هتل بسطامی مشهد

3.3 از 5
خوب 19 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل بسطامی مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
اتاق دو تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
اتاق سه تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
اتاق چهار تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

نزدیک به حرم
اینترنت در لابی
مناسب معلولین
اینترنت در اتاق
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
کافی شاپ
تاکسی سرویس
صندوق امانات در لابی
نمازخانه
اتاق چمدان
تلویزیون ال سی دی
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : خیابان اندرزگو , اندرزگو 12 , کوچه آیت الله خامنه ای
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
4 دقیقه
13 دقیقه
1071 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
10 دقیقه
59 دقیقه
4938 متر
بیمارستان قائم (عج)
8 دقیقه
37 دقیقه
3064 متر
بیمارستان جوادالائمه
5 دقیقه
28 دقیقه
2321 متر
بیمارستان امید
6 دقیقه
37 دقیقه
3067 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل بسطامی مشهد یکی از بهترین گزینه انتخاب رزرو هتل در مشهد است. زیرا این هتل، فاصله ای 7 دقیقه ای با حرم مطهر داشته که از برجسته ترین نکات هتل به شمار می رود. ساختمان این هتل 5 طبقه بوده و 54 اتاق در جای جای آن پراکنده شده اند. لازم به ذکر است هتل مذکور در بدو ورود میهمانان، پذیرایی شایسته ای را انجام می دهد.

هتل بسطامی مشهد و معرفی اتاق و رستوران

هتل بسطامی مشهد یک هتل دو ستاره تاپ می باشد که در سال 1395 افتتاح شده است. تمامی 54 واحد اقامتی این هتل مشهد مجهز به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون های صفحه تخت، ملزومات بهداشتی و ... می باشد. سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در این هتل نیز وجود دارد. در این هتل به تمیزی ملحفه ها و بالشت ها توجه ویژه ای شده است.

هتل دیدنی بسطامی مشهد دارای اتاق های 2 تخته، 3 تخته و 4 تخته است که به بهترین شکل ممکن آراسته و مهیای استراحت گردشگران تور مشهد لحظه آخری شده اند. در کلیه ی این اتاق ها امکانات بسیار خوبی تدارک دیده شده تا میهمانان بتوانند اقامتی آرام، راحت و دلنشین را در اتاق های هتل تجربه نمایند.

هتل مقرون به صرفه بسطامی انتخابی بسیار مناسب برای اشخاصی است که ترجیح می دهند هزینه کمتری برای اقامتشان پرداخت نمایند و در عین حال مکانی شیک و تمیز و راحت در اختیار داشته باشند. برخی از اتاق های این هتل متاسفانه فاقد پنجره می باشند که البته این امر قابل چشم پوشی است ولی می توان به عنوان جایگزین، هتل ایساتیس مشهد را پیشنهاد نمود.

در رستوران این هتل مشهد غذاهای ایرانی سرو می شود که به صورت منوی انتخابی غذاهای خود را ارائه می دهد. فضای تمیز رستوران، پرسنل مجرب و ... از ویژگی های رستوران هتل به شمار می رود. کافی شاپ هتل نیز با سرو انواع دسرهای خوشمزه و نوشیدنی های خنک مهیای پذیرایی از میهمانان می باشد.

هتل بسطامی مشهد کجا واقع است؟

موقعیت هتل بسطامی در مشهد، کوچه ی خامنه ای می باشد که از کوچه های اطراف به خیابان اندرزگو منتهی می شود. خانه آیت الله خامنه ای نیز در همین کوچه قرار گرفته و وجه تسمیه آن به این دلیل می باشد. خیابان اندرزگو، از خیابان های پر تردد در مشهد است. لازم به ذکر است خیابان گنبد سبز با این هتل مشهد نیز فاصله اندکی دارد.

اگر به دنبال لوستر هایی شیک می باشد که با قیمت مناسب هستید خیابان گنبد سبز گزینه خوبی برای خرید می باشد. از مزایای این هتل کوچک و راحت وجود پارکینگ، دستگاه ای تی ام، بلمن و نماز خانه می باشد. این هتل مشهد دارای (بلمن) است که وظیفه آن راهنمایی میهمانان، معرفی هتل و حمل چمدان می باشد که این خدمات در هتل آوازه مشهد ارائه نمی شود. 

فاصله هتل بسطامی مشهد تا حرم چقدر است؟

هتل بسطامی مشهد از نظر موقعیت مکانی چندان فاصله زیادی تا حرم مطهر رضوی ندارد. مهمانانی که در این هتل اقامت یافته اند می توانند با طی 10 دقیقه پیاده روی به زیارت از بارگاه امام هشتم (ع) بپردازند.

دلایل رزرو هتل بسطامی مشهد چیست؟

هتل بسطامی مشهد با وجود عنوان دو ستاره خود، رضایت تمامی مهمانان را از کیفیت خود تضمین می کند که این بزرگترین دلیل برای ررزو تور مشهد می باشد. البته فاصله هتل نیز از مزیت های آن محسوب می شود که قطعا تاثیر به سزایی بر جذب گردشگران خواهد داشت.

هر شب اقامت در هتل بسطامی مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

برای رزرو اتاق های هتل بسطامی مشهد نیاز به هزینه های بالا نمی باشد. شما می توانید با قیمت 250 هزار تومان تا 500 هزار تومان در اتاق های این هتل اقامت داشته باشید و از اسراخت دلشنین رضایت کامل را کسب نمایید.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل بسطامی مشهد وجود دارد؟

در هتل بسطامی مشهد اتاق ها شامل اتاق دو تخته، اتاق سه تخته و چهار تخته می باشند. با ذکر نوع اتاق های این هتل مشهد نزدیک حرم بدون شک متوجه شده اید که امکان ررزو اتاق لوکس و یا واحد اقامتی لوکس در این هتل وجود ندارد.

هتل بسطامی مشهد چه خدمات و امکاناتی دارد؟

در هتل بسطامی مشهد امکانات وخدماتی همچون کافی شاپ، رستوران، نمازخانه، صندوق امانات، اتاق چمدان، لابی مجهز و ... وجود دارد. تمامی این امکانات به مهمانان مقیم در هتل کمک می کندتا اقامتی راحت و بدون بروز مشکلی را سپری کنند.

آدرس هتل بسطامی مشهد کجاست؟

برای دسترسی به هتل بسطامی مشهد می بایستی تا به یکی از معروف ترین خیابان ها اطراف حرم به نام خیابان اندرزگو مراجعه نمایید و پس از آن به دنبال اندرزگو 12 خیابان آیت الله خامنه ای باشید.

هتل بسطامی مشهد به چه اماکنی نزدیک است؟

در نزدیکی هتل بسطامی مشهد اماکن تاریخی مانند حمام مهدی قلی بیگ، بازار سرشور، مسجد 72 تن، بازار رضا و ..... قرار گرفته اند که فاصله کم این اماکن مهم تا هتل از ویژگی های موقعیت مکانی آن به حساب می آید.

هتل بسطامی مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

هتل بسطامی مشهد اغلب با هتل هایی پایین تر از لِول خود مانند هتل ایساتیس مشهد و هتل آوازه مشهد مورد مقایسه قرار می گیرد که این قیاس موجب انتخاب بر تر و مطابق با خواسته های شما خواهد شد.

قوانین هتل بسطامی مشهد چیست؟

هتل زیبای بسطامی مشهد در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توایند آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل بسطامی مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3.2از 5
آرامش محیط 3.5از 5
کیفیت غذا 3.2از 5
موقعیت 3.8از 5
ارزش خرید 2.9از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.3 از 5
خوب 19 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

1.6 از 5 خدمات هتل بد بود

خیلی بد بود

1.4 از 5 خدمات هتل بد بود

تمام تعریف هایی که از هتل مثلا دو ستاره بسطامی میکنن ، دروغ و کلاهبرداریه ، اصلا هتل که هیچی ، مسافر خونه هم براش زیاده ، دخمه اس، اصلا پذیرش بلد نیست برخورد کنه ، سلام بزور میکنن، دو تا اقا با ریش و پشم گذاشتن با لباسایه ژولیده که غذا سرو کنه ، غذا بی کیفیت برنج خارجی کبابش فقط اشغال گوشت و چربی بود، دستشویی هاش گیر میکرد، واسه صبحانه چایی تو فلاکس میدادن که فلاکس ها چرک و کثیف ، محیط رستوران الوده کنار دستشویی ها، نصف رستوران پارتیشن متحرک زدن کردن پارکینگ، ظروف ملامین ، قاشقایه کثیف و بی کیفیت ، صاحب هتل با ظاهری اشفته و چرک می اومد تو رستوران یجوری نگاه میکردن انگار لقمه هایه ادم میشمردن، اصلا عوامل رستوران میدیدی اشتهات کور میشد ، ما فقط بخاطر امام رضا تحمل کردیم ، گول این نسیم بسطامی رو نخورید .

5 از 5 خدمات هتل عالی بود

هتل واقعا عالی از لحاظ قیمت و فاصله تا حرم برنامه غذایی عالی و از کیفیت غذا راضی بودم تشکر ویژه از پرسنل و مدیریت محترم به بقیه مسافران هتل روپیشنهاد میدم

2 از 5 خدمات هتل بد بود

واقع برای کسانی که نظر خوب تا عالی داشتند متاسفم من از روی نظر دیگران این هتل رو انتخاب کردم و متاسفانه پیشنهاد ارگانی که کار میکنم .اینجا از هر نظر ضعیف هست اصلا پیشنهاد نمیکنم .با همین هزینه یا کمی بیشتر هتلهای دیگر ونزدیک حرم هستند .دقیقا شبیه خوابگاه دانشجویی هست .وای فای گفتن خرابه .ملحفه تحویل ندادند .سرویس‌ها کثیف .کیفیت و حجم غذا در حد افتضاح .

4.8 از 5 خدمات هتل عالی بود

هتل تمیز و آرام واز نظر رفاهی خوب بود . و بالاترین امتیازش نزدیک بودن به حرم بود هتل بسطامی از نظر غذا عالی عالی بود دست سرآشپز هنرمند درد نکنه ........

5 از 5 خدمات هتل عالی بود

سلام هتل نوساز و خوبی هستش اتاق ها خیلی تمیز و شیک و پرسنل بسیار مهربان و مودب هستن ،فاصله تا حرم نیز ۸ دقیقه است رستوران خوبی داشت و غذاهای خوشمزه و متنوع ای سرو میشد خدا خیرشون بده با توجه به مبلغی که در نظر گرفتن غذا و خدماتشون بی نهایت عالی هستش لابی هتل رویایی و فضایی آرام داره گویا در حال حاضر مدیریت محترمشون فرمودن حاج آقای بسطامی خودشون مستقیم در هتل مستقر شدند و تغییرات اساسی را در آنجا رقم زدند در کل ما از ورود به هتل تا زمانی که تسویه کردیم و کلید تحویل دادیم هیچ مشکلی نداشتیم و برخوردها بسیار عالی بوده توصیه می کنم اگر کسی هتلی با قیمت مناسب و خدمات خوب نزدیک به حرم دنبال میکنه به این هتل سربزنه

1.8 از 5 خدمات هتل بد بود

با توجه به عکس ها و تعریفی که راجع به هتل بسطامی میکنن واقعا کذب هست اتاق فقط یه دستمال روی میز کشیدن و پر از مو و آشغال هست سرویس بهداشتی که بسیار کثیف و از غذاشون نگم براتون سه دونه ناگت ستاره ای شرکتی یا یه شامی کباب یا لوبیا پلو به اندازه کف دست من که به شخصه اگه پولم رو دور میریختم خیلی واسم قابل هضم تر بود. بخداوندی خدا مسافرخونه ازش بهتر است گول اسم هتل رو نخورید، تازه من دوشب دیگه قرار اینجا بمونم تجربه شد دیگه سمت دخمه بسطامی نرم

4.8 از 5 خدمات هتل عالی بود

از اقامت در این هتل کاملا رضایت داشتم.رفتار پرسنل عالی برخورد محترمانه تشکر ویژه از مدیریت محترم

4.8 از 5 خدمات هتل عالی بود

هتل با مدیریت جدید نسبت به قبل خیلی بهتر بود.کیفیت غذا باتوجه به بوفه بودن عالی بود.

2.2 از 5 خدمات هتل متوسط بود

افتضاح افتضاح افتضاح هیچ نقطه مثبتی نداره این هتل کیفیت غذا بدترین حالت ممکنه، اتاق ها تمیز نیست، وسایل بهداشتی روزانه بهتون نمیدن رفتار کارکنان هم که اصلا انگار نه انگار باهاشون حرف میزنی حیف پولتون که اگه اونجا برید ما دوستانه رفتیم پشیمونیم

2.6 از 5 خدمات هتل متوسط بود

رفتار کارکنان اصلا مناسب نبود، نظافت اتاق ها خیلی ضعیف بود برای نظافت و وسایل بهداشتی چندبار به مدیریت مراجعه کردیم ولی اصلا توجهی نکردن، کیفیت غذاها بشدت پایین بود واقعا پشیمونیم از انتخاب این هتل، پول بیشتری هزینه کنید ولی اونجا نرید.. به هیچ عنوان ارزشی نداره اسمش اینه دو ستاره است ولی کیفیت درحد بی ستاره هم نبود

4.4 از 5 خدمات هتل عالی بود

رفتارکارکنان خوب بود منو غذا انتخابی وکیفیت غذا عالی بود بامقایسه کردن هتل های دیگه که اقامت داشتم واقعا خوب بودولی میتونه ازاین هم بهتر باشه. موقع ورود کسی راهنمایی نکرد فلاکس چای نداشت 5تا لیوان خوب شسته نشده بود دمپایی لنگه به لنگه بود 3تا از چراغ ها ریخته بود بااین صحنه مواجه شدیم که جالب نبود اینارو گفتم اصلاح بشه حیف این همه زحمت میکشید ایشالله بهتر ازاین بشه دفعه بعد دوباره اینجا رو رزرو کنیم تشکر میکنم از تمام کنارکنان هتل بسطامی

2 از 5 خدمات هتل بد بود

سلام هتل فوق العاده بیخود.کیفیت غذای نامناسب.عدم مدیریت .برخورد بد پرسنل و حتی مدیر هتل وقتی ایرادات را بیان کردیم.اتاق ها نظافت خوبی نداشت و حالت خفه داشت.در کل این هتل را از فهرستتون خارج کنید هزینه بالایی ک میگیره در حد یه مهمانپذیر هست و الکی پولتون رت دور نریزید

4.8 از 5 خدمات هتل عالی بود

هتلش واقعا عالی و بی نظیر بود.... باتشکر از پرسنل محترم با برخورد عالی شون

1.6 از 5 خدمات هتل بد بود

کیفیت غذا خیلی بد و سرد و برخورد پرسنل غیرمحترمانه و آب حمام هم سرد که موقع اطلاع دادن به پرسنل هتل منکر این قضیه میشدن.در کل در نهایت ناراضی بودن هتل رو ترک کردم

4.2 از 5 خدمات هتل عالی بود

هتل بسطامی بسیار هتل خوبی و من از اقامت در این هتل راضی هستم

3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

...نسبت به2 ستاره بودنش عالیه ...نوساز بودنش تو چشم میزنه ....پرسنل صبور مودب و مهمان نواز

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل بسطامی مشهد از هر نظری خوب و عالی بود.

3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

هتل بسطامی مشهد به نظرم خیلی خوبه من از نظافت اتاق هاش راضی بودم نکته قابل توجهی نداشت

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.