هتل آپارتمان الهیه مشهد

3.4 از 5
خوب 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل آپارتمان الهیه مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
سوئیت دوتخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سوئیت سه تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سوئیت چهارتخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

پارکینگ رایگان
اینترنت در اتاق
صندوق امانات
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
اینترنت در لابی

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : خیابان امام رضا ، امام رضا ۸ ، چهارراه دوم
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
2 دقیقه
10 دقیقه
856 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
9 دقیقه
59 دقیقه
4938 متر
بیمارستان قائم (عج)
10 دقیقه
48 دقیقه
3957 متر
بیمارستان جوادالائمه
3 دقیقه
28 دقیقه
2321 متر
بیمارستان امید
8 دقیقه
46 دقیقه
3847 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل آپارتمان الهیه مشهد یکی از مناسب ترین هتل آپارتمان‌های مشهد است که در خیابان امام رضا، امام رضا 8، چهارراه دوم، دست راست قرار دارد. این هتل مشهد فاصله ی بسیار کمی تا آستان قدس رضوی، باب الرضا و صحن جامع رضوی داشته که همین امر سبب محبوبیت آن شده است.

هتل آپارتمان الهیه مشهد با 18 واحد اقامتی آماده پذیرایی از زائران امام هشتم می‌باشد. با اقامت در این هتل آپارتمان مشهد لحظات بسیار خوبی را سپری خواهید کرد. لابی هتل بسیار زیبا طراحی شده تا میهمانان در بدو ورود علاوه بر استراحت، بتوانند لذت هم ببرند.

اقامتی رضایت بخش در اتاق های هتل آپارتمان الهیه مشهد 

هتل آپارتمان زیبای الهیه مشهد در 18 اتاق خود که شامل 2 تخته، 3 تخته و 4 تخته می‌شوند امکانات خوبی را در نظر گرفته است. ملزومات آشپزی، اجاق گاز، یخچال، حمام، سیستم سرمایشی و گرمایشی، حمام، تلفن و ... از جمله امکانات داخل اتاق‌ها هستند. لازم به ذکر است چشم انداز اتاق‌ها رو به محوطه هتل و خیابان می‌باشد.

رستورانی با فضای کوچک و زیبا در هتل آپارتمان الهیه مشهد

هتل آپارتمان محبوب الهیه مشهد رستوران نقلی و دنجی دارد که با متنوع ترین غذاهای ایرانی، آماده خدمت رسانی به میهمانان گرانقدر خود است. رستوران هتل بسیار تمیز بوده و منوی غذایی خود را به‌صورت انتخابی عرضه می‌کند تا مسافران هتل غذاهای مورد علاقه‌ی خود را انتخاب نمایند.

امکانات هتل الهیه مشهد چیست و در کجا قرار دارد؟

هتل آپارتمان الهیه در مشهد جهت رفاه و آسایش بیشتر میهمانان خود امکانات خوبی همچون: آسانسور، روم سرویس 24 ساعته، تاکسی سرویس و ... را ارائه می‌دهد. این هتل آپارتمان مشهد در خیابان امام رضا قرار دارد که به بازارهایی مانند بازار رضا، بازار بلور، بازارهای 17 شهریور، بازار ساعت، بازار قماش و ... نزدیک می‌باشد.
 

فاصله هتل آپارتمان الهیه مشهد تا حرم چقدر است؟

شما می توانید با اقامت در هتل آپارتمان الهیه مشهد تنها با صرف مدت زمان 5 دقیقه به حرم مطهر رضوی دسترسی پیدا کنید.

دلایل رزرو هتل آپارتمان الهیه مشهد چیست؟

هتل آپارتمان الهیه مشهد از کیفیت نسبتا بالایی برخوردار است که در کنار اتاق های زیبای این هتل، باعث جذب بسیاری از زائرین عزیز خواهد شد. البته مهم تر از کیفیت هتل، نزدیکی آن به حرم مطهر رضوی است که با قرار گیری در لیست هتل های مشهد نزدیک به حرم، همواره مورد رزرو از سمت گردشگران قرار می گیرد.

هر شب اقامت در هتل آپارتمان الهیه مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

هتل آپارتمان الهیه مشهد علی رقم کیفیت خوبی که در ایجاد اتاق ها و امکانات در نظر گرفته است، قیمتی بسیار مقرون به صرفه را نیز به گردشگران ارائه می دهد. هزینه هر شب اقامت در این هتل از 180 هزار تومان آغاز شده و تا 360 هزار تومان ادامه دارد.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل آپارتمان الهیه مشهد وجود دارد؟

تمامی واحد های اقامتی هتل آپارتمان الهیه مشهد به صورت سوئیت در نظر گرفته شده اند که در بین آن ها، اتاقی به عنوان لوکس به زائرین تور مشهد ارائه نمی شود.

هتل آپارتمان الهیه مشهد چه خدمات و امکاناتی دارد؟

امکانات و خدمات هتل آپارتمان الهیه مشهد شامل تاکسی سرویس، پذیرش 24 ساعته، کافی شاپ، نمازخانه، صندوق امانات، لابی مجهز همراه با اینترنت رایگان و .... می شوند. شما می توانید بدون هیچگونه دغدغه ای در این هتل به راحتی اقامت داشته باشید.

آدرس هتل آپارتمان الهیه مشهد کجاست؟

هتل آپارتمان الهیه مشهد در خیابان امام رضا، امام رضای 8، چهار راه دوم قرار گرفته است که علاوه بر نزدیکی به حرم مطهر رضوی تا بسیاری از اماکن دیدنی و بازار های تاریخی نیز فاصله کمی را دارا می باشد.

هتل آپارتمان الهیه مشهد به چه اماکنی نزدیک است؟

هتل آپارتمان الهیه مشهد دارای موقعیت مکانی مناسبی است که دسترسی به اماکن مانند حمام مهدی قلی بیگ، بازار سرشورف بازار رضا، مسجد 72 تن و ... را برای مهمانان مقیم در این هتل راحت خواهد کرد.

هتل آپارتمان الهیه مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

کیفیت هتل آپارتمان الهیه مشهد با هتل هایی همچون هتل آپارتمان رنگین کمان مشهد و هتل آپارتمان حجاب مشهد مشابه است که اغلب نیز در صورت تکمیل ظرفیت و یا هرگونه مانعی برای اقامت در این هتل، هتل های ذکر شده به گردشگران پینشهاد می شوند.

قوانین هتل آپارتمان الهیه مشهد چیست؟

هتل آپارتمان زیبای الهیه مشهد در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توانید آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل آپارتمان الهیه مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 5از 5
آرامش محیط 3از 5
کیفیت غذا 3از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 2از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.4 از 5
خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز نظافت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3.4 از 5 خدمات هتل خوب بود

اسمش بهتر از خودش بود خیلی غذاش بد بود

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.