت تحویل اتاق : 14:00 ساعت تخلیه اتاق: 12:00 است.

قوانین مربوط به پذیرش کودکان در هتل ارغوان چگونه است؟

پذیرش کودکان زیر 5 سال رایگان می باشد و هزینه ی اقامت کودک بالای 5 سال به طور کامل محاسبه می گردد. 

فاصله هتل ارغوان مشهد تا حرم امام رضا چقدر است؟

همان طور که گفتیم هتل تازه‌ساز ارغوان مشهد یکی از هتل‌های نزدیک حرم است. فاصله این هتل تا ورودی‌های مختلف حرم را با هم ببینیم:

  1. نزدیک‌ترین ورودی حرم به هتل ارغوان نواب صفوی است که حدود 1.8 کیلومتر از هتل فاصله دارد، طوری که با 15 دقیقه پیاده روی می‌توانید وارد حرم شوید.
  2. فاصله هتل ارغوان تا ورودی باب الجواد 3.6 کیلومتر است که با حدود 30 تا 40 دقیقه پیاده روی به این ورودی می‌رسید.
  3. فاصله تا ورودی شیرازی هم درست مانند باب الجواد 3.6 کیلومتر است که همان 30 تا 40 دقیقه پیاده روی لازم دار

فاصله هتل ارغوان تا فرودگاه مشهد چقدر است؟

فاصله هتل بین المللی ارغوان مشهد تا فرودگاه مشهد وابسته به مسیر دقیق و متغیرهای ترافیکی است. فاصله تقریبی بین هتل ارغوان و فرودگاه مشهد 20 دقیقه با خودرو(۱۰ کیلومتر و ۲۲۸ متر) است.

سرویس بهداشتی اتاق های هتل ایرانی است یا فرنگی ؟

در هتل ارغوان، سرویس بهداشتی اتاق‌ها هم از نوع ایرانی و هم از نوع فرنگی در دسترس می‌باشد و مسافران بر اساس نیاز خود می‌توانند از هر یک از این سرویس‌ها استفاده کنند.

هتل ارغوان چه وعده های غذایی دارد؟

هتل ارغوان در مشهد دارای بوفه صبحانه، نهار و شام در کافی‌شاپ و رستوران هتل با ویو حرم است. لذت نوش جان کردن غذا در حالی که رو به حرم امام رضا (ع) نشسته‌اید با هیچ ویوی دیگری در دنیا قابل مقایسه نیست. بوفه صبحانه هتل ارغوان مشهد در شکل سلف سرویس ارائه می‌شود.
رستوران هتل ارغوان مشهد با سالن فرش شده و دکوراسیون و نورپردازی خاص خود، محیط جالبی را برای سرو غذا به وجود آورده است. در این رستوران، انواع خورشت، کباب و غذاهای ایرانی در کنار مخلفات و دسرها و نوشیدنی‌ها، به شما خوشامد می‌گویند. سرویس سلف سرویس در رستوران، پاسخگوی هر نوع ذائقه‌ای است. 

نظرات کلی مسافران در مورد این هتل ارغوان چیست؟

به طور میانگین نظرات در مورد هتل ارغوان مشهد خیلی خوب بوده است و برخی از امکانات این هتل کاربران را بسیار خشنود کرده است مانند؛ وضعیت نظافت و خدمات راحتی، خوشرویی و رفتار کارکنان، موقعیت مکانی و دسترسی، کیفیت غذا و پذیرایی، امکانات اقامتگاه.

کدام بیمارستان ها نزدیک هتل ارغوان مشهد قرار دارند؟

بیمارستان‌های امام رضا (ع)، قائم، امام حسین (ع) و امام زمان (عج) به عنوان مراکز درمانی مهم در نزدیکی هتل ارغوان مشهد قرار دارند.

اتاق های هتل ارغوان چند تخته است؟

انواع اتاق‌های این هتل نوساز مشهد به این شرح است:

  1. اتاق یک تخته استاندارد با مساحت 25 مترمربع قابل رزرو برای اسکان یک نفر و کسانی که تنها سفر می‌کنند.
  2. اتاق دو تخته دبل استاندارد همراه با صبحانه دارای وسعت 30 متری و قابل رزرو برای 2 نفر است.
  3. اتاق دو تخته توئین 35 متری و کمی بزرگ‌تر از اتاق دبل است ولی همچنان برای اقامت 2 نفر قابل رزرو می باشد.
  4. اتاق دو تخته دبل لوکس نیز مساحت 40 متری داشته و میزبان میهمانانی است که زوج و دونفره هستند.
  5. سوئیت یکخوابه معمولاً انتخاب خانواده‌ها بوده زیرا این سوئیت 65 متری مناسب برای اقامت یک خانواده 3 نفره است
  6. سوئیت دو خوابه سه نفره از گزینه‌های وسیع و 80 متری است که می‌توانید برای 3 نفر رزرو کنید.
  7. سوئیت سه خوابه پنج نفره مساحت 70 متری داشته و قابل رزرو برای یک جمع دوستانه 5 نفره است.

هتل 5 ستاره ارغوان اتاق vip هم دارد؟

هتل ارغوان مشهد اتاق رویال یا vip دارد که خدماتی فراتر از دیگر اتاق ها دارند. هتل ارغوان در مشهد انواع اتاق‌ها و سوئیت‌های مختلفی را برای اقامت مهمانانش در اختیار قرار می‌دهد. پیشنهاد ویژه در میان اتاق‌های هتل ارغوان سوئیت سه خوابه 7 نفره مشرف به حرم است. این واحد اقامتی 106 متر مربع مساحت داشته و لحظات خوشی را در هتل برایتان رقم می زند.

نزدیک ترین ایستگاه مترو به هتل 5 ستاره ارغوان چیست ؟

نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به هتل 5 ستاره ارغوان در مشهد، ایستگاه مترو خط 2 راه آهن می‌باشد. فاصله تا ایستگاه قطار شهری راه آهن۳ دقیقه با خودرو(۲ کیلومتر و ۲۵ متر) است و امکان دسترسی آسان به حرم مطهر رضوی و دیگر نقاط شهر را فراهم می‌کند. 

مسیرهای دسترسی به هتل ارغوان مشهد چیست؟

این هتل در خیابان نواب صفوی- خیابان وحدت - خیابان امیرالمومنین واقع شده است. فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد برابر با 10 کیلومتر، تا پایانه امام رضا برابر با 5.5 کیلومتر و تا راه آهن مشهد برابر با 6.2 کیلومتر می‌باشد.

مراکز خرید نزدیک هتل ارغوان مشهد کدام است؟

موقعیت جغرافیایی این هتل باعث شده که فاصله آن تا اماکن گردشگری و مراکز خرید کم باشد. همچنین، اگر به خرید علاقه‌مند هستید، بازار رضا و مراکز خرید آرمان و فردوسی را در نزدیکی هتل خواهید داشت. 

نزدیک ترین جاهای دیدنی مشهد به هتل ارغوان چیست؟

مهمانان مقیم درهتل ارغوان مشهد، ضمن دسترسی آسان به حرم مطهر امام هشتم (ع) می توانند با چند دقیقه رانندگی، از جاهایی مانند خانه تاریخی داروغه، کاروانسرای بابا قدرت و گنبد خشتی دیدن کنند.

مزیت رزرو هتل ارغوان از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل ارغوان در مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

دلایل رزرو هتل ارغوان مشهد چیست؟

هتل ارغوان مشهد یک هتل با کیفیت عالی و فضای شیک و زیبا است که در بین دیگر هتل های 5 ستاره شهر مشهد دارای جایگاه بالایی می باشد. هتل ارغوان مشهد با ارائه این امکانات رفاهی که در بالا اشاره کردیم، سعی می‌کند تا اقامتی راحت و لذت‌بخش را برای مسافران خود فراهم کند و تجربه‌ای خاص را به آن‌ها ارائه دهد.

معرفی هتل

درباره هتل ارغوان مشهد

هتل ارغوان مشهد یک هتل 5 ستاره نوساز است که در سال ۱۴۰۱ ساخته شده و در بلوار وحدت و خیابان امیرالمونین قرار دارد. این هتل برخوردار از ۱۳ طبقه و ۱۰۷ اتاق است.
مهم‌ترین مزیت این هتل برای مسافران تور مشهد، موقعیت مکانی آن است که در فاصله‌ای نزدیک با حرم مطهر رضوی و خارج از محدوده طرح ترافیک قرار دارد. مزیت دیگر این هتل‌ مشهد نزدیک حرم، اتاق‌هایی است که ویوی رو به گنبد و بارگاه علی بن موسی الرضا (ع) دارند.

هتل ارغوان در خیابان نواب صفوی، خیابان وحدت، خیابان امیرالمومنین واقع شده و فاصله آن تا حرم مطهر رضوی 15 دقیقه پیاده روی یا 5 دقیقه رانندگی با صحن نواب صفوی حرم مطهر است. همچنین شایان ذکر است که ترانسفر هتل به حرم رایگان است.

امکانات هتل ارغوان مشهد

برای رزرو هتل‌ در مشهد و ساختن لحظاتی خوش در این شهر، هیچ کم و کسری نخواهید داشت. در ادامه به امکانات این هتل 5 ستاره می پردازیم که شامل: لابی بزرگ، پرسنل آموزش دیده و مسلط به زبان عربی و انگلیسی، رستوران بام (روف گاردن) و کافی شاپ ایرانی، رستوران فرنگی، پارکینگ سرپوشیده، خدمات واکس کفش، پذیرش 24 ساعته، سالن همایش و کنفرانس، اطفای حریق، ویلچر، تاکسی سرویس، روم سرویس ۲۴ ساعته، خدمات باربری، خدمات خانه داری، سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، نمازخانه، آسانسور، امکانات رفاهی، رمپ وخدمات معلولین، صندوق امانات شخصی، ترانسفر برگشت با هزینه، اینترنت رایگان و نامحدود در لابی و بسیاری موارد دیگر است.

اتاق‌های هتل ارغوان مشهد

هتل پنج ستاره ارغوان در مشهد انواع اتاق‌ها و سوئیت‌های متنوعی را ارائه می‌دهد تا به نیازهای مختلف مسافران پاسخ دهد. اتاق‌های هتل شامل اتاق‌های سینگل، دبل، استاندارد و لوکس هستند. همچنین، سوئیت‌های مختلفی نیز در هتل وجود دارند.
درباره سوییت‌ها، سوئیت‌های سه خوابه مشرف به حرم با مساحت ۱۰۶ متر، یکی از بهترین گزینه‌های هتل ارغوان است که ظرفیت پذیرش هفت نفر را دارند.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 4.3از 5
آرامش محیط 4.4از 5
کیفیت غذا 3.8از 5
موقعیت 3.8از 5
ارزش خرید 3.7از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
4 از 5
خوب 131 نظر

بیشترین امتیاز آرامش محیط

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

تاریخ ورود : 1402/12/6
5 از 5 خدمات هتل عالی بود

هتل از همه نظر عالی بود . البته قیمت پرداختی ما بابت اتاق پایین تر از هتل های سه ستاره بود . با تخفیف فوق العاده اتاق گرفتیم . تنوع و کیفیت صبحانه با توجه به قیمت پرداختی عالی بود . البته نسبت به هتل های پنج ستاره دیگر تنوع کمتر بود ولی با توجه به قیمت پرداختی من شبی یک میلیون سیصد هزار تومان جای حرفی باقی نیست . تو سایت نظرهای بد زیادی درباره هتل ارغوان ثبت شده بود که من هیچکدام از این نظرهای منفی را ندیدم و به نوعی غیر منصفانه نظر را ثبت کرده بودند .

تاریخ ورود : 1402/12/19
2 از 5 خدمات هتل بد بود

هتل ۵ ستاره ارغوان مشهد به شدت نسبت به سال ۱۴۰۱ افت شدیدی داشته به طوری که هم اکنون ۲ ستاره هم برای اين هتل اضافه هستش از لحاظ تمیزی اتاق ها و وسایل داخل اتاق و همچنین کیفیت بسیار بد صبحانه و ناهار و شام و اقلام مصرفی مثل مسواک و حوله و دستمال کاغذی به صورت کلی من اصلا راضی نبودم در طول اقامت من و خانوادم در این هتل مجبور به عوض کردن اتاق شدم که تاثیری نداشت و همه چیز از اتاق قبلی بدتر بود به طور مثال ظرفشویی گرفته بود لامپ داخل اتاق ها سوخته بود و حوله هایی که ارائه میدادن سوراخ و نخ کش بود واقعا متاسفم به خاطر نبودن نظارت شما و میراث فرهنگی که پول رو از ما دریافت می‌کنید و این چنین خدمات ارائه میدید من اصلا راضی نبودم و از پولی هم که پرداخت کردم راضی نیستم امیدوارم این مبلغ به جیب هرکسی که میره پول دارو و دکتر بشه وسلام

تاریخ ورود : 1402/12/7
3.4 از 5 خدمات هتل خوب بود

ارزش اقامت با این قیمت نداشت.

تاریخ ورود : 1402/12/8
3.6 از 5 خدمات هتل خوب بود

اتاق هتل به شدت سرد بود و تقریبا 6 ساعت طول کشید تا دمای اتاق متعادل شود. البته بیرون هوا منفی 4 درجه بود و احتمالا اتاق چند روز خالی بوده

تاریخ ورود : 1402/12/8
4.6 از 5 خدمات هتل عالی بود

هتل عااالی بود ، مرتب ، تمییز ، بسیار پرسنل مجرب و با احترامی داشت ، حتما باز هم میرم

تاریخ ورود : 1402/11/30
3.8 از 5 خدمات هتل خوب بود

بزرگترین مشکل هتل قبله روبه توالت بود.حوله ها باید روزانه تعویض شود،مایع دستشویی نصب نبود، غذا صبحانه (مربا و عسل) فله ای بود ک از نظر بهداشت مورد قبول نیست.

تاریخ ورود : 1402/11/28
4.6 از 5 خدمات هتل عالی بود

با سلام از محبت شما سپاسگزارم

تاریخ ورود : 1402/11/22
5 از 5 خدمات هتل عالی بود

سلام همه چیز عالی بود ولیکن اگر رستوران جهت صرف ناهار و شام بصورت VIP بود بهتر می شد چون با یک ورودی مشخص غذای میل طبع و راحتر انتخاب می شد

تاریخ ورود : 1402/10/16
2.4 از 5 خدمات هتل متوسط بود

ناهار کیفیت بدی داشت و داخل گوجه یک لارو بزرگ بود که نصف گوجه رو شامل میشد و هنگامی که تذکر دادم فقط توجیه کردن و عذرخواهی نکردن. هنگام صبحانه چای دبش که مشخص شده مصرف انسانی نداره سرو شد. اتاق با عکس موجود در سایت متفاوت و بی کیفیت بود

2.6 از 5 خدمات هتل متوسط بود

این هتل از نظر پلان وامکانات اتاق ها حتی از هتل آپارتمانهای دو ستاره هم ضعیف تر است ،اولا اکثر اتاقها فاقد کمد لباس وحتی محلی برای قرار دادن دارو ولوازم شخصی است ، اتاقها میز و صندلی برای نشستن ندارد واز نظر ساختمانی حتی حمام و توالت که در یک فضا قرار گرفته تراز کف به گونه‌ای است که اگر کسی دوش بگیرد در محل توالت حوضچه آب ایجاد میشود که هر باره ما با حوله آب آنرا خالی میکردیم ،به مسیولین هم گفتیم تایید کردند که در ساخت مشکل دارد وبهمین دلیل ارزان میگیرند (که منطق ندارد و همان پول هم دو برابر ارزش واقعی هتل است در مقایسه با هتلهای دیگر سرویس دادن به اتاقها مثل حوله وآب وچای هم با تاخیری انجام میشود که فرد را منصرف میکند البته پرسنل خوش برخورد ومودبی دارد توصیه جدی بنده اینست که وقت خود را تلف نکنید وبه یک هتل دوستاره دیگر بروید بهتر است

تاریخ ورود : 1402/10/2
4.8 از 5 خدمات هتل عالی بود

باسلام سه اطاق از بیست روز زودتر رزرو کرديم بعدکه مراجع کرديم سه اطاق رو در سه طبقه به مادادند در اين مورد کم لطفی کردن

تاریخ ورود : 1402/9/9
4 از 5 خدمات هتل خوب بود

زحمات بسیاری به آقای گلمکانی دادیم که با سعه صدر راهنما و پاسخگو بودند

تاریخ ورود : 1402/8/18
4.2 از 5 خدمات هتل عالی بود

نظافت و شارژ اتاق ها روزانه انجام شه و ممنونم از برخورد خوب پرسونل

تاریخ ورود : 1402/7/19
3.4 از 5 خدمات هتل خوب بود

...

تاریخ ورود : 1402/7/11
4.4 از 5 خدمات هتل عالی بود

هتل خوبی بود تمیز و پرسنل بسیار خوب

تاریخ ورود : 1402/7/12
3.8 از 5 خدمات هتل خوب بود

خوب

تاریخ ورود : 1402/6/18
4 از 5 خدمات هتل خوب بود

صبحانه ضعیف و تکراری. نظافت عالی.برخورد کارکنان عالی.نبود استخر و باشگاه ضعف. نبود سرویس کافی حرم.بنظر من ی هتل ۴ ستاره خوب است. نه یک هتل ۵ ستاره. با تخفیف بگیرید عالیه

تاریخ ورود : 1402/5/31
2.8 از 5 خدمات هتل متوسط بود

امکانات هتل در مقایسه با سایر هتل های ۵ستاره مشهد واقعا افتضاح بود .امکانات هتل در حد ۳یا۴ستاره بود . مثلا صبحانه حلیم در میز سرو بود اما متاسفانه حلیم تشکیل شده بود از عدسی روز قبل و … املت در حد افتضاح عسل بوی نامطبوع میداد کیک های کوچک مونده بودند ‌پنکیک جالب نبود آب معدنی روز اول که میبایست داخل اتاق میبود نبود . دستمال کاغذی های توالت و معمولی از بی کیفیت ترین نوع دستمال کاغذی بازار انتخاب شده بود . روشویی که برای یک هتلی که دو سال ساخت بود از وضعیت مناسبی برخوردار نبود .(پوسته روی روشویی رفته بود در بعضی از قسمت ها) حمام که افتضاح در کل هتل نسبت به ۵ستاره بودنش نسبت به سایر هم سطح های خودش خیلی پایین تر بود . عملکرد خانه داری اصلا خوب نبود . اتاق های مجاور کسی حمام یا دستشویی میرفت در اتاق کاملا مشخص می‌شد.

تاریخ ورود : 1402/5/20
4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل خوبی بود رفتار پرسنل عالی بود نظافت اتاقها خیلی خوب بود ولی شارژ روزانه انجام نمیشد‌. نور اتاقها خیلی کم بود. آب معدنی رایگان نبود بلکه به قیمت نزدیک به دو برابر حساب کردند.

1.6 از 5 خدمات هتل بد بود

واقعا افتضاح قسمت رزرواسیون افتضاح بود به خصوص اگر از علی بابا بگیرید هیچ کس پاسخگو نبود واقعا درحد سه ستاره هم پاسخگوییشون نبود هتل فقط قصر

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

از بدو ورود رفتار خانم رسپشن تقریبا خوب بود. اما ولکام درینک به نظرم بسیار خنده دار اومد. یه استکان کوچیک آب پرتقال غیرطبیعی که مزه آب میداد بیشتر :D نمای هتل و دیزاین و تمیزی اتاقی که داشتیم خیلی خوب بود. آقایی که وسایلمون رو آوردن و درباره اتاق توضیحاتی دادن بسیار خوش برخورد بودن. اتاق مون تی بگ و قند نداشت بعد از دو بار تماس با کافی شاپ و با کمی تاخیر به دستمون رسید. داخل اتاق سرویس ایرانی نداشت، داخل اتاق امکان استعمال دخانیات (سیگار و قلیان) نیست اما در روف گاردن هتل در طبقه سوم ته مانده های سیگار مشاهده میشد که نمای جالبی نداره. در روف گاردن هتل حتی یک صندلی برا نشستن نیست و بهتره حتما به این مورد رسیدگی بشه. هتل خیلی دوره و به همین دلیل بسیار آرومه. تا حرم پیاده روی خیلی زیادی داره، سرویس رفت به حرم فقط دو بار در روز هست و برگشت باید با اسنپ بیاین.بیشتر از نیم ساعت پیاده روی داره. فروشگاهی داخل هتل وجود نداره (ما که رفتیم و همه مغازه ها خالی بود و انگار هنوز راه نیفتاده). تنوع صبحانه بد نیست چیزهایی که ما دوست داشتیم و میخواستیم بود میتونه بهتر هم بشه. برای یک هتل بین المللی 5 ستاره وجود فضاهایی مثل استخر یا سالن بدنسازی یا حداقل وان تو بعضی اتاق ها لازمه ولی اگه منصف باشیم قیمتش هم نسبت به بقیه هتل های 5 ستاره خیلی مناسبتره. در کل هتل بدی نبود ولی چیزایی که تو توضیحات نوشتنم نیست. بخاطر آرامش و تمیزیش اگه سفر بعدی مون با ماشین شخصی باشه حتما تو گزینه های اقامتمون هست.

تاریخ ورود : 1402/5/19
3.4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل زیبا و عالی ن

تاریخ ورود : 1402/5/6
4.4 از 5 خدمات هتل عالی بود

نسبت به قیمت ارزشمنده

3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

با سلام و خسته نباشید هتل ارغوان مشهد خوب و همه چی عالی بود.

تاریخ ورود : 1402/05/05
3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

با سلام و خسته نباشید هتل ارغوان مشهد خوب و همه چی عالی بود.

3.8 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل تر و تمیز و اروم بود کارکنان مودب صبحانه خوب بود اینکه مثل سایر هتلها دیزاین تیره نداشت خوب بود اتاقها سفبد و دلباز بودن پیشنهاد میکنم به مینی بار دست نزنید چون چندبرابر حساب میکنن باهاتون یخچال شیشه ائیه و ادم وسوسه میشه ولیزموقع خروج با یه عدد نجومی مواجه میشید گشت شهری داشت ک اگه اهل استفاده از تله سیژ نیستید وقتتون رو هدر ندید یه عکس رایگان روی اتاق هدیه بود فاصله تا حرم زیاده و ترانسفر کلا دوبار اونم ساعتای بی ربط بود برای برگشت اسنپ گیر نمیومد رفت و امد سخت بود در کل نسبت به قیمتی ک پرداخت میکنید امکانات قابل قبولی دریافت میکنید در کل راضی بودیم

تاریخ ورود : 1402/03/29
4 از 5 خدمات هتل خوب بود

با سلام نظافت اتاقها مثل توری پنجرهها و پرده نیاز به شسشتشو داشتند نازکی دیوارها سبب انتقال صدا از بیرون یا دیواره های جنبی سایر اتاقها به داخل اتاق میشد دوکاناله بودن سیستم گرمایش و سرمایش در داخل اتاقها(اختصاصی و عمومی) سبب به هم زده شدن دمای مطلوب شده و گاها خیلی اوقات سرد میشد در صورت امکان برنامه ناهار و شام با دو یا سه غذای انتخابی در مبلغ کل رزرواسیون لحاظ کنین تا مسافران در تامین ان دچار اذیت نشوند. ممنون

3.6 از 5 خدمات هتل خوب بود

منو غذای رستوران ضعیف در حد هتل ۳ ستاره بود.تنوع غذایی نداشت.قبلا هتل ۴ستاره رفته بودیم همه چیز عالی بود. پرسنل رستوران خیلی بداخلاق بودند. برخورد مناسب نداشتن. ساعت صبحانه از ۷:۳۰بود که تا ساعت ۸ منتظر بودیم که آماده بشن. پذیرش و نظافت و...عالی بودن . فقط به ما گفته بودن لانژ ورود داریم که چیزی ارائه نکردن. اتاقها تمیز و نور مناسب داشت

تاریخ ورود : 1402/03/23
4.4 از 5 خدمات هتل عالی بود

از هتل راضی بودم

4.6 از 5 خدمات هتل عالی بود

هتل بسیار تمیز و خوبی است فقط ترانسفر به حرم ۲ بار در روز دارن این مشکل رو حل کنن و اینکه دو طرفه بشه عالیه تنها مشکل پیاده روی زیاد و خستگی بود اسنپ برگشت سخت گیر میومد یکسری میگن در حد ۵ ستاره نیست خب البته پولی هم که میدید در حد پنج ستاره نیست شیک و تمیز و کارکنان مودب

تاریخ ورود : 1402/2/30
4 از 5 خدمات هتل خوب بود

درکل خوب بودم متشکرم

تاریخ ورود : 1402/02/23
2.8 از 5 خدمات هتل متوسط بود

هتل با مدیریت ضعیف و پرسنل ضعیف

تاریخ ورود : 1402/02/10
5 از 5 خدمات هتل عالی بود

هتل خیلی خوبی است. ممنون از سایت شما برای قرار دادن در لیست

تاریخ ورود : 1402/2/3
5 از 5 خدمات هتل عالی بود

بنده رضایت کامل ازهتل را دارم

تاریخ ورود : 1402/1/29
5 از 5 خدمات هتل عالی بود

سلام تشکر از همه پرسنل هتل ارغوان همه چی عالی بود

تاریخ ورود : 1402/01/27
3.4 از 5 خدمات هتل خوب بود

باسلام کلاً خوب بود ولی نسبت به هتل پنچ ستاره کمبود هایی داشت صبحانه خوب ولی درحد چهار ستاره نبودن امکانات ورزشی(با توجه به پنج ستاره بودن) وسیله ایاب و ذهاب به حرم ففط رفت داشت علائم راهنمایی در طبقات ناقص

تاریخ ورود : 1401/12/19
4.2 از 5 خدمات هتل عالی بود

تخفیف خوبی لحاظ شده بود ممنون

تاریخ ورود : 1401/12/15
4.8 از 5 خدمات هتل عالی بود

هتل بسیار عالی و خوب

تاریخ ورود : 1401/12/12
4.8 از 5 خدمات هتل عالی بود

سلام وقت بخیر آتلیه هم عالی هم از نظر برخورد و کارشون

تاریخ ورود : 1401/12/10
4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل ارغوان هتل تمیز و خوبی بود ولی چیدمان داخل اتاق اصلا خوب نبود و یکمی موکت های ورودی کثیف بود برای یه هتل پنج ستاره کارکنان هتل همگی عالی خوش رفتار بودن

تاریخ ورود : 1401/12/10
3.8 از 5 خدمات هتل خوب بود

تحویل اتاق ها با دو ساعت تاخیر انجام شد نبودن یکسری امکانات که تو هر هتلی باید باشه

تاریخ ورود : 1401/12/09
3.6 از 5 خدمات هتل خوب بود

در مجموع هتل خوبی است اما انتظار میرود پشتیبان نقش پر رنگ تری ایفا نماید . ممنون از سایت خوب پرشین هتل

تاریخ ورود : 1401/11/27
4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل ارغوان هتل خوبی بود ولی تنوع غذا برای ناهار کم بود

4.6 از 5 خدمات هتل عالی بود

برخورد پرسنل با میهمانان عالی بود بهداشت و نظافت عالی کف اتاقها کامل فرش بود که خیلی خوبی بود خدمات و کیفیت رستوران و تنوع غذا هم عالی بوددر کل ازاقامتون دراین هتل راضی بودیم و به دیگران پیشنهاد میکنیم.

تاریخ ورود : 1401/11/16
2.8 از 5 خدمات هتل متوسط بود

کف اتاق یعنی فرش زیاد لک داشت دوش حمام خراب بود طرف مایع دستشویی پمپ نمی زد فیوز اتاق پرید به موقع نتونستم ب مادر آبجوش بدم مادر شب اول روی تخت احساس خارش داشت با لحاف ولی دراتاق بعدی شب دوم مشکل نداشت شب سوم اتاق مستر حمام وسرویس بشدت سرد بود

تاریخ ورود : 1401/11/13
3.6 از 5 خدمات هتل خوب بود

ارزش این هتل پنج ستاره از لحاظ ظاهری تمیز بود ولی از لحاظ خدمه در حد یک مسافر خونه تمیز بود مخصوصا خانمهایی که در پذیرش کار میکردن یه خوش آمد گویی هم سخت بود براشون مثل اینکه زیاد مسافر دیده بودن دیگه حوصله نداشتن البته خواسته من نسبت به هتل5 ستاره هست باید کلاس هتل داری ببینند

تاریخ ورود : 1401/11/10
4.8 از 5 خدمات هتل عالی بود

درکل همه چیز عالی بود

تاریخ ورود : 1401/10/25
3.8 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل تمیز بود و کارکنان خوش برخورد و خوبی داشت منوی بوفه صبحانه خیلی کمتر از هتل های ۵ ستاره دیگه بود کیفیت غذا خوب نبود و قیمت هام بالا بود

تاریخ ورود : 1401/9/18
4.8 از 5 خدمات هتل عالی بود

ممنون بابت همه چیز

تاریخ ورود : 1401/10/25
3.8 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل خوب و تمیزی بود و کارکنان بسیار خوبی هم داشت فقط اینکه تنوع و کیفیت منوی صبحانه در حد یک هتل ۳ ستاره بود و اینکه کیفیت غذای ناهار و شام هم تعریفی نداشت

4.6 از 5 خدمات هتل عالی بود

هتلی بسیارتمیزوشیک وعالی ازهمه نظررفتارپرسنل عالی بسیارمودب وبااحترام وباشخصیت برخوردعالی ازنظرتمیزی عالی ازنظرغذاعالی محیط ارام وبیصداوارامش وفقطامیدوارم جلودرهتل ماشین برای رفت وامدبه حرم رابذارن ماشین ون مثل بقیه هتل هاعالی میشه ممنون ازمدیریت وپرسنل باخلاق وکاربلدوقابل احترام کمال تشکررادارم

1 از 5 خدمات هتل بد بود

یک هتل غیر حرفه‌ای با روابط عمومی ضعفیف غذای بی کیفیت اتاق نامرتب رفتار پرسنل غیر حرفه‌ای در آخر هم پول 4شکلات بار را با وجود نخوردن و داشتن عکس از لحظه وارد شدن در اتاق با وقاحت از ما گرفتن

1.2 از 5 خدمات هتل بد بود

به معنای واقعی کلمه هتلی در حد یک اقامتگاه درجه پایین در یک بیابان بود رفتار پرسنل افتضاح نظافت اتاق افتضاح دمپایی و ملحفه در اتاق وجود نداشت روتختی بوی بدی میداد انگار نظافت نشده بود غذای فوق العاده بی کیفیت هتلی که سال 1401 تازه آغاز به کار کرده نباشید شیر دستشوییش خراب باشه در آخر هم پول 4تا شکلات را از ما گرفتند با وجود اینکه اصلا ما دست به بار اتاق نزدیم و حتی عکس هم داشتیم ولی تهمت زدن با وقاحت تمام بدون اینکه حتی دوربین های اتاق را قبل از آمدن ما چک کنن یه کار غیر حرفه‌ای که شاید میشه گفت در کار جایی از دنیا این کار رو میکنن با کمال خونسردی و بی ادبی پول شکلات نخورده را از ما گرفتند به هیچ کس توصیه نمیکنم حتی برای لحظاتی از این هتل بی کیفیت استفاده کنه

تاریخ ورود : 1401/8/24
2.8 از 5 خدمات هتل متوسط بود

سرویس دهی ضعیف بود ، منوی غذا ها کم بود

تاریخ ورود : 1401/8/20
4.4 از 5 خدمات هتل عالی بود

هتل تمیز و زیبایی بود رفتار پرسنل عالی بود .فضای هتل و خیلی دوست داشتم همه جا فرش بود و طراحی نما و دیوارها مینیاتور و گل و مرغ و طرح فرش بود کلا به نظرم فضای گرم و دلنشینی داشت .فقط خیابان منتهی به حرم چون مغازه و چیزای جذاب نداشت پیاده روی و ی کم سخت میکرد.

تاریخ ورود : 1401/8/12
4.6 از 5 خدمات هتل عالی بود

بسیار هتل خوبی هست

تاریخ ورود : 1401/08/10
4.4 از 5 خدمات هتل عالی بود

باتشکر فراوان ازسایت پرشین خیلی خیلی هتل خوبی بود پرسنل آموزش دیده وعالی بودن کیفیت غذا وسکوت آرامش هتل هم خیلی خوب بود ..از اینکه تونستم از پرشین هتل قیمت هتل تخفیف بگیریم هم خیلی خوب بود ...ممنون از مدیریت وپرسنل سایت پرشین هتل ❤❤❤

تاریخ ورود : 1401/8/10
4.2 از 5 خدمات هتل عالی بود

من به اسم هتل ۵ ستاره رزرو کردم اما موقع تحویل اتاق گفتن ۴ ستاره ست

4.4 از 5 خدمات هتل عالی بود

تمیزی هتل و اتاق برخورد بسیار عالی و محترمانه پرسنل صبحانه عالی سرویس دهی عالی نزدیکی هتل به حرم و مراکز خرید

تاریخ ورود : 1401/08/05
4.2 از 5 خدمات هتل عالی بود

در کل هتل همه خدماتش عالی بود صبحانشونم قابل قبول بود ولی به نظره من وعده ناهار و شامشون میتونه خیلی خیلی بهتر باشه

تاریخ ورود : 1401/07/28
4.4 از 5 خدمات هتل عالی بود

در کل خوب بود.

4.2 از 5 خدمات هتل عالی بود

همه چیز عالی و تمیز در یک هتل نو فقط چند نکته برای کسانی ک میخوان رزرو کنن: -تمیزی واقعا خوبه برای کسانی مثه ما ک بچه کوچک دارن و حساسن هرموقع هم ز بزنید میان سرویس -صبحانه واقعا تنوع خوبی داره ولی شلوغه و اینکه قیمت نهار و شام گرونه مثلا خورشت ۱۴۴تومان نسبت ب تهران هم زیاده -برخورد پرسنل بسیار مودب و خوب -هتل واقعا جای دنجیه و ساکت البته منطقه راه آهنه و خلوته کلا ، برعکس بعضی هتل ها مثه سی نور و...ک تو جاهای شلوغه .فاصله تا حرم نزدیکه و پیاده راه خوبی هم داره فقط بهتر بود سرویس هم میذاشتن مثل هتل پارسیس ک روبروشه و داره بخصوص ک خانم ها شب ها از اون مسیر نمیشه برن چون خیلی خلوته ولی با اسنپ همه جا میشه رفت و ارزون هم هست -در داخل واحدها گاز نیست فقط چای ساز و مصرف قلیان و سیگار جریمه داره -قیمت خدمات عکاسی و همین طور خوراکی های داخل یخچال را چندبرابر حساب میکنن نمیدونم چرا؟مثلا چیپس ۱۰تومانی ۲۴تومان زدن -اگه نمیخواید از رستوران هتل استفاده کنید توصیه میشه نهار شام نزدیک حرم میل کنید چون دور بر هتل چیزی نیست جز سوپر مارکت و فلافلی -اترنت هتل خوبه بجز شبکه های ایران فیلیمو و شبکه داخلی هتل هم هست کلی فیلم و سریال و کارتون برای بچه ها داره -ما با اینکه فصل خلوتی از دید خودمون رفتیم و طبقه ۸هم بودیم اما بازم هتل پر بود البته شلوغ نبود غیر از زمان صبحانه. بیشتر زائرین هم رعایت میکردن ولی گاهی بچه ها مزاحم بقیه واحدها بودن هتل واقعا نوسازه و تمیز و امکانات خوبی داره لابی شیک و ب روز.کافی شاپ ۲۴ساعته و... برای خودشونم تو دفتر نوشتیم چندتا نکته ریز را البته دیدیم ک همه هم نوشتن اگه ترتیب اثر بدن مثه ساعت دیواری و کمبود ظرف تو واحد و... ما دوس داشتیم این سفر را و بشه بازم این هتل انتخاب میکنیم ممنون از هتل و پرسنل خوبش

تاریخ ورود : 1401/07/25
4.8 از 5 خدمات هتل عالی بود

بسیار هتل تمیز و مرتبی هست و در حال حاظر قیمت فوق العاده خوبی داره برای یک هتل ۵ ستاره داره رفتار و برخورد پرسنل خیلی خوبه و فقط آقایی که مدیر رستوران هست یه مقدار برخورد سردی داره صبحانه متنوع و با کیفیت هست ما یک وعده غذای ناهار در هتل خوردیم که کیفیت معمولی رو به بالا بود و انتظار می رفت کوبیده و جوجه بهتر طعم دار شده باشند و خوشمزه تر باشند و البته قیمت غذا تک پسر منطقی نیست ولی اگر از بوفه ناهار و یا شام استفاده کنید قیمت قابل قبول میشه با تشکر از پرشین هتل

3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

سلام به مدت ۳ شب در سوییت سه خوابه هتل اقامت داشتیم.. فضای هتل از لحاظ آرامش و سکوت خیلی خوب بود تمیزی اتاق نسبتا بد نبود ولی عالی هم نبود داخل اتاق فقط تی بگ رایگان بود، حتی آب معدنی هم پولی بود اتاق سیستم گرمایشی نداشت و شبها بشدت سرد بود تنوع بوفه صبحانه خیلییی کم بود و چیزهایی ک بود هم خوشمزه نبود..به سیب زمینی تنوری سبزی پلویی زده بودن به جای سبزی معطر کیفیت ناهار بشددددت پایین بود و گرااان..سلف بود به اندازه پول یه چلو گردن یا ماهیچه رستوران خوب پول میدادی ولی نهایتا جوجه و لقمه با گوشت بشدت سفت نصیبت میشد ما روز اول مجبورا چون دیگه فرصت بیرون رفتن نبود داخل هتل غذا خوردیم.. سرویس بهداشتی اتاق خیلی تمیز و خوب بود.. در کل کیفیت هتل در حد ۳ ستاره بود نه ۵ ستاره ای که چون جکوزیش هنوز راه نیفتاده ۴ ستاره س..

4.6 از 5 خدمات هتل عالی بود

ما دوشب در هتل ارغوان اقامت داشتیم که بسیار عالی بود،برخورد پرسنل و سکوت و ارامش در هتل و... بسیار قابل قبول بود

تاریخ ورود : 1401/7/12
4.6 از 5 خدمات هتل عالی بود

سلام و ارادت هتل به این خوبی، حداقل سرویس رفت به حرم مطهر داشته باشندخیلی عالی میشود. با تشکر از زحمات دوستان صادقی رسا

تاریخ ورود : 1401/6/24
4.6 از 5 خدمات هتل عالی بود

ددر صورتي كه تو شلوغ ترين تايم مشهد رفتم وقتي وارد هتل ميشيد سكوت خلوتي و ارامشش واقعا فوق العادس برخورد پرسنل خيلي عالي قيمت غذا خيلي الكي زياد و در مجموع انتخاب خوبيه

تاریخ ورود : 1401/6/23
5 از 5 خدمات هتل عالی بود

همه چیز عالی بود...ولی بنظرم میشه که قیمت غذا ها کمی مناسب تر بشه....چون صبحانه که آزاد بود شلوغ بود ولی ناهار و شام خیلی خلوت بود بخاطر قیمت ها...

3.6 از 5 خدمات هتل خوب بود

سلام وقت بخیر.از نظر پنج ستاره بودن اصلا مورد تائید نیست . نکته ارزشمند تمیزی و بهداشت و نو بودن وسائل و تقریبا بروز بودن تجهیزات هتل است .....اما برخورد پرسنل روز اول و آخر خیلی متفاوت بود ...احترام به مسافر در هر حالتی باید رعایت شود ...‌زمان خروج با بچه و چمدان و بار کسی برای کمک نبود وحتی کمکی برای باز کردن در ورودی نشد .....حتی یکی از پرسنل بی احترامی هم کرد که ما چشم پوشی کردیم ....در مورد شارژ روزانه فقط در حد اولیه و نه در حد هتلی که 5 ستاره است ....حتی آب معدنی رو خودمون باید تهیه میکردیم ....پرسنل هتل آیا دوره های خاص هتلداری و مشتری مداری رو میگذرونن؟؟؟؟؟ روی هم رفته اخلاق و خدمات و سرویس اتاقها و کیفیت غذا در شأن هتل پنج ستاره نبود .........آرزوی سلامت و موفقیت و عاقبت بخیری برای همه مردم دنیا وسرزمینم ????

تاریخ ورود : 1401/6/21
4.2 از 5 خدمات هتل عالی بود

سلام. در مجموع خیلی خوب بود. فقط تمیزکردن اتاقها برای ما در این سه روز اصلا انجام نشد. کلی زباله خشک جمع کرده بودیم ????کیفیت ناهار هم متوسط بود نسبت به قیمت. شام هتل نبودیم نظری ندارم. ان شاءالله سالم و تندرست باشید

4.8 از 5 خدمات هتل عالی بود

خانواده ده نفره ما سه شب مهمان هتل بودیم همه چیز فوق العاده عالی دکوراسیون تمیزی عالی برخورد پرسنل عالی ومودبانه تحویل اتاق در کمترین زمان ویو وامکانات اتاق عالی همه چیز خیلی خوب بود وما لذت بردیم حتی ما یک تولد هم در طبقه اول کافی شاپ داشتیم که عالی بودوقطعا انتخاب ما در سفر بعد هتل ارغوان خواهد بود

2.2 از 5 خدمات هتل متوسط بود

انصافا گول پنج ستاره بودن و خوردیم اگر همین و میگفتن سه ستارس اکی بود چون رسیدگی صفر بود خدمات صفر اصلا یه وضعی

تاریخ ورود : 1401/06/10
4.6 از 5 خدمات هتل عالی بود

غذا در بوفه رستوران کم بود و برای سرو غذا معطل میشدیم چون ظرفها خالی میشد برای شارژ کردن دیر اقدام میکردند

تاریخ ورود : 1401/6/5
4.4 از 5 خدمات هتل عالی بود

از هتل و تیم پرشین هتل تشکر می نمایم.

تاریخ ورود : 1401/6/7
4.6 از 5 خدمات هتل عالی بود

تحویل اتاق با تاخیر بود

2.6 از 5 خدمات هتل متوسط بود

اینجانب به همراه خانواده از تاریخ 1 تا 4 شهریور درهتل بین المللی ارغوان مشهد اقامت کردیم . این هتل از نظر زیبایی و دکوراسیون داخلی و تمیزی و برخورد پرسنل در سطح یک هتل 5 ستاره متوسط می باشد ولی در خصوص سرویس دهی درسطح هتل های سه ستاره معمولی است .از جمله نواقص اساسی این هتل در سرویس دهی می توان به موارد زیر اشاره کرد : 1- عدم وجود پرسنل کافی خدماتی برای سرویس دهی مخصوصا در قسمت خانه داری 2-عدم تمیز کردن اتاق ها و سرویس بهداشتی توسط بخش خانه داری در طی چهار روز اقامت ، بطوریکه سطل های زباله ها سرریز شده بود 3- عدم وجود لوازم مصرفی همچون مسواک وغیره که از بدیهی ترین موارد یک هتل چهار ستاره به بالا می باشد . 4-دریافت هزینه گزاف برای هر مورد ضروری ، بعنوان مثال ، در کلیه هتل ها معمولا یک بطری آب 1.5 لیتری برای مصرف مسافران قرار داده می شود .لیکن در این هتل برای همین یک بطری هزینه غیر معمولی و گزافی از مسافران اخذ می شد . 5- غذای رستوران متوسط و خوب ، ولی بسیار گران , بعنوان مثال هزینه 4 پرس قورمه سبزی و جوجه کباب حدود 1.2 میلیون تومان می باشد که می توان با این هزینه غذای بسیار با کیفیت تری از رستوران های خوب مشهد تهیه نمود . 6- عدم وجود تجهیزات ضروری بعنوان مثال عدم وجود کلید اضافی درب برای دو نفر مسافر در یک اتاق ، و اگر کسی پشت درب به هر عنوان بماند می بایست از طبقات مختلف مثلا طبقه دهم به لابی در طبقه اول مراجعه کرده و تقاضا نماید که یکی از پرسنل درب را باز نماید . 7- خراب بودن تجهیزات سرمایش و گرمایش در اتاق ، علیرغم اینکه درموقع تحویل اتاق مورد مذکور توسط فرد تحویل دهند اتاق بررسی گردید ولی در طی چهار روز از قسمت تعمیرات برای رفع خرابی اقدامی صورت نپذیرفت و این باعث سرمای شدید یکی از همراهان گردید . 8- اینکه بیشتر افراد به منظور زیارت و انجام اعمال مذهبی وارد این شهر می شوند ، ولی متاسفانه در اتاق ها حتی یک علامت ساده برای نشان دادن جهت قبله وجود نداشت . در مجموع قیمت فعلی اقامت در هتل مذکور به هیچ عنوان متناسب با کیفیت سرویس دهی و بعد مسافت هتل نسبت به حرم مطهر نیست .

3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

هتل تمیزی هست اتاق ها جادار و خوش نقشه رفتار پرسنل خیلی محترمانه ولی متاسفانه غذای رستوران بسیار بد و گران غذاها تنوع خیلی پایین و پر از روغن و نمک اصلا پیشنهاد نمیکنم توی هتل غذا بخورید

تاریخ ورود : 1401/6/2
3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

کمبود خدمات هتل پنج ستاره مثل نبود آب معدنی ظروف نسکافه داخل اتاق،شامپو موجود دراتاق فاقد نوشته مشخص برای مصرف مناسب بدن یا سر ،نبود شامپونرم کننده برای خانم ها،غذاهای گرم صبحانه افتضاح سرد،سرعت عمل در رستوران خیلی ضعیف،تنوع در پذیرایی صبحانه خیلی ضعیف،نبود برگه راهنما دراتاق برای شماره تماس ها،عکس یادگاری رایگان درهتل

تاریخ ورود : 1401/6/3
4.4 از 5 خدمات هتل عالی بود

تشکر از زحمات پرسنل هتل ارغوان

تاریخ ورود : 1401/6/1
4.2 از 5 خدمات هتل عالی بود

هتل ارغوان عالی بود اقامت خوب و راحتی داشتیم.

4.8 از 5 خدمات هتل عالی بود

سلام.من هر سال چندین بار ب مشهد سفر میکنم ودر اکثر هتل های پنج ستاره مشهد اقامت داشتم مانند(قصر طلایی،الماس۲،درویشی،قصر،سی نور،هما،...) با اینکه بنده ساعت ده ونیم ب هتل رسیدم،با برخورد عالی تیم رزروآسیون ب اطاق راهنمایی شدم.در مدت اقامتم هیچ ضعفی مشاهده نکردم و نظافت و تمیزی هتل بیش از حد تصورم بود.آرامش و سکوت فضای هتل بی نظیر بود.در کل کارکنان و تیم خانه داری درجه یک بودند.این سفر بیاد ماندنی بود و در صورت سفر بعدی حتما انتخاب اولم هتل ارغوان هست.با تشکر ویژه از مدیریت قوی و پرسنل درجه یک هتل ارغوان سپاس،سپاس

4.2 از 5 خدمات هتل عالی بود

اتاق دلباز و تمام لوازم نو شیک و صفحات کنترل نور و دما وتهویه... تاچ و بروز بود نبودن لیوان و قاشق چنگال خمیردندون مسواک و فوم دستشویی که در کامنتها بود صحت داره تو ذوق میزنه گرچه عمدتاً همه ضمن سفر مسواک و خمیردندون شخصی میبرن البته مایع شستشوی مو بدن و دست جداگانه گذاشتن فقط یوزر فرندلی نیستن تنوع صبحانه و بوفه شام خیلی خوب بود نبودن انواع آبمیوه طبیعی تنها کم و کسری صبحانه بود دیزاین کل مجموعه از اتاقها تا راهرو و لابی و رستوران شیک و چشم نواز هست. نکته مثبت دیگه تحویل اتاق در روز ورود بدون هزینه نیم شارژ بود و هزینه بوفه برای کودک از نصف بزرگسال هم کمتر بود.مسوولین بخش گردشگری بروشور و نقشه و...نمیدادند

4.8 از 5 خدمات هتل عالی بود

همه چیز عالی بود مخصوصا برخورد پرسنل هتل در قسمت های پذیرش و خانه داری و همچنین نظارت رستوران خانم شریف زاده . زمان رسیدگی بعد از تماس با پذیرش در کمترین زمان انجام میشد نظافت و تمیزی اتاق عالی بود این هتل را پیشنهاد میکنم . از همه پرسنل خوب هتل ارغوان تشکر میکنم .

تاریخ ورود : 1401/05/15
5 از 5 خدمات هتل عالی بود

همه چیز عالی بود

تاریخ ورود : 1401/5/13
4.6 از 5 خدمات هتل عالی بود

فقط استخرش راه نیافتاده بود.ولی درکل خیلی خوب بود

تاریخ ورود : 1401/5/12
5 از 5 خدمات هتل عالی بود

بسیار عالی بود تمیز و شیک با رسیدگی خیلی خوب واقعا ممنونم

تاریخ ورود : 1401/5/5
4.2 از 5 خدمات هتل عالی بود

به نظرم همه چیز در مجموع خوب بود

تاریخ ورود : 1401/5/8
4.8 از 5 خدمات هتل عالی بود

عالی خوب

تاریخ ورود : 1401/5/2
4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل خوب و تمیزی بود ولی متاسفانه هنوز وسایل که باید موقع ورود داخل سرویسها شارژ بشه وجود نداره

تاریخ ورود : 1401/05/06
3.8 از 5 خدمات هتل خوب بود

سیستم هایی سرمایشی قبل از ورود مسافر چک بشه چون ما به مشکل خوردیم، منو صبحانه و ناهار فوق العاده ضعیف و در حد این هتل نیست، مخصوصا نداشتن صبحانه گرم

تاریخ ورود : 1401/05/04
4.2 از 5 خدمات هتل عالی بود

سلام چهار شب در هتل ارغوان اقامت داشتم بعضی ریزه کاریها دقت بیشتر را می‌طلبد ولی در مجموع راضی هستم

4.8 از 5 خدمات هتل عالی بود

اقامت بسیار خوبی در این هتل داشتیم. مدیریت قوی و حرفه ای در هتل اعمال میشود. هتل نوساز بوده و با امکانات بسیار خوبی تجهیز گردیده. مدیریت هتل به موضوع آموزش کارکنان اهتمام جدی دارد و همین امر موجب گردیده که رفتار کارکنان بسیار مودبانه باشد و مشتری مداری در محووریت رفتار تمامی کادر هتل از مدیریت گرفته تا تمامی کارکنان قرارگیرد. درسفر بعدی حتما در این هتل اقامت خواهیم داشت.

تاریخ ورود : 1401/5/4
2.2 از 5 خدمات هتل متوسط بود

گفتند فاصله تاحرم۳۰۰متر ویا۸ دقیقه اما در واقع بیست دقیقه تا حرم فاصله بود

تاریخ ورود : 1401/4/30
4.6 از 5 خدمات هتل عالی بود

از پرسنل خوب و بسیار محترم و مودب هتل ارغوان کمال تشکر را دارم. همه چیز عالی بود نظافت ؛ دسترسی به حرم؛سکوت و آرامش حتما در سفر بعدی همین هتل رو انتخاب میکنم.????????????????

تاریخ ورود : 1401/3/13
3.4 از 5 خدمات هتل خوب بود

خوب

5 از 5 خدمات هتل عالی بود

از پرسنل بسیار مودب و خوش برخورد هتل سپاسگزارم. منوی صبحانه عالی بود . غذای رستوران متنوع و با کیفیت بود. چهار شب در هتل مستقر بودیم و خیلی راضی بودیم. در سفر بعدی انشالله حتما مجددا همین هتل رو رزرو خواهیم کرد.

تاریخ ورود : 1401/4/29
4 از 5 خدمات هتل خوب بود

همچی خوب بود ولی درسطح پنج ستاره نبود مثلا نوشابه مینی بار اتاق بود ولی درباز کن نداشت یا تو حمام صابون نبود مایع دستشویی نبود

4.2 از 5 خدمات هتل عالی بود

تحویل اتاق بیشتر از یک ساعت طول کشیدما دوتا اتاق ‌کنار هم خواسته بودیم که اول در دوطبقه جدااز هم دادن که با اعتراض ما در یک طبقه با فاصله ی زیاد ارائه شد .تمیزی و نظافت اتاقها خوب بود داخل سرویس مایع دشتشویی نبود دوتا پک کوچک مثل شامپو ها بود که اصلا مناسب نبود همه ی هتلهای پنج ستاره مسواک و خمیر هم دارن که این هتل نداشت . برای ما به اشتباه استفاده از خشکشویی درج شده بود که شاهکار بود صبحانه و برخورد کارکنان خوب بود معماری جدید وجالبی داشت اما لابی اصلا در حد پنج ستاره نبود و گیرایی نداشت سرویس حرم هم نداشت .فاصله تا حرم بصورت پیاده یک ربع بود از صحن جدید امام حسن که ورودی خوب و خلوتی بود وبعد از رد شدن از یک صحن به صحن اصلی آزادی و انقلاب میرسید . قطعا این هتل انتخاب بعدی ما نخواهد بود

2.6 از 5 خدمات هتل متوسط بود

سلام بنده سه شب در اتاق 308 اقامت داشتم نظافت اتاق انجام کامل انجام نشده بود چند نقطه اشغال ریخته شده بود صدای اتاق بغل کامل شنیده می‌شد و انگار باهم تو ی اتاق بودیم شب آخر اتاق بغل تا صبح بیدار بودند و بوی سیگار تا اتاق ما میومد سرویس دهی اصلا خوب نبود مثلا درخواست لیوان کردم بعد هشت ساعت دوباره درخواست کردم کلا شاید تازه تاسیس و هنوز راه نیوفتاده و من دوباره هیچوقت این هتل انتخاب نمیکنم

تاریخ ورود : 1401/4/28
4.2 از 5 خدمات هتل عالی بود

سلام ضمن تشکر از شما موردی که هست معمولا هرچه داخل یخچال قرار می‌دهند مربوط به مهمان است ولیکن در پایان نزدیک به پانصد هزار تومان از ما برای این منظور دریافت کردند درحالی که جلوتر توضیح نداده بودند واین خیلی کار درستی نیست

تاریخ ورود : 1401/4/27
4.2 از 5 خدمات هتل عالی بود

خیلی خوب بود تشکر

تاریخ ورود : 1401/04/25
3.8 از 5 خدمات هتل خوب بود

با توجه به اینکه اصولاً ما تو ایران هتل ۵ستاره واقعی نداریم نظرم رو نسبت به هتل های ۵ستاره که قبلاً تو ایران رفتم میگم. از نظر زیبایی و نظافت انصافا نمره عالی داره . از نظر شارژ روزانه که در حد هتل ۳ستاره بود و همون اول یه آب معدنی و دوتا تی بگ دادن واسه ۴شب که وقتی پرسیدم گفتند هتل گارانتیه و همینم از جیبش میده از نظر صبحانه که سلف سرویس بود تنوعش در حد یه سلف سرویس بین راهی یا بهتر بگم اصلا در حد هتل ۵ستاره نبود مثلاً قهوه برای صبحانه نبود و نان بربری یا سنگک برای ساعت ۹معمولا تمام شده بود. در برخورد کارکنان نمره خوب میدم. در کل نسبت به قیمت شبی ۱۳۰۰ ارزشش رو داشت.

تاریخ ورود : 1401/4/27
4.8 از 5 خدمات هتل عالی بود

با سلام من اگه دوباره به مشهد مسافرت کنم حتما این هتل را انتخاب میکنم ممنون از شما

تاریخ ورود : 1401/4/26
4.2 از 5 خدمات هتل عالی بود

ممنون همه چی خوب بود ولی قیمت غذا داخل هتل بالا بود و کیفیت آنچنانی هم نداشت ولی صبحانه عالی بود

تاریخ ورود : 1401/4/26
4.2 از 5 خدمات هتل عالی بود

هتل نوساز عالی شیک و تمیز و بزرگ

تاریخ ورود : 1401/4/21
4.6 از 5 خدمات هتل عالی بود

فقط صبحانه اتاق نميدادن بد بود وگرنه من قصر طلايي رفتم اتاق اينجا بزرگتر عالى قيمتش خيلى خوب بود بازم انتخاب من همين هتل ممنون

تاریخ ورود : 1401/4/20
4.8 از 5 خدمات هتل عالی بود

ما ٤ شب در هتل ارغوان اقامت داشتيم وهمه چيز عالي

تاریخ ورود : 1401/4/21
4.6 از 5 خدمات هتل عالی بود

ما از همه چى هتل راضى بوديم عالى بود مثل قصر طلايي بود فقط توى اناق صبحانه نميدان خوب نبود بازم من ميام عالى بود

5 از 5 خدمات هتل عالی بود

4 شب در تیرماه 1401 در سوییت یک خوابه اقامت داشتیم. چون جدیدالتاسیس هست بسبار تمیز و مرتب بود. کیفیت صبحانه خوب بود. متأسفانه ناهار و شام روی پکیج ها نیست. ناهار بوفه هست که نسبتا گران هست ولی شام منو انتخابی بود که خوب بود. مهمترین مزیت این هتل نزدیکی به حرم در خیابان آرام و خلوت بود. فاصله هتل تا باب الحسن حدود 10 دقیقه پیاده روی هست. باب الحسن جدیدا باز شده و در نیمه راه رهباغ حضرت زهرا هست و بسیار خلوت با بازرسی سریع هست و اصلا قابل مقایسه با ورودی امام رضا و طبرسی و نواب نیست. فقط برای نیمه شب خیلی خلوت هست و بهتره از اژانس هتل استفاده کنید که تا باب نواب 5 دقیقه با ماشین فاصله داره. امیدوارم کمکی به بقیه شده باشه.

تاریخ ورود : 1401/4/11
2.6 از 5 خدمات هتل متوسط بود

اصلا قابل مقایسه با هتل های پنج ستاره دیگر مثال درویش و‌الماس دو نیست بخصوص خدماتی و رستوران لطفا حتما برید آموزش برای ارائه خدمات به مردم

تاریخ ورود : 1401/04/11
4.2 از 5 خدمات هتل عالی بود

نسبت به ۵ ستاره بودن امکانات رفاهی و نوع وسایل ضعیف بود

تاریخ ورود : 1401/4/7
3.8 از 5 خدمات هتل خوب بود

باسلام و احترام. در تحویل اتاق ظاهرا به دلیل نداشتن نیرو کمی دیر عمل شد.

تاریخ ورود : 1401/3/28
4.8 از 5 خدمات هتل عالی بود

عالی بود

تاریخ ورود : 1401/4/4
3.8 از 5 خدمات هتل خوب بود

ممنون از راهنمایی و همکاری همکارانتان

تاریخ ورود : 1401/4/5
3.4 از 5 خدمات هتل خوب بود

در کل رضایت ندارم و برای گرفتن یک اتاق خیلی اذیت شدم

تاریخ ورود : 1401/04/01
3.8 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل نوساز و شیکی بود. صبحانه کیفیت و تنوع قابل قبولی داشت . تا حرم ۱۰ دقیقه پیاده راه بود . اتاق ها بزرگ و تمیز و مجهز بودن و خیلی برام جالب بود که سینک ظرفشویی هم داخل اتاق وجود داشت. اما ایرادهایی هم داشت، مثلا اینترنتش مدام قطع میشد و شما دوباره باید یوزر و پسورد وارد میکردین طوری که در نهایت بیخیال استفاده از اینترنت هتل میشدین. صدای افراد در اتاق های کناری کاملا شنیده می شد. و کولر هم در اتاقی که ما بودیم طوری کار شده بود که انقدر مستقیم روی تخت میخورد و دماش پایین بود که ترجیح میدادی خاموشش کنی . اما به طور کلی نسبت به قیمت هتل ارزش اقامت رو داشت. با تشکر

تاریخ ورود : 1401/3/30
4.8 از 5 خدمات هتل عالی بود

عالی و خوب

تاریخ ورود : 1401/3/23
4 از 5 خدمات هتل خوب بود

مهمترین مشکل عدم وجودسرویس برای زیارت بخصوص در سحرگاهان است. در هتل اتاق نماز خانه وجود ندارد. در اتاق ما قرآن ومفاتیح ویک جای نماز بزرگ برای نماز وجود نداشت. نهار به صورت سلف سرویس مناسب نیست بهتر است همانند شام باشد.

تاریخ ورود : 1401/03/21
4.6 از 5 خدمات هتل عالی بود

عالی بود

تاریخ ورود : 1401/03/21
4 از 5 خدمات هتل خوب بود

سجاده جهت نماز نداشت ساعت دیواری نداشت.

تاریخ ورود : 1401/03/20
4.2 از 5 خدمات هتل عالی بود

هتل خوبی بود راضی بودم از اقامتم در این هتل.دفعه بعدم میتونه انتخابم همین هتل باشه.

تاریخ ورود : 1401/03/18
3.8 از 5 خدمات هتل خوب بود

تنوع غذا پایین تنوع صبحانه متوسط نزدیک به بالا قیمت سلف نهار نسبت به تنوع و کیفت بالا کافی شاپ متوسط روف ضعیف و بد

تاریخ ورود : 1401/3/13
4.2 از 5 خدمات هتل عالی بود

پرسنل توی لابی کم بود

تاریخ ورود : 1401/3/13
1.6 از 5 خدمات هتل بد بود

خدمات ضعیف

تاریخ ورود : 1401/03/13
3.4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل خوبی بود ولی هتل پنج ستاره بین المللی باید ویژگیهای بیشتری داشته باشه عدم نظافت روزانه اتاقها عدم شارژ وسایل جانبی از جمله آب معدنی تی بگ ودستمال و غیره که هر روز باید شارژ شود سرویس دهی غذا در اتاق ضعیف بود ولی هتلی با دیزاین داخلی فوق العاده بود امیدوارم ک ب موضوعات بالا رسیدگی شود تا در سفر بعدی من مجددا همین هتل و انتخاب کنم با آرزوی موفقیت برای کارکنان هتل

4.8 از 5 خدمات هتل عالی بود

هتل ارغوان مشهد عالی بود واقعا ، یک اقامت عالی و لذت بخش

تاریخ ورود : 1401/3/8
4.8 از 5 خدمات هتل عالی بود

برخورد فوق العاده عالی پرسنل پرشین هتل و هتل ارغوان

4.8 از 5 خدمات هتل عالی بود

اقامت در این هتل فوق العاده عالی بود. از لحاظ رفتار پرسنل، تمیزی و نظافت، سکوت و آرامش، صبحانه کامل و عالی و خوشمزه و در نهایت مدیریت عالی هتل کمال رضایت رو داریم و اگر دوباره به مشهد سفر کنیم این هتل انتخاب ماخواهد بود.

تاریخ ورود : 1401/3/3
4.6 از 5 خدمات هتل عالی بود

ممنون از تمامی کارکنان بابت راهنمایی و خدمات و پیگیریهای رزو هتل مد نظر

تاریخ ورود : 1401/2/31
4.4 از 5 خدمات هتل عالی بود

نصبت به هتل و قیمتش واقعا بینظیر بود ما یک شب رزرو کردیم وقتی دیدیم انقدر عالیه ۱شب دیگه رزرو کردیم

تاریخ ورود : 1401/2/30
5 از 5 خدمات هتل عالی بود

همه چيز عالي بود.

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.