هتل پارس آوا مشهد

3.8 از 5
خوب 26 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل پارس آوا مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
دو تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
2 نفر
جزییات قیمت
1,200,000 17%
قیمت 1 شب 1,000,000 تومان
سه تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
3 نفر
جزییات قیمت
1,800,000 17%
قیمت 1 شب 1,500,000 تومان
چهار تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
4 نفر
جزییات قیمت
2,400,000 17%
قیمت 1 شب 2,000,000 تومان

امکانات و ویژگی ها

سرویس ایرانی
رستوران
اینترنت در لابی
مناسب معلولین
آشپزخانه در سوپیت
تلویزیون معمولی
نمازخانه
اتاق چمدان
نزدیک به ترمینال مسافر بری
نزدیک به مرکز شهر و نقاط دیدنی
نزدیک به ایستگاه مترو

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : خیابان امام رضا 11 جنب هتل ارگ
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
2 دقیقه
10 دقیقه
818 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
9 دقیقه
59 دقیقه
4900 متر
بیمارستان قائم (عج)
9 دقیقه
42 دقیقه
3526 متر
بیمارستان جوادالائمه
4 دقیقه
27 دقیقه
2282 متر
بیمارستان امید
6 دقیقه
41 دقیقه
3417 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل پارس آوا مشهد هتل دوستاره که در خیابان امام رضا 11 قرار گرفته است. این هتل سال 1392 افتتاح شد. این هتل از در لیست هتل های نزیک به حرم مشهد قرار دارد و برای کسانی که می خواهند دسترسی سریع و آسان به حرم مطهر داشته باشند بسیار مناسب است.

اقامتی راحت در اتاق ها و سوئیت های هتل پارس آوا مشهد

هتل پارس آوا مشهد دارای اتاق‌ها و سوئیت‌های متعدد و لوکس می باشد. تمام واحدهای هتل به دلیل محیط تمیز و دنج، نوردهی خوب و امکانات لازم سبب شده تا میهمانان تور مشهد اقامت رضایتمندانه‌ ای داشته باشند. از جمله امکانات در اتاق های هتل پارس آوا مشهد می توان به سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی، تلویزیون و ... اشاره نمود.

تور هتل پارس آوا مشهد از شیراز پیشنهادی عالی برای شهروندان استان فارس می باشد که علاقه مند هستند اقامتی مقرون به صرفه را تجربه کنند. البته اگر برای انتخاب هتل اتاق هایی جادار و دلباز با شرایطی مطلوب تر را در نظر دارید، می توانید هتل رازی مشهد را مورد انتخاب قرار دهید. این هتل نیز هتلی دو ستاره است که می تواند اقامتی مطابق با چنین انتظاراتی را برای شما عزیزان فراهم کند. 

رستوران تمیز با کیفیت راضی کننده در هتل پارس آوا مشهد

هتل محبوب پارس آوا مشهد با وجود یک رستوران تمیز و راضی کننده، خدمات فولبرد را به مهمانان مقیم در این هتل ارائه می دهد. در این هتل صبحانه بصورت بوفه، ناهار و شام با منوی انتخابی به مهمانان عرضه می شود. همچنین استفاده از مواد اولیه‌ی مرغوب و تازه برای پخت غذا باعث شده تا میهمانان از صرف غذا در هتل رضایت داشته باشند. با این حال آن دسته از مسافرانی که به کیفیت غذا بسیار اهمیت می دهند، می بایستی تا هتلی سه ستاره مانند هتل دایان مشهد را برای اقامت انتخاب نمایند. 

چه امکاناتی در هتل پارس آوا مشهد وجود دارد؟ 

هتل پارس آوا در مشهد با داشتن امکانات عمومی نظیر: سرویس حرم، سیستم تهویه ی مطبوع، خدمات باربری، روم سرویس، آسانسور، لابی و... در مجموعه ی خود سعی کرده تا خاطره خوبی را برای میهمانانش به یادگار بگذارد. شما می توانید با استفاده از امکانات رفاهی در این هتل، اقامتی بدون دغدغه را تجربه کنید. در انتهای مطلب نیز نام هتل ابریشم مشهد را ذکر می کنیم که لِولی بالاتر می تواند انتخابی برتر را برای شما و عزیزانتان رقم زند.

فاصله هتل پارس آوا مشهد تا حرم چقدر است؟

فاصله هتل پارس آوا مشهد تا حرم مطهر رضوی تقریبا 10 دقیقه پیاده فاصله دارد که در لیست هتل های مشهد نزدیک به حرم مطهر رضوی قرار می گیرد.

دلایل رزرو هتل پارس آوا مشهد چیست؟

نزدیکی به حرم مطهر رضوی و هزینه مناسب اقامت در هتل پارس آوا شهر بهشت باعث شده تا توسط گردشگران تور لحظه آخری مشهد همواره مورد توجه باشد.

هر شب اقامت در هتل پارس آوا مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

هتل پارس آوا مشهد دارای اتاق هایی با محیط بسیار تمیز و نورگیر عالی می باشد. هتل پارس آوا دارای اتاق های 2 تا 4 تخته می باشد که هزینه هرشب اقامت در این هتل 2 ستاره از شبی 310 هزار تومان تا 580 هزار تومان می باشد. که با توجه به نوع اتاق، سرویس درخواستی و بازه زمانی مختلف این هزینه ها تغییر خواهد کرد.

چه تعداد اتاق لوکس درهتل پارس آوا مشهد وجود دارد؟

با توجه به 2 ستاره بودن هتل پارس آوا در مشهد نمی توان نام اتاق لوکس را در این هتل دید، اما تمامی اتاق های این هتل 2 ستاره بسیار شیک و تمیز می باشد. این هتل 2 ستاره دارای یک اتاق 4 تخته با صبحانه، ناهار و شام می باشد که با توجه به هزینه هرشب اقامت که 580 هزار تومان می باشد، می توان این اتاق را لوکس ترین اتاق این هتل در نظر گرفت.

هتل پارس آوا مشهد چه خدمات و امکاناتی دارد؟

هتل پارس آوا شهر بهشت خدمات عمومی نظیر سرویس حرم، سیستم تهویه مطبوع، خدمات باربری، روم سرویس، آسانسور، لابی و ... را ارائه می دهد.

آدرس هتل پارس آوا مشهد کجاست؟

هتل زیبای پارس آوا شهر مشهد در خیابان امام رضا، امام رضا 11، جنب هتل ارگ واقع شده است. همین موقعیت مکانی خوب باعث شده تا به بسیاری از مکان ها دسترسی داشته باشد.

هتل پارس آوا مشهد به چه اماکنی نزدیک است؟

هتل پارس آوا در شهر مشهد مقدس در نزدیکی اماکنی از جمله حرم مطهر رضوی، بازار بزرگ رضا، بازار بلور، بازار ساعت، بازار قماش و ... قرار گرفته است.

هتل پارس آوا مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

هتل پارس آوا مشهد از لحاظ امکانات و خدمات شباهت بسیاری به هتل ابریشم مشهد دارد اما از دیگر هتل هایی که همرده پارس آوا می باشد، هتل رازی مشهد و هتل دایان مشهد است.

قوانین هتل پارس آوا مشهد چیست؟

هتل پارس آوا شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توایند آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل پارس آوا مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل پارس آوا مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3.7از 5
آرامش محیط 3.8از 5
کیفیت غذا 3.6از 5
موقعیت 3.8از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.8 از 5
خوب 26 نظر

بیشترین امتیاز ارزش خرید

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

4.2 از 5 خدمات هتل عالی بود

بزرگترین دغدغه ام نظافت بود که به خوبی انجام شده بود و راضی بودم دست همه پرسنلش درد نکنه باید ساعت ۱۴ اتاق بهم تحویل میدادنند ولی چون صبح زود رسیده بودم همون لحظه پذیرش شدم و اتاق تحویل گرفتم . درب هتل ۲۴ ساعته به روی مسافران باز است کیفیت غذایی فوق‌العاده ای دارن پرسنل خوش برخورد مکانی نسبتا تمیز

4.6 از 5 خدمات هتل عالی بود

واقعا عالی نسبت به قیمتی که رزو کردیم واقعا عالی بود پذیرش هاشون خیلی رفتار خوبی داشتند رستوران و غذاهاشون عالی

4.4 از 5 خدمات هتل عالی بود

از همه نظر خوب فقط تایم صبحانه زود شروع میشه ساعت ۸ صبح شروع میشه رفتار پرسنل خوب رسیدگی ب مشکلات فورا و عالی انجام میشه

4.4 از 5 خدمات هتل عالی بود

واقعا از همه لحاظ عالی بود ممنون از سایت خوبتون

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

واقعا من ک بدی ندیدم کیفیت غذا عالی بود از حق نگذریم برخورد پرسنل با مهمان عالی بخصوص پذیرش محترم خیلی راهنمایی و ... میکردن

4.2 از 5 خدمات هتل عالی بود

بسیار عالی بود واقعا هم اتاق تمیز بود هم غذاعالی فقط از هتل تا حرم 10 دقیقه راهه ک یکم اذیت شدم

4.2 از 5 خدمات هتل عالی بود

پیشنهاد میکنم حتما این هتل رو برخورد پرسنل عالی بود

4.4 از 5 خدمات هتل عالی بود

سلام و تشکر دارم از تمامی پرسنل هتل واقعا اخلاق خوب و مهمان نواز بودن پرسنلشون کیفیت غذا عالی بود ممنون از سایت خوبتون

4.2 از 5 خدمات هتل عالی بود

هتل فوق العاده ای بود بنده پیشنهاد میکنم

4.2 از 5 خدمات هتل عالی بود

همه چیز عالی بود و نصبت به هزینه پرداختی راضی بودم

5 از 5 خدمات هتل عالی بود

حتما مراجعه کنید عالی بود

5 از 5 خدمات هتل عالی بود

بسیار بسیار راضی بودم هتل با خدمات و غذای عالی همراه بود و پیشنهاد میکنم حتما مراجعه کنید

2.2 از 5 خدمات هتل متوسط بود

سلام کیفیت غذا خیای پایین،هتل دلگیر وفضای بسته ای داره،خدمات خوبی نداره

1.8 از 5 خدمات هتل بد بود

بسیار مزخرف،غذاشون بخورین ک رد خور نداره بیمارستانی میشید.تو۳شب اقامت ما بغیر ما ۵ نفر دیگم کارشون ب دکتر ودوا رسید. ۵نفربودیم قراربود دوتا اتاق بهمون بدن شب اول مون مجبور شدیم تو اتاق ۶تخته محرم نامحرم باهم بخابیم از کثیفی اتاق هام ک نگم بهتره

1 از 5 خدمات هتل بد بود

خیلی بد بود موکت اتاق ها بسیار کثیف بود ما ۵ نفر بودیم ۳ نفرمون مریض شد به جای اینکه ۵ تخته بدن ۶ تخته دادن منو غذایی هم ۳ الی ۴ مدل میگه باید انتخاب کنی صندلی توی رستوران کم بود باید چقدر منتظر میشدی تا صندلی خالی شه

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل خوب واقعا همه چی عالی بخصوص پرسنل مهربان خوش رفتار غذاها همه درجه یک فقط اگر مقدار غذا بیشتر بشه و داخل اتاق یه ظرفشویی باشه و موکت و گلیم اتاقها تمیزتر باشه و روکش تخت‌ها عوض بشه خیلی بهتر میشه با سپاس از همه ی کسانی که در این هتل کار میکنند

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل خوب واقعا همه چی عالی بخصوص پرسنل مهربان خوش رفتار غذاها همه درجه یک فقط اگر مقدار غذا بیشتر بشه و داخل اتاق یه ظرفشویی باشه و موکت و گلیم اتاقها تمیزتر باشه و روکش تخت‌ها عوض بشه خیلی بهتر میشه با سپاس از همه ی کسانی که در این هتل کار میکنند

تاریخ ورود : 1402/6/4
2.2 از 5 خدمات هتل متوسط بود

اتاق دوتخته را تبدیل به چهارتخته کرده بودند سقف چکه می کرد شیلنک دسشویی خراب بود تاویزیون کنترل نداشت دستمال داخل اطاق نبودتا ساعت ۱۲ از طرف سایت باهتل هماهنگ نشده بود پشتیبان مپوبایلش خاموش بود صبحاته انتخابی نبود در کل افتضاح بود نسبت به دوسال پیش که از این هتل استفاده کزده بودم.

3.8 از 5 خدمات هتل خوب بود

یکی از ضعفهای اتاق محل اقامت ماتاریکی بیش از حد اتاق ونداشتن ظرف شوئی برای شستن ضروفی مثل استکان وپیش دستی میوه خوری وباید داخل هر طبقه یک سرویس برای شستن وسایل شخصی در نظر بگیرن چرا که ما در طول اقامت چهار روزه مجبور بودیم داخل توالت استکان وضروف سرومیوه رو میشستیم

1.4 از 5 خدمات هتل بد بود

کف اتاق خیلی کثیفه خیلی راهش به حرم دوره سر و صدا بسیار زیاده یه خانم غر غرو داخل رستورانه که تو همه امور که حتی بهش مربوط نیست سرک میکشه

5 از 5 خدمات هتل عالی بود

هتل بسیارعالی بود.مخصوصارفتارپرسنل وهمچنین کیفیت غذاهاعالی بود.

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هدف من از نوشتن نظر فقط تشکر ازهمه ی پرسنل خوش اخلاق هتل مخصوصا آقای عبدالحسین موسی پور یکی از کارکنان رستوران می باشد ایشان خیلی خوش اخلاق و خوش برخورد است شب گذشته تلفن همراهم در رستوران جا ماند ایشان متوجه شدند که متعلق به ماست و در کمال امانت داری آنرا به ما تحویل دادند

4.2 از 5 خدمات هتل عالی بود

هتل به بی آر تی نزدیک بود کیفیت غذا خوب بود و من اقامت خوشی در این هتل داشتم

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

از همه نظر عالی بود.

3.8 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل پارس آوا مشهد ک هتل خوب و قیمت مناسب در مشهد هست. توصه می کنم حتما در این هتل مشهد اقامت داشته باشید

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل پارس آوا مشهد کیفیت اتاق عالی، رستوران تمیز و مرتب نکته منف نداشت

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.