هتل رازی مشهد

3.1 از 5
خوب 2 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل رازی مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
چهار تخته
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
کانکت پنج تخته
اقامت با صبحانه
5 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
کانکت شش تخته
اقامت با صبحانه
6 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

مناسب معلولین
اینترنت در اتاق
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
پارکینگ در هتل
نمازخانه
گشت درون و برون شهری
مینی بار
تلویزیون ال سی دی
اینترنت با سرعت بالا
تاکسی سرویس
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : میدان ده دی، خیابان رازی غربی، نبش رازی غربی 1
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
6 دقیقه
24 دقیقه
2034 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
12 دقیقه
71 دقیقه
5911 متر
بیمارستان قائم (عج)
6 دقیقه
28 دقیقه
2290 متر
بیمارستان جوادالائمه
8 دقیقه
40 دقیقه
3294 متر
بیمارستان امید
4 دقیقه
26 دقیقه
2180 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل رازی مشهد از بهترین هتل های مشهد در رده هتل های دو ستاره است که با قیمت بسیار مقرون به صرفه، آماده خدمت رسانی به زائرین عزیز مشهد مقدس می باشد. این هتل را می توان از هتل های با تجربه در مشهد دانست که از سال 1359 فعالیت خود را در عرصه هتل داری آغاز کرده و در سال 1376 نیز مورد بازسازی قرار گرفته است.

اتاق هایی با فضای قدیمی و زیبا در هتل رازی مشهد

هتل رازی مشهد حدود 72 باب اتاق را در 6 طبقه ساختمانی دارا می باشد که امکان رزرو تور مشهد برای هر تعداد نفرات مهمانان را فراهم می کند. در اتاق های این هتل امکانات رفاهی مانند سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، تلویزیون، سرویس بهداشتی و .... وجود دارد. اگر هتلی با اتاق هایی رو به شهر و چشم انداز از حرم مد نظر شما می باشد می توانید هتل طبرستان مشهد را در لیست انتخاب های خود قرار دهید. 

رستورانی با فضای شیک در هتل رازی مشهد

هتل زیبای رازی مشهد دارای یک رستوران با فضایی شیک در خود می باشد. مهمانان مقیم در این هتل می توانند هنگام صرف غذا در وعده های مختلف به این رستوران مراجعه نمایند. کیفیت مطلوب غذا ها نیز نظر شما را جلب می کند و باعث حس رضایت خشنودی خواهد شد.

تور هتل رازی مشهد از اصفهان یکی از محبوب ترین تور های موجود برای اقامت در این هتل می باشد که به دلایل مختلف مورد استقبال شهروندان اصفهانی قرار گرفته است. سبک قدیمی هتل به همراه قیمت مقرون به صرفه از ویژگی هایی محسوب می شوند که اغلب مورد پسند اصفهانی های دوست داشتنی قرار می گیرند. 

آیا امکانات در هتل رازی مشهد مهمانان را راضی می کند؟

هتل دو ستاره رازی مشهد امکانات رفاهی را برای مهمانان این هتل به گونه ای در نظر گرفته است شما بتوانید در طول اقامت خود راحتی و آسایش را تجربه کنید. پارکینگ با ظرفیت 40 خودرو به طورت رایگان در اختیار مهمانانی است که وسیله خودروی شخصی سفر کرده اند. این هتل تمامی امکانات مورد نیاز را در اختیار شما قرار می دهد، اما با این حال برای آن دسته از زائرینی که به همراه خانواده سفر کرده اند، هتلی مانند هتل امیر کبیر مشهد پیشنهاد می شود.
 

فاصله هتل رازی مشهد تا حرم چقدر است؟

برای دسترسی به حرم مطهر رضوی از هتل رازی مشهد می توانید به وسیله خودرو با صرف 10 دقیقه زمان به زیارت از بارگاه امام هشتم (ع) مشرف شوید.

دلایل رزرو هتل رازی مشهد چیست؟

از مهم ترین دلایل رزرو هتل رازی مشهد می توان به قیمت ارزان این هتل اشاره نمود که سبب توری مقرون به صرفه برای گردشگران و زائرین عزیز خواهد شد. ضمن اینکه موضقعیت مکانی هتل نیز از مزیت های آن به شمار می رود.

هر شب اقامت در هتل مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

هزینه هرشب اقامت در هتل 2 ستاره رازی از 110 هزار تومان تا 387 هزار تومان با توجه به اتاق درخواستی و ظرفیت آن ها در رزرو تور مشهد متغیر است.

چه تعداد اتاق لوکس درهتل رازی مشهد وجود دارد؟

با توجه به 2 ستاره بودن هتل رازی مشهد نمی توان اتاق لوکسی در این هتل یافت اما این هتل دارای 72 اتاق است که تمامی آن ها امکانات رفاهی را به طور کامل در اختیار مهمانان قرار خواهند داد.

هتل رازی مشهد چه خدمات و امکاناتی دارد؟

هتل رازی مشهد دارای پارکینگی با ظرفیت 40 خودرو می باشد که به طور رایگان در اختیار مهمانان قرار د ارد. این هتل مشهد همجنین دارای رستورانی شیک می باشد که مهمانان می توانند برای صرف غذا به این ر ستوران مراجعه کنند.

آدرس هتل رازی مشهد کجاست؟

آدرس دقیق هتل رازی مشهد در میدان ده دی، خیابان رازی، نبش رازی غربی واقع شده است که به راحتی بدون اتلاف وقت در دسترس می باشد.

هتل رازی مشهد به چه اماکنی نزدیک است؟

هتل رازی مشهد به خیابان امام رضا، سینما قدس، خانه ملک، بازار طلا و جواهر و باغ ملی مشهد نزدیک می باشد. فاصله کم این اماکن ذکر شده تا حرم را می تواند از بهترین فرصت ها برای مهمانان مقیم در هتل دانست.

هتل رازی مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

اگر به دنبال هتلی در فاصله کم به حرم مطهر رضوی هستید می توانید هتل طبرستان مشهد را جایگزین هتل رازی مشهد کنید. البته هتل امیر کبیر مشهد نیز می تواند دیگر پیشنهاد برای اقامت در شهر مقدس مشهد محسوب شود.

قوانین هتل رازی مشهد چیست؟

هتل رازی شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توایند آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند

مزیت رزرو هتل رازی مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3از 5
آرامش محیط 3از 5
کیفیت غذا 3.5از 5
موقعیت 3از 5
ارزش خرید 3از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.1 از 5
خوب 2 نظر

بیشترین امتیاز کیفیت غذا

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

در مجموع بد نبود

3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

هتل رازی مشهد هتلی معمولی بود و برخورد مدیریت خانم هتل افتضاح بود ایشون به درد مدیریت تره بار میخورن تا مدیر هتل.

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.