هتل حافظ مشهد

2.6 از 5
متوسط 27 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل حافظ مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
اتاق دو تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
2 نفر
جزییات قیمت
5,000,000 79%
قیمت 1 شب 1,097,000 تومان
اتاق سه تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
3 نفر
جزییات قیمت
7,500,000 79%
قیمت 1 شب 1,647,000 تومان
اتاق چهار تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
4 نفر
جزییات قیمت
10,000,000 79%
قیمت 1 شب 2,197,000 تومان

امکانات و ویژگی ها

دید حرم
نزدیک به حرم
سرویس فرنگی
پارکینگ در هتل
ترانسفر
اینترنت در اتاق
استقبال و بدرقه
رستوران
اینترنت در لابی
مناسب معلولین
سرویس ایرانی
تلویزیون معمولی
مینی بار
صندوق امانات در لابی
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : خیابان خسروی نو، نبش شهید اندرزگو14
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
4 دقیقه
9 دقیقه
743 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
10 دقیقه
55 دقیقه
4610 متر
بیمارستان قائم (عج)
8 دقیقه
41 دقیقه
3379 متر
بیمارستان جوادالائمه
4 دقیقه
24 دقیقه
1993 متر
بیمارستان امید
5 دقیقه
41 دقیقه
3380 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل حافظ مشهد یکی از نزدیک ترین و قدیمی ترین هتل های مشهد به بارگاه مطهر رضوی از سمت باب الجواد می باشد. این هتل ارزان قیمت مشهد برای بالا بردن کیفیت هتل خود، در سال 1393 بازسازی کاملی را انجام داد. هتل مذکور در خیابان اندرزگو ( خسروی سابق ) واقع شده که به مکان های مهم شهر مشهد نزدیک است که در ادامه به توضیح آن ها خواهیم پرداخت.

هتل حافط مشهد لابی زیبا و نقلی دارد که همین امر باعث شده، فضایی صمیمی تر ایجاد شود. تلویزیون صفحه تخت، مبلمان های راحت و ... از امکانات موجود در لابی هتل حافظ هستند. میهمانان تور دقیقه 90 مشهد بعد از کمی استراحت در لابی می توانند اتاق خود را تحویل گرفته و در آن مکان مشغول استراحت شوند.

معرفی اتاق های هتل حافظ مشهد 

هتل تک ستاره حافظ مشهد دارای 50 اتاق می باشد که به صورت دو، سه و چهار تخته هستند. برخی از این اتاق ها، مجهز به بالکن بوده که چشم انداز خوبی به حرم مطهر دارد. تلویزیون صفحه تخت، سیستم تهویه مطبوع، ملزومات بهداشتی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و ... در داخل اتاق های هتل وجود دارند. این امکانات سبب می شود تا راحتی میهمانان بیشتر فراهم شود.

تور هتل حافظ مشهد از اصفهان یکی از تور های رایج در بین شهوروندان عزیز اصفهانی می باشد که با تئجه به هزینه هتل و امکانات مطلوب، اغلب مورد سلیقه و رضایت آنان قرار می گیرد. البته هتل هایی با کیفیت بسیار ضعیفت تر نسبت به هتل حافظ مشهد مانند هتل قائم مشهد نیز وجود دارند که می توانند سفری با پایین ترین قیمت ممکن را برای گردشگران رقم زنند.

رستوران با بوفه سلف سرویس در هتل حافظ مشهد 

هتل حافظ در مشهد رستورانی دارد که غذاهای ایرانی را با کیفیت مطلوبی به میهمانان خود ارائه می دهد. در رستوران هتل حافظ مشهد غذاها به صورت منو، بوفه سلف سرویس است که دست شما را برای انتخاب سالاد ها و ترشی های خوشمزه باز می گذارد. با این حال پینشهاد می کنم اگر رستوران هتل برای شما از اهمیت بالایی برخوردار است، هتل همراز مشهد را در کنار این هتل، مورد بررسی و مقایسه قرار دهید. 

کافی شاپ این هتل هم در طبقه همکف و مجاور لابی قرار گرفته است. انواع نوشیدنی های سرد و گرم، دسر های لذیذ و ... در منو کافی شاپ وجود دارد. مهمانان می توانند ساععاتی از اوقات فراغت خود را در فضا یدنج این کافی شاپ سپری کنند و از موسیقی هیا آرامبخش نهایت لذت را ببرند. 

چه امکان دیدنی در نزدیکی هتل حافظ مشهد قرار دارند؟ 

از اماکن دیدنی نزدیک به این هتل محبوب حافظ مشهد می توان به حمام مهدی قلی بیگ، بازار سرشور، بازار فرش فروش ها و ... اشاره کرد. حمام مهدی قلی بیگ در حال حاضر، موزه مردم شناسی مشهد می باشد. بازار سرشور هم که در زمان های خود جزئی از بازار های مهم بوده، اکنون به کوچه ای تنگ و باریک، با مغازه های رنگارنگ تبدیل شده است. اما بازار فرش فروش ها همچنان پا برجاست و بهترین فرش های دستبافت را می توان در آن مکان پیدا کرد.

خیابان شهید دیالمه ( خسروی نو ) یکی از خیابان های مهم در مشهد است که بورس آئینه شمعدان، لباس عروس و دیگر ملزومات عروسی می باشد. آدرس هتل حافظ مشهد به این شرح است. میدان بیت المقدس ( فلکه آب )، خیابان اندرزگو، مقابل اندرزگو 13.

فاصله هتل حافظ مشهد تا حرم چقدر است؟

هتل حافظ مشهد را زرو کنید تا با 3 دقیقه پیاده روی به آستان امام مهربانی ها برسید. زیرا این هتل مشهد تنها 3 دقیقه با حرم مطهر رضوی فاصله دارد.

دلایل رزرو هتل حافظ مشهد چیست؟

هتل حافظ را معمولا به دلیل این که به باب الجواد بسیار نزدیک است انتخاب می کنند، زیرا یکی از ورودی های اصلی حرم مطهر امام رضا به حساب می آید. اکثر گردشگران تور مشهد که به همراه خانواده و یا پیر و کودک به شهر مشهد سفر می کنند، با اقامت این هتل از بهترین پیشنهاد برای دسترسی به بارگاه رضوی برخودار خواهند شد.

هر شب اقامت در هتل حافظ مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

در هتل حافظ تنها با پرداخت هزینه 200 هزار تومان تا 500 هزار تومان متغیر می توانید اقامتی با هزینه و کیفیت عالی را تجربه کنید.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل حافظ وجود دارد؟

در هتل حافظ شما نمی توانید اتاق بسیار لوکسی با امکانات بسیار عالی پیدا کنید اما میتوانید با رزرو هتل های مشهد مانند هتل مدینه الرضا و هتل سی نور از چنین شرایطی برخوردار شوید.

هتل حافظ چه خدمات و امکاناتی دارد؟

هتل 1 ستاره حافظ دارای خدمات استقبال و بدرقه می باشد، که می توانید سفر راحت تری داشته باشید. از دیگر خدمات این هتل می توان به اینترنت پرسرعت و رایگان در اتاق ها و لابی اشاره کرد.

آدرس هتل حافظ مشهد کجاست؟

هتل حافظ در خیابان خسروی نو نبش شعید اندرزگو 14 پذیرار مهمانان گرامی و زائرین ارجمند امام هشتم (ع) می باشد.

هتل حافظ به چه اماکنی نزدیک است؟

هتل 1 ستاره حافظ امکان دسترسی سریع از باب الجواد به حرم امام هشتم را برای شما فراهم کرده است. از اماکن دیگر نزدیک این هتل مشهد میتوان به حمام مهدی قلی بیگ و بازار سرشور اشاره کرد که می توانید با بازدید از آن از دیدن این اماکن لذت ببرید.

هتل حافظ مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

هتل هایی مانند هتل همراز مشهد و هتل قائم را می توان به عنوان هتل هایی با لول و کیفیت هتل حافظ معرفی کرد. اگر می خواهید به هتلی با قیمت مناسب تر بروید هتل قائم مشهد می تواند انتخاب خوبی باشد.

قوانین هتل حافظ چیست؟

هتل زیبای حافظ در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توانید آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل حافظ مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل حافظ مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 2.4از 5
آرامش محیط 2.6از 5
کیفیت غذا 2.2از 5
موقعیت 3.6از 5
ارزش خرید 2از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
2.6 از 5
متوسط 27 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل قابل قبولی بود نسبت به پولی که گرفتن خوب بود فقط داخل اتاق بوی نم میومد و مورچه داشت و کمی قدیمی بود

1.8 از 5 خدمات هتل بد بود

انقدر بد و افتضاح بود که حد نداره تنها حسن این مکان،اقامت در حدودا نزدیکی حرم هست کیفیت غذا انقدر بد بود ک با همون وعده اول کنسل کردیم..کف پیاده رو جلو هتل تمیز تر از کف رستورانشون بود لحافشون تمیز نبود موکتای کف اتاق افتضاح بود.. مدیریت نداشتن.. یه کاروان اومده بود ۲۴ ساعته سروصدا میکردن نوحه و اواز میخوندن تو اتاقا سیگار میکشیدن و بوش میومد تو اتاق ما هیچ برخوردی باهاشون نداشتن.. شیرآلات خراب بود .. درواقع یه مسافرخانه سطح پایین تمیزتر و بهتر از اینجاست فقط پول خوب میگیرن ما ک راضی نبودیم خیر نبینن

1 از 5 خدمات هتل بد بود

افتضاح ترین هتل مشهد،،از نظر نظافت،،کیفیت غذا،،کارکنان رستوران ضعیف،،همه چی بد ،،از همه لحاظ افتضاح

2.4 از 5 خدمات هتل متوسط بود

با سلام من و دوستم ۲۰آبان ماه رفتیم مشهد و ۳شب و ۴روز در هتل حافظ اقامت داشتیم از نظر نزدیکی به حرم و بازار خوبه ولی نظافت اتاق افتضاح بود موکت اتاق به شدت کثیف و پر از مو ،پتو ها خیلی کثیف ،تلفن اتاق اصلا کار نمی‌کرد و دکوری بود در اصل،سقف اتاق نم زده و فاجعه بود ،سرویس بهداشتی تمیز نبود دستمال توالت به شدت بی کیفیت و تاریخ گذشته بوداصلا معلوم نبود مال چندوقت پیشه کاملا زرد و نم کشیده بود ،خمیر دندون و مسواک اصلا نبود،کلا یدونه آب معدنی توی یخچال میزاشتن و تمام می‌شد دیگه آب معدنی نمیدادن و باید میخریدیم حتی دستمال کاغذی از همه ی اینا که چشم پوشی کنیم فاجعه ترین قسمت این هتل غذای این هتله به معنای واقعی افتضاحه قاشق و چنگال ها همیشه کثیف و لک دار غذاها از بی کیفیت ترین مواد درست شدن حجم کم غذاها هر یدونه کباب رو به سه قسمت تقسیم میکردن و کلا دوتیکه کوچیک توی بشقابت میزاشتن به نظرم این میزان هزینه ای که از مسافر میگیرن که کم هم نیست یکم خرج هتل کنن بد نیست و من به شخصه دیگه از طرف این هتل هم دیگه رد نمیشم

1.2 از 5 خدمات هتل بد بود

واقعا افتضاح بود غذای اشغال

2.2 از 5 خدمات هتل متوسط بود

با سلام افتضاح ترین هتل که که آمدم توی عمرم از نظر اخلاق صفر غذا صفر بی احترامی بی نهایت از پرسنل ها این هتل نه آب می دهد نه چای نه قند شامپو و.... برای هر کدوم باید پول بدهی آسانسور بیخود یعنی بقران توی خیابان بعض اینجا هست

2.2 از 5 خدمات هتل متوسط بود

واقعا بیخودی ترین هتل است که دیدم به اتاق ها مثل بقیه هتل ها هرروز آب نمیدهند چای قند شامپو نمی‌دن رفتار پرسنل آشپزخانه بد بی احترامی می کنند غذا صفر است 15 نفریم همه ناراضی آسانسور افتضاح بد تازه اسم سلف سرویس گذاشتن واقعا شرم آور هست

1.2 از 5 خدمات هتل بد بود

بیخود ترین هتلی بوده که تا حالا رفتم

1.6 از 5 خدمات هتل بد بود

واقعا افتضاح بود در حد مسافر خانه هم نیس کثیف و غذای بد کیفیت

2.4 از 5 خدمات هتل متوسط بود

غذا رو میگن سلف سرویس ولی الکیه خودشون غذا رو میکشند و بهت میدند فقط سوپ سلف سرویس.تلویزیون خراب.کولر گازی ندارد از گرما پختیم.اسانسورش افتضاح ۲۰ دقیقه طول میکشه بیاد.در کل خوب نیست توجه کنید

3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

یه چیز جالب که من برای اولین بار در عمرم دیدم و فکر نکنم در هیچ جای دنیا همچین موردی وجود داشته باشه اینکه شب تا صبح آسانسور را خاموش میکنن و پدر بد بخت من باید برای یک سوال ۴ طبقه با پله بیاد پائین و برگرده

2.2 از 5 خدمات هتل متوسط بود

متاسفانه از طرف آژانس برای من رزو شده بود گفتند که این هتل دو ستاره هست به نظر من ایجا در حد یک مهمانپذیر درجه دو می باشد نه هتل سنگ دستشویی شکسته به طوری که زمانی سیفون را می کشید آب سیفون به بیرون سرویس می پاشد سنک دوشویی هم شکسته بود قاشق های رستوان اکثرا کثیف بود وده ها مورددیگر ....

1.6 از 5 خدمات هتل بد بود

واقعا برای این هتل ۱ستاره هم زیاده.برخورد بد پرسنل.غذای افتضاح.فقط یه آسانسور ۴نفره برای ۵طبقه داره که بیشتر مواقع به خاطر شلوغی جمعیت مجبور بودیم از پله ها استفاده کنیم.وقتی هم که اعتراض میکردیم باهامون بد برخورد میشد.تو اتاق ملافه نبود خودمون باید دنبال ملافه میرفتیم.تلفن اتاق ما اصلا سیم نداشت و فقط دکوری روی میز گذاشته بودن...واقعا بدترین هتلی بود که تو عمرم رفته بودم.

2 از 5 خدمات هتل بد بود

تا ساعت سه اتاق آماده نشد،اتاق بد بو بود موکت کهنه ،لحاف پاره،محيط اتاق کم نور،آسانسور اکثرا خراب،عکس در سايت هاي معرفي دروغ ميباشد،توضيحات و امکانات معرفي شده نيز بشدت دروغ هست،تمام بدنم خارش گرفت از محيط آلوده اتاق ها و هتل، پول و وقتتون رو حروم نکنين با يک چهارم مبلغ پرداختي جاي بهتر پيدا ميشه،گول نزديکي به حرم رو نخورين والا بشدت پشيمون ميشين

1.4 از 5 خدمات هتل بد بود

این هتل بسیار بسیار افتضاح و بدردنخور هست بعضی شبا غذا بهمون نمی‌رسید کیفت غذا بسیار بد بود سلف سرویس نبود نظافت هتل بد خیلی پشیمونم این هتل رو انتخاب کردم

4.2 از 5 خدمات هتل عالی بود

باسلام.من این هتل رو رزروکرده بودم و با توجه به قیمت و موقعیتی که داشت وصبحانه بسیار خوب وپرسنل مودب واقعا از اننخب خودم راضی بودم .البته کمی قدیمی بود وکمی از اتاقهای همجوار صدا می اومد ولی در کل خوب بود.با تشکر از مدیریت اونجا.

2.8 از 5 خدمات هتل متوسط بود

توصیه میکنم بهتون ب هیچ وجه این هتل را انتخاب نکنید غذا بدترین شکل ممکن.مدیریت رستوران کاملا بی تو دهن و اعصبانی.نسبت پولی که هزینه میکنی اصلا نمی ارزه.ولی اتاق هاش خوبه و تمیز.

2.2 از 5 خدمات هتل متوسط بود

غدا افتضاح نظافت بد سروبس بهداشتی خیلی بد ظروف غداخوری ملامبن در کل حوب نبود پرسنل رستوران لباس فرم نداشتند بهداشت زیره صفر

تاریخ ورود : 1401/07/20
3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

کارکنان رستوران بسیار ضعیف عمل میکردند

تاریخ ورود : 1401/06/05
3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

با سلام در بدو ورود در اتاق دستمال کاغذی وجود نداشت باید با التماس گرفته میشد توالت فرنگی خراب بود در رستوران گفته میشد سه نوع غدا هست ولی هر ساعتی مراجعه می کردیم می گفتند از سه نوع غذا دو نوع تمام ش ده یک نوع مانده سر میز نمکدان وجود نداشت در نوبت شام هم بدین منوال بود در موقع اعتراض میگفتند به همان شرکتی که پول داده شده اعتراض کنید

2.2 از 5 خدمات هتل متوسط بود

اصلا هتل خوبی نیست،من نمیدونم روی چه اصولی 2ستاره بهش دادن،سقف اتاق نم زده یه کمد برای لباس نداشت به نظر من مهمانپذیر از این هتل بهتر بود،غذا سرد.پارکینگ برای همه نداشت.کاغذ دیواری ها قهوه ای بود ،اتاق را خفه میکرد تخت ها بد بود

3.8 از 5 خدمات هتل خوب بود

ما از مسافرای همیشگی هتل حافظ هستیم ولی امسال که اومدیم هتل برخورد پرنسل مناسب نبود.کیفیت غذا ها پایین بود و اگر تموم میشد دیگه شارژ نمیشد . موقعیت مکانی هتل نسبت به حرم بسیار نزدیک بود.

3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

هتل حافظ مشهد رو من تاحالا 2 بار رزرو کردم سال 93 و سال 97 هردوبار راضی بودم عالی بود مخصوصا سال 97 برخورد پرسنل عالی تر ، مسئول رستوران هردوبار بداخلاق بود ولی کیفیت غذا خوب بود فقط قیمتا باید پایین تر بیاد از هتل های 3 ستاره قیمتا بیشتره

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

سلام موقعیت مکانی هتل حافظ خیلی خوب بود همه نوع بازاری در اطراف هتل وجود داشت و برای خرید کردن خیلی راحت بودیم با اقامت توی این هتل مسافرت خوبی داشتیم ممنون از پرسنل هتل.

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل خوبیه از نظر من عالی بود قیمت خوبی داشت

3.8 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل حافظ مشهد از نظر کیفیت غذاش و دسترسی خیلی خوب بود.

3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

هتل حافظ مشهد درجه یک ترین هتل مشهد نیست اما میشه گفت یک هتل متوسط در مشهد هست. من راضی بودم از اقامتم

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.