هتل ساوین مشهد

3.4 از 5
خوب 38 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل ساوین مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
اتاق دو تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
اتاق سه تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

صندوق امانات
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
کافی شاپ
پارکینگ در هتل
اینترنت در لابی
اینترنت در اتاق
خدمات خشک شویی (لاندری)
نمازخانه
تازه تاسیس

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : خیابان امام رضا 12، بین شهید حنایی 6 و 8
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
2 دقیقه
12 دقیقه
1003 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
9 دقیقه
61 دقیقه
5085 متر
بیمارستان قائم (عج)
9 دقیقه
45 دقیقه
3708 متر
بیمارستان جوادالائمه
4 دقیقه
30 دقیقه
2467 متر
بیمارستان امید
7 دقیقه
43 دقیقه
3598 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

سوالات متداول

فاصله هتل ساوین مشهد تا حرم چقدر است؟

فاصله هتل ساوین مشهد تا حرم مطهر 16 دقیقه به طور پیاده می باشد. هتل ساوین مشهد در سال 97 افتتاح شده و بسیار تمیز می باشد که این امر موجب شده تا گردشگران تور مشهد اقدام به رزرو این هتل مشهد نمایند.

دلایل رزرو هتل ساوین مشهد چیست؟

مهم ترین دلیل رزرو هتل ساوین مشهد توسط زائران، علاوه بر دسترسی آسان به حرم مطهر، به اماکنی همچون پارک میرزا کوچک خان، بازارهای 7 شهریور، بازار بلور و ... نزدیک می باشد.

هر شب اقامت در هتل ساوین مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

با اقامت در هتل ساوین شهر بهشت هزینه ای که باید برای هر شب اقامت پرداخت کنید از شبی 270 هزار تومان تا شبی 500 هزار تومان است. ضمناً اگر به دنبال هتل ارزان تر و با کیفیت هستید، پیشنهاد می کنیم هتل نماز مشهد را رزرو کنید.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل ساوین وجود دارد؟

هتل ساوین در شهر مشهد دارای سوئیت های خاصی نیست و تنها اتاق 4 تخته با منوی فول برد آن گران ترین اتاق به شمار می رود برای رزرو اتاق های لوکس باید هتل های 5 ستاره ای مانند درویشی یا قصر طلایی را ررزو کنید.

هتل ساوین چه خدمات و امکاناتی دارد؟

هتل عالی ساوین از نظر امکانات و خدمات مطلوب بوده و توانسته رضایت میهمانان خود را جلب کند. خدمات لاندری، خدمات تاکسی سرویس، پارکینگ، اینترنت رایگان، نمازخانه، رستوران و کافی شاپ، اتاق چمدان، صندوق امانات و ... تنها بخشی از امکانات و خدمات هتل می باشند.

آدرس هتل ساوین مشهد کجاست؟

هتل ساوین شهر مشهد در خیابان امام رضا، امام رضا 12، بین شهید حنایی 8 و 6 قرار گرفته است. دسترسی به بازارها و مکان های دیدنی شهر از مزیت های این موقعیت مکانی است.

هتل ساوین به چه اماکنی نزدیک است؟

هتل 3 ستاره ساوین علاوه بر این که دسترسی آسانی به مضجع شریف امام مهربانی ها دارد به بازار فرش فروش ها، حمام مهدی قلی بیگ، بازار سرشور، بازار رضا، بازار بلور و ... دسترسی دارد.

هتل ساوین مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

هتل جذاب ساوین مشهد به دلیل موقعیت مکانی با بسیاری از هتل های مشهد در خیابان امام رضا مشابه می باشد، ولی هتل نسیم مشهد از نظر قیمت ارزان تر از هتل ساوین است.

قوانین هتل ساوین چیست؟

هتل زیبای ساوین در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توایند آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل ساوین مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

معرفی هتل

هتل ساوین مشهد یکی از هتل‌های 3 ستاره مشهد است که نزدیک به حرم نیز می باشد. فاصله هتل ساوین مشهد تا حرم مطهر به طور میانگین 15 دقیقه است. این هتل در سال 1397 ساخته شده و یکی از نوساز ترین هتل های مشهد به شمار می رود. هتل ساوین مشهد در 7 طبقه و 110اتاق ساخته شده که شامل اتاق های یک تخته، سه تخته و پنج تخته است. با رزرو هتل ساوین مشهد می توانید از پارکینگ، رستوران و کافی شاپ هتل استفاده کنید. موزه آستان قدس رضوی، خانه تاریخی داروغه، پاساژهای هفده شهریور و بازار رضا از دیگر مکتن‎های نزدیک هتل هستند. اگر می خواهید جزئیات دقیقی از اتاق ها، امکانات و نظرات هتل ساوین مشهد بدانید در ادامه با ما همراه شوید. 

اتاق‌های هتل ساوین

هتل نوساز ساوین مشهد دارای اتاق‌هایی تمیز، مرتب و با تجهیزات و امکانات کافی و مورد نیاز مسافران است. در اتاق‌های هتل ساوین یخچال، تلویزیون، حمام، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی، سیستم گرمایش و سرمایش مناسبی موجود است. علاوه بر آن در همه اتاق‌ها کمد لباس، میز آیینه و مبلمان برای رفاه بیشتر مسافران در نظر گرفته شده است. برای رزرو هتل مشهد می توانید یکی از 110 اتاق را که دارای ویژگی های زیر هستند را انتخاب کنید: 

اتاق سه تخته، این اتاق‌ها دارای 3 تخت و مناسب اقامت 3 نفر هستند. با رزرو اتاق سه تخته از صبحانه بوفه می‌توانید استفاده کنید.

اتاق چهار تخته هتل ساوین یک تخت دو نفره و دو تخت یک نفره برای اقامت 4 نفر موجود است.

اتاق پنج تخته برای اقامت خانوادگی و 5 نفره مناسب است.

هتل ساوین مشهد نظرات مثبتی از جهت شرایط اتاق‌ها دریافت کرده است. ناگفته نماند در برخی نظرات هتل ساوین مشهد نورگیر نبودن برخی اتاق‌ها عنوان شده است. هنگام رزرو اتاق حتماً به این نکته توجه داشته باشید و اتاق‌هایی که دارای نورگیر مناسب و پنجره است را انتخاب کنید. هر چند هتل نماز مشهد هم یکی از گزینه‌های مطلوب در میان هتل‌های مشهد سه ستاره است که شرایط مشابهی با این هتل دارد.

امکانات هتل ساوین

از آنجا که هتل ساوین مشهد در سال 1397 ساخته شد، جزء هتل‌های تازه‌ساز به شمار می‌رود، محبوب کسانی است که برای رزرو هتل مشهد به دنبال هتل‌های نوساز و جدید هستند. پرسنل حرفه‌ای و مجرب، امکانات ایده آل، منوی غذایی بوفه و غیره نقاط قوت هتل ساوین مشهد است که باعث رضایت بیشتر مسافران شده است. علاوه بر دلایل بالا مهم‌ترین دلیل پرشین هتل برای پیشنهاد رزرو هتل ساوین در مشهد، فاصله نزدیک آن با حرم مطهر و قیمت مناسب آن است. فاصله هتل تا حرم به طور تقریبی و میانگین حدود 10 تا 15 دقیقه پیاده روی است. یکی دیگر از پارامترهای مثبت این هتل تازه‌ساز مشهد وجود پارکینگ است.

داشتن پارکینگ برای مسافرانی که با خودرو شخصی وارد شهر مشهد شده‌اند اهمیت زیادی دارد. خدمات خشک‌شویی، لاندری، اینترنت و صندوق امانات هم امکانات دیگر هتل برای مسافران تور مشهد است. رستوران هتل جذاب ساوین در طبقه منفی یک است که با طراحی زیبا و خاص فضایی دلچسب برای صرف غذا ایجاد کرده است. رستوران مجهز هتل با ظرفیت 90 نفر، کافی‌شاپ هتل با نوشیدنی‌ها گرم و سرد، پذیرش 24 ساعته، امکانات ویژه معلولین هم خدمات دیگر هتل ساوین  برای جلب رضایت میهمانان شهر بهشت است. منوی غذاهای هتل ساوین به صورت بوفه‌ای بوده و بیشتر نظرات هتل ساوین مشهد مربوط به قیمت مناسب هتل و امکانات مطلوب آن است.

کافی‌شاپ هتل هم در نیم طبقه اول قرار دارد که فضای دوست داشتنی و مفرح برای طرفداران کافی شاپ فراهم کرده است. کافی شاپ  هتل ساوین مشهد یکی از بهترین و زیباترین بخش های هتل است که برای مهمانان تور مشهد محبوبیت زیادی دارد. بد نیست بدانید در هتل ساوین امکانات و تفریحات آبی مانند استخر و جکوزی وجود ندارد، ولی اگر مایل به استفاده از استخر در هتل‌های 3 ستاره مشهد هستید، می‌توانید برای رزرو هتل نسیم مشهد وارد سایت پرشین هتل شوید.

اگر می‌خواهید فاصله این هتل سه ستاره را تا مکان‌های تاریخی مشهد مانند خانه تاریخی داروغه و پارک میرزا کوچک خان بدانید، باید برایتان بگوییم پس از رزرو هتل ساوین فاصله شما با این مکان‌های دیدن بسیار نزدیک است و شما می‌توانید با حدود 20 تا 30 دقیقه پیاده روی خودتان را به خانه تاریخی داروغه برسانید و برای رفتن به پارک میرزا کوچک خان همین زمان را باید با خودرو سپری کنید.

اگر قصد خرید دارید برای رسیدن به مراکز خرید هفده شهریور و بازار رضا هم چیزی حدود 10 تا 20 دقیقه پیاده روی لازم دارید. برای رسیدن به مراکز خرید دورتر مانند بازار فردوسی؛ یا زیست خاور مشهد می‌توانید از خطوط بی آر تی یا مترو استفاده کنید

آدرس هتل ساوین مشهد:

مشهد خیابان امام رضا 12، خیابان شهید حنایی (دانش شرقی) نبش شهید حنایی 6

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 2.9از 5
آرامش محیط 3.2از 5
کیفیت غذا 3.4از 5
موقعیت 3.9از 5
ارزش خرید 3.4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.4 از 5
خوب 38 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

4.2 از 5 خدمات هتل عالی بود

در مجموع خوب بود . رفتار پرسنل خیلی خوب و محترمانه بود و ابتدای ورود که تقاضای جابجایی اتاق رو داشتیم و دوتخته خواستیم خیلی همکاری کردند . اما نقطه قوت هتل ساوین رستوران و غذاهای خیلی خوب اون هست . از نظر کیفیت و تنوع غدا در تمام وعده ها عالی بود عالی

3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

سلام ما اخر دی ماه ۱۴۰۲ رفتیم اتاق ها به شدت کثیف سرویس بهداشتی به شددددت کثیف تنها نکته مثبت هتل اخلاق خوب پرسنل هست

4.4 از 5 خدمات هتل عالی بود

قیمت منصفانه کادری متعهد کیفیت غذا به نسبت هزینه عالی بود

4.4 از 5 خدمات هتل عالی بود

محیط خوب اتاق نورگیر رفتار پرسنل شایسته ورودی هتل خوب رستوران خوب غذا نسبت چند هتلی که قبل رفتم بهتر بود متشکر از مهمان نوازی شما

3.8 از 5 خدمات هتل خوب بود

قیمت مفت بود پرسنل عالی بودن فقط اسانسور یکم شلوغ بود

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

پرسنل هتل واقعا زحمت کش و صبور و مهربان بودن باقی شرایط با توجه به هزینه ای که پرداخت کردیم خوب بود

3.8 از 5 خدمات هتل خوب بود

یه مورد که باید رسیدگی کنن بوی بد دستشویی در اتاق بود

تاریخ ورود : 1402/7/17
2.6 از 5 خدمات هتل متوسط بود

کثیف بودن اتاق ها مخصوصا سرویس های بهداشتی. کمبود جا در سالن غذا خوری کیفیت کم غذاها. خیره شدن به مردم در زمان سرو غذا و....

2.6 از 5 خدمات هتل متوسط بود

اتاقهاکاملاکثیف،خیلی بدبود،کیفیت غذاش بدک نبود،کارکنان آشپزخانه بسیاررفتارمحترمانه داشتن،کارشناس رزو هتل خانم رئوف بسیاربی مسئولیت فکرکنم ازهتل داری فقط اسمش روبلده،چیزی متاسفانه بلدنیست ماروخیلی اذیت کردن

3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

هتل بی نهایت اتاق هاش کثیف می باشد،اصلاتمیزنیست،غذاهاش متوسط هستن،پرسنل آشپزخانه عالی هستن،کارشناس رزو خانم رئوف بی نهایت بی مسئولیت،دوستان هنگام قراردادمراقب باشین.

2 از 5 خدمات هتل بد بود

فقط من از این موندم ببینم خانواده پرسنل اونجا حاضرن یه شب تو اون هتلا زندگی کنند موکتاش که وحشتناک کثیف بودن به حدی که هر کی میاد اینقدر کثیفه که با کفش میرن رو موکتاش دوم اینکه سه شبی که ما بودیم با آموزش پرورش قرارداد دارن همه بچه مدرسه ای بودن خیلی شلوغ میکردن انگار اردو بود من که بار آخرم بود از اومدنم به این هتل خیلی پشیمونم

تاریخ ورود : 1402/2/15
3.4 از 5 خدمات هتل خوب بود

سلام بلیط قطار که گرفتیم ۴تا بچه زیر ۱۲ سال داشتیم ولی پرشین هتل بلیط کامل از ما گرفت در صورتی که تو بلیط خردسال نوشته شده بود و مبلغ درج نشده بود رییس قطار گفت میتونید شکایت کنید

تاریخ ورود : 1402/1/23
3.8 از 5 خدمات هتل خوب بود

روزتون بخیر.من از طریق پیامک و واتس آپ با خانم بزرگمهر در ارتباط بودم. خیلی مختصر جواب سوالاتم داده میشد، به نظر من باید توضیحات کاملتری در اختیار مسافر گذاشته بشه و مشتری مدار تر باشن و حوصله ی بیشتری به خرج بدن. این حق مسافره در مورد سفری که داره میره اطلاعات کامل داشته باشه. من اصلا نمیدونستم از چه طریق باید با ایشون صحبت کنم،زنگ هم به موبایلی که داشتم میزدم میگفتن پیام بدین.این پیام دادن خوشایند مسافر نیست چون اطلاعات ناچیزی دریافت میکنه و خسته کننده میشه

تاریخ ورود : 1401/11/19
3.6 از 5 خدمات هتل خوب بود

کیفیت غذاهاتون جالب نبود

3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

سلام کارکنان عالی بودن به جز شخصی که اتاق تحویل میداد کاملا بی تربیت انگار داشت جای جیمی باند فیلم بازی می‌کرد آسانسور داغون کیفیت برنج خیلی بد خوشک یه شب گشتم بود خواستم دوباره غذا بکشم گفتن نمیشه مثلا سلف ولی خودشون میکشن دو کفگیر بیشتر بخواد بکشه کفگیر سوم نصف میکشه قسمت پذیرش دوتا خانوم هستن بسیار زیاد محترم و باشخصیت من اگه بازم برگردم مشهد هیچ وقت هتل ساوین نمیرم خلاصه مطلب خوب نیست هتلای زیادی رفتم ساوین اصلا هتل نیست واقعا

تاریخ ورود : 1401/8/26
4 از 5 خدمات هتل خوب بود

سلام در کل من راضی بودم فقط موکت اتاق ها کثیف هستن

تاریخ ورود : 1401/8/17
3.8 از 5 خدمات هتل خوب بود

به صرفه و خوب

2.8 از 5 خدمات هتل متوسط بود

سلام..اگه دنبال هتل متوسط و غذای متوسط با قیمت مناسب هستید این هتل برای شما مناسبه. مشکل اصلی این هتل اتاق های فوق العاده دلگیر اون هست..پنجره ها از زمین خیلی ارتفاع داره . کلا یه هتل معمولیه.. شلوغی اتاق ها،سر و صدای زیاد خانواده ها تا نزدیک صبح...صدای بلند و آزار دهنده درب ها و ...سرویس بهداشتی معمولی..کافی شاپ تعطیل و....مشکلات دیگه این هتل هستن. من پیشنهادش نمیکنم. ولی اگه میخاید با قیمت مناسب و اقتصادی سفر کنید،حتما این و انتخاب کنید

تاریخ ورود : 1401/7/18
3.6 از 5 خدمات هتل خوب بود

در کل خوب و رو به متوسط

تاریخ ورود : 1401/07/05
4.6 از 5 خدمات هتل عالی بود

درکل خوب بود

تاریخ ورود : 1401/6/31
3.4 از 5 خدمات هتل خوب بود

فرش اتاق بینهایت کثیف بود و خیلی خیلی خیلی مو روی فرش بود،،، وسایل اتاق خیلی خیلی خاک داشت

تاریخ ورود : 1401/6/6
3.4 از 5 خدمات هتل خوب بود

در مورد خدمات مد نظرم انتظار این بود حداقل تو اتاق چای و آب معدنی ارائه میکردین با توجه اینکه اینهمه پول پرداخت کرده بودم مجبور شدم از فروشگاه تهیه بکنم، در مورد غذا خوشبختانه به مقدار کافی بود ولی کیفیت آشپزی خوب نبود، گاها خورشت ها اون قدر چرب بود دل آدم و میزد، لیمو به نظرم مهمترین بود که اصلا در دسترس نبود، نوشابه غیر استاندار مجبور بودیم بخوریم گاها به جای نوشابه آب می‌خوردیم. در مورد نظافت اتاق ها باید به مسافرین تاکید بشه روی موکت اتاق ها با کفش رفت آمد نکنن تا اون های که میخان نماز بخونن از بابت تمیزی خیال شون راحت بشه. به هر حال ممنون

تاریخ ورود : 1401/5/5
1.8 از 5 خدمات هتل بد بود

اتاق ها از نظر نظافت در حد مسافرخانه بود. ملزومات بهداشتی متفرقه و بسیار بی کیفیت. نورگیری اتاق افتضاح به نوعی به سلول انفرادی شباهت داشت. بنده به هیچ عنوان از پولی پرداخت کردم رضایت ندارم ضمن اینکه فقط یک شب موندم و بناچار سفر رو کوتاه کردم

تاریخ ورود : 1401/5/4
2.2 از 5 خدمات هتل متوسط بود

انتظار بیشتری داشتم ، تنوع غذا خوب بود ، اما کیفیت پایین ، صبحانه خیلی بد و بی کیفیت بود ، رستوران همیشه شلوغ ، اسانسور شلوغ، سر و صدای اتاق های مجاور بسیار ازار دهنده بود ، در کل خوب نبود

تاریخ ورود : 1401/04/23
4.2 از 5 خدمات هتل عالی بود

در حالت کلی بسیار خوب بود

تاریخ ورود : 1401/4/13
2.6 از 5 خدمات هتل متوسط بود

اصلا هتل خوبی نیست من بعدازظهر یک لیوان درخواست کردم گفتن خانه داری تعطیل هست تا حالا همچنین موردی در هیچ هتلی نداشتم

تاریخ ورود : 1401/4/8
3.4 از 5 خدمات هتل خوب بود

ممنون

تاریخ ورود : 1401/3/28
3.4 از 5 خدمات هتل خوب بود

من رزرو رو با آقای افضل زاده انجام دادم و بدترین مسوول رزرواسیون از نظر مسیولیت پذیری و جوابدهی به مشتری بودن افتضاح به معنای واقعی

تاریخ ورود : 1401/3/22
3.8 از 5 خدمات هتل خوب بود

٢مورد نقص در اتاقها بود ١) خرابی شلنگ سرویس بهداشتی ٢)عدم وجود آیینه و جالباسی در اتاق همچنین بطور کلی فضای رستوران نسبت به جمعیت هتل کوچک بود درآخر خیلی خیلی ممنون

تاریخ ورود : 1401/3/22
2.4 از 5 خدمات هتل متوسط بود

هتل اصلا در حد ۳ستاره نبود.بسیار شلوغ و کثیف بود.رستوران بسیار کوچک و در اکثر مواقع شلوغ بود.مدیریت بسیار ضعیف بود.

تاریخ ورود : 1401/3/13
1.6 از 5 خدمات هتل بد بود

افتضاح افتضاح

تاریخ ورود : 1401/2/16
2 از 5 خدمات هتل بد بود

هتل ساوین سالهای پیش خیلی بهتر بود الان افتضاح شده یه ستاره هم براش زیاده من که به کسی پیشنهادنمیکنم

تاریخ ورود : 1401/2/1
4.4 از 5 خدمات هتل عالی بود

من از شما راضی بودم خیلی خوشحالم که انتخابم شما بودید ممنون

تاریخ ورود : 1401/2/1
3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

نسبت به قیمت خدمات قابل قبول هست

تاریخ ورود : 1400/10/27
2.8 از 5 خدمات هتل متوسط بود

هنل ساوين مزخرف بود. غذاش، نماي اتاق ها ، سر و صدا... هتل كارن كه قبلا با همين تورها ثبت نام كرده بودم خيلي بهتر بود. غذا رو خودشون ميكشيدن. اسانسور دو ساعت معطلت ميكرد و كوچيك بود. غذاش مثلا سلف بود ولي كلن دو مدل غذا داشت و يك سالاد. صبحانه هم جز كره پنير مربا نبود و نيمرو و ... نداشت. در كل افتضاح نسبت به كارن. باهاش كار نكنيد.

تاریخ ورود : 1400/10/26
5 از 5 خدمات هتل عالی بود

واقعلا خیلی عالی بود پرسنل خوش برخورد وتمیز غذای عالی واقعلا من شماره 100 میدم چون خیلی عالی بود دیگه هرموقع بیا مشهد فقط میام هتل ساوین

تاریخ ورود : 1400/10/13
4.2 از 5 خدمات هتل عالی بود

با تشکر از خانم رامش عزیز

تاریخ ورود : 1400/05/11
4.4 از 5 خدمات هتل عالی بود

سپاس از همه کارکنان....بخصوص قسمت رستوران

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.