هتل استقلال مشهد

3.6 از 5
خوب 2 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل استقلال مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
دو تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سه تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
چهار تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
پنج تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
5 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
کافی شاپ
ترانسفر
اینترنت در لابی
اینترنت در اتاق
مناسب معلولین
مینی بار
تلویزیون معمولی
اینترنت با سرعت بالا
تاکسی سرویس
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : خیابان شیرازی ، شیرازی 4
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
2 دقیقه
14 دقیقه
1152 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
8 دقیقه
48 دقیقه
4031 متر
بیمارستان قائم (عج)
9 دقیقه
43 دقیقه
3542 متر
بیمارستان جوادالائمه
3 دقیقه
18 دقیقه
1474 متر
بیمارستان امید
7 دقیقه
43 دقیقه
3543 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل استقلال مشهد یکی از هتل ‌های یک ستاره می باشد که در نزدیکی حرم مطهر از سمت بست شیخ طوسی قرار گرفته است. این هتل مشهد واقع در خیابان شیرازی، شیرازی 4 است که در سال 1394 برای ارائه ی بهتر خدمات مورد بازسازی قرار گرفت. 

آیا در اتاق های هتل استقلال مشهد تنوع وجود دارد؟ 

هتل استقلال مشهد دارای 51 باب اتاق و واحد اقامتی می باشد که تا حدودی، تنوع در این اتاق ها لحاظ شده است. تمامی اتاق ها در فضایی مرتب با امکانات رفاهی مناسب به همراه یخچال در اتاق ایجاد شده اند که می توانند تور دقیقه 90 مشهد را به شکلی رضایت بخش به مهمانان عزیز هدیه دهند. 

تور هتل استقلال مشهد از تهران یکی از تور های مورد استقبال مسافران است که دلیل این محبوبیت، موقعیت مکانی و دسترسی آسان به حرم رضوی می باشد. البته علاوه بر این هتل، برای آن دسته از زائرینی که به دنبال کیفیت بالاتر هستند، هتل صابر مشهد نیز پیشنهاد می شود که نسبت به هتل استقلال، فاصله ای بیشتر را به حرم دارا می باشد. 

کیفیت غذا در رستوران هتل استقلال مشهد چگونه است؟ 

برای صرف غذا در هتل محبوب استقلال مشهد، مهمانان مقیم در این هتل می توانند به رستوران موجود در آن مراجعه نمایند. تمامی غذاها در منوی این رستوران با مواد اولیه تازه و با کیفیت طبخ می شود که نتیجه ای مطلوب را به همراه دارد. سرآَشپزان خبره سعی دارند تا با ارائه غذاهای متنوع، خشنودی و رضایت را به مشتریان عزیز القا بخشند. 

موقعیت مکانی و امکانات هتل استقلال مشهد، مهم ترین دلیل جذب زائرین

هتل جذاب استقلال مشهد همانطور که در بالای مقاله نیز گفته شد موقعیت مکانی بسیار نزدیکی به حرم مطهر رضوی را دارا می باشد که این خود مهم ترین دلیل برای جذب گردشگران است. با این حال رگ قصد دارید و مرکز بازار های مهم در شهر مشهد نیز دسترسی آسان داشته باشید، هتل سفیران مشهد را برای رزرو انتخاب کنید. زیرا این هتل در نزدیکی میدان 17 شهریور قرار دارد که علاوه بر فاصله مناسب تا حرم، بازار های معروف 17 شهریور را نیز دردسترس قرار می دهد.

از جمله امکانات در هتل استقلال مشهد نیز می توان به تاکسی سرویس، خدمات باربری، پذیرش 24 ساعته، نمازخانه، لاندری و... اشاره نمود. وجود این امکانات در هتل و تلاش های مدیریت و پرسنل سبب می شود تا اقامتی بدون دغدغه و مشکلی را سپری کنید.

فاصله هتل استقلال مشهد تا حرم چقدر است؟

هتل استقلال یکی از نزدیک ترین هتل های مشهد به حرم مطهر امام هشتم می باشد. از این هتل 1 ستاره تا حرم مطهر 3 دقیقه فاصله می باشد.

دلایل رزروهتل استقلال مشهد چیست؟

هتل 1 ستاره استقلال مشهد دارای اتاق های بسیار بزرگ و مجهزی نمی باشد و دلیل انتخاب این هتل نزد زائران تور مشهد قطار نزدیکی به حرم مطهررضوی و هزینه پایین این هتل شهر بهشت است.

هر شب اقامت درهتل استقلال مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

هتل استقلال مشهد را معمولا برای هزینه پایین آن انتخاب می کنند که اقامت در اتاق های این هتل از 420 هزار تومان تا 820 هزار تومان برای شما هزینه داشته که این قیمت ها در حال تغییر می باشد.

چه تعداد اتاق لوکس درهتل استقلال مشهد وجود دارد؟

هتل استقلال شهر بهشت دارای اتاق های لوکسی نمی باشد اما اتاق های این هتل بسیار کوچک است. اگر به دنبال اتاق های لوکس هستید به شما هتل الماس 2 مشهد و هتل قصر طلایی را پیشنهاد می کنیم.

هتل استقلال مشهد چه خدمات و امکاناتی دارد؟

هتل استقلال با توجه به یک ستاره بودنش امکانات قابل توجهی به مسافران خود ارائه نمی دهد اما رستوران، کافی شاپ و اینترنت رایگان بخشی از خدمات و امکانات می باشند.

آدرس هتل استقلال مشهد کجاست؟

هتل 1 ستاره استقلال در خیابان شیرازی، شیرازی 4 قرار دارد و به مکان های بسیاری هم دسترسی دارد.

هتل استقلال مشهد به چه اماکنی نزدیک است؟

هتل زیبای استقلال به مکان های دیدنی و تجاری مشهد مانند باغ موزه نادری، بازار مرکزی، غرفه های سنتی، میدان شهدا و ... نزدیک می باشد.

هتل استقلال مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

اگر به دنبال هتل هایی با امکانات و لول بهتری هستید به شما هتل صابر مشهد و هتل سفیران مشهد را پیشنهاد می کنیم. این هتل مشهد را می توان با هتل خراساتن مشهد مورد مقایسه قرار داد.

قوانین هتل استقلال مشهد چیست؟

هتل استقلال شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توایند آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند

مزیت رزروهتل استقلال مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل استقلال مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3.5از 5
آرامش محیط 3.5از 5
کیفیت غذا 3.5از 5
موقعیت 4.5از 5
ارزش خرید 3از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.6 از 5
خوب 2 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل استقلال فقط بخاطر فاصله خیلی از حرم رزرو کردم .هتل نسبتا خوبی هست .

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

من و همسرم در هتل استقلال مشهد چهار روز اقامت داشتیم که بسیار راضی بودیم از هر نظر خوب بود.

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.