هتل آپارتمان رنگین کمان مشهد

3.6 از 5
خوب 3 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل آپارتمان رنگین کمان مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
چهار تخته
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

اینترنت در لابی
اینترنت در اتاق
صندوق امانات
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
پارکینگ در هتل
سونا
خدمات خشک شویی (لاندری)

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : امام رضا 8
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
1 دقیقه
10 دقیقه
809 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
8 دقیقه
59 دقیقه
4891 متر
بیمارستان قائم (عج)
10 دقیقه
47 دقیقه
3895 متر
بیمارستان جوادالائمه
3 دقیقه
27 دقیقه
2273 متر
بیمارستان امید
7 دقیقه
45 دقیقه
3785 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل آپارتمان رنگین کمان مشهد از معمولی ترین هتل آپارتمان‌های مشهد است. امکانات مطلوب این هتل آپارتمان مشهد باعث شده تا مخاطب بسیاری را به سمت خود جذب کند. در حال حاضر اطلاعات دقیقی درباره سال ساخت و اتاق‌های این هتل وجود ندارد اما ساختمان این هتل مشهد بسیار زیبا و تمیز است.

هتل آپارتمان رنگین کمان مشهد لابی زیبایی دارد که با مبلمان‌های سلطنتی و راحتی چیده شده تا میهمانان در بدو ورود مشغول استراحت شوند. لازم به ذکر است سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در لابی هتل تعبیه شده تا میهمانان آسایش بیشتری داشته باشند.  

هتل رنگین کمان مشهد چه تعداد واحداقامتی دارد؟

هتل آپارتمان زیبای رنگین کمان مشهد دارای تعدادی واحد اقامتی است که اطلاعات دقیق آن‌ها در دسترس نیست اما این اتاق‌ها شامل اتاق‌های 2 تخته، 3 تخته و 4 تخته می‌شوند. از امکانات و خدمات داخل اتاق‌ها می‌توان به صبحانه داخل اتاق، سرویس بهداشتی ایرانی، تلویزیون، یخچال، سیستم سرمایشی و گرمایشی، تلفن، میز آرایش، کمد دیواری و ... اشاره کرد. 

آیا رستوران هتل رنگین کمان مشهد غذای خود را بوفه سرو می کند؟

هتل آپارتمان رنگین کمان در مشهد رستوران زیبایی دارد که متنوع ترین غذاهای ایرانی را در منوی خود گنجانده است. در رستوران هتل سرآشپزهای زبده مشغول به کار هستند و سعی می‌کنند غذای با کیفیتی را به میهمانان ارائه دهند. در پاسخ به سوال فوق باید بگوییم که رستوران هتل آپارتمان غذای خود را به‌صورت منوی انتخابی عرضه می‌کند.

آیا اقامت در هتل آپارتمان رنگین کمان مشهد رضایت را تضمین می کند؟

هتل آپارتمان محبوب رنگین کمان مشهد با موقعیت خوبی که دارد توانسته نظر مسافران را به سمت خود جلب کند. آدرس این هتل آپارتمان مشهد در خیابان امام رضا 8، بعد از چهار راه سوم واقع شده است. طبق نظر سنجی‌های انجام شده نظرات در مورد هتل رنگین کمان مشهد مثبت بوده است. برای اقامتی ارزان و مناسب پیشنهاد می‌کنیم هتل آپارتمان ذکر شده را حتماً امتحان کنید.

فاصله هتل آپارتمان رنگین کمان مشهد تا حرم چقدر است؟

با توجه به موقعیت مکانی هتل آپارتمان رنگین کمان مشهد، از این هتل تا حرم مطهر رضوی حدود 6 تا 7 دقیقه به صورت پیاده برای مهمانان مقیم در هتل راه می باشد.

دلایل رزرو هتل آپارتمان رنگین کمان مشهد چیست؟

هتل آپارتمان رنگین کمان مشهد نسبت به امکانات و موقعیت مکانی که دارا است، هزینه ای مناسب را نیز به گردشگران ارائه می دهد که همین امر سبب جذب زائرین به سمت این هتل و مشاهده رزرو بالای تور مشهد با انتخاب هتل آپارتمان رنگین کمان به حساب می آید.

هر شب اقامت در هتل آپارتمان رنگین کمان مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

هزینه اقامت در هتل آپارتمان رنگین کمان مشهد از نرخ 180 هزار تومان آغاز شده و تا 360 هزار تومان ادامه دارد. البته ناگفته نماند که در زمان رزرو هتل مشهد ممکن است این قیمت افرایش و یا کاهش داشته باشد.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل آپارتمان رنگین کمان مشهد وجود دارد؟

در لیست اتاق های هتل آپارتمان رنگین کمان مشهد، اتاقی به انواع لوکس دیده نمی شود، از این رو شما نمی توانید در این هتل تجربه اقامتی لوکس با امکانات ویژه را داشته باشید.

هتل آپارتمان رنگین کمان مشهد چه خدمات و امکاناتی دارد؟

هتل آپارتمان رنگین کمان مشهد از آن دسته هتل های مشهد می باشد که در بین امکانات خود، امکاناتی ویژه ای مانند سونا را نیز ایجاد کرده است. از این رو برای آن دسته از گردشگرانی که وجود این امکانات در هتل اهمیت بالایی دارد، این هتل می تواند پیشنهادی مناسب به شمار رود.

آدرس هتل آپارتمان رنگین کمان مشهد کجاست؟

هتل آپارتمان رنگین کمان مشهد در خیابان معروف امام رضا قرار دارد که هتل های واقع در این خیابان بیش از هتل های دیگر مورد توجه قرار می گیرد. این هتل در خیابان امام رضای 8 واقع شده و دسترسی آسانی تا نقاط مختلف شهر دارد.

هتل آپارتمان رنگین کمان مشهد به چه اماکنی نزدیک است؟

در نزدیکی هتل آپارتمان رنگین کمان مشهد اماکن دیدنی مانند حمام مهدی قلی بیگ، بازار سرشور، بازار رضا، مسجد 72 تن و ... قرار گرفته است. شما می توانید با اقامت در این هتل پس از زیارت از این اماکن نیز بازدید نمایید.

هتل آپارتمان رنگین کمان مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

هتل آپارتمان رنگین کمان مشهد با کیفیتی که دارد می تواند رضایت مهمانان خود را تضمین کند. اما گاهی افراد به دنبال هتلی یک لِول بالا تر این هتل می باشد که ما به این دسته از گردشگران هتل رضوان مشهد و یا هتل آپارتمان سلما مشهد را پیشنهاد می کنیم.

قوانین هتل آپارتمان رنگین کمان مشهد چیست؟

هتل آپارتمان زیبای رنگین مشهد در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توانید آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل آپارتمان رنگین کمان مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 2.7از 5
آرامش محیط 4.3از 5
کیفیت غذا 3.7از 5
موقعیت 3.7از 5
ارزش خرید 3.7از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.6 از 5
خوب 3 نظر

بیشترین امتیاز آرامش محیط

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3.6 از 5 خدمات هتل خوب بود

متاسفانه داخل اتاقها شیرآب و آشپزخانه نبود فقط حام و دستشویی داره و یک روشویی داخل دستشویی

3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

نظافت تخت اتاق ها خوب نبود

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

بد نبود

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.