هتل یکتا مشهد

3.7 از 5
خوب 2 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل یکتا مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
سوئیت سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سوئیت دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
آپارتمان یکخوابه پنج تخته
اقامت با صبحانه
5 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سوئیت چهار تخته
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

نزدیک به حرم
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
کافی شاپ
اینترنت در لابی
مناسب معلولین
اینترنت در اتاق
اینترنت با سرعت بالا
تاکسی سرویس
صندوق امانات در لابی
نمازخانه
اتاق چمدان
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : ضلع جنوبی بازار رضا، نبش شیخ طوسی ۱۵
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
3 دقیقه
9 دقیقه
772 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
9 دقیقه
58 دقیقه
4854 متر
بیمارستان قائم (عج)
11 دقیقه
52 دقیقه
4317 متر
بیمارستان جوادالائمه
5 دقیقه
27 دقیقه
2236 متر
بیمارستان امید
9 دقیقه
51 دقیقه
4207 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل یکتا مشهد به عنوان یک هتل 1 ستاره است در شهر مشهد فعالیت می کند که در سال 1392 احداث گردید. این هتل را می توان از هتل های نزدیک به حرم مشهد دانست که در همسایگی بازار رضا واقع شده است. هتل یکتا مشهد کیفیت نسبتا خوبی را به زائرین ارائه می دهد و برای شما اقامتی مقرون به صرفه را در پی خواهد داشت. 

اتاق های جادار و سوئیت های شیک در هتل یکتا مشهد

هتل یکتا مشهد دارای اتاق هایی متنوع در فضای خود می باشد که در فضای جادار با امکانات مجهز ایجاد شده اند. ازجمله امکانات در اتاق های این هتل می توان به سیستم تهویه مطبوع، سیتم گرمایش و سرمایش، تلویزیون، حمام، سرویس بهداشتی و ... اشاره نمود. تور مشهد ارزان با رزرو هر یک از اتاق های این هتل می تواند توری لذت بخش و خاطره انگیز برای شما محسوب شود.

در هتل محبوب یکتا مشهد چند واحد اقامتی به صورت سوئیت نیز ایجاد شده اند که نمایی زیبا و دکوراسیون شیک را به چشم می کشند. آن دسته از مسافرانی که تور هتل یکتا مشهد از تهران و یا مبادی مختلف کشور را مورد انتخاب قرار داده اند، می توانند سوئیت های این هتل را با قیمت مناسب رزرو نمایند. 

رستورانی با فضای زیبا در هتل یکتا مشهد

در هتل جذاب یکتا مشهد برای راحتی هرچه بیشتر مهمانان مقیم در این هتل، رستورانی نیز ایجاد شده است که دارای فضای زیبا می باشد. مهمانان این هتل می توانند در وعده های صبحانه، ناهار و شام از منوی متنوع با غذاهای لذیذ در این رستوران بهره مند شوند. البته اگر رستوران با ظرفیت بالا و کیفیت مناسب در هتل برای شما از اهمیت بالایی برخوردار است، پیشنهاد می کنم تا نگاهی به هتل همراز مشهد نیز بی اندازید. 

ویزگی های هتل یکتا مشهد 

هتل زیبای یکتا مشهد به مجتمع‌های تجاری بسیاری نزدیک است که بازار رضا یکی از آن ها می باشد. این موقعیت مکانی جزأ ویژگی های هتل مسحوب می شود که باعث جذب مسافران به سمت این هتل خواهد شد. مجتمع تجاری آسمان، مجتمع تجاری اکسون و سراهای 17 شهریور از جمله اماکن تجاری نزدیک به هتل یکتا می باشند.

البته ناگفته نماند که هتل یکتا مشهد امکانات رفاهی را نیز در حد انتظارات مهمانان خود ارائه می دهد و باعث جلب خوشندی در آن ها خواهد شد. از جمله این امکانات می توان به لابی مجهز، اینترنت، اتاق چمدان، نمازخانه و ... اشاره نمود. توصیه می شود برای اطمینان بیشتر رزرو خود به قسمت نظرات هتل مراجعه نمایید و یا این هتل را با هتل حافظ مشهد مورد مقایسه قرار دهید.

فاصله هتل یکتا مشهد تا حرم چقدر است؟

فاصله هتل یکتا مشهد تا حرم بسیار کم می باشد به گونه ای که می توان گفت با 9 دقیقه پیاده روی به حرم مطهر رضوی خواهید رسید. همین مسافت کوتاه سبب شده تا محبوب گردشگران تور مشهد باشد

دلایل رزرو هتل یکتا مشهد چیست؟

قیمت مناسب هتل یکتا مشهد و نزدیک بودن به حرم و بازار ها از جمله دلایل رزرو این هتل مشهد می باشد. البته نباید از کیفیت و خدمات خوب هتل نیز غافل شد.

هر شب اقامت در هتل یکتا مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

برای اقامت در این هتل میتوانید شبی علی الحساب 200 هزار تومان تا 500 هزار تومان پرداخت نمایید که این هزینه با توجه به شرایط زمانی متغیر خواهد بود.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل یکتا وجود دارد؟

در هتل یکتا مشهد هیچ اتاق لوکسی وجود ندارد اما دارای اتاق هایی است که می تواند نظر مسافران خود را جلب کند. اما برای رزرو اتاق های لوکس می توانید هتل الماس 1 مشهد یا هتل قصر بین المللی را انتخاب نمایید

هتل یکتا چه خدمات و امکاناتی دارد؟

درست است که هتل یکتا مشهد دارای امکانات و خدمات بسیار خوبی نمی باشد اما رستوران، خدمات لاندری، اینترنت رایگان و ... جزئی از امکانات هتل می باشند.

آدرس هتل یکتا مشهد کجاست؟

هتل یکتا مشهد در ضلع جنوبی بازار رضا، خیابان شیخ طوسی، نبش شیخ طوسی ۱۵ قرار گرفته است. همین موقعیت مکانی خوب سبب شده تا به بسیاری از مکان های تجاری نزدیک باشد.

هتل یکتا به چه اماکنی نزدیک است؟

هتل یکتا به دلیل موقعیت مکانی که دارد نزدیک به بازار ها می باشد که از جمله آن ها می توان به بازار رضا، بازار17 شهریور، بازارفردوسی و ... است

هتل یکتا مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

هتل 1 ستاره یکتا مشهد گاهاً سرشار از زائر شده که برای جایگزین کردن مکان اقامت؛ ما به شما هتل هتل همراز مشهد یا هتل حافظ مشهد را پیشنهاد می کنیم.

قوانین هتل یکتا چیست؟

هتل زیبای یکتا در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توانید آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و هتل های مشهد، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 4از 5
آرامش محیط 3.5از 5
کیفیت غذا 3.5از 5
موقعیت 3.5از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.7 از 5
خوب 2 نظر

بیشترین امتیاز نظافت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3.4 از 5 خدمات هتل خوب بود

نظافت و موقعیت مکانی خوب بود

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل تمیز و خوبی بود فقط اتاق ها کمی کوچیک بود

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.