هتل علمدار مشهد

2.9 از 5
متوسط 6 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل علمدار مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
اتاق دو تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
2 نفر
جزییات قیمت
1,100,000 11%
قیمت 1 شب 987,000 تومان
اتاق سه تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
3 نفر
جزییات قیمت
1,500,000 2%
قیمت 1 شب 1,482,000 تومان

امکانات و ویژگی ها

پارکینگ رایگان
نزدیک به حرم
پذیرایی در بدو ورود
اینترنت در اتاق
صندوق امانات
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
پارکینگ در هتل
اینترنت در لابی

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : خیابان امام رضا 5، چهنو 6
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
4 دقیقه
9 دقیقه
788 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
11 دقیقه
59 دقیقه
4870 متر
بیمارستان قائم (عج)
9 دقیقه
43 دقیقه
3572 متر
بیمارستان جوادالائمه
6 دقیقه
27 دقیقه
2252 متر
بیمارستان امید
7 دقیقه
42 دقیقه
3463 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل علمدار مشهد یکی از هتل های 2 ستاره در مشهد می باشد. این هتل تازه ساخت در خیابان امام رضا 5 قرار دارد که از فاصله نسبتا خوبی تا حرم مطهر رضوی برخوردار می باشد. این هتل مشهد مناسب برای مسافرانی است که به دنبال یک هتل نسبتا خوب با قیمتی بسیار مناسب در نزدیکی حرم مطهر هستند.

هتل زیبای علمدار در مشهد دارای یک لابی دنج و کوچک است که از امکانات و خدمات این هتل به حساب می آید. این لابی با فضایی راحت و شیک خود مکانی مناسب برای استراحت و یا گفت و گو مهمانان هتل فراهم کرده است. علاوه بر این شما مهمانان تور مشهد می توانید قرار های دوستانه خود را در این لابی برگذار کنید که بسیار مناسب برای این نوع کار ها می باشد.

اتاق های هتل علمدار مشهد

هتل 2 ستاره علمدار در مشهد دارای اتاق هایی مناسب برای یک اقامت راحت می باشد. کف این اتاق ها کاملا با موکت پوشانده شده است و تخت ها نیز بسیار راحت می باشند که رضایت مهمانان عزیز را به همراه خواهد داشت. ناگفته نماند تمام این اتاق ها به طور کامل نظافت می شوند و از نظر تمیزی و بهداشت جای هیچگونه نگرانی برای شما وجود ندارد.

هتل علمدار در مشهد امکانات رفاهی خوبی نیز در اتاق های خود برای رفع نیاز مهمانان گرامی در نظر گرفته است. از جمله این امکانات می توان به سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی، حمام، تلویزیون، یخچال، تلفن، امکانات بهداشتی برای هر نفر مجزا و... اشاره نموند.

امکانات هتل علمدار مشهد

از امکاناتی که در هتل علمدار مشهد وجود دارد می توان به سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، اینترنت رایگان در لابی و اتاق ها، صندوق امانات و پارکینگ اشاره کرد. شاید همین مسئله بزرگ ترین امتیاز این هتل مشد باشد. چون امکانات دیگری در این هتل وجود دارد. 

رستوران هتل

هتل علمدار مشهد در خود رستوران شیک و مجهزی را ایجاد کرده است. این رستوران با سرو انواع غذاهای خوشمزه در فضایی شیک حس خشنودی را به مهمانان این هتل منتقل خواهد کرد. شما می توانید در وعده های صبحانه، ناهار و شام بدون نیاز به خارج شدن از هتل به صرف انواع غذاهای بی نظیر در این رستوران بپردازید.

هتل علمدار مشهد به کدام یک از مراکز تجاری نزدیک است؟

هتل علمدار مشهد از نظر وقعیت مکانی به بازار ها و مراکز تجاری 17 شهریور بسیار نزدیک می باشد. این بازارها از معروف ترین مراکز تجاری در شهر مشهد می باشند که هر چیزی که فکرش را بکنید می توانید در این مکان خریداری کنید. بنابراین با اقامت در هتل دو ستاره علمدار از نظر خرید سوقاتی و دیگر خرید های خود خیالی آسوده را خواهید داشت.

تور هتل علمدار مشهد از کیش با توجه به قرار گرفتن این هتل در نزدیکی بازار های تجاری مهم شهر بسیار مورد استقبال گردشگران قرار می گیرد و اغلب نیز در لیست هتل های قیمت مناسب پیشنهاد خواهد شد. این هتل می تواند در کنار هزینه مقرون به صرفه رضایت کامل از اقامت را نیز شما مسافران عزیز القا کند. با این حال اگر به دنبال هتلی با قیمت پایین تر هستید، ما هتل ارگ مشهد و یا هتل الینا مشهد را به شما معرفی می کنیم که نسبتا کیفیتی ضعیف تر را نیز ارائه می دهند. 

فاصله هتل علمدار مشهد تا حرم چقدر است؟

شما می توانید بلافاصله پس از خروج از هتل علمدار آستان حرم مطهر رضوی را مشاهده کنید و با تقریبا 5 دقیقه پیاده روی می توانید به زیارت امام هشتم بروید.

دلایل رزرو هتل علمدار مشهد چیست؟

هتل علمدار از نزدیک ترین هتل های مشهد به حرم مطهر رضوی به حساب می آید که به همین دلیل مورد انتخاب بسیاری از مسافران تور مشهد قرار می گیرد. از دیگر دلایل انتخاب هتل زیبای علمدار میتوان هزینه ارزان این هتل اشاره نمود.

هر شب اقامت در هتل علمدار مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

هتل ارزان علمدار دارای اتاق های 2 تخته و 3 تخته می باشد. اتاق های این هتل زیبای مشهد با هزینه 300 هزار تومان تا 500 هزار تومان در اختیار مراجعه کنندگان قرار می گیرد که با توجه به تخفیفات این هتل ارزان قیمت این هزینه متغیر است.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل علمدار وجود دارد؟

هتل زیبای علمدار برای رفاه حال مسافران خود اتاق های زیبایی را با امکانات بسیار عالی در اختیار مراجعه کنندگان خود می گذارد که حتی اتاق های 2 تخته این هتل بنا به درخواست مسافران در اختیار یک مهمان هم قرار می گیرد. اما این هتل ارزان مشهد از اتاق لوکس برخودار نیست، گران ترین اتاق این هتل یک اتاق 3 تخته است که به صورت فول بورد خدمات ارائه می دهد.

هتل علمدار چه خدمات و امکاناتی دارد؟

هتل زیبای علمدار ارائه دهنده خدماتی چون رستوران، صندوق امانات، غاینترنت رایگان در لابی و اتاق ها می باشد. از دیگر امکانات این هتل میتوان به پارکینگ این هتل اشاره کرد که می توانید به صورت 24 ساعته از این مزیت هتل بهره ببرید.

آدرس هتل علمدار مشهد کجاست؟

هتل محبوب علمدار در امام رضا 5 و کوچه چهنو واقع شده است که فاصله بسیار کمی با امام مهربانی ها دارد.

هتل علمدار به چه اماکنی نزدیک است؟

هتل محبوب علمدار به حرم مطهر رضوی و یکی از قدیمی ترین بازار های مشهد یعنی بازار رضا نیز نزدیک می باشد. از دیگر اماکنی که در نزدیکی این هتل قرار دارد می توان به مسجد 72 تن، بازار سرشور و همچنین بازار فرش فروش ها اشاره کرد. یکی از مزیت های این هتل نزدیکی این هتل به بازار سرشور می باشد که یکی از مراکز خرید سوغاتی در مشهد به شمار می رود.

هتل علمدار مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

اگر به دنبال هتل هایی با لول بالاتر و امکانات بهتری نسبت به هتل علمدار هستید به شما هتل ارگ مشهد و هتل الینا مشهد را به شما معرفی میکنیم.

قوانین هتل علمدار چیست؟

هتل زیبای علمدار در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توانید آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل علمدار مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل علمدار مشهد و تور مشهد پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 2.2از 5
آرامش محیط 3.8از 5
کیفیت غذا 2.8از 5
موقعیت 3.3از 5
ارزش خرید 2.2از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
2.9 از 5
متوسط 6 نظر

بیشترین امتیاز آرامش محیط

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3.4 از 5 خدمات هتل خوب بود

نظافت خوب بود، برخورد پرسنل خوب بود، غذا کیفیتش خوبنبود

تاریخ ورود : 1402/7/19
2.6 از 5 خدمات هتل متوسط بود

باسلام و خسته نباشید. نظافت هتل وغذا درحد زیر صفر وخرابی پکیج هتل وپر از سوسک وحیوانات ونشستن موکت کف وچند بار استفاده کردن ملافه ها ونه داشتن حوله دست وحمام ودور بودن از حرم به مدت ۲۵ دقیقه وبه طور کلی هتلی غیر قابل سکونت میباشد ومن به کسی پیشنهاد رفتن به آنجا را نمی دهم .باتشکر

تاریخ ورود : 1402/7/7
3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

با سلام موکتها بسیار کثیف بود آدرس درست نبود چهنو ۸ بود ولی در آدرس چهنو ۶ نوشته بود.جایی برای شستن لیوان و بشقاب نداشتیم.

2 از 5 خدمات هتل بد بود

هتل دارای اتاق های بسیار کثیف میباشد نداشتن امکانات مناسب اتاق غذای بی کیفیت برخورد پرسنل پذیرش در شیفت صبح مناسب با زوار نیست

3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

سلام نظافت بد و اصلا نگاه نمیکنن و اینکه اصلا خوب نبود و اینکه یه لوان شکسته بود از اول و بعد که رفتیم گفتن شما شکوندید و 170پول گرفتن سکوت و ارامش برا خوابیدن خوبه چرا چون کارکنان خوابیدن داخل اتاق غذا هاش بد مزه و کهنه موقعه غذا خوردن یکی میاد میبینه چطوری غذا میخوری یکی میاد سر میز چالیدره و...... اصلا خیلی بد

3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

اتاق‌ها نورگیری خوبی ندارند سرویس و حمام بسیار کوچک طوریکه تو روشویی نمیشه صورت شست و وضو گرفت ،سشوار خراب ،دستمال کاغذیها با کیفیت بسیار پایین ،تمیزی مخصوصا در اشپزخانه در حد متوسط به پایین به غیر از غذای گرم مابقی بوفه اشپزخانه خیلی کیفیت پایین مثلا نون و پنیر و کاهو و هویج رنده شده کهنه سرو شده، ظرفها تمیزی متوسطی دارند ،درخواست‌ها از پذیرش هتل بسیار با تاخیر و بعد از چندین بار پیگیری انجام میشه ،کادر اشپزخانه در حین غذا خوردن شما را چهار چشمی می پان، مبلهای لابی کثیف ،برخورد کادر متوسط .در کل با معیارهای بنده دیگه اینجا را انتخاب نمیکنم

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.