هتل نگین مصلی مشهد

4.1 از 5
خیلی خوب 5 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل نگین مصلی مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
اتاق دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
64,350,000 93%
قیمت 1 شب 4,765,000 تومان
اتاق سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
90,090,000 93%
قیمت 1 شب 6,753,000 تومان
اتاق یک تخته
اقامت با صبحانه
1 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

پارکینگ رایگان
ترانسفر استقبال و بدرقه رایگان
تازه تاسیس
سالن بندسازی رایگان
پذیرایی در بدو ورود
نزدیک به حرم
ترانسفر استقبال رایگان
ترانسفر بدرقه رایگان
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
پارکینگ در هتل
تازه تاسیس
سشوار
تلویزیون ال سی دی
تلویزیون معمولی
روم سرویس 24 ساعته
اینترنت با سرعت بالا
اتاق چمدان

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : مشهد خیابان مصلی نبش مصلی ۳
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
4 دقیقه
22 دقیقه
1852 متر
حرم مطهر (ورودی باب الجواد)
5 دقیقه
25 دقیقه
2075 متر
حرم مطهر (ورودی طبرسی)
6 دقیقه
23 دقیقه
1941 متر
حرم مطهر (ورودی شیرازی)
5 دقیقه
26 دقیقه
2126 متر
حرم مطهر (ورودی نواب صفوی)
2 دقیقه
16 دقیقه
1306 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

سوالات متداول

فاصله هتل نگین مصلی مشهد تا حرم چقدر است؟

فاصله هتل نگین مصلی مشهد تا حرم مطهر رضوی کمتر از 12 دقیقه با خودرو می باشد که همین موضوع یکی از دلایل محبوب بودن این هتل نوساز مشهد برای زائران است.

هر شب اقامت در هتل نگین مصلی مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

هزینه هر شب اقامت در هتل نگین مصلی مشهد بسته به نوع اتاق متغیر می باشد. به عنوان مثال اقامت در اتاق های استاندارد این هتل مشهد از شبی 3 میلیون تومان شروع می شود و در زمان های مختلف این قیمت تغییر می کند.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل نگین مصلی وجود دارد؟

هتل نگین مصلی بیش از 200 اتاق دارد که سوئیت های لوکس آن شامل سوئیت هانی مون، سوئیت کانکت، سوئیت امپریال و سوئیت رویال می شود.

هتل نگین مصلی چه خدمات و امکاناتی دارد؟

از امکانات و خدمات هتل نگین مصلی در شهر مشهد می توان به استخر مخصوص کودکان، استخر بزرگسالان، سونای خشک و بخار، 3 رستوران، جکوزی، سالن بدنسازی، سالن زیبایی، اتاق نمک، خدمات ماساژ، حمام ترکی، پارکینگ و ... اشاره کرد.

دلایل رزرو هتل نگین مصلی مشهد چیست؟

نوساز بودن هتل نگین مصلی مشهد اصلی ترین دلیل برای رزرو آن است که علاوه بر نوساز بودن کیفیت بالای خدمات و کیفیت بالای غذاها هم دلیل دیگری برای رزرو این هتل پنج ستاره نوساز می باشد.

آدرس هتل نگین مصلی مشهد کجاست؟

آدرس هتل نگین مصلی در خیابان مصلی، نبش مصلی 3 است که دسترسی آسانی به ایستگاه اتوبوس بی آر تی و ... دارد.

هتل نگین مصلی مشهد به چه اماکنی نزدیک است؟

هتل 5 ستاره نگین مصلی علاوه بر حرم مطهر به مراکز خرید لوکس آرمان و هفده شهریور، خانه های تاریخی توکلی و داروغه و سراهای سنتی مصلی نزدیک می باشد.

قوانین هتل نگین مصلی چیست؟

هتل پنج ستاره و نوساز نگین مصلی قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توانید آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را عودت نماید.

معرفی هتل

آشنایی با هتل نگین مصلی مشهد

هتل 5 ستاره نگین مصلی مشهد واقع در بلوار مصلی در سال 1402 ساخته شده و دارای 186 اتاق در چهار طبقه است. از مزیت‌های کلیدی این هتل، نزدیک بودن آن به حرم مطهر رضوی است. به‌طوری‌که تا ورودی خیابان نواب صفوی تنها 3 دقیقه با ماشین فاصله دارد. علاوه بر این، این هتل به چندین مرکز خرید مهم مشهد ازجمله آسمان، آکسون، اطلسیه و بازار رضا نزدیک است.

هتل نگین مصلی مشهد، اقامتگاهی پنج ستاره و نوساز است که در سال ۱۴۰۲ در خیابان مصلی مشهد افتتاح شد. این هتل با معماری منحصربه‌فرد و امکانات رفاهی مدرن خود تجربه خاطره‌انگیزی را برای میهمانان به ارمغان می‌آورد.
از جمله امکانات این هتل لوکس می‌توان به رستوران، کافی‌شاپ، اسپا، سالن بدنسازی و استخر اشاره کرد. هتل نگین مصلی با دسترسی آسان به حرم مطهر رضوی، انتخابی ایده‌آل برای رزرو هتل و اقامت موقت زائران و گردشگران محسوب می‌شود.

آدرس هتل نگین مصلی مشهد روی نقشه

آدرس هتل نگین مصلی مشهد روی نقشه در استان خراسان رضوی، شهر مشهد، بلوار مصلی، نبش مصلی ۳ واقع شده است. برای دیدن موقعیت دقیق هتل روی نقشه و راه‌های دسترسی به آن، می‌توانید از وب‌سایت‌های نقشه‌یاب مانند نشان و بلد استفاده کنید.

شماره تلفن هتل نگین مصلی مشهد

شماره تلفن هتل نگین مصلی مشهد برای تماس با رزرواسیون 320300000-051 می‌باشد. اگر نیاز به اطلاعات بیشتری از هتل دارید یا می‌خواهید رزرو اتاق انجام دهید، می‌توانید از این شماره استفاده کنید.

نحوه دسترسی به هتل نگین مصلی مشهد با وسایل حمل و نقل عمومی

برای دسترسی به هتل نگین مصلی مشهد با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی می‌توانید از اتوبوس‌هایی استفاده کنید که در خیابان مصلی و نواب صفوی ترد می‌کنند. همچنین، هتل نگین مصلی خدمات ترانسفر رایگان به حرم مطهر رضوی را در هر زمان از ۲۴ ساعت شبانه‌روز ارائه می‌دهد. این هتل به دلیل مکان مناسب خود، دسترسی آسان به مراکز خرید مهم و حرم مطهر رضوی دارد.

نحوه دسترسی به هتل نگین مصلی مشهد با ماشین شخصی

نحوه دسترسی به هتل نگین مصلی مشهد با ماشین شخصی بسیار راحت است. به‌طوری‌که ترمینال مسافربری امام رضا 4 دقیقه، ایستگاه راه‌آهن 6 دقیقه و فرودگاه بین‌المللی مشهد تنها 17 دقیقه با ماشین از هتل فاصله دارند.

نحوه دسترسی به هتل نگین مصلی مشهد با مترو

برای دسترسی به هتل نگین مصلی در مشهد با مترو باید از خط 1 استفاده کنید. این خط فرودگاه بین‌المللی هاشمی نژاد را به میدان وکیل‌آباد مشهد وصل می‌کند. هتل نگین مصلی در نزدیکی ایستگاه مترو بسیج از خط 1 قرار دارد.

وبسایت هتل نگین مصلی مشهد

شما می‌توانید از طریق آدرس www.hotelneginmosala.com به وبسایت رسمی هتل نگین مصلی مشهد دسترسی داشته باشید. این وبسایت برای آشنایی با امکانات، رزرو اتاق‌ها و سایر خدمات این هتل قابل استفاده است.

پیج هتل نگین مصلی مشهد

پیج رسمی هتل نگین مصلی در مشهد در اینستاگرام با آیدی hotelneginmosala@ شناخته می‌شود. پیج هتل نزدیک به 50 هزار فالوور دارد و اطلاعات خوبی را درباره هتل و رزرو تور به اشتراک می‌گذارد.

امکانات و خدمات هتل نگین مصلی مشهد

هتل نگین مصلی مشهد که یک هتل پنج ستاره است، امکانات و خدمات متنوعی را برای میهمانان خود می‌کند؛ مثلا هتل از خدمات ترانسفر رایگان به حرم مطهر رضوی و فرودگاه برخوردار است. مجموعه آبی هتل نیز امکاناتی مانند استخر بزرگسالان، استخر کودکان، جکوزی، سونای خشک و بخار و حمام ترکی وجود دارد. از خدمات ویژه هتل برای میهمانان VIP نیز می‌توان به مینی‌بار رایگان و شارژ میوه و شیرینی روزانه اشاره کرد. در اینجا برخی از امکانات و خدمات برجسته این هتل زیبا و مجلل معرفی شده است.

رستوران هتل نگین مصلی مشهد

رستوران هتل نگین مصلی مشهد انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را در منوی خود دارد و با معماری سنتی و محیط آرام خود تجربه خاطره‌انگیزی را برای میهمانان رقم می‌زند. همچنین، هتل دارای بوفه شام رایگان برای میهمانان است که در طول اقامت خود می‌توانند از آن بهره‌مند شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد منو و ساعات کاری رستوران، به وب‌سایت رسمی هتل مراجعه کنید یا با هتل تماس بگیرید.

استخر هتل نگین مصلی مشهد

مجموعه آبی هتل نگین مصلی مشهد شامل استخر بزرگسالان، استخر کودکان، سونای خشک و بخار، جکوزی و حمام ترکی است. این امکانات با هدف ارائه تجربه‌ای لذت‌بخش برای میهمانان طراحی شده‌اند. استفاده از استخر برای میهمانان هتل رایگان است، اما احتمالا دارای محدودیت زمانی خواهد بود.

سونا هتل نگین مصلی مشهد

هتل نگین مصلی مشهد دارای امکانات سونا خشک و سونا بخار است که برای استفاده از میهمانان در نظر گرفته شده است. از این امکانات ممکن است با هزینه استفاده شود و برای اطلاع از قیمت‌ها و ساعات دسترسی، بهتر است به وب‌سایت رسمی هتل مراجعه کنید.

جکوزی هتل نگین مصلی مشهد

نگین پنج ستاره مصلی مشهد امکانات رفاهی بسیار خوبی ازجمله جکوزی همراه با هزینه دارد. برای اطلاعات بیشتر در مورد هزینه استفاده از جکوزی هتل می‌توانید به وب‌سایت آن مراجعه کنید یا با هتل تماس حاصل فرمایید.

سالن بدنسازی هتل نگین مصلی مشهد

سالن بدنسازی هتل نگین مصلی مشهد به میهمانان خدمات رایگان ارائه می‌دهد. این سالن به دستگاه‌های پیشرفته و روز بدنسازی دنیا مجهز شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ساعات کاری سالن بدنسازی هتل و امکانات آن می‌توانید به وب‌سایت رسمی هتل مراجعه کنید.

خدمات اسپا در هتل نگین مصلی مشهد

هتل نگین مصلی که یکی از هتل‌های پنج ستاره در شهر مقدس مشهد است، خدمات اسپا با هزینه را به میهمانان خود ارائه می‌دهد. این خدمات شامل جکوزی، سونا خشک و بخار، حمام ترکی و ماساژ است. هتل همچنین امکاناتی مانند استخرمخصوص کودکان، استخر بزرگسالان، سالن زیبایی و اتاق نمک دارد.

آشنایی با اتاق های هتل نگین مصلی مشهد

هتل نگین مصلی مشهد دارای انواع اتاق‌ها و سوئیت‌ها با امکانات متنوع و گوناگون است. این هتل درمجموع ۱۸۶ اتاق برای رزرو هتل مشهد دارد که در ۴ طبقه آن قرار گرفته‌اند. انواع اتاق‌های موجود در هتل نگین مصلی به شرح زیر هستند.

  • اتاق یک تخته - مناسب برای ۱ نفر با ۱ تخت سینگل.
  • اتاق دو تخته توئین - برای ۲ نفر با ۲ تخت سینگل.
  • اتاق دو تخته دبل - برای ۲ نفر با ۱ تخت دبل.
  • سوئیت یک خوابه، امپریال دوتخته - با ظرفیت 2 نفر
  • اتاق‌های سه تخته و چهار تخته - برای خانواده‌ها و گروه‌های بزرگ‌تر.

برای اطلاع از قیمت‌ها، تخفیف‌ها و رزرو اتاق می‌توانید از وب‌سایت پرشین هتل استفاده کنید.

امکانات ویژه اتاق های هتل نگین مصلی مشهد

از امکانات ویژه اتاق های هتل نگین مصلی مشهد می‌توان به مینی بار رایگان در اتاق‌های VIP، شارژ میوه و شیرینی روزانه برای اتاق‌های VIP، سوئیت‌های نگین، امپریال و رویال به‌صورت رایگان اشاره کرد. علاوه بر این، تمامی مهمانان می‌توانند از بوفه شام رایگان در طول اقامت خود بهره‌مند شوند.

تصاویر هتل نگین مصلی مشهد

برای مشاهده تصاویر بیشتر از هتل نگین مصلی مشهد می‌توانید به وبسایت یا پیج رسمی این هتل مراجعه کنید. در بخش‌های قبلی آدرس وبسایت و پیج رسمی هتل نگین مصلی در اینستاگرام را به شما معرفی کردیم اما شما برای رزرو هتل با سهولت بیشتر می‌توانید تمامی اقدامات را به کمک سایت پرشین هتل پیش ببرید.

قیمت رزرو آنلاین هتل نگین مصلی مشهد با تخفیف از سایت پرشین هتل

برای دریافت بهترین نرخ‌ها می‌توانید اقامت خود را در هتل نگین مصلی از طریق سایت پرشین هتل رزرو کنید. قیمت رزرو آنلاین هتل نگین مصلی مشهد با تخفیف از سایت پرشین هتل در بخش بالا قابل مشاهده است. البته توجه داشته باشید که قیمت‌ها به تاریخ و زمان رزرو بستگی دارد و ممکن است در زمان استفاده از تور مشهد با قطار تغییر کنند.

قوانین کنسلی هتل نگین مصلی مشهد

قوانین کنسلی در هتل نگین مصلی مشهد به شرح زیر است.

  1. کنسلی تا 4 روز قبل از ورود مهمان - بدون کسر هزینه
  2. کنسلی تا 3 روز قبل از ورود مهمان - 25% کسر هزینه یک شب به ازای هر اتاق
  3. کنسلی تا 2 روز قبل از ورود مهمان، 50% کسر هزینه یک شب به ازای هر اتاق
  4. کنسلی تا 1 روز قبل از ورود مهمان، 70% کسر هزینه یک شب به ازای هر اتاق
  5. کنسلی در روز ورود مهمان، کسر هزینه کامل یک شب به ازای هر اتاق

لطفا قبل کنسلی حتما با هتل تماس بگیرید تا از آخرین جزییات و قوانین هتل مطلع شوید.

نظرات و تجربیات مسافران قبلی هتل نگین مصلی مشهد

در مجموع نظرات مشتریان قبلی در مورد هتل نگین مصلی مشهد بسیار مثبت است. بر اساس اطلاعات دریافتی، میهمانان هتل از کیفیت غذا، پاکیزگی لابی و اتاق‌ها، عملکرد کارکنان و امکانات هتل رضایت کامل دارند.

برخی از نظرات مثبت به نزدیکی هتل به حرم مطهر، ترانسفر رایگان به فرودگاه و حرم، تنوع و کیفیت غذای خیلی خوب، زیبایی و تمیزی هتل، نوساز بودن آن، استخر زیبا و تمیز و پرسنل خوش‌برخورد و باتجربه اشاره می‌کنند.

جاذبه های گردشگری اطراف هتل نگین مصلی مشهد

هتل نگین مصلی با موقعیت مکانی عالی خود در مشهد دسترسی به جاذبه‌های زیارتی، گردشگری و تاریخی شهر را تسهیل می‌کند. در اطراف این هتل بزرگ می‌توانید از مکان‌های زیر دیدن کنید.

  • حرم مطهر امام رضا (ع) با ترانسفر رایگان ۲۴ ساعته هتل
  • مراکز خرید معروفی مانند آسمان، آکسون، اطلسیه و بازار رضا با فرصت‌های خوب برای خرید و گشت‌وگذار
  • اماکن تاریخی متعدد مانند مقبره فردوسی

برای کسب اطلاعات بیشتر و برنامه‌ریزی دقیق‌تر از جزییات و خدمات و رزرو تور مشهد حتما با پرشین هتل تماس بگیرید.

فاصله هتل نگین مصلی مشهد تا حرم امام رضا (ع)

فاصله هتل نگین مصلی مشهد تا حرم امام رضا (ع) به‌صورت پیاده حدود 25 دقیقه و با خودرو تقریبا 3 الی 4 دقیقه است. البته خود هتل خدمات ترانسفر رایگان به حرم دارد که می‌تواند برای زائران بسیار مفید باشد.

رزرو اتاق با بهترین قیمت و کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت‌ها و خدمات ویژه هتل نگین مصلی مشهد را از پرشین هتل بخواهید. امیدواریم اقامتی دلپذیر و زیارتی مقبول با رزرو هتل های مشهد مقدس داشته باشید.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 4.6از 5
آرامش محیط 4.4از 5
کیفیت غذا 3.8از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 3.6از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
4.1 از 5
خیلی خوب 5 نظر

بیشترین امتیاز نظافت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

2.6 از 5 خدمات هتل متوسط بود

پذیرش بسیار ناکارامد

تاریخ ورود : 1403/2/27
3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

کیفیت غذا خیلی پایین بود نسبت به هتل پنج ستاره

4.8 از 5 خدمات هتل عالی بود

برخورد پرسنل عالی جو هتل بسیار انرژی مثبت صاحب هتل و همسرشون بسیار خوش اخلاق و خوش برخورد

4.8 از 5 خدمات هتل عالی بود

برخورد پرسنل عالی جو هتل بسیار انرژی مثبت صاحب هتل و همسرشون بسیار خوش اخلاق و خوش برخورد

5 از 5 خدمات هتل عالی بود

فوق العاده بود

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.