هتل سفیران مشهد

2.4 از 5
متوسط 6 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل سفیران مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
اتاق دو تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
2 نفر
جزییات قیمت
855,000 7%
قیمت 1 شب 802,000 تومان
اتاق سه تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
3 نفر
جزییات قیمت
1,257,500 5%
قیمت 1 شب 1,204,500 تومان
اتاق چهار تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
4 نفر
جزییات قیمت
1,660,000 4%
قیمت 1 شب 1,607,000 تومان

امکانات و ویژگی ها

رستوران
اینترنت در لابی
مناسب معلولین
اینترنت در اتاق
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
صندوق امانات در لابی
نمازخانه
اتاق چمدان
تلویزیون معمولی
نزدیک به فرودگاه
نزدیک به مرکز شهر و نقاط دیدنی

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : خيابان ۱۷ شهريور، جنب پاساژ کويتي ها
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
3 دقیقه
15 دقیقه
1233 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
8 دقیقه
57 دقیقه
4708 متر
بیمارستان قائم (عج)
10 دقیقه
53 دقیقه
4425 متر
بیمارستان جوادالائمه
4 دقیقه
28 دقیقه
2328 متر
بیمارستان امید
8 دقیقه
52 دقیقه
4315 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل سفیران مشهد هتلی تک ستاره واقع در خیابان 17 شهریور می باشد. این موقعیت مکانی خوب هتل سفیران باعث شده تا میهمانان با اقامت در این هتل، به مجتمع‌های تجاری مانند مجتمع تجاری آسمان، مجتمع تجاری اکسون، رستوران سنتی بابا قدرت و ... دسترسی راحتی داشته باشند.

هتل سفیران مشهد، گزینه‌ای مناسب برای اقامتی ارزان در مشهد است، زیرا این هتل مشهد نسبت به دیگر هتل‌ های مشهد، بسیار کوچک است. بنابریان اگر قصد دارید تور ارزان مشهد برای سفر به این شهر را تجربه کنید، این مطلب را تا انتها دنبال کنید تا بتوانید با اطلاعات کامل، رزرو خود را انجام دهید. 

اتاق هایی تمیز و مجهز در هتل سفیران مشهد

هتل زیبای سفیران مشهد درای 7 طبقه ساختمانی است که حدود 20 باب اتاق و واحد اقامتی در طبقات این هتل جای گرفته اند. این اتاق ها با فضایی تمیز و مرتب، می توانند رضایت خاطر را در مهمانان القا بخشند. همچنین با وجود فضای کوچک، امکانات رفاهی نسبتا مطلوبی اعم از سیسیتم تهویه مطبوع، سیتم گرمایش و سرمایش، تلویزیون، حمام، سرویس بهداشتی و .... تمامی در این اتاق ها ایجاد شده اند. 

رستوران هتل سفیران مشهد، امکان صرف غذا در داخل هتل

رستوران هتل محبوب سفیران مشهد از کیفیت غذایی متوسطی برخوردار است و امکان صرف غذا در هتل را براس مهمانان عزیز فراهم می کند. با این وجود ممکن است برای برخی از مسافران قابل رضایت نباشد. ازاین ‌رو اگر تمایلی به‌صرف غذا در رستوران ندارید، می‌توانید به رستوران بابا قدرت در نزدیکی هتل مراجعه نمایید. البته هتلی مانند هتل آپارتمان ستارگان مشهد نیز انتخابی دیگر با کیفیت غذایی بالا می باشد که می تواند پیشنهادی عالی برای اقامت شما محسوب شود. 

امکانات هتل سفیران مشهد چگونه است؟

هتل جذاب سفیران مشهد هتلی تک ستاره است که متاسفانه از وجود امکاناتی نظیر کافی شاپ در هتل فاقد می باشد. اما با توجه به قیمت هتل، امکاناتی در خور انتظارات مهمانان ارائه خواهد شد. از جمله این امکانات می توان به تاکسی سرویس، پذیرش 24 ساعته، اتاق چمدان، صندوق امانات، نمازخانه و ... اشاره نمود. شما می توانید تنها با 5 دقیقه پیاده روی از این هتل به حرم مطعری رضوی دسترسی پیدا کنید. 

تور هتل سفیران مشهد از شیراز نیز برای آن دسته از مسافرینی که تنها به دنبال محلی برای اقامت هستند، تور پیشنهاد به شمار می رود که اغلب نیز مورد استقبال شهروندان استان فارس کشور قرار می گیرد. با این حال اگر قصد دارید تا در هتلی لوکس و عالی اقامت داشته باشید که از قیمت نسبتا مناسبی برخوردار باشد، پیشنهاد می کنم تا هتل آپارتمان صادقیه مشهد را مورد انتخاب قرار دهید.

فاصله هتل سفیران مشهد تا حرم چقدر است؟

هتل سفیران مشهد تا حرم مطهر رضوی 5 دقیقه فاصله دارد. همین فاصله اندک سبب شده تا در لیست هتل‌ های مشهد نزدیک به حرم باشد

دلایل رزرو هتل سفیران مشهد چیست؟

از دلایل اصلی رزرو این هتل می توان به قیمت پایین، کیفیت مطلوب و نزدیکی به حرم اشاره کرد. توجه داشته باشید که تمامی موارد ذکر شده برای گردشگران تور مشهد قیمت مناسب حائز اهمیت است.

هر شب اقامت در هتل سفیران مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

هزینه هرشب اقامت در این هتل از 100 هزار تومان شروع و تا 400 هزار تومان ادامه می یابد که بسته به هر بازه زمانی متغییر است.

چه تعداد اتاق لوکس درهتل سفیران مشهد وجود دارد؟

درهتل سفیران نمی توان اتاق لوکسی یافت اما اگر به دنبال اتاق های لوکس هستید می توانید به رزرو هتل الماس 2 و هتل مدینه الرضا بپردازید که از هتل های 5 ستاره مشهد هستند.

هتل سفیران مشهد چه خدمات و امکاناتی دارد؟

هتل سفیران دارای رستوران، اینترنت رایگان در اتاق ها و لابی، تاکسی سرویس خدمات لاندری و ... می باشد. این امکانات و خدمات با توجه به لول هتل معقول است.

آدرس هتل سفیران مشهد کجاست؟

هتل سفیران در 17 شهریور، کنار پاساژ کویتی ها قرار گرفته و به مکان های تجاری بسیاری دسترسی دارد.

هتل سفیران مشهد به چه اماکنی نزدیک است؟

هتل سفیران به مرکز خرید های 17 شهریور نزدیک است و شما می توانید به مراکز خرید آسمان، اکسون، افشار و.... مراجعه و خرید عالی را تجربه نمایید.

هتل سفیران مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

هتل سفیران مشهد از نظر امکانات و خدمات شبیه هتل آپارتمان صادقیه مشهد و هتل آپارتمان ستارگان مشهد می باشد که قیمت این هتل ها نیز متفاوت است.

قوانین هتل سفیران مشهد چیست؟

هتل سفیران شهربهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توایند آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند

مزیت رزرو هتل سفیران مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل سفیران مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 2.2از 5
آرامش محیط 2.3از 5
کیفیت غذا 2.5از 5
موقعیت 2.8از 5
ارزش خرید 2از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
2.4 از 5
متوسط 6 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

1 از 5 خدمات هتل بد بود

خیلی خیلی غذاشون افتضاح برای یک هفته قبل غذاها بوده بعد دو تا از خانواده امون باعث مصمومیت شده بود و اتاقشون افتضاح بود اصلا در حد یک سوییت ساده هم نیست

1.8 از 5 خدمات هتل بد بود

افتضاح بود از همه نظر افتضاح پتو ها بوی تعفن میداد و حجم و تنوع غذا کم بود و‌ اصلا ما پرسنلی اونجا ندیدیم نظافت اتاق هم اصلا نگم بهتره پنجره ها همه سیاه بود و تاریخ انقضا صابون و شامپو هم گذشته بود و اصلا صاحب اونجا هم هرچی بهش میگفتیم قبول نمیکرد میگفت هتل ما عالیه. اصلا پیشنهاد نمیکنم.

1.8 از 5 خدمات هتل بد بود

سلام و عرض ادب بنده 4 شب در این هتل که چه عرض کنم مهمان پذیر سفیران اقامت داشتم اتاق و کل این مکان بسیار کثیف غذا کیفیت پایین فقط تنها خوبی که داشت مدیر رستوران آقای طاهریان رفتار مناسب و خوبی داشتند در کل نرید که پشیمان میشوید

3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

در کل نسبت به قیمت بد نبود

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل سفیران مشهد برخورد پرسنلش بسیار عالی بود. کیفیت غذا و تمیزی اتاقش هم خیلی خوب بود.

2.4 از 5 خدمات هتل متوسط بود

هتل سفیران مشهد فقط برای خوابیدن و استراحت خوبه وگرنه هیچ امکانات دیگه ای نداره. تنها مزیت این هتل مشهد ارزون بودنش هست

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.